biokd Zgłoś #3061 Napisano 10 Czerwca 2018 6 minut temu, viperpl napisał: - wycieranie tylnych wnęk przez uszczelkę drzwi w sedanie (nie mają pomysłu, lakier wyciera się dalej) Mam ten sam problem. A już myślałem że mam źle drzwi zamontowane. Poza tym pękł mi plastik przy uchwycie drzwi kierowcy. Daje w czerwcu paska do przeglądu klimy to zapytam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viperpl Zgłoś #3062 Napisano 10 Czerwca 2018 Z tymi drzwiami chyba poradzę sobie sam, bo w serwisie poinformował mnie fachura, że ten otarty lakier to nie wada a cecha. Nakleję kawałek transparentnej folii ehh, w starym Oplu takich niespodzianek nie było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robertsas Zgłoś #3063 Napisano 10 Czerwca 2018 Taka folie ochronna odnosnie tych wnęk zrobili mi w ASO w ramach gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viperpl Zgłoś #3064 Napisano 10 Czerwca 2018 2 godziny temu, Robertsas napisał: Taka folie ochronna odnosnie tych wnęk zrobili mi w ASO w ramach gwarancji. Folia występowała jako akcesorium czy wycieli samodzielnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robertsas Zgłoś #3065 Napisano 10 Czerwca 2018 (edytowane) Tak to wygląda, nie wiem czy przycinali czy były gotowe elementy. Edytowane 10 Czerwca 2018 przez Robertsas Na razie sie sprawdza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miodzik3 Zgłoś #3066 Napisano 10 Czerwca 2018 Witam. Mam jedno pytanko; Czy do aktualizacji Discovery Pro potrzebne jest wyciągnięcie napędu CD /DVD ...? Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie wszystkich forumowiczów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #3067 Napisano 11 Czerwca 2018 Nie, aktualizujesz poprzez kartę SD, przeszukaj forum, jest odpowiedni wątek o tym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
integrale Zgłoś #3068 Napisano 18 Czerwca 2018 Zbyt długo było dobrze i pojawiły się stuki dobiegające z okolic dachu, tuż nad głową kierowcy. Zauważyłem, że problem występuje podczas wysokich temperatur. Dźwięk taki jakby coś spadało na dach. Niestety nie pojawiają się regularnie co jest jeszcze bardziej wkurzające jeżeli chodzi o reklamacje w serwisie. Zastanawiam się czy pod podsufitką coś się nie odkręciło i czasami postukuje. Dodam, że nie mam panoramy. Czy ktoś zaobserwował podobne zjawisko u siebie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #3069 Napisano 20 Czerwca 2018 To prawdopodobnie wiązka idąca do lampki sufitowej lub do lampki nad daszkiem przeciwsłonecznym. Jak robi się bardzo ciepło wiązka jest na tyle elastyczna, że pozwala sobie na 'podskakiwanie'. To tylko mi przychodzi do głowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamzzz Zgłoś #3070 Napisano 30 Czerwca 2018 Dnia 29 maja 2018 o 12:33, garbeniek napisał: Witajcie mam auto raptem półtorej roku a klimatyzacja ledwo daje rade chłodzić samochód w trybie auto 21-22 stopnie przy obecnych temperaturach, które jeszcze nie są apogeum tego co nas czeka za miesiąc-dwa. Już teraz jak auto postoi chwile na słońcu i jest nagrzane to dmuchawa wali pełną moca i tak praktycznie cały czas, że az ciężko się rozmawia taki huk. Powietrze z nawiewów leci owszem chłodne lecz nie w takim stopniu, żeby schłodzić auto i potem zejśc na niższy bieg. Czy gwarancja obejmuje dobicie klimy? Niestety Passat b8 już jest na nowym czynniku gdzie zwykłe serwisy sa podpięcie maszyny już sobie życzą 150-200zł a jak brakuje czynnika to i na 1000zł można skonczyć. Mi sie tez wydawalo ze klima slabo chłodzi. Bylo niecale 30 st a wiatraki chodzily caly czas na wysokich obrotach a z nawiewow tak srednio zimne dmuchalo. Ku mojemu ucieszeniu okazala sie rzecz taka banalna ze az glupia. Passat ma 3 strefy klimy, nie wiem co bylo ustawione na tyl ale po nacisnieciu przycisku synchro wszytko wrocilo do normy. Chyba tam musialo byc duzo nizej ustawione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejw Zgłoś #3071 Napisano 2 Lipca 2018 Dnia 10.06.2018 o 10:12, viperpl napisał: - skrzypienie w w miejscu łączenia konsoli środkowej z tunelem (naprawa nic nie dała, skrzypi dalej) Cześć. Czy ASO wykonało tą naprawę w ramach gwarancji czy odpłatnie? Ja ostatnio zgłaszałem skrzypienie w tunelu środkowym podczas przyspieszania i hamowania, to powiedzieli że mogą wykonać naprawę ale ja za nią mam zapłacić, mimo że samochód jest dalej na gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #3072 Napisano 2 Lipca 2018 Pytaj o podstawę odmowy naprawy gwarancyjnej. Najlepiej na piśmie W Fordzie działało praktycznie zawsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejw Zgłoś #3073 Napisano 4 Lipca 2018 Nie wiem czy to praktyka VW czy „specjalne” traktowanie stałego klienta przez ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #3074 Napisano 4 Lipca 2018 Opisany wyżej sposób działał właśnie na ASO mające niechęć na stałego klienta, który średnio co tydzień był z mniej lub bardziej dokuczliwą awarią, a że miał "flotę" pojazdów to było co zgłaszać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #3075 Napisano 11 Lipca 2018 Dnia 18.06.2018 o 22:13, integrale napisał: Zbyt długo było dobrze i pojawiły się stuki dobiegające z okolic dachu, tuż nad głową kierowcy. Zauważyłem, że problem występuje podczas wysokich temperatur. Dźwięk taki jakby coś spadało na dach. Niestety nie pojawiają się regularnie co jest jeszcze bardziej wkurzające jeżeli chodzi o reklamacje w serwisie. Zastanawiam się czy pod podsufitką coś się nie odkręciło i czasami postukuje. Dodam, że nie mam panoramy. Czy ktoś zaobserwował podobne zjawisko u siebie? Kiedy masz te stuki? Jak dach otwarty, uchylony czy zamknięty. U mnie w Atreonie było identycznie ale tylko przy uchylonym dachu. Trzeba przesmarować/ zapsikac smarem ( ja to zrobiłem takim białym do szyberdachów) prowadnice w oknie dachowym( na szyberdachu, nie te w dachu), i uchwyty (szczególnie w tylnej części), ostatnie uchwyty generowały u mnie ten hałas. Tez tylko jak było gorąco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #3076 Napisano 11 Lipca 2018 Przecież napisał, że nie ma otwieranego dachu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #3077 Napisano 11 Lipca 2018 42 minuty temu, paolokos napisał: Przecież napisał, że nie ma otwieranego dachu. nie doczytałem. Sprawdź spinki od podsufitki, tez lubia nieraz tak strzelać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
integrale Zgłoś #3078 Napisano 12 Lipca 2018 W ostatnim czasie temperatura PL opadła poniżej 30 stopni więc dach już nie stuka. Niestety wczoraj na myjni zaobserwowałem, że woda cieknie do środka, z góry małej trójkątnej szybki w przednich drzwiach kierowcy. Najprawdopodobniej nie trzyma uszczelka. Nie wiem czy się śmiać czy płakać- Das Auto :-)))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #3079 Napisano 12 Lipca 2018 Ktoś z posiadaczy B8 miał problemy z klimatyzacją? U mnie działa tak średnio - zaczyna działać po dłuższej chwili od uruchomienia i raczej muszę ją ustawić na dosyć niską temperaturę w upalne dni żeby coś dawała. Wczoraj, rezerwując telefonicznie przegląd po dwóch latach, wspomniałem serwisantowi, że chcę aby przy okazji to sprawdzili (samochód jest na gwarancji). W odpowiedzi zaproponował przgląd klimatyzacji za 299zł bo już może być mało czynnika... Na co ja, że jak jest mało czynnika to niech usuną nieszczelność. Na co serwisant odparl że po dwóch latach mogło trochę go samoczynnie ubyć. Odparłem, że jeśli "trochę jest akceptowalne" to znaczy się, że uciekło go za dużo skoro wpływa to na wydajność. Ostatecznie rozmowę przerwałem, problem zgłoszę ponownie podczas przeglądu, może trafię na inną osobę, a jak odmówią sprawdzenia to poproszę odmowę na piśmie. Zawsze to jakieś zabezpieczenie w przypadku awarii kompresora. Jakie są wasze doświadczenia w kwesti obsługi klimatyzacji w ramach gwarancji? Jest jakaś norma mówiąca o tym, że np powietrze wylatujące z wentylacji powinno mieć określoną temperaturę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #3080 Napisano 12 Lipca 2018 (edytowane) 10 godzin temu, SeBa_ napisał: Ktoś z posiadaczy B8 miał problemy z klimatyzacją? U mnie działa tak średnio - zaczyna działać po dłuższej chwili od uruchomienia i raczej muszę ją ustawić na dosyć niską temperaturę w upalne dni żeby coś dawała. Wczoraj, rezerwując telefonicznie przegląd po dwóch latach, wspomniałem serwisantowi, że chcę aby przy okazji to sprawdzili (samochód jest na gwarancji). W odpowiedzi zaproponował przgląd klimatyzacji za 299zł bo już może być mało czynnika... Na co ja, że jak jest mało czynnika to niech usuną nieszczelność. Na co serwisant odparl że po dwóch latach mogło trochę go samoczynnie ubyć. Odparłem, że jeśli "trochę jest akceptowalne" to znaczy się, że uciekło go za dużo skoro wpływa to na wydajność. Ostatecznie rozmowę przerwałem, problem zgłoszę ponownie podczas przeglądu, może trafię na inną osobę, a jak odmówią sprawdzenia to poproszę odmowę na piśmie. Zawsze to jakieś zabezpieczenie w przypadku awarii kompresora. Jakie są wasze doświadczenia w kwesti obsługi klimatyzacji w ramach gwarancji? Jest jakaś norma mówiąca o tym, że np powietrze wylatujące z wentylacji powinno mieć określoną temperaturę? W serwisie VW pewnie powiedzą Ci, że obniżenie przez 'klime' temperatury o 1st względem otoczenia jest 'ok'. Podjedź do niezależnego warsztatu to od razu Ci powiedzą co i jak. Ja w swoim pasku klimy nie dotykałem (znaczy się nie serwisowałem) i nie zamierzam (easy drive). Jestem teraz na wakacjach na południu europy (>+30st) i klimę muszę trzymać na około 22-23 st bo poniżej w środku jest po prostu za zimno. Auto ma już 3 lata. Aaaa tydzień temu 'serwisowałem' klimę z Fiacie 500 żony (auto ma 7 lat) i temperatura przy wylocie z 'kratek' 6st przy temp. zewnętrznej +27st także 'lodówa' Edytowane 12 Lipca 2018 przez marcin232 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach