Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiło się zimniej? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, kubek197878 napisał:

U mnie ostatnio wzrosło spalanie o jakiś litr, nie wiem czemu. Teraz mam 7,2-7,5 w mieście, wcześniej było 6,5 ,te same odcinki do pracy. Na trasie też nie zejdę poniżej 5,3-5,5 (80-90/h).

Tak poza tym musiałem dolać płyn chłodzący 0,5 L (przebieg 20 tyś.). Ciekawe gdzie on ucieka .

Płynem się nie przejmuj. Trzeba czasem dolać.  Ja dolałem 0,2 litra. Podobno norma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.11.2017 o 15:31, kubek197878 napisał:

U mnie ostatnio wzrosło spalanie o jakiś litr, nie wiem czemu. Teraz mam 7,2-7,5 w mieście, wcześniej było 6,5 ,te same odcinki do pracy. Na trasie też nie zejdę poniżej 5,3-5,5 (80-90/h).

Tak poza tym musiałem dolać płyn chłodzący 0,5 L (przebieg 20 tyś.). Ciekawe gdzie on ucieka .

Też miałem problem z płynem. Zgłosiłem to przy serwisie na 30k. Dolali płyn na koszt serwisu. Po dwoch tygodniach uzupełniłem raz jeszcze. Od tego czasu sytuacja minęła. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , 

dzis jechałem po zmroku na ciemnej drodze , światła top led miałem ustawione w pozycji automateczych długich świateł. Padał bardzo mocny deszcz. 

Niestety ani razy automat nie przełączył na światła długie , zawsze działało bez zarzutów. Myślicie ze coś się zepsuło?

  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może coś źle przełączyłeś, albo jechałeś mniej niż 50-60 km/h i wtedy na długie też nie przełączy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem ustawienia w kompie takie jak powinny być , jechałem 80-100 km/h 

 teraz zrobiłem znów przejazdzke i w tym momencie działa , Wiec nie wiem co odwaliło autu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaka ulewa, ja ostatnio jechałem w mega ulewie i dziala, jaki byłby sens montowania tego zeby w deszczu i w sniegu nie dzialalo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może to był teren zabudowany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie M77 zdarza się że podczas dużych opadów  (szczególnie śniegu) niektóre systemy przestają działać gdyż spadają ich możliwości "monitorujące" i chociaż jest sens montowania tych rozwiązań, to nie zawsze działają poprawnie. Mogła też to być zdarzająca się niestety chwilowa zawiecha, ale skoro teraz działa to powinno być ok. Mi w Passacie przestał kiedyś działać na chwilę wyświetlacz radia, nawigacja potrafiła się zawiesić jak po włączeniu chciałem szybko wprowadzić adres, czy rozpoznawanie znaków drogowych właśnie podczas ulewy przez radar. To się zdarza gdy jest dużo wrażliwej elektroniki. I to nie oznacza że to wszystko jest badziewne , czy niepotrzebne. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam auto z końcówki 2015, ostatnio rzutem na taśmę dwa dni przed końcem gwarancji udało mi się wymienić uchwyty w przednich drzwiach - przewijał się ten temat wcześniej, uchwyty pękają/kruszą się

tak więc potwierdzam, jeśli ktoś z was tak ma (uchwyt którym zamykasz drzwi kruszy się - wykrusza się taki cienki rowek) i jeszcze ma gwarancję to zachęcam do zgłoszenia się do ASO, wymienią Wam to

 

pozdro!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam w obu klamkach przednich po jednym malutkim odprysku ale trzeba się przyjrzeć i tylko w jednym miejscu. Na razie tego nie reklamuje .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ogólnie ja też nie miałem do pewnego momentu i nagle zauważyłem, że się zaczyna kruszyć - wahałem się dosyć długo, ale dzień przed wizytą w serwisie byłem w stanie wyciągnąć długi kawałek tego plastiku więc uznałem, że nie ma co, niech poprawią;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy

dzisiaj podczas jazdy w pewnym momencie zapięte przednie pasy samoistnie na chwile zacisnęły się na nas, przycisnęły nas do foteli, samochód nie zwolnił, nie było sygnału o przeszkodzie.

czy ktoś z Was miał coś podobnego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 hours ago, adam.s said:

Koledzy

dzisiaj podczas jazdy w pewnym momencie zapięte przednie pasy samoistnie na chwile zacisnęły się na nas, przycisnęły nas do foteli, samochód nie zwolnił, nie było sygnału o przeszkodzie.

czy ktoś z Was miał coś podobnego?

samochód was kocha, cieszy się, że jeździ z wami no i w końcu pozwolił sobie na przytulas :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest ten tzw. "Pre-crash". Robi tak kiedy na ostrzeżenia (wg systemu) jest już za późno i trzeba się po prostu szybko przygotować na dzwona. Mi tak zrobił jak zbyt szybko manewrowałem na parkingu, a byłem pewny że przy danym skręcie kół nie uderzę w nic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, keneida napisał:

samochód was kocha, cieszy się, że jeździ z wami no i w końcu pozwolił sobie na przytulas :D

Dobre ???

3 godziny temu, googie napisał:

To jest ten tzw. "Pre-crash". Robi tak kiedy na ostrzeżenia (wg systemu) jest już za późno i trzeba się po prostu szybko przygotować na dzwona. Mi tak zrobił jak zbyt szybko manewrowałem na parkingu, a byłem pewny że przy danym skręcie kół nie uderzę w nic.

W sumie mądre auto, choć czasami wydaje mi się ze głupieje od tej elektroniki w najmniej odpowiednim momencie☹️ 

Dziekuje za info..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.11.2017 o 20:31, x4n napisał:
Dnia 7.11.2017 o 19:32, vitrex napisał:

witam kolegow,

mam B8 2.0TDI 150km Variant z DSG i dziwna przypadlosc z pedalem HAMULCA.

Jak naciskam lekko Hamulec to slychac takie lekki chrupanie na poczatku i czuc to lekko na pedale  potem jest juz gladko - nieraz  jest to mocniejsze nieraz slabsze. Generalnie nic takiego bo hamowanie jest ok ale pytanie czy w B8 to standard?

Dlaczego pytam:

1. Mialem B7 TDI z DSG i tam hamiulec od poczatku do konca dzialal plynnie bez "chrupniecia" na poczatku

2. Bylem w niemieckim "ASO"  czyli AutoHandel VW w serwisie i mi powiedzieli, ze tak jest OK i ten typ tak ma - auto kupilem uzywane  w niemczech i uzytkuje w niemczech.

mam jeszcze 4 mies gwarancji i nie mam gdzie tego potwierdzic, a nie chcialbym byc przez halmuta zrobiony w bambuko

 

 

Ja mam podobnie, umnie na początku jest 3 mm luzu i jak tylko delikatnie  dociskam to sluchać stukanie,  W serwisie mi powiedzieli że tak ma być i poszli do dwóch nowych i jest tak samo. Nie mialem czasu sie z nimi kłocić,, teraz bede na wymianę oleju i do tematu wrócę . 

pod koniec roku bede w Ojczyznie i jestem umowiony na wymiane oleju w DSG  w Poznaniu w ASO zapytam sie tam czy to normalne i dam znac ... potem mam jeszcze tylko 2 miesiace gwarancji wiec musialbym po powrocie do helmuta to szybko ogarnac jak sie okaze ze to nie jest normalne ... ale tlumaczenie w ASO u helmuta takie samo: ktos byl zobaczyc w nowym i jest tak samo, ten typ tam ma ... !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podnośniki przednich szyb często nie pracują w trybie automatycznym zarówno w kierunku otwierania i zamykania. Z tyłu nigdy nie było problemu. Nie jestem pewien, ale zaczęło się po akcji serwisowej z aktualizacją oprogramowania szyb (kilka miesięcy temu). Sytuacja wraca do normy po kilku minutach lub po ponownym uruchomieniu auta.

Wymieniono mi też moduł F5 (skrzynka w schowku z czytnikiem CD i kieszeniami na karty SD) ze względu na stale kasujące się przebiegi od tankowania. Od tego czasu mam problem z czujnikiem oświetlenia, który potrafi w południe włączyć tryb nocny na wyświetlaczach i wszystkie światła. Zdarza się, że przez całe dnie jeżdżę na światłach mijania.

 

Edytowane przez Akronaut

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kilkanaście razy po parkowaniu (zawzwyczaj godzinnym - paro godzinnym na dworze, czasem w podziemnym po nocy) właczał się błąd albo acc albo hamulca ręcznego albo oba albo układu start stop. 2 razy auto awaryjnie się zatrzymało bez powodu.

W sobotę stwierdzili, że to przycisk od hamulca ręcznego bo błędy były w tym obwodzie. Wymienili ale dziś w połodniu po staniu godzinnym na dworze znowy acc i ręczny.

Zatem nie przycisk tylko chyba wiązka od niego. Się zastanawiam czy może nie jest gdzieś źle zaizolowany i wilgoć psoci chyba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności