Skocz do zawartości
unreal

Jaki VW oszukiwał na normach emisji tlenków azotu

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżdzę służbowyy Oplem Insignią 2.0 CDTi 170 KM i w instrukcji jest napisane 5% zużycia paliwa. W rzeczywistości spala AdBlue od 1 do 3 litrów na 100 km ale wszystko to uzależnionej od stylu jazdy oraz przebiegu po mieście. Tak więc nie jest tak różowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W rzeczywistości spala AdBlue od 1 do 3 litrów na 100 km ale wszystko to uzależnionej od stylu jazdy oraz przebiegu po mieście. Tak więc nie jest tak różowo.

 

3 litry na 100km ? Pomyliłeś się i miało być 0,3l czy masz spalanie 40% adblue i 60% paliwa ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2-3 miesiące...

czekałem pół roku na mercedesa więc pier..olisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zależy od zamówionej konfiguracji. Wystarczy wybrać niestandardowy kolor i zamiast miesiąca trzeba czekać nawet pół roku aż sprowadzą auto z fabryki. To samo przy zamawianiu wyposażenia niestandardowego w danym kraju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To zależy od zamówionej konfiguracji. Wystarczy wybrać niestandardowy kolor i zamiast miesiąca trzeba czekać nawet pół roku aż sprowadzą auto z fabryki. To samo przy zamawianiu wyposażenia niestandardowego w danym kraju.

Fakt była to bardzo nietypowa konfiguracja nawet z salonu wszyscy wyszli obejrzeć auto, bo było zamówione w topowej wersji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co im za różnica jak pomalują auto i co wrzucą na linii pod kokpit i na fotele? Lepszą skórę montują się miesiąc dłużej?

Różnica jest taka że w salonach tych samochodów nie ma. Mają kilka konfiguracji których sprzedaje się najwięcej, chcesz wersje której nie ma na stanie to musisz czekać aż auto sprowadzą do salonu z fabryki co trwa nawet pół roku. Czasami wystarczy dopłacić do innego koloru lakieru albo do wersji metalik i czekasz miesiącami.

Edytowane przez Fenio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja nie chciałem żadnego Adblue i kupowałem moje auto ze względu na suchy DPF.

Ale DPF dalej będzie suchy, dodadzą tylko system SCR , w moim Sharanie tak mam, AdBlue dotryskiwany jest przed katalizatorem i w nim się dopala, płyn AdBlue dolewa się co 15-20 tyś km około 17 litrów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co im za różnica jak pomalują auto i co wrzucą na linii pod kokpit i na fotele? Lepszą skórę montują się miesiąc dłużej?

 

Ty tak na poważnie?? Powiedz mi, że żartujesz bo inaczej nie ogarniam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiedz mi

Może mieć już z tym problem ;)

 

Wracając do problemu - z tego co wiem listy wzywające do serwisu dostaną osoby które kupiły auta w salonie. Jeśli je nadal mają to ok. Jeśli już je sprzedali dalej - zignorują bo nie sądzę żeby powiadamiali osoby które od nich kupiły. Chyba że nowy właściciel chociaż raz zawitał w ASO na jakąś wymianę i wtedy ASO w bazie zarejestrował nowego właściciela - to wtedy wyśle do niego takie pismo.

Jeśli ktoś wyciął DPF i wywalił EGR - jeśli nawet pojedzie to VW go wywali bo dokonał niezgodnych z punktu technicznego modyfikacji osprzętu silnika. Gorzej jak będzie miał obowiązek zgłosić to do urzędu komunikacji/policji że dane auto nie spełnia zakładanych prawem norm dopuszczających auto do ruchu - wtedy właściciel będzie miał problem.

Natomiast ktoś kto robił tunning - dobry tuner ma u siebie soft który robił pod konkretne auto. Nie będzie problemu żeby tylko wgrać ponownie pod warunkiem że się osprzęt mechaniczny silnika nie zmieni. Ja miałem tak że tuner zrobił mi poprawkę i podesłał na maila żeby nie ganiać ponad 300km do niego. No ale na tym poznaje się dobrego tunera a nie paprocha co wgrywa gotowce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie dziś natknąłem się na coś takiego:

http://vw.pozywamy-zbiorowo.pl/

także jeśli jest ktoś chętny pozwać koncern można się wpisywać. Pytanie tylko (na które nikt dziś nie zna odpowiedzi), co można zyskać. Gdyby to były Stany to pewnie dużo, ale jak się nie próbuje nie można zyskać prawda. Ja sam się od dziś zacząłem zastanawiać: może warto:wojak za te kosmiczne ceny części w autoryzowanym serwisie, za nieświecące diody w tylnych lampach bez poprawki mimo ponad 5 lat produkcji B6 (i przez to trza kupić nowe), za silniczki hamulca ręcznego w plastikowej obudowie, która lubi pękać, itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Afera nabiera coraz szerszych kregow. Pod lupe ida silniki EA288. Ciekawie sie robi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panie i Panowie dziś natknąłem się na coś takiego:

http://vw.pozywamy-zbiorowo.pl/ może warto:wojak za ....

 

Zapisałem się :) bo uważam, że trzeba walczyć o uczciwe traktowanie i relacje między klientem a producentem.

Ktoś jeszcze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zapisałem się bo uważam, że trzeba walczyć o uczciwe traktowanie i relacje między klientem a producentem.
:kciuki Właśnie udostępniłeś "niewiadomokomu" swoje dane :respect

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W UK każda osoba z feralne oprogramowaniem też została poinformowana listownie. Piszę każda bo nie ma znaczenia czy jesteś 1,5 czy 25 właścicielem i czy choć raz byles w vw service bo wszystkie te dane właścicieli zostały przekazane przez ministerstwo transportu które posiada wszystkie te dane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:kciuki Właśnie udostępniłeś "niewiadomokomu" swoje dane :respect

 

Jakie dane? email. Imię i numer tel. /na kartę/.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Czyżbym zadarł z jakąś mafią?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakie dane? email. Imię i numer tel. /na kartę/.

 

Czyli wszystko co potrzeba do bazy danych spamerów. Zakładając optymistycznie że baza danych będzie wykorzystywana tylko do spamu.

 

Czyżbym zadarł z jakąś mafią?

 

Jak w przyszłości zadrzesz to już będziesz miał ciężej zachować anonimowość :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za ot ale w Zafirze tez to znaleźli i nie tylko :fajny

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby znaleźli ale wyników testów nie opublikowali czyli dowodów brak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://www.leighday.co.uk/Illness-and-injury/Defective-products-and-consumer-goods-Defective-pr/Faulty-consumer-products-and-consumer-law-claims/Volkswagen-recall

 

 

Dla osób z UK zainteresowanych pozwem zbiorowym . No win no fee. Jest już około 5 tysięcy osób w tej kancelarii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności