Skocz do zawartości
RADEK

co można zmienić w B8

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie ta. Wymień a nie będziesz żałował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam! Zamawiaj, a będzie to bardzo dobrze wydane 30 zeta...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zamówione... pozostaje kwestia wyjęcia tej lampki, żeby mi się sufit nie spadł na głowę, jak mawiał senior Siarra :D

jest jakiś manual jak ją wyjąć? instrukcja milczy na ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To banalnie proste. Ja zrobiłem to bez narzędzi nawet, choć jakiś plaski śrubokręcik się na bank przyda. Podważasz tą lampkę bodaj z prawej strony, przesuwasz na lewo i dociskasz lekko w dól...sama wyskoczy. Trudniej już wyjąć wtyczkę z instalacji, bo tam trzeba zacisnąć taki 2 czarne uszka żeby zwolnić mechanizm i jednocześnie ciągnąć w dól....a kabelek krótki. Ogólnie jednak sprawę ujmując to banalnie prosta wymiana. Najwięcej czasu zajmuj czekania aż żarówka wystygnie... bo przez cały czas od otwarcia klapy aż do demontażu całej oprawki się nagrzewa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak podłączyliscie kamerkę do auta? Kabel w podsufitke, czy do plastiku tego na szybie? Skąd prąd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam prad z bezpiecznikow po lewej stronie deski, kabel idzie slupkiem, podsufitka i pod plastikiem, wychodzi tylko do kamerki na pare centymetrow, z pozycji kierowcy nie widze niczego, wszystko sie chowa za lusterkiem. Tryb parkingowy mam na 12 godzin w razie w, drugi kabel tak samo pochowany podsufitka do tylnej kamerki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to już wyższa szkoła... A coś prostego? Bez rozbierania połowy auta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kabel po prostu wchodzi bez problemu w slupki i podsufitke, nic nie trzeba rozbierac:), do bezpiecznikow tylko plastik trzeba odkrecic, ktory jest pod kierownica, a boczek deski jest na zaczepy, po prostu sie to wyciaga i wszystko jak na dloni. Calosc operacji jakies 30 min.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak z tą częścią przy lusterku? I do których bezpieczników się podpiąłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu byłem u kolegi Wagena gdzie w miłej atmosferze uaktywniony został Lane Assist. Jeszcze raz dzięki :ok. Zupełnie inna jazda na highway'u. Co ciekawe dodatkowo na samym Head Up tez pojawiły się zmiany. Grafika ACC została wzbogacona o ustawienia LA.

 

Poza tym z ważnych spraw:

- wyłączony na stałe S&S

- odblokowane video w czasie jazdy (dzieciaki spokojne jak nigdy wcześniej)

 

I mniej ważne, ale dające frajdę:

- możliwość wyłączenia świateł do jazdy dziennej

- wskaźniki offroad na DP

- sportowy obrót wskaźników w analogach (+ inne logo między zegarami) w momencie odpalania

- wskazanie ilości paliwa (ltr) do zatankowania.

 

Przy okazji okazało się, że moja kamera nad lusterkiem ma oznaczenie C czyli teoretycznie jest przeznaczona do Pakietu Drogowego Plus, którego nie mam. Widać wkładali co mieli na regałach.

 

Teraz czas na pakiet obowiązkowy jak podświetlenie bagażnika i nakładki na pedały. Może rejestrator video i szyby akustyczne.

 

I jeszcze pytanie:

- czy w miejsce kierownicy z ACC można wstawić taką z łopatkami lub ogrzewaną lub ogrzewaną i z łopatkami? Kwestia wtyczek, kodowania oraz włączania grzania kiery. Na jednym filmie widziałem włączanie podgrzewania kierownicy w menu klimatyzacji obok włączania grzania przedniej szyby. Czy w takim razie odpada kwestia włącznika kiery na panelu klimatyzacji tam gdzie włącza się fotele?

Edytowane przez majonezzz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy lusterku pod plastik tez kabel wejdzie, jedno miejsce z pradem co jest caly czas bylo wolne, tam jest zasilanie parkingowe podpiete, a drugie zasilanie pod jakis bezpiecznik co ma prad po odpaleniu sulnika ale nie pamietam jaki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na jednym filmie widziałem włączanie podgrzewania kierownicy w menu klimatyzacji obok włączania grzania przedniej szyby. Czy w takim razie odpada kwestia włącznika kiery na panelu klimatyzacji tam gdzie włącza się fotele?

Ja mam w MY2015 tak:

[ATTACH=CONFIG]150851[/ATTACH]

 

Jak wciskasz przycisk grzania/wentylacji fotela pokazuje się na DP małe menu z opcjami ustawienia siły grzania/nawiewu fotela i włączenie grzania kierownicy.

 

W inny sposób można się dostać do grzania kiery tak jak piszesz, z MENU klimatyzacji, tam obok przycisku grzania szyby jest opcja włączenia grzania kiery.

 

Z tego co kojarzę to w MY2017 wyprowadzili fizyczny przycisk grzania kierownicy na panel obok DSG wykorzysując jedną z zaślepek z prawej strony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ustawieniach klimy można jeszcze włączyć automatyczne grzanie kierownicy, kiedy włączone jest grzanie fotela kierowcy. Wg. mnie jest to wystarczająco wygodne, bo zwykle i tak grzeję oba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szymon,

Paweł,

 

I super. Samo włączenie jest zapewne do opanowania na panelu sterowania klimy bądź w menu klimy (możliwość razem z fotelem to świetna sprawa). A bezpośredni przycisk to moim zdaniem najlepsze wyjście bo jest szybki dostęp i zarazem mniej tych niefortunnych zaślepek. Ale jak sądzę problemem będzie zapewne dostarczenie "prądu" do kierownicy do samej czynności podgrzania. I jeśli miałbym poważnie przerabiać instalację to wolę tego nie ruszać.

 

Taka przewrotność losu. Nie wziąłem grzania kiery bo wymuszała łopatki, których z kolei bardzo nie chciałem, a przecież koszt nie był wielki.

Po czasie i jazdach innymi B8 z łopatkami stwierdzam, że zapewne bym się do nich przyzwyczaił, a może nawet w TSI by się przydały, a tak sam się wyprowadziłem w pole.

 

Najlepszą opcją w konfiguratorze jest kliknięcie wszystkich opcji nad którymi się zastanawiasz (oczywiście na które jest budżet) bo potem dopadną Cię demony przerabiania i dorabiania. Tak już miałem z Drogowym (odkodowanie LA częściowo uspokoiło stan umysłu :D).

Edytowane przez majonezzz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie z tym grzaniem kiery to bez przesady. Gdyby była z jakiegoś metalu i na mrozie -20 całą noc to pewnie by się przydało. Dla mnie ważniejsza była zmiana na taką od R-line (alltrack nie ma niestety fabrycznie) i dlatego nie wziąłem grzania bo ta spłaszczona nie jest grzana. Ale mam webasto i to mi w zupełności wystarcza. Jeździłem autem z grzaną kierą i nie robi to szału jak dla mnie. Za to możliwość nagrzania wnętrza do temp +15 stopni jak na zew jest -15 to fajny gadżet.

Nie mogłem patrzeć na kierę w passacie która wygląda jak w Crafterze np.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt chyba nie będzie twierdził, że webasto jest beee... tylko nie każdy ma budżet na ten gadżet. A kiera to jednak inne pieniądze... a jednak niektórym daje wiele. Moja żona ma wiecznie zmarznięte ręce i jak przez chwile śmigała autem z tą opcją, to kochała bardziej niż jakikolwiek inny bajer :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja jednak kosztem innych gadgetow wziąłem i to i to.

I korzystam z obu funkcji. I polecam - nie ma tu tez wg mnie przesady.

M.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie z tym grzaniem kiery to bez przesady................... Za to możliwość nagrzania wnętrza do temp +15 stopni jak na zew jest -15 to fajny gadżet.

Nie mogłem patrzeć na kierę w passacie która wygląda jak w Crafterze np.

 

A zgadza się, ta od R-line wygląda o niebo lepiej.

Ale opcja grzania kierownicy nie jest droga stąd pewnie bardziej popularna niż Webasto. Zaś samo grzanie przyda się jak masz łapska zmarznięte po odśnieżaniu/skrobaniu. Wiem, że można jechać w rękawiczkach, ale wtedy nie da się odsługiwać ekranu dotykowego.

I dlatego podpytuję o dołożenie tego, ale grzebać w instalacji nie chcę więc nie daję sobie wielkich szans na sukces w tej sprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już Ci się uda, to chętnie pojde Twoim śladem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć,

 

czy ktoś wie czy można dezaktywować aktywny tempomat? tak żeby działał jak zwykły? Denerwuje mnie że za wcześnie zwalnia, ostrzega itd.

Mam tylko niemiecką instrukcję do niego- nie mogę w niej tego znaleźć. da się w ogóle to zrobić?

dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności