kameleon7 Zgłoś #3721 Napisano 3 Listopada 2020 W dniu 31.10.2020 o 11:53, lmateuszl napisał: żaden wstyd, nowy samochód więc dlaczego masz sprawdzać, nie tego się oczekuje. Tez mam 150km tdi, od czerwca zrobilem 30000km, raz sprawdziłem bagnetem po jakimś komentarzu,ale było ok, stan po środku. Poczytajcie w instrukcji obsugi ile może spalić ten silnik oleju. Silnik może spalać do 1l na 2000 km. W nowych autach przez pierwsze 5 tys km nawet wiecej. Tak jest napisane w instrukcji obslugi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #3722 Napisano 3 Listopada 2020 Akurat ten zapis to "dupochron" producenta. Sprawny, współczesny, wielkoseryjny silnik nie powinien palić litra oleju na 2000 km. Co innego jakieś M-ki czy AMG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czempiQ Zgłoś #3723 Napisano 5 Listopada 2020 Cześć, chciałbym się poradzić jak naprawić niesprawny zegar analogowy na desce rozdzielczej. Od pewnego czasu nie jest podświetlony i stoi w miejscu. To kwestia wymiany bezpieczników czy samego zegarka ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #3724 Napisano 5 Listopada 2020 ...to kwestia podłączenia komputera i sprawdzenia błędów na początek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
swistaczyn Zgłoś #3725 Napisano 6 Listopada 2020 (edytowane) W zadnym samochodzie firmy audi lub vw nie dolewalem oleju ,nawet jak bylo zaprogramowane na 30000 km od wymiany do wymiany , nie bralo nic , choc pisane bylo , ze do 1 litra na1000 moze brac , wiec po co wymiana jak sie dolewa litr na tysiac? cos nie tak z motorem Ale sprawdzic co tysiac nikomu krzywdy nie zrobilo . ostatni samochod zostal w rodzinie , ma go moj syn z przebiegiem 430000 km wymiana co komp pokarze lub 2 lata (okolo 20000 km ) zero dolewki . dzisiejsze samochody , sa jak zapalniczki , chodzi , ok , nie , wymiana koncerny samochodowe musza gdzies wygrac , prawda akcjonariusze !!!! Edytowane 6 Listopada 2020 przez swistaczyn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #3726 Napisano 6 Listopada 2020 2.0 BiTdi 176 kW / 240 PS Olej zawsze wymieniany co max 15 tyś km na: Motul Specific 5W30 Zero ubytku i zero dolewania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smax Zgłoś #3727 Napisano 9 Listopada 2020 Witam. Jak wygląda u was dolewanie oleju w 2.0 TSI 190 KM ? Kupiłem rocznik 2019 FL z sierpnia i jestem ciekawy czy w tym silniku po FL jest jakieś pobieranie oleju między przeglądami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #3728 Napisano 13 Listopada 2020 w starym 220 KM nie było brania oleju, to pewnie w 190 też nie będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #3729 Napisano 9 Grudnia 2020 (edytowane) Witam, czy ktoś regulował lampy tylne w kombi ??? nie zgrywają mi się z tymi na klapie, ucieka chyba z 3 mm ,jest dość duża szpara od góry. W ASO mówili że te lampy nie mają możliwości regulacji na śrubach bo ich po prostu nie ma, tylko siedzą na zderzaku. Zderzak leży jednak ok na błotniku. Edytowane 9 Grudnia 2020 przez kubek197878 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaw10 Zgłoś #3730 Napisano 26 Stycznia 2021 Witam, mam pytanie o system eco, mianowicie w aucie mam uruchomiony system sport a kiedy puszczam nogę z gazu wlacza się system eco, dlaczego? Włączam sport to chce sport a nie eco. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IgnisDriver Zgłoś #3731 Napisano 8 Lutego 2021 Co zrobić? Auto stało na zewnątrz ponad miesiąc, wyraźnie ma zaparowaną jedna lampę (auto nie bite). Jest jakiś sposób na wysuszenie jej? Kiedyś żarówki dawały tyle ciepła że wystarczyło pojechać w trasę i lampa odparowała, dziś boję się o elektronikę w top-led. Dzięki za pomysły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Freddie Zgłoś #3732 Napisano 8 Lutego 2021 TTTM (Ten Typ Tak Ma) Mam to samo, zwłaszcza po deszczu lub myciu auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IgnisDriver Zgłoś #3733 Napisano 9 Lutego 2021 (edytowane) pocieszające (nie jestem sam, ale...) nic z tym nie robisz? Edytowane 10 Lutego 2021 przez mkpol ostatni raz proszę, nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Freddie Zgłoś #3734 Napisano 9 Lutego 2021 Nic nie robię. Na początku martwiłem się, ale poczytałem fora i okazuje się, że to taka nowa niemiecka technologia..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #3735 Napisano 10 Lutego 2021 Miałem to w passacie Teraz to samo w audi a6c8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Freddie Zgłoś #3736 Napisano 10 Lutego 2021 Czyli "przewaga dzięki technice" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Forrestal Zgłoś #3737 Napisano 11 Lutego 2021 (edytowane) Dokladnie, tak to jest projektowane bo reflektory nie mozna zapewnic hermetycznosci reflektorow ale po kilku tygodniach suchej pogody powinny odparowac. Edytowane 11 Lutego 2021 przez mkpol nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IgnisDriver Zgłoś #3738 Napisano 11 Lutego 2021 Dzięki za odp. PS. naburmuszony admin prosił żeby nie robić cytatów bezpośrednio pod cytowanym postem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #3739 Napisano 11 Lutego 2021 Ja się dopiero mogę naburmuszyć. I jestem niedopieszczonym moderatorem, a nie naburmuszonym adminem. 3 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IgnisDriver Zgłoś #3740 Napisano 12 Lutego 2021 Wracając do tematu zaparowanych reflektorów: pooglądałem filmy na YT i stwierdzam, że jest dostęp do wymiennych modułów LED (przynajmniej do prawej lampy bez jej wyciągania). Taki pomysł jest: wykręcić jeden moduł (metalowa zaślepka z 4ma śrubkami) czyli otworzyć delikatnie lampę od tyłu i włożyć na jakiś czas woreczek z ryżem albo kilka tych pochłaniających wilgoć. Może zadziała? Poczekam aż się zrobi deko cieplej i...tylko to nie załatwia definitywnie problemu nieszczelności lampy, w końcu jakoś ta wilgoć tam wlazła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach