Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

a czy ja mogę wymienić klocki i tarcze bez udziału ASO i nie tracić gwarancji, która i tak jest do 30 tyś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pytanie to Ty tak na poważnie? 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, kubek197878 napisał:

a czy ja mogę wymienić klocki i tarcze bez udziału ASO i nie tracić gwarancji, która i tak jest do 30 tyś ?

Bez żadnego problemu, to normalne materiały ekspolatacyjne, wybierz tylko markowy zestaw, ate, ferodo, abt,  ew. bosch, valeo

Edytowane przez MST 2019

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

22 tyś. km, 1,5 roku. Wymienili wyświetlacz centralny z powodu 2 martwych lini.

20190413_124920.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dramat - non stop coś siada. mi skrzeczy,rezonuje  zagłówek+listwy boczne rdzewieją, są zaśniedziałe+zepsuty LED rejestracji+skrzeczące zawieszenie przód (tył TTTM)+uszkodzona chłodnica+pękające boczki(po wymianie skrzeczą drzwi) - auto po zniżkach za 140k - kolejne używane coś z klasy premium ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To musisz kupić tak jak ja z przebiegiem 220 tysięcy z firmy z Niemiec za niecałe 50 tys. zł. Po takim przebiegu to już nic nie piszczy, skrzypi, rezonuje,pęka. Tylko czekać aż się rozpadnie na części pierwsze i wyląduje na złomowisku.  Chyba już musiał mieć wszystkie podzespoły wymienione na nowe i ulepszone skoro ja nie mam takich dolegliwości. Jedyne to tylko zawieszenie za głośne na drobnych dołkach i strasznie sztywne jak na taką sporą budę. Nawet na 205/60/16 .

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile km już zrobiłeś od zakupu?Być może masz dobrze posmarowane zawieszenie i dopiero po jakimś czasie się odezwie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie za to NIC.

Serio wszystko gra. Nieczego mam powodu reklamować.

Po trzech latach wjechałem na hamownię: 188KM i 338 Nm... dla mnie Passat jest powyżej oczekiwań.

Może ten kolor smutny jest trochę ... za to nie wyróżnia się w tłumie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, MST 2019 napisał:

dla mnie Passat jest powyżej oczekiwań

Można wiedzieć czym jeźdźiłeś wcześniej?I ile km zrobiłeś już swoim B8?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, 1285 napisał:

Można wiedzieć czym jeźdźiłeś wcześniej?I ile km zrobiłeś już swoim B8?

67'000km

Nissan X-trail w najwyższej konfiguracji dostępnej w 2009 r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
56 minut temu, MST 2019 napisał:

67'000km

Nissan X-trail w najwyższej konfiguracji dostępnej w 2009 r.

No to faktycznie masz farta że po tylu kilometrach nic u Ciebie nie słychać a o poprzednie auto pytałem dlatego że czasem ktoś przesiada się np.z dużo gorzej wykończonego auta i B8 jest faktycznie dużo lepszy.Ja przesiadłem się z B6 i owszem pod wieloma względami B8 bije starszą wersję ale jeśli chodzi o zawieszenie i jego głośność to zdecydowanie wolałem B6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, 1285 napisał:

No to faktycznie masz farta że po tylu kilometrach nic u Ciebie nie słychać a o poprzednie auto pytałem dlatego że czasem ktoś przesiada się np.z dużo gorzej wykończonego auta i B8 jest faktycznie dużo lepszy.Ja przesiadłem się z B6 i owszem pod wieloma względami B8 bije starszą wersję ale jeśli chodzi o zawieszenie i jego głośność to zdecydowanie wolałem B6.

Może to kwestia benzyny.

1.8 cichy i w miarę oszczędny zespół napędowy, oferujący sporo mocy i momentu nawet w niższym zakresie obrotów.

Ja już do diesla się nie wrócę, to jest inny świat :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też NIC albo po prostu używam auta do jeżdżenia a nie przejmuje się pierdolami. Jeździ znaczy dziala:) Wiecznie to używał nie będę 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój 2016 i z zawiasem nie miałem problemów, spuściełem trochę ciśnienia na 2.3 i teraz dużo lepszy komfort jazdy na 18nastkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze faktycznie psucie auta zależy od właściciela hihi. A tak poważnie nie musiałbym się wkurzać na te rzeczy gdyby to była jedna rzecz jak listwy ale tych wad było trochę więcej (poza tym na forum Arteona tez ludzie narzekają)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Felgi 18 w B8 to już musi być tragedia jazda po mieście, torach tramwajowych, lokalnych drogach. Myślę że już lepiej się jadzie taczko wozem zwanym Touranem, Golfem ITP. Fakt dobre drogi jest lepiej jak w B7 i Superb, ale w mojej okolicy niestety większość dziury, a na dziury, to nawet 16 z profilem 60 niewiele dają z tym tragicznym zawieszeniem. Niemiec projektował B8 na swoje warunki drogowe, a nie na Polskie. Przesiadka z Superb i poza zawieszeniem taczkowatym żadnych zastrzeżeń mimo przebiegu ponad 220 tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć
chciałem się zapytać jak u Was działa Sport mode i zmniejszona siła wspomagania.

U mnie zauważyłem że pod zmianie ustawien na Sportmode zmienia się wszystko m.in zmniejsza się siła wspomagania kierownicy, jednak po 10-15 minutach zauważyłem że wspomaganie działa jak w trybie normal- mimo tego że cały czas włączony był Sportmode. Szczególnie łatwo to można zauważyć przy małej prędkości na parkingu. 

Czy mieliście może podobne problemy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NA Sport auto jest dużo żwawsze i da się jeździć na 6tym biegu.Co do wspomagania to nie odczułem większej różnicy między np. eco czy normal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Układy wspomagania kierownicy tak działają (chyba że producent samochodów zazyczy sobie inaczej) - przy prędkościach manewrowych(parkingowych) dostajesz maksymalną asystę, a przy wyższych ona spada. Tryb sport pewnie ma obniżony poziom asysty przy średnich i wyższych prędkościach, a przy małych daje pełne wsparcie. Tak to u mnie działa. 

Edytowane przez Nol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojazd, który użytkuję trafił dziś na lawetę. 2500 km, dwa tygodnie. Wyciek oleju. Pięknie się zaczyna. Nono. Jeszcze mi się takie coś nigdy nie zdarzyło. Raczej słaby początek znajomości z VW. 

Edytowane przez enriquez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności