kubek197878 Zgłoś #3501 Napisano 14 Maja 2019 a czy ja mogę wymienić klocki i tarcze bez udziału ASO i nie tracić gwarancji, która i tak jest do 30 tyś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #3502 Napisano 14 Maja 2019 To pytanie to Ty tak na poważnie? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MST 2019 Zgłoś #3503 Napisano 14 Maja 2019 (edytowane) 16 minut temu, kubek197878 napisał: a czy ja mogę wymienić klocki i tarcze bez udziału ASO i nie tracić gwarancji, która i tak jest do 30 tyś ? Bez żadnego problemu, to normalne materiały ekspolatacyjne, wybierz tylko markowy zestaw, ate, ferodo, abt, ew. bosch, valeo Edytowane 14 Maja 2019 przez MST 2019 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
keneida Zgłoś #3504 Napisano 15 Maja 2019 22 tyś. km, 1,5 roku. Wymienili wyświetlacz centralny z powodu 2 martwych lini. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #3505 Napisano 15 Maja 2019 dramat - non stop coś siada. mi skrzeczy,rezonuje zagłówek+listwy boczne rdzewieją, są zaśniedziałe+zepsuty LED rejestracji+skrzeczące zawieszenie przód (tył TTTM)+uszkodzona chłodnica+pękające boczki(po wymianie skrzeczą drzwi) - auto po zniżkach za 140k - kolejne używane coś z klasy premium ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #3506 Napisano 15 Maja 2019 To musisz kupić tak jak ja z przebiegiem 220 tysięcy z firmy z Niemiec za niecałe 50 tys. zł. Po takim przebiegu to już nic nie piszczy, skrzypi, rezonuje,pęka. Tylko czekać aż się rozpadnie na części pierwsze i wyląduje na złomowisku. Chyba już musiał mieć wszystkie podzespoły wymienione na nowe i ulepszone skoro ja nie mam takich dolegliwości. Jedyne to tylko zawieszenie za głośne na drobnych dołkach i strasznie sztywne jak na taką sporą budę. Nawet na 205/60/16 . 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #3507 Napisano 16 Maja 2019 Ile km już zrobiłeś od zakupu?Być może masz dobrze posmarowane zawieszenie i dopiero po jakimś czasie się odezwie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MST 2019 Zgłoś #3508 Napisano 16 Maja 2019 U mnie za to NIC. Serio wszystko gra. Nieczego mam powodu reklamować. Po trzech latach wjechałem na hamownię: 188KM i 338 Nm... dla mnie Passat jest powyżej oczekiwań. Może ten kolor smutny jest trochę ... za to nie wyróżnia się w tłumie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #3509 Napisano 16 Maja 2019 1 godzinę temu, MST 2019 napisał: dla mnie Passat jest powyżej oczekiwań Można wiedzieć czym jeźdźiłeś wcześniej?I ile km zrobiłeś już swoim B8? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MST 2019 Zgłoś #3510 Napisano 16 Maja 2019 37 minut temu, 1285 napisał: Można wiedzieć czym jeźdźiłeś wcześniej?I ile km zrobiłeś już swoim B8? 67'000km Nissan X-trail w najwyższej konfiguracji dostępnej w 2009 r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #3511 Napisano 16 Maja 2019 56 minut temu, MST 2019 napisał: 67'000km Nissan X-trail w najwyższej konfiguracji dostępnej w 2009 r. No to faktycznie masz farta że po tylu kilometrach nic u Ciebie nie słychać a o poprzednie auto pytałem dlatego że czasem ktoś przesiada się np.z dużo gorzej wykończonego auta i B8 jest faktycznie dużo lepszy.Ja przesiadłem się z B6 i owszem pod wieloma względami B8 bije starszą wersję ale jeśli chodzi o zawieszenie i jego głośność to zdecydowanie wolałem B6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MST 2019 Zgłoś #3512 Napisano 16 Maja 2019 7 minut temu, 1285 napisał: No to faktycznie masz farta że po tylu kilometrach nic u Ciebie nie słychać a o poprzednie auto pytałem dlatego że czasem ktoś przesiada się np.z dużo gorzej wykończonego auta i B8 jest faktycznie dużo lepszy.Ja przesiadłem się z B6 i owszem pod wieloma względami B8 bije starszą wersję ale jeśli chodzi o zawieszenie i jego głośność to zdecydowanie wolałem B6. Może to kwestia benzyny. 1.8 cichy i w miarę oszczędny zespół napędowy, oferujący sporo mocy i momentu nawet w niższym zakresie obrotów. Ja już do diesla się nie wrócę, to jest inny świat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biokd Zgłoś #3513 Napisano 16 Maja 2019 U mnie też NIC albo po prostu używam auta do jeżdżenia a nie przejmuje się pierdolami. Jeździ znaczy dziala:) Wiecznie to używał nie będę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #3514 Napisano 16 Maja 2019 Mój 2016 i z zawiasem nie miałem problemów, spuściełem trochę ciśnienia na 2.3 i teraz dużo lepszy komfort jazdy na 18nastkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #3515 Napisano 16 Maja 2019 Moze faktycznie psucie auta zależy od właściciela hihi. A tak poważnie nie musiałbym się wkurzać na te rzeczy gdyby to była jedna rzecz jak listwy ale tych wad było trochę więcej (poza tym na forum Arteona tez ludzie narzekają) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #3516 Napisano 16 Maja 2019 Felgi 18 w B8 to już musi być tragedia jazda po mieście, torach tramwajowych, lokalnych drogach. Myślę że już lepiej się jadzie taczko wozem zwanym Touranem, Golfem ITP. Fakt dobre drogi jest lepiej jak w B7 i Superb, ale w mojej okolicy niestety większość dziury, a na dziury, to nawet 16 z profilem 60 niewiele dają z tym tragicznym zawieszeniem. Niemiec projektował B8 na swoje warunki drogowe, a nie na Polskie. Przesiadka z Superb i poza zawieszeniem taczkowatym żadnych zastrzeżeń mimo przebiegu ponad 220 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz b8 Zgłoś #3517 Napisano 21 Maja 2019 Cześć chciałem się zapytać jak u Was działa Sport mode i zmniejszona siła wspomagania. U mnie zauważyłem że pod zmianie ustawien na Sportmode zmienia się wszystko m.in zmniejsza się siła wspomagania kierownicy, jednak po 10-15 minutach zauważyłem że wspomaganie działa jak w trybie normal- mimo tego że cały czas włączony był Sportmode. Szczególnie łatwo to można zauważyć przy małej prędkości na parkingu. Czy mieliście może podobne problemy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #3518 Napisano 21 Maja 2019 NA Sport auto jest dużo żwawsze i da się jeździć na 6tym biegu.Co do wspomagania to nie odczułem większej różnicy między np. eco czy normal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #3519 Napisano 21 Maja 2019 (edytowane) Układy wspomagania kierownicy tak działają (chyba że producent samochodów zazyczy sobie inaczej) - przy prędkościach manewrowych(parkingowych) dostajesz maksymalną asystę, a przy wyższych ona spada. Tryb sport pewnie ma obniżony poziom asysty przy średnich i wyższych prędkościach, a przy małych daje pełne wsparcie. Tak to u mnie działa. Edytowane 21 Maja 2019 przez Nol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #3520 Napisano 27 Maja 2019 (edytowane) Pojazd, który użytkuję trafił dziś na lawetę. 2500 km, dwa tygodnie. Wyciek oleju. Pięknie się zaczyna. Nono. Jeszcze mi się takie coś nigdy nie zdarzyło. Raczej słaby początek znajomości z VW. Edytowane 27 Maja 2019 przez enriquez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach