Skocz do zawartości
RADEK

co można zmienić w B8

Rekomendowane odpowiedzi

Nie rozumiem VW, dlaczego w całym aucie są ledy a w bagażniku "świeczka" :(

Cena świeczki = 5 centów. Cena żarówki LED = 2 EURO. Wielkość produkcji Passata to ponad 1 mln sztuk rocznie. Łatwo policzyć ile rocznie udaje im się zaoszczędzić. A pieniążki są teraz VW bardzo potrzebne, oj bardzo....

Edytowane przez Rumcajs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie zastanawiam, się czy jest możliwość dołożenia w odebranym już aucie:

- elektrycznie składane lusterka

- elektrycznie zamykanie klapy bagażnika (kombi)

- system bezkluczykowego dostępu do pojazdu

 

jeżeli jest to możliwe, to jakie mogą być koszty? Pewnie drożej niż za takie funkcje w standardowym cenniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, też bym sobie dołożył elektryczną klapę ( sedan) :jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

brawo! Ja też czekam w kolejce i widząc efekty chyba się też skuszę na wygłuszenie przednich drzwi jak już mają być szyby dźwiękochłonne to żeby było wszystko w komplecie. Ciekawe jak będzie z szumami przy wyższych prędkościach.

Nie wiem czy wygłuszenie słupków A coś pomoże bo to chyba szumy z uszczelek dochodzą, no nic.

Ja już się nie mogę doczekać, ależ ten VW ma problemy ze sprowadzaniem części w PL... :krzeslem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem na ile to realna różnica - czy świadomość że drzwi są wygłuszone ale mam wrażenie, że mniej słychać opony i szumy "z ulicy"...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myśle ze napewno to wyciszyło wnętrze pewnie samo zamykanie drzwi jest inne w sensie trzaśnięcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemek, a jak miałeś ze spinkami do drzwi, bo mi powiedzieli że trzeba to będzie jakoś osobno załatwić, miałeś to w cenie, czy może nie używali nowych spinek. W sumie już kupiłem w ASO komplet na tył, ale jak oni mają swoje źródło, za które nie kasują to bym wolał :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myśle ze napewno to wyciszyło wnętrze pewnie samo zamykanie drzwi jest inne w sensie trzaśnięcie

 

Owszem. Jak bym z zamykanymi oczami zamykał drzwi do normalnie wrażenie jak bym stał przed A6 ;))

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Przemek, a jak miałeś ze spinkami do drzwi, bo mi powiedzieli że trzeba to będzie jakoś osobno załatwić, miałeś to w cenie, czy może nie używali nowych spinek. W sumie już kupiłem w ASO komplet na tył, ale jak oni mają swoje źródło, za które nie kasują to bym wolał :)

 

Mają swoje - ale pokazali mi moje fabryczne po zdjęciu boczków i o dziwo wszystkie były całe....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mają swoje - ale pokazali mi moje fabryczne po zdjęciu boczków i o dziwo wszystkie były całe....

to już na starcie jestem 70zł w plecy :) pozwolę im się w takim razie wykazać przy przednich drzwiach.

Kurde, ileż można czekać na te części...:sciana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to już na starcie jestem 70zł w plecy :) pozwolę im się w takim razie wykazać przy przednich drzwiach.

Kurde, ileż można czekać na te części...:sciana

 

Z ostatnich opowiadań to ze 3-4 miesiąće. Strasznie VW wtopił z tym magazynem w Poznaniu. Ja mieszkam przy granicy i lokalny dealer ma deal z serwisem we Frankfurcie nad Odrą. Części idą z niemieckiego magazynu więc są praktycznie od razu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy dowiadywał się ktoś jaka jest cena wymiany ACC na ten do 210km/h. Jest w ogóle taka możliwość? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś na forum przewinała mi się chyba cena - 2130 PLN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzieś na forum przewinała mi się chyba cena - 2130 PLN.

 

dokładnie. kod w cenniku tego ACC to "PAC". popdytaj się w swoim serwisie czy Ci sprowadzą i zamontują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest cena do nowego samochodu, dolozenie mysle ze bedzie duzo drozsze jezeli sie go wogole podejma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, to cena opcji do nowego samochodu. Też tak myślę, że akcja z dokładaniem tego od podstaw jest raczej nieopłacalna, jeżeli w ogóle wykonalna bez większej rewolucji w aucie. Oprócz samego radaru i robocizny, prawdopodobnie mogą też być inne wiązki i być może jeszcze jakieś inne dodatki, które mogą być w konflikcie z obecną konfiguracją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę poszperałem po niemieckim forum i po tej lekturze można jednoznacznie stwierdzić, że sprzętowo oba radary (MRR) są identyczne, oba współpracują z kamerą od front assist i różnią się jedynie oprogramowaniem, to samo dotyczy np nowego Superba bo np w Octavii montowali rzeczywiście inny (LRR3) z Audi, który ma większy zasięg 250m

No i z tym oprogramowaniem jest właśnie problem bo nie ma jeszcze chyba osoby, która ogarnęła by ten temat, chodzi min. o pokonanie ochrony komponentu i kodowanie aktywacyjne specjalnym kluczem generowanym na podstawie VIN, znanym jedynie w centrali VW.

Jak ktoś ogarnia niemiecki to polecam lekturę na motor-talk.de

Edytowane przez gromchester

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trochę poszperałem po niemieckim forum i po tej lekturze można jednoznacznie stwierdzić, że sprzętowo oba radary (MRR) są identyczne, oba współpracują z kamerą od front assist i różnią się jedynie oprogramowaniem, to samo dotyczy np nowego Superba bo np w Octavii montowali rzeczywiście inny (LRR3) z Audi, który ma większy zasięg 250m

No i z tym oprogramowaniem jest właśnie problem bo nie ma jeszcze chyba osoby, która ogarnęła by ten temat, chodzi min. o pokonanie ochrony komponentu i kodowanie aktywacyjne specjalnym kluczem generowanym na podstawie VIN, znanym jedynie w centrali VW.

Jak ktoś ogarnia niemiecki to polecam lekturę na motor-talk.de

znając życie to pewnie niedługo ktoś zacznie na necie te kody za bardzo konkurencyjne ceny udostępniać,

a i jak się hakiery postaraja to i DVD będzie można na AD oglądać [emoji3]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
znając życie to pewnie niedługo ktoś zacznie na necie te kody za bardzo konkurencyjne ceny udostępniać,

a i jak się hakiery postaraja to i DVD będzie można na AD oglądać [emoji3]

 

Już widziałem na allegro ogłoszenia speca co za 500 zł potrafi obejść "ochronę komponentu" nawet w autach z 2015 r. więc różne modyfikacje są możliwe no i niestety handel np kradzionymi Discover Pro opłacalny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności