Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

35 minut temu, Akronaut napisał:

Czy nawiew ciepłego powietrza na tył z konsoli środkowej też Wam słabo działa? Ruch powietrza nie jest wyczuwalny przy wentylatorze na max. Sprawdzałem drożność kanałów ustawiając MAX A/C i wtedy podmuch jest mocny. Do sprawdzenia namówiły mnie dzieci twierdząc, że z tyłu jest zimno nawet przy ustawieniu na 25 stopni.

Jeszcze nie jezdziłem z tyłu, sprawdze to dam znać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Akronaut napisał:

Czy nawiew ciepłego powietrza na tył z konsoli środkowej też Wam słabo działa? Ruch powietrza nie jest wyczuwalny przy wentylatorze na max. Sprawdzałem drożność kanałów ustawiając MAX A/C i wtedy podmuch jest mocny. Do sprawdzenia namówiły mnie dzieci twierdząc, że z tyłu jest zimno nawet przy ustawieniu na 25 stopni.

Witam

Sprawdziłem u siebie działanie ogrzewania, strumień powietrza ledwo wyczuwalny, podstawiłem rękę pod wylot nawiewu, czuć ciepło, jednakże ruch powietrza głowy nie urywa?. Zmieniałem nastawienia AC, od nastawień „ łagodny” do „ intensywny” - z tylu dużych zmian nie wyczułem, jednakże odczucia zimna nie miałem- może dlatego że dzieckiem już nie jestem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy u was też jak chodzą wycieraczki to ta od kierowcy dobija do uszczelki bocznej przy szybie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodzi Ci ze zostaje pozniej tona wody a u mnie dodatkowo jak wraca to zostawia smugę jak sa male opady i tak od nowosci a serwis twierdzi ze mam pióra do wymiany

Edytowane przez M77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, kubek197878 napisał:

czy u was też jak chodzą wycieraczki to ta od kierowcy dobija do uszczelki bocznej przy szybie ?

tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, kubek197878 napisał:

czy u was też jak chodzą wycieraczki to ta od kierowcy dobija do uszczelki bocznej przy szybie ?

 

Miałem tak. Podjechałem do serwisu, poprosiłem o przestawienie wycieraczki "o jeden ząbek" i teraz jest OK :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2018 o 11:16, MM_VW napisał:

 

To tak w temacie jałowych dyskusji TDI/TSI  ;-)

Webasto rozładowuje regularnie akumulator. VW ma to w d*pie i pieprzy głupoty że ustawiam grzanie na 3h, jakby to było możliwe....

Więc nie TSI :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2018 o 10:17, Olanzapina napisał:

Być może każdy serwis ma swoją politykę. Jak kupowałam u Zasady i tam jest jak powyżej. Raz się na nich wqr... i dostałam wtedy A4 za free. Zresztą tak mi spodobało że to będzie mój następny samochód :x

Dostałem nowego Tourana. Przebieg ledwo liźnięty, auto z października 2017. Dość ciekawe auto dla osób z większą rodziną. Sama pozycja za kierownicą już mnie tak nie kręci. Wolę jednak kanapę niż czuć się jak kierowca autobusu siedząc wysoko. Samo auto mega ładne, przynajmniej jak na mój gust. Kolor biała perła i pakiet stylistyczny R-line (czarne dodatki)- świetnie się to komponuje. Jednak silnik 1.6 TSI 150KM w takim aucie o dość dużym oporze powietrza to jednak d*py nie urywa. Co nie zmienia faktu, że jak na auto zastępcze to fajne doświadczenie. W moim przypadku dodatkowo jeszcze silnik TSI. Nie rozumiem jednak dlaczego panuje opinia na temat TDI, że jest tak mocno odczuwalna różnica jeżeli chodzi o głośność silnika. Owszem na wolnych obrotach auto jest mega ciche (TSI), jednak już przy wyższych obrotach i większych prędkościach kiedy samochód zbiera się do wyprzedzania to nie jest już tak wesoło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu dużo zależy od auta - ten sam diesel (1.6 TDI) w Golfie VI Match chodzi jak traktor, a w Passacie B7 był już przyjemnie cichy i dość miękko pracujący.

Podobnie z TSI - nie są one aż tak ciche jak dawne benzynowce (ze względu na wtrysk bezpośredni, hałas wtryskiwaczy etc.) ale są lepiej wyciszone jak TDI ale od samego auta też dużo zależy.

Co istotne - w TDI zawsze są jakieś delikatne wibracje, a w TSI tylko jeśli jest zepsute :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2017 o 18:06, mimo28 napisał:

Nie chciałem pisać żeby Was nie zanudzać, ale ciąg dalszy z tarciem przy skręcie w lewo trwa.

Powyższa diagnoza, którą zacytował kolega, została wykonana w ASO w Pile. Postanowiłem zmienić serwis na ASO Koszalin. Przy okazji przeglądu zgłosiłem usterkę. Niestety przy wydawaniu pojazdu (już po przeglądzie) zostałem poinformowany, że usterka nie występuje (doradca jechał samochodem i nic nie słyszał). Nie maiłem czasu dyskutować, zapytałem tylko dlaczego nie poproszono mnie, abym pojechał i wskazał kiedy tarcie występuje, otrzymałem odpowiedź, że jak wystąpi nawet po gwarancji to nie ma się czym martwić, bo przecież naprawy można dokonać w ramach dobrej woli producenta. Poddałem się tamtego dnia ale stwierdziłem, że jeszcze wrócę.

Czas mijał. Zmieniłem opony z letnich 17 na zimowe 16, ale tarcie nie ustało. Umówiłem się na wizytę w ASO Koszalin. Tym razem nie odpuściłem, pojechałem z doradcą i o dziwo usłyszał, że rzeczywiście przy skręcie w lewo coś trze. Samochód pojechał na serwis. Po mniej więcej godzinie zostałem poinformowany, że wszystko zostało sprawdzone i nie znaleźli przyczyny - "brak usterek mechanicznych, łożysko ok, zawieszenie ok, nie ma się do czego przyczepić". Na pytanie co dalej: "lać paliwo, przyzwyczaić się i jeździć". Szczerze powiem, że nie wiem co mam zrobić - przykuć się łańcuchem do podnośnika? iść do telewizji? Tak na serio to po prostu nie mam czasu na szarpanie się. Spróbuję jeszcze napisać do centrali VW, ale znając życie to tam jest kopiuj-wklej i otrzymuje się pismo o treści: uprzejmie informujemy, że staramy się... ble-ble-ble mamy cię w d... ble-ble-ble wyciągniemy wnioski... (byle się odczepił). Może Wy macie jakiś pomysł :-)

Wiesz co to może być kolego? Poduszka silnika od strony skrzyni biegów. Ja mam taki szum przy skręcie w lewą, tak jakby coś obcierało w prawym lewym kole i niby poduszka się nie wydaje byc w złym stanie ale ją w sobotę wymieniam i dam Ci znać co i jak, z tą poduszką podpowiedział mi kolega kgrzes75 bo miał podoby problem przy 150tys. km i po wymianie mu hałas ustapił, tylko mi jakiś czas temu doszło buczenie silnika przy około 2100 obr. czyli to na pewno będzie poduszka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. To jest poduszka od skrzyni biegów. Miałem te same symptomy co wy koledzy. Po wymianie poduszki wszystko wróciło do normy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2018 o 20:34, Robertsas napisał:

Witam

Sprawdziłem u siebie działanie ogrzewania, strumień powietrza ledwo wyczuwalny, podstawiłem rękę pod wylot nawiewu, czuć ciepło, jednakże ruch powietrza głowy nie urywa?. Zmieniałem nastawienia AC, od nastawień „ łagodny” do „ intensywny” - z tylu dużych zmian nie wyczułem, jednakże odczucia zimna nie miałem- może dlatego że dzieckiem już nie jestem?

W serwisie zrobili aktualizację oprogramowania. Działa. Dlaczego nie działało - nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem dzisiaj poduszkę i chrupanie przy skręcie w lewą ustało, poduszka nie wydawała się wybita na samochodzie a po wyjęciu widać że była naderwana, dołączam filmik, jak ktoś ma problem w serwisie to może warto im pokazać ten filmik to może się za to wezmą. Mój brat jako mechanik praktycznie nigdy nie spotkał się z naderwaną tą poduszką, bo są niby bardzo wytrzymałe, a w b8 ewidentnie widać że są wadliwe.

poduszka.mp4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

funkcja masażu fotela naprwiona - podobno jakięś cięgna, nasmarowali dodatkowo.

Będą mi wymieniali hak na nowy. Móje "profesjolane" narzędzie do sprawdzania haka wygląda tak

hak.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dawniej koledzy pisałem o buczeniu w samochodzie przy przyspieszaniu i okazało się że to przewody od nagrzewnicy przy wchodzeniu do kabiny i wtedy spiąłem je opaskami do siebie i w sumie to pomagało, ale ostatnio mimo założonych opasek znowu zaczęło występować to buczenie, wie ktoś może w jaki sposób aso rozwiązuje ten problem?

przed chwilą założyłem nowe opaski i nic nie pomogły,  w zakresie 1900-2100 obr. robi się głośniej nie zależnie od biegu. przy około 2800 obr. przez chwilkę usłyszę takie grubo brzmiące drżenie. Może to nie przewody tylko te kierownice powietrza przy chłodnicy? Wiecie koledzy gdzie to się znajduje dokładnie pod maską? Można to zdemontować jakoś na chwilę albo jakoś wyciszyć?

Edytowane przez goalabek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.01.2018 o 15:52, Akronaut napisał:

W serwisie zrobili aktualizację oprogramowania. Działa. Dlaczego nie działało - nie wiem.

Panowie mam dokładnie to samo 3 strefa w trybie auto leci zawsze zimne lub na HI  ledwo letnie z tyłu, zgłaszane wielokrotnie w serwisie a  odp. zawsze ta sama że ma tak działać bo tam nie ma drugiej nagrzewnicy i nie może lecieć mocne ciepłe powietrze z tyłu :), jedynie jak ręcznie przestawię nawiew na "kratki" wtedy z tyłu leci mocno i temp. reguluje się. Jaka to aktualizacja jest potrzebna? Ma ktoś może wykaz tego update ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak to u mnie działa

z tyłu jest nadmuch tylko przy włączonym nawiewie na głowę

trzeba się  z tym pogodzić podobnie jak z REST ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i się zaczęło - DSG zaczyna padać ...na trzecim biegu szarpie i obrotomierz skacze nawet o 400 obrotów/min w górę :( 30tys kilometrów zrobione i padło co za badziew ta sucha DSG , cieszcie się Ci co macie manual !!

Ogólnie zaczęła szarpać ale co ciekawe jak sie zagrzeje to jak by mniej...znacie jakie będą następne objawy tego dziadostwa ?

Edytowane przez dzidekbeskid

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi padła przy 65kkm. Jak masz gwarancję to pewnie zrobią, jak nie to płacz i płać. Najczęściej pada zespół sprzęgieł. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z passata jestem zadowolony

Są pierdoly

W sumie drobnostka

Jestem cichym  wielbicielem mazdy  6  

Z powodu ich prostych silników w bezynie

No ale na ich forum jak czytam

OI ich klopotach to uważam Że passat może nie budzi  takich emocji  Ale przynajmniej nie dokucza właścicielom powtarzajacymi się usterkami

W MaWMazdach po 3- 5 latach wychodzi oszczędzanie na materiałach

No i importer jakby bardziej szedł w zaparte

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności