Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

3 hours ago, Thomsoon said:

No to ja wprowadziłem w błąd bo nie jeździłem na ECO. Dzisiaj za to dałem sie namówić w związku z tym że poruszyłeś ten temat i mam inaczej niż Ty. Mianowicie wszystkie ustawienia są takie jakie zostawiłem przed zgaszeniem silnika. Po tym jak auto ustawiłem na tryb Eco i po powrocie miałem tryb skrzyni oraz pozostałe ustawienia na tym samym poziomie -TAK, było E1-E6. 

no to wynika z tego ze MY2018 ma bug w sofcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.09.2017 o 17:55, tjord napisał:

to ze kontrola Eco sie swieci kolo dzwigni biegów, nie znaczy ze tryb eco dziala. Bo widac to po nazwie biegu - ktory na Eco nazywa sie E1-E7, a przy odpaleniu ponownym dziwnym trafem zmienia sie na znowu na D1-D7
i ewidentnie auto nie chodzi tak jak na Eco - nie ma trybu żeglowania. Dopiero manualne wybranie Eco trybu go ponownie aktywuje. no dla mnie to jest wtopa i bug a nie feature, nie sądze zeby tak mialo być

U mnie jest tryb eco zawsze włączony po odpaleniu. Zarówno biegi są z zakresu E..... jak i działa tryb żeglowania, również tempomat czy światła długie działają inaczej w tym trybie niż w sport czy normal.

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może masz sprofilowany kluczyk na inny tryb jazdy i po uruchomieniu auto ustawia się zgodnie z tymi ustawieniami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , 

ja mam problem może błachy ale mnie osobiście denerwuje. 

 Auto odebrane 22.09. Od początku przy jeździe na wprost kierownica jest jakby zle obsadzona. Kilka milimetrów w prawo. Co prawda auto jedzie prosto. Ale sam fakt ze takie coś wypuścili z fabryki jest denerwujący. Muszę jechać do serwisu i niech to ustawia tak jak być powinno. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie też mam wrażenie, że kierownica jest lekko krzywo osadzona. Nie każdy to zauważy ale ja widzę takie rzeczy. Auto też jedzie prosto. To jest chyba dosłownie o jeden ząbek przestawiona na wieloklinie albo tak ma być lub źle ust. geometria. W zasadzie to w innych autach mam idealnie osadzoną kierownicę nawet w 25 letnim aucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ustawić geometrię i po problemie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, mkpol napisał:

Ustawić geometrię i po problemie 

Auto praktycznie kilka dni i ustawianie geometrii?! Masakra ... ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie , nie wiem gdzie kontrola jakości przed wyjazdem z fabryki... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie jeszcze dziwnie działa czujnik deszczu. Gdy mam włączony na stałe to jak zgaszę silnik to potem jak uruchamiam nie włączy wycieraczek nawet po 1 km(sprawdzałem) pomimo, że jest ulewa, muszę go wtedy aktywować jeszcze raz ale niekiedy bywa tak, że po krótkim czasie się załączy nawet jak lekko pada .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kubek, mam to samo. Strasznie mnie to denerwuje. W ASO standardzik - "zaktualizowaliśmy oprogramowanie", ale oczywiście nic się nie zmieniło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niewiele to wniesie do tematu - ale ten czujnik deszczu działa w A4 B9 dokładnie tak jak napisał Marcin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, miał ktoś może, albo słyszał o takim ciekawym przypadku: B8 (automat), piękna pogoda, autostrada, tempomat włączony. Nagle na desce miga ACC został wyłączony / przestał działać coś takiego. I teraz najlepsze: dwa razy to sobie migało (ostro, aby nie przegapić) a tak na prawdę nic się nie działo, tempomat działał, czujnik odległości zapewne też, jechało się dalej normalnie. Ale dwa razy było tak, że mrygnęło o tym ACC po czym - uwaga: wyłączył się silnik. Tak po prostu, jedziemy sobie 140 (dobrze, że nie więcej), info o problemie z ACC i silnik się wyłącza. Na szczęście nic na drodze się nie działo, można było spokojnie przyhamować, zjechać na bok, skrzynia na P, START i jedziemy dalej. W serwisie powiedzieli, że "wgrali nowe oprogramowanie, POWINNO już być dobrze". No dziękuję bardzo, jak mi się to następnym razem stanie i będę miał wypadek to ze szpitala zadzwonię "że jednak nie jest dobrze". Ktoś coś słyszał, co może być problemem, jak to zdiagnozować, co z tym dalej - bo skoro 2 razy już tak się stało, to nie chciałbym, aby ten trzeci raz doprowadził do tragedii, tylko dlatego, że serwisowi wydawało się, że powinno być już dobrze. A może ktoś miał jakiś inny problem, podobnie jak ten dotyczący już nie tylko zwykłej usterki, ale zagrażający bezpieczeństwu i wie jak z serwisem pogadać, jakie procedury tam mają, aby wymusić na nich odpowiednią reakcję?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To tylko maszyna - zawsze coś może zawieść.

Ja bym szukał problemu po stronie silnika, nie ACC. Dziwne jednak, że po wyłączeniu ACC nadal działa tempomat. Z tego co pamiętam, z algorytmu działania tego systemu, jakikolwiek błąd po stronie silnika powinien powodować całkowite wyłączenie zarówno ACC jak również CCS (czyli zwykły tempomat).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi się jedynie pojawiła informacja " ACC NIEDOSTĘPNY" - w zasadzie też nie wiem co mogło być powodem. Sytuację taką miałem dwa razy w odstępie nie wiekszym jak 15 min. Problemów z silnikiem nie miałem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj jadę  do ASO na zdiagnozowanie problemu z DPF.

2.0 TDI 150 HP DSG.. latam gównie w trasach (od lipca zrobiłem już 10 tys km) wystarczy że pojeżdżę dwa dni w mieście i DPF się zaczyna co chwile wypalać .. aż dziwnie ... 

Co najdziwniejsze zadzowniłem do ASO i od ręki poprosili abym przyjechała dzisiaj o 18:00.. że mogę wiedzieć co to jest . Więc jak umówili od ręki .. to coś musi być na rzeczy z DPF. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiedzą ci jak w moim przypadku, że tak ma być i już ale podziel się co powiedzieli. Ja jeżdżę głównie po mieście. Do póki nie wyświetli ci się kontrolka dpf to jest OK. Mam też forda ale tam przez 120 tyś od nowości nigdy nie było czegoś jak wypalanie w VW ale co prawda jest tam EURO5. Po mieście najlepiej gonić go na wyższych obrotach tzn 2-2.5 żeby się wypalał szybciej. Emerycka jazda na pewno będzie skutkowała częstym wypalaniem. U mnie wypala średnio 3-4 x na tydzień ale nigdy nie czekam tylko gaszę auto. Na początku jednak to był dla mnie szok. Podobno w Golfie VI były kiedyś częste problemy z jakimś czujnikiem i też nonstop wypalał.

 

Cytuj

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale pojawia się coś na wyświetlaczu czy tylko tak twierdzisz, że się wypala na podstawie wentylatora który chodzi po zgaszeniu silnika lub też obrotach na biegu jałowym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 @kubek197878 ja przeważnie latam w trasie i moja noga należy do ciężkich .. i prędkości odbiegają mocno od przepisowych :D .

Pytanie.. olej ci rośnie czy nie ? Bo ja zauważyłem, że olej mi potrafi rosnąć.

Wcześniej miałem mondeo mk4 .. itam jak w zegarku potrafiłem określić kiedy dpf się wypala czy miasto czy trasa. 

No właśnie oni zwrócili uwagę na ten czujnik .. i że sprawdzą ... 

1 minutę temu, Thomsoon napisał:

Ale pojawia się coś na wyświetlaczu czy tylko tak twierdzisz, że się wypala na podstawie wentylatora który chodzi po zgaszeniu silnika lub też obrotach na biegu jałowym?

Obroty rosną , spalanie chwilowe wrasta i wentylator zapierdziela,  basowe brzmienie  i zapach :) 

Miałem ten sam system w mondeo mk4 i wiem kiedy DPF się wypala.. tylko tak jak powiedziałem ... tam wiedziałem że co 700-900 km się wypala .. .a tutaj zasuwam w trasie .. robię 4 tys w trasie km .dwa dni pojeżdżę po mieście i DPF zapierdziela .. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ach ten dpf

ja przez niego wymieniam olej co 10 tyś km

 

odpadł mi dekiel  od  spryskiwacza   reflektora

na szczęście przed domem

pojechałem  z tym do serwisu-powiedzieli że to pierwszy taki przypadek i zdaniem producenta to niemożliwe

zaproponowano mi odpłatną usługę

ale nie wytłumaczono mi jak to się stało

trochę takie dziadowanie z ich strony

nie robię z tego dymu-ale serwisem to oni mi  nie sprzedadzą następnego auta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem od czego zależy z tym wypalaniem częstym wypalaniem DPF ale u mojego znajomego w Audi z tym samym motorem z 2015 r nie ma żadnego wypalania, a też jeździ po mieście. Z tym że ma system Adblue. Najlepsze jest to że po wizycie w ASO miałem spokój z wypalaniem na 3 tyg. Nic jednak nie przyznali się że coś robili.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności