Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

hey

ja zauważyłem dziwną przypadłość , mianowicie gdy przyśpieszam to ściąga w prawo a jak odpuszczam  gaz to czuję jak wraca na zadany tor jazdy , normalnie w momencie przyśpieszania muszę robić sporą kontrę w lewo , dziwne to, spotkał się ktoś z Was z czymś takim ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, kubek197878 napisał:

nie wiem od czego zależy z tym wypalaniem częstym wypalaniem DPF ale u mojego znajomego w Audi z tym samym motorem z 2015 r nie ma żadnego wypalania, a też jeździ po mieście. Z tym że ma system Adblue. Najlepsze jest to że po wizycie w ASO miałem spokój z wypalaniem na 3 tyg. Nic jednak nie przyznali się że coś robili.

Ja mam a3 z motorem 2.0 tdi crbc. Dopalanie dpf u mnie zdarza się raz na dwa tygodnie , jak jezdze tylko po mieście to częściej. Mój sposób jednak na to jest taki ze jadę na autostradę i przegonie auto kilka razy i mam na jakiś czas spokoj. 

Edytowane przez Maciej86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bylem w ASO nic nie znalezli, ale mowia ze zachowanie nie jest normalne. Mam zostawic na caly poniedzialek auto i beda go badac pod obciazenem i wypala go recznie i zobacza co sie dzieje pod obciazeniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ale to już coś , przynajmniej nie próbują wmówić, że tak ma być bo jazda takim autem jest irytująca ale silnik i turbina też cierpią przez podwyższone temperatury, do tego olej się zużywa szybciej i zanieczyszcza. Otwórz sobie maskę podczas wypalania to zobaczysz, można smażyć jajka, a filtr jest bezpośrednio przy samym silniku i turbinie nie jak kiedyś na dole pod autem.

Może tak być, że komputer nie wykryje błędu czujnika ale on będzie wadliwy, wiele razy to przerabiałem w innych autach. Musi być fachowiec który sprawdzi dany czujnik po rezystancji czy innych parametrach. Ja kiedyś jeździłem 2 lata autem z uwaloną sondą l. bo ASO twierdziło, że nie ma żadnych błedów i może to być przyczyna silnika że jest mułowaty. Pojechałem do pewnego garażowca, pomierzył, wymienił na nową i auto hulało jak nowo narodzone i paliło znacznie mniej. Co do ASO VW to jest również żenada.

Co do oleju to raczej nie rośnie. Np. w Tiguanie 2.0 tdi (2014) ojca nie ma żadnego wypalania  i nigdy nie zauważył, a jest 60 tyś. - ma EURO5 . U mnie też tak jest, że zrobiłem trasę 1000 km i nagle wypalał . ASO tłumaczy, że to normalne i koniec kropka.

 

 

Edytowane przez kubek197878

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podzielę się z wami pewnym ciekawym przypadkiem.
Jakiś czas temu na trasie przed samym skrzyżowaniem wywaliło mi takie błędy:
zestaw.thumb.jpg.056842c55e7c61e5cfcbe4d357c0f474.jpg

bc1.thumb.jpg.07059dcc3e5dac5cf1a246630aabdde9.jpg

bc2.thumb.jpg.06a70374447a344e1a937170fe3cacd7.jpg

Przy dojeździe do innego pojazdu (zbyt bliskim wg kompa w aucie) zadziałał system ostrzegania przed niebezpieczeństwem, na co zareagowałem nico nerwowym hamowaniem, no i choinka na desce jak w święta :o.

Błędy system wyświetlał jeszcze przez 30 min a potem jakby nic wszystko się magicznie naprawiło O.o

Niestety problem zaczął nawracać, szczególnie przy pokonywaniu ostrzej skrętów lub nawet przy wjedzie do garażu w galerii (przy pokonywaniu ramp pomiędzy piętrami) ... w sumie z 2 -3 razy w tygodniu to był standard.

Upierd to był spory bo ani tempomatu ani czujników przy parkowaniu, ani autoholda ...

Dobrze że miałem dokumentację foto z każdego takiego przypadku więc w ASO dostali wszystko na tacy wraz z dokładnym opisem kiedy co się wydarzyło i w jakich okolicznościach.

Już po drugiej wizycie panowie z ASO zdiagnozowali przyczynę - uszkodzony moduł sterownika ABS. Po tygodniu czekania na część i wymianie, więcej problemów już nie było, 2 x nawet pojechałem sobie specjalnie na plac aby to sprawdzić.

Ciekawe co jeszcze wyjdzie na gwarancji? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam małe nieporozumienie w swoim samochodzie względem tego co mam w specyfikacji samochodu a tym co jest w nim faktycznie. Mam tu na myśli tempomat do 210. Faktycznie mam w aucie 160. Nie mogłem znaleźć specyfikacji, byliśmy po remoncie i jakoś wszystko wcięło w domu. Pojechałem jednak do ASO i pozwoliłem sobie poprosić o specyfikację i to co powinnienem mieć według VIN. Tam jest info zgodne ze stanem faktycznym. Udało mi się jednak odnaleźć ofertę VW i tam mam informację że tempomat jest do 210. Ktoś miał już może takie niezgodności i może pokierować jak to z nimi rozegrać?

Edytowane przez Thomsoon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VIN zawiera dane opuszczenia fabryki , masz ofertę ? zobacz  co masz w podpisanym zamówieniu.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, robertfx10 napisał:

VIN zawiera dane opuszczenia fabryki , masz ofertę ? zobacz  co masz w podpisanym zamówieniu.

 

Tak mam. Jest tam różnica. Tu jest zapis ze specyfikacji oferty/zamówienia (załącznik). To co dostałem po VIN mam w tej chwili w aucie i nie bede szedł teraz po to ale wiem co jest faktycznie. Tempomat kończy się na 160. 

IMG_1907.PNG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów

Dziś, po 2,5 roku padł mi auto-hold. Przycisk nie reaguje, muszę na skrzyżowaniach dusić hamulec. Główny ręczny działa, na konsoli pojawił się tylko żółty trójkącik.

Oczywiście podjadę do serwisu (już po 2-letniej gwarancji )ale profilaktycznie chcę zapytać czy przytrafiła się to komuś taka awaria, na jakie wydatki być przygotowanym, co mogło się stać?

Telefonicznie,  "pomocna" pani poinformowała mnie już że trzeba przyjechać, nie mniej niż 250 za oględziny :/

Z góry dziekuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, Thomsoon napisał:

Mam małe nieporozumienie w swoim samochodzie względem tego co mam w specyfikacji samochodu a tym co jest w nim faktycznie. Mam tu na myśli tempomat do 210. Faktycznie mam w aucie 160. Nie mogłem znaleźć specyfikacji, byliśmy po remoncie i jakoś wszystko wcięło w domu. Pojechałem jednak do ASO i pozwoliłem sobie poprosić o specyfikację i to co powinnienem mieć według VIN. Tam jest info zgodne ze stanem faktycznym. Udało mi się jednak odnaleźć ofertę VW i tam mam informację że tempomat jest do 210. Ktoś miał już może takie niezgodności i może pokierować jak to z nimi rozegrać?

Mam to samo, w ofercie było 210, a mam 160. Też nie wiem co z tym zrobić, ja auto brałem z placu ale jak ktoś zamawiał i nie dostał tego to powinien mieć rekompensate. JA to np. zgłaszałem to do dziś nikt nie oddzwonił i potem olałem bo i tak nie jeżdżę więcej jak 150-160 ale niesmak pozostał. Poza tym na rynek PL tempomat był do jakiegoś czasu do 160 w standardzie. Ciekawe czy to jest ten sam radar i elektronika tylko zablokowane softwerowo no ale dopłata w cennikach była i to spora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znam podobny przypadek, po małej awanturze mozna wyrwac troche kasy.

Wiecej szczegółów dla zinteresowanych na PW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie jeżdżę powyżej 160- raczej. Jednak jakie to ma znaczenie. Samochód kupiłem i taką mam specyfikację przekazaną przed zakupem. Byłem święcie przekonany że tak jest do czasu kiedy ja nie doczytałem/ktoś mnie wprowadził w błąd na temat kilku szczegółów. Zaczęło się od Safe+, zapłaciłem za to 1690 PLN a gość mi powiedział że to jest serwis do określonych km samochodu. Przy przeglądzie byłem zaskoczony że muszę zapłacić za serwis przy przebiegu 30k. Przy okazji dochodzi jeszcze tempomat do 210km/h ktory mam w specyfikacji która jest podbita pieczątką VW. Auto jednak ma 160... Mam jeszcze jedną zagwozdkę ale z tym to mogę się mylić. Napiszę o co chodzi później. Może ktoś rzeczyliwy mnie wyprowadzi z błędu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Thomsoon czy brałeś samochód na firmę czy osobę prywatną? Jeśli na osobę prywatną to możesz skorzystać z Rzecznika Praw Konsumenta. Często idzie tak szybciej i sprawniej takie rzeczy załatwić. 

Jesli na firmę to niestety musisz się sam pomęczyć i zgłaszać reklamację przez oficjalne pisma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do tego tempomatu to coś takiego nie powinno mieć wogole miejsca. Wstyd dla Vw i tyle. Walcz o swoje z nimi kolego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, thr napisał:

Thomsoon czy brałeś samochód na firmę czy osobę prywatną? Jeśli na osobę prywatną to możesz skorzystać z Rzecznika Praw Konsumenta. Często idzie tak szybciej i sprawniej takie rzeczy załatwić. 

Jesli na firmę to niestety musisz się sam pomęczyć i zgłaszać reklamację przez oficjalne pisma.

Niestety na firmę. Ale też jestem zdania że to jakaś pomyłka żeby tak auta wychodziły z salonu. Takie odczuwam wrażenie jak czytam ile jest podobnych wpisów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem nowym użytkownikiem forum i wpisuję 1 post. Od kwietnia 2017 jestem posiadaczem nowego B8 1.8Tsi DSG.W związku z tym, iż od pewnego czasu mam pewne problemy z samochodem chciałem się dowiedzieć czy ktoś z forum miał podobne doświadczenia (niestety złe) ze swoim VW.  Opis usterek: na zimnym silniku ale tez krótko przy temp. 90 samochód wpada w dziwne wibracje oraz odczuwalne są szarpania dsg w szczególności po zmianie biegu z 2 na 3 i z 3 i na 4 (tak jakby nie potrafił "załapać biegu". Odczuwa się również jakby koła zaczynały boksować oraz brak płynności w przyspieszaniu. W ASO rozkładają ręce, skierowali już zapytanie do Poznania do działu techniczego (odpowiedź: usterka dotąd nieznana) i wysłali mobilnego doradcę serwisowego celem zweryfikowania przez niego wady technicznej (czekam na tel). Ponadto podczas powolnego ruszania odczuwalne są wibracje na kierownicy i rezonans.W związku z powyższym, szukam użytkownika passata b8 podobnie skonfigurowanego, który być może miał podobny problem. Będę wdzięczny za każdą sugestię, radę, informację.Życzę wszystkim tylko takich awarii jak nakładające się znaki (też mam) , niewyregulowane drzwi czy kasowanie się danych o spalaniu po pewnym czasie (też mam) :).  Panowie w/w usterki to jest NIC. :) pozdrawiam i dziękuje

Edytowane przez brodziojeslaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, brodziojeslaw napisał:

Życzę wszystkim tylko takich awarii jak nakładające się znaki (też mam)

Nakładają się znaki na AID, na centralnym wyswietlaczu są obok siebie. To nie jest awaria, tak ma być. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie... po jakim przebiegu resetuje się wam spalanie długodystansowe ? Mi samo się zresetowało po około 7 tys km ? Reklamować to ? 


Mike 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.10.2017 o 01:06, Thomsoon napisał:

Tak mam. Jest tam różnica. Tu jest zapis ze specyfikacji oferty/zamówienia (załącznik). To co dostałem po VIN mam w tej chwili w aucie i nie bede szedł teraz po to ale wiem co jest faktycznie. Tempomat kończy się na 160. 

IMG_1907.PNG

Miałem to samo i pewnie dziesiątki osób które o tym nie wiedza. Ja wyrwałem z ASO części na 2k. Bagażnik dachowy plus uchwyty na rower. W sumie nie chciało mi sie bawić w drążenie sprawy....

 

yyy i pakiet safe nie obejmuje przeglądu przy 30 tys .!.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności