BartekV Report post #3761 Posted December 19, 2021 (edited) U mnie przy 140 tys ten uszczelniacz tez był wymieniany bo był lekki wyciek a ze akurat zmieniałem rozrzad to szkoda było tego nie zrobić. Wychodzi na to ze w B8 to częsty temat… Edited December 19, 2021 by BartekV Quote Share this post Link to post Share on other sites
1285 Report post #3762 Posted December 19, 2021 Uszczelniacz, w moim 1.6 tdi też już wymieniany. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kubek197878 Report post #3763 Posted December 19, 2021 co za jakość badziewna .... niestety ja już po gwarancji, ale jak był na przeglądzie w Maju to skubańce chyba musieli zauważyć, a nic nie powiedzieli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
1285 Report post #3764 Posted December 20, 2021 U mnie też w aso wymieniali rozrząd i oczywiście nie wymienili tego usczelniacza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kubek197878 Report post #3765 Posted December 20, 2021 Natomiast rok temu zgłaszali mi że leciutkie zapocenie ale można tak jeździć, a teraz już kapie pod samochód i widac plamy na kostce, masakra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Freddie Report post #3766 Posted December 21, 2021 (edited) Zapocenie wg ASO na przykładzie Skody Superb Youtube Edited December 21, 2021 by Freddie Quote Share this post Link to post Share on other sites
SeBa_ Report post #3767 Posted December 21, 2021 Do zeszłego roku robiłem przeglądy samochodu tylko w ASO - ze względu na gwarancję. W tym roku wszedłem pod niego pierwszy raz i byłem mocno zaskoczony. Sporo wycieków. Jak zawsze w takich przypadkach - w zasadzie nie wiadomo skąd. Co prawda jeszcze nie kapie ale już wszystko zapocone. Myślę, że jak ktoś ma nowy samochód i chce go mieć na dłużej to np przy przeglądzie rejestracyjnym po 3 latach warto wejść pod samochód i obejrzeć w jakim stanie ASO go utrzymuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
toomasz Report post #3768 Posted January 7 Witam serdecznie, Od roku posiadam nowego Passata B8FL sedan. Zauważyłem dziś po wjeździe do garażu, że tylne lampy mają oznaki pary w środku. Cały dzień auto stało na dworze, nie padało, była temp na minusie rano potem na plusie i ku zdziwieniu w każdej lampie tylnej zauważyłem zaroszenie co widać na zdjęciach. Czy u Was tez coś takiego występuje, występowało? Z góry dzięki za odpowiedź. Quote Share this post Link to post Share on other sites
1285 Report post #3769 Posted January 8 W przednich reflektorach czasami zdarza się że przyparują ale w tylnich, miałem tak tylko raz w jednej lampie i po kilku dniach się zepsuła. Zgłoś do ASO, zobaczysz co Ci powiedzą. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kubek197878 Report post #3770 Posted March 31 jak u Was z listwami chromowanymi w drzwiach ??? u mnie już po roku były wżery ale teraz już tragedia. Co ciekawe miałem wymieniany zderzak tylny kompletny na nowy bo ktoś mnie lekko poczęstował z tyłu i po roku od wymiany w ASO też już są wżery nie do usunięcia. Kur. z czego oni to robią , w b6 po 15 latach chromy po przepolerowaniu są jak nowe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SeBa_ Report post #3771 Posted March 31 Niestety to wszystko chemia jakiej używamy. Ja również miałem chromy w dobrym stanie przez długi czas, aż pewnego pięknego dnia pojechałem na myjnię pod marketem. Dosłownie następnego dnia miałem już wszystkie listwy matowe. W oczach traciły połysk. Kupiłem delikatny środek do polorowania Gtechniq M1 All Metal Polish. Jak się zrobi ciepło to się zajmę tematem i dam znać czy pomogło. Żeby listwy miały połysk to trzeba o nie dbać, myć często ale nie twardą szczotą, najlepiej wytrzeć do sucha zaraz po myciu. Nie stosować agresywnej chemi. No zabezpieczać je woskiem lub ceramiką... Jeśli samochód jest na gwarancji zawsze można próbować je reklamować. Znam osobę której to się udało. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Freddie Report post #3772 Posted March 31 (edited) Ja próbowałem już różnych past do chromów itp, wszystkie używałem ręcznie i niewiele to dało. W zeszłym roku przejechałem "na szybko" całe auto polerką oscylacyjną z pastą Menzerna 3800 Super Finish. Ponieważ nie chciało mi się wcześniej zakleić tych list, siłą rzeczy polerka objechała je trochę. O dziwo wygląd chromów znacznie się poprawił. Podejrzewam zatem, ze odpowiednią pastą do chromów + polerka rotacyjna (+ przedłużka + pad 30mm) da się radę sporo poprawić. Szukając kiedyś info na ten temat znalazłem takie filmiki, ale dotyczące odnowienia listw chromowych przyokiennych: polerka ręczna: polerką rotacyjną: Edited March 31 by Freddie Quote Share this post Link to post Share on other sites
kubek197878 Report post #3773 Posted April 1 Ostatnio jednak oglądałem dwa paski przedlifty na parkingu to miały idealne chromy bez wżerów. Problem w tym, że co jakiś czas czyszczę pastą polerską do chromów i to po krótkim czasie zachodzi . Miałem nakładaną też ceramikę jak kupiłem auto to nie ochroniło to chromów. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MMaciej Report post #3774 Posted June 16 Dziś po zaparkowaniu samochodu zauważyłem na tylnej prawej lampie jakby zaciek na krawędzi. W pierwszej chwili myślałem, że to woda od spodu, jednak po dokładnym przyglądnięciu okazuje się, że jest to odprysk od strony spasowania z karoserią. na czerwono zaznaczone miejsce widoczne uszkodzenie od spodu lampy. Sprawdziłem drugą stronę i wada ta występuje dokladnie w tym samym miejscu! (jest mniejsza - przypuszczam będzie się powiększać) Odnoszę wrażenie, że w tym miejscu karoseri spasowanie jest bardzo ciasne i po niecałych 4 latach użytkowania te pęknięcia wyszły. Samochód nie miał żadnych kolizji. W miejscu gdzie widać te zmiany pomiędzy lampę a blachę nie da się wsunąć nawet paragonu ze sklepu - w pozostałe miejsca (między lampą, a blachą) wsuwa się bez problemu. Czy ktoś z Państwa zaobserwował u siebie również taki problem? Zgłaszał to ktoś? Z góry dziękuję za odpowiedź Quote Share this post Link to post Share on other sites
keracz Report post #3775 Posted June 17 Też po 4 latach u siebie to zauważyłem ale nic z tym nie robiłem. Pozd Quote Share this post Link to post Share on other sites
MMaciej Report post #3776 Posted June 17 (edited) Witaj, Dziękuję za odpowiedź. Dokladnie w tym samym miejscu? Edited June 20 by mkpol nie cytuj w całości posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blitz Report post #3777 Posted Wednesday at 06:25 PM Mam to samo, jeśli chodzi o tylną lampę (ten najwyższy model led). Jakby odprysk. Po dociśnięciu 'pulsuje', więc to wina spasowania. Quote Share this post Link to post Share on other sites