Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

Z tym skrzypieniem listwy tej deski malo co da sie zrobic. Serwis nie zrobi nic. Jeden kolega to kiedys wyjal i podklejal kazde pojedyncze laczenie.  Dluga listwa zrobiona z roxnych materialow, jak sie zmienia temp to roznie zmieniaja sprezystosc i ksztalt i trzeszczy. Zle zaprojektowane. W arteonie tez trzeszczy przez chwile jak jest bardzo goraco, jak klima ochlodzi lustwe to przestaje. Jsk rano jest zimna to tez cisza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też polecam ASO na Sekundowej. Naprawdę się starają i nie mają przesadzonych cen.

Dla porównania :

montaż kamery przód tył

zabezpieczenie zasilania

wyprowadzenie kabla do ładowania telefonu z nad kratki lewej

 w Arteonie - Sekundowa 800 brutto, pewne ASO w Gdańsku 2000 brutto - trzeba demontować tapicerkę - no comments.. :)

Muszą deko poprawić dostępność aut zastępczych. Up czy Caddy są turbo i mega do miasta, ale już w trasy to nieporozumienie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po 1,5 roku i 35 tyś o dziwo cisza w aucie prócz uszczelek na wybojach no i głośnego zawiasu. Czeka mnie teraz reklamacja tych odpryskujących klamek. Poza tym dziwne zachowanie obrotów, na klimie są na 1000 RPM ale jak wył. klime to nie schodzą, trzeba dodać gazu i wtedy zejdą , też tak macie? W żadnym aucie nie miałem tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za wymiane   szyby policzyli 3200 brutto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.07.2018 o 12:13, M77 napisał:

Ja mam problemy ze stukami w tylnej części auta ( VARIANT ), głosy dochodzą z okolic klapy i prawej strony auta a efekt stukania jest raczej plastik o plastik, dwa ASO oglądały, macały i nic ( oczywiście wtedy nic nie słychać bo sam jeździłem z mistrzem serwisu), słychać najbardziej przy wjechaniu w studzienkę, zjazd z krawężnika lub jak tylne koło pracuje na nierównościach.

Mechanicznie zawieszenie nie ma żadnych problemów, efekty pojawiły się przy 11k auto ma teraz 15k i stuki słychać częściej

Miał ktoś podobne problemy lub wie gdzie szukać ?

Miałem lekkie stuki z tyłu, brzmiało jak spod bagażnika, ew. z bagażnika (roleta, klapa lub inne plastiki w tej okolicy). Zacząłem to słyszeć przy ok. 3 tys. km.

W ASO stwierdzili źle przymocowaną "osłonę termiczną tylnego zawieszenia". Cokolwiek by to nie było, przymocowali i stukanie ustało. Ale ja mam Golfa Varianta.

Edytowane przez Pugilares

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2018 o 02:44, SeBa_ napisał:

Bierz za każdym razem potwierdzenie zgłaszanego problemu na papierze oraz opis co zostało naprawione (i jak) lub dlaczego coś nie zostało naprawione.

Jeśli odstawiasz samochód do serwisu to dbaj aby w zgłoszeniu nie było lakoniczne: "problem ze skrzynią" lecz pełny opis: "zgrzyty że skrzyni przy zmianie biegu z x na y. Praca lewarka z wyraźnym oporem."

Żeby potem nie było problemu jak serwisem Hondy: 

 

Życzę szybkiego rozwiązania problemu.

Bardzo ciekawy film dla mnie, ale niestety widzę siebie za parę miesięcy w tym filmie, kiedy skrzynia w moim samochodzie się rozpadnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy komuś padła też klima? Chłodzi tylko przez pierwsze kilka minut, później letnie powietrze bez względu na ustawienia (wszystkie kombinacje już sprawdzone...).
Passat b8 XII 2015 r. 1.8 TSI. Swoją drogą, wiecie może jaki tam jest czynnik?  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otwórz maskę i zobacz. 

Edytowane przez paolokos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem na sekundowej ze słupkami i deską. Wyregulowali rygle w drzwiach i i poprawili deskę (cos tam z radiem było zle spasowane).
Z deską jest już okej na koleinach ale z tymi słupkami to masakra nadal tak trzeszczą a jak upał to mam orkiestre nawet na lekkim załamaniu drogi. Tylko porzadne umycie sprawia ze na jakies 1h jazdy jest git potem zaczynają słupki grać. 

Powiedzieli ze jak by dalej deska i słupki trzeszczały to przy kolejnej wizycie coś z tym zrobią bo się musza plastiki wyrobić :/
A ja już psychicznie nie wytrzymuje z tymi trzaskami ;(

 

Edytowane przez LukEEE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ktorych slupkach mowisz? O tych czarnych nakladka h na zewnatrz slupkow?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, dokladnie te czarne nakladki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobry wieczór wszystkim. 

zacznę od problemów z navi. miałem włączoną, po zgaszeniu auta navi dalej się paliła. musiałem wyjąc klemy z aku. po restarcie nie działa mi komfortowe zamykanie/otwieranie szyb z kluczyka? da rade to jakoś zaprogramowac? po drugie szyba lewy tył mi sie nie zamyka. idzie do pewnego poziomu i trafia na opór...idzie coraz wolniej i...hamuje i wraca na sam doł. Te poziomy oporu są na różnym pułapie. Po trzecie zauważyłem mam plamę oleju od wew silnika na oslonie conajmniej o sr 25 cm. Jak patrzylem to chyba olej się sączy ze środkowej części silnika w dolnej jego części. Dołączę zdjęcie jutro. Musze umowic sie na serwis;/;/;/. auto ma 35 tys przebiegu...;/ 

IMG_0449.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szyby musisz "przyuczyć" pozycji krańcowych - to normalna sytuacja po odłączeniu zasilania. Trzymasz każdy przycisk z osobna do końca w dół, i do końca w górę. Gdy zrobisz dla każdej szyby wyciągasz i wkładasz kluczyk (lub wył. i wł. zapłon przyciskiem) i powinno wszystko już działać poprawnie.

Co do samej nawigacji - nie podziałało przełączenie wł/wył. zapłonem raz jeszcze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, radekrp90 napisał:

Szyby musisz "przyuczyć" pozycji krańcowych - to normalna sytuacja po odłączeniu zasilania

co? w życiu nie spotkałem się z takim czymś nawet w passacie b6 ale co do b8 to mam problem z płynnym,precyzyjnym zamykaniem szyb w np. b6 o wiele lepiej się zamyka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No w Passacie B6 to jest na 100%, bo sam to robiłem w swoim za każdym razem po odłączeniu akumulatora. W skrajnym przypadku w VCDS wita Cię błąd "niepoprawnej adaptacji" :)

Na 99% jest w każdym VW od lat 90-tych z modułami szyb w drzwiach (w B4 nie pamiętam czy tak miałem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ni spoko. Tylko chyba dobrze nie przeczytaliście - otwieram w dół - leci jak na nartach z 3000m. Otwieram do góry- idzie idzie wolno idzie i coraz wolniej i **** wraca na sam dół. Problem jest tylko z 1 szyba. Reszta śmiga. A coś z olejem jakieś pomysły?

ps. To jakby coś blokowało jedna szybę :/ 

reszta się zaprogramowała 

Edytowane przez skoczek1213

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to źle zrozumiałem - w takim razie mechanicznie coś się uszkodziło. Raczej niezależne od akumulatora, zwyczajny pech/przypadek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio kiedy uruchamiam samochód i włącza się nawiew to pojawia się smród jak z kompostu. Jak włączam klimę to po 3-4minutach smród znika, ale jak tylko AC jest wyłączone to od razu nieprzyjemny zapach wraca. Czy ktoś miał podobny problem? Co to może być? Pod maską nie znalazłem niczego podejrzanego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymień filtr kabinowy i wybierz się na odgrzybianie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym przypadku odgrzybianie to zapewne tylko przypudrowanie problemu. Jedź do VW/Audi i powiedz, że chcesz mycie metodą Tunap. Oni już wiedzą co dalej z tym robić ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności