Jacek N. Zgłoś #2621 Napisano 11 Września 2017 opony maja 5 tys km. ;/ pojadę na geometrie. ale vw nie powinien się tym zająć tylko ja mam płacić? Niestety większość producentów ma limity ilości kilometrów do jakiej w ramach usługi gwarancyjnej regulują geometrię. Po tym przebiegu jest to dla nich rzecz eksploatacyjna. Zazwyczaj limity te są bardzo niskie. Nie wiem jak sprawa wygląda w VW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #2622 Napisano 11 Września 2017 Tym co twierdzą ze nie mają problemu z lekkim sciaganiem ostrym przyspieszaniu na niskich biegach przy ośce proponuje stanać albo lekko sie toczyć i wcisnac ostro gaz, najlepiej w trybie S nie trzymając kierownicy. Zobaczycie czy pojedzie prosto... Nie mówie tu o ewidentnym ściaganiu podczas jazdy, bo tak byc nie może, ale efekt który opisuje jest w każdej mocnej ośce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #2623 Napisano 11 Września 2017 najpierw to trzeba zdefiniować co to jest lekkie ściąganie. Duże ściąganie to takie, że po puszczeniu kierownicy od razu auto zjeżdża z toru. Ale to już raczej wywalone zawieszenie/geometria i widać to zwykle po ściętych oponach ja w moim b6. Sprawdzałem też w b8 przy mocnym przyspieszaniu na wysokich obrotach i nie ma żadnego ściągania. Z resztą tak zawsze sprawdzałem uauta jak je kupowałem. Mój 25 letni klasyk też nie ściąga jak mu się wdepnie (300 PS), 200 metrów spokojnie przejedzie prościutko (oczywiście bez palenia gumy bo tył wtedy zarzuca na lewo i prawo ). Tiguan też pięknie leci, można palcem trzymać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lordjoker Zgłoś #2624 Napisano 11 Września 2017 opony maja 5 tys km. ;/ pojadę na geometrie. ale vw nie powinien się tym zająć tylko ja mam płacić? Info sprawdzone, sam robilem geometrie w Krakowie, za darmo do poł roku lub 10 000 km po tym czasie 649pln Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saueer Zgłoś #2625 Napisano 16 Września 2017 Witam wszystkich. Posiadam Passata B8 1.6 TDI manual. Po przejechaniu około 52 tys km - zauważyłem, że po wysprzęglęniu np. dojazd do świateł, z okolic skrzyni biegów lub sprzęgła dochodzi dziwny dzwięk (przypominający pracę ciągnika). Działo się to regularnie jak auto było dobrze nagrzane po przejechaniu ok 2-3 godzin np po mieście. Po ponownym wcisnieciu sprzęgła dziwny dzwięk ustawał i tak za każdym razem. Usterkę zgłosiłem do VW, zostawiłem auto i po tygodniu auto wrociło z informacją, że owa usterka jest trudna do zlokalizowania ale wyminiono lożysko sprzęgła. Dostałem też informację, że sprzęgło jest zużyte. Było trochę lepiej ale tajemniczy dźwięk pojawiał się dalej tyle, że z mniejszą czestotliwoscią. Dziś samochód ma przejechane 57 tys km i zaczyna ślizgać się sprzęgło na 3 i 4 biegu. Czy jest możliwość, że zużyte łożysko miało wpływ na tak szybkie dojechanie tarczy sprzęgła ? Czy jest szansa walczyć z VW o naprawę gwarancyjną. Do tej pory myslałem, że Vw to solidniejsze auto... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #2626 Napisano 16 Września 2017 Panowie, po tygodniu uzytkowania B8 1.8 TSI DSG - czuje conajmniej w 2 miejscach skrzypienie. 1 dotyczy deski gdzies na srodku - gdy jade specificzną drogą - niby prosto ale takie mikro dziury poprzeczne. A drugie skrzypienie pojawia sie na drzwiach kierowcy - wtedy kiedy odpale muze - sytuacja jest o tyle specificzna ze to skrzypienie przypomina mi podobnie jakbym wrzucil luzem opakowania po puszkach np. Redbullach w kieszeni drzwi w B6, a tu nowe auto i wszystko puste, bez śmieci. Pojawia sie to przy srednich tonach - melodyjnych ciagnietych dlugo i wcale nie glosnych - wtedy cos tam w tych drzwiach wpada w wibracje. Basy itp nie wywoluja tego. Audio - standard. nie oczekuje cudów - ale to kwestia skręcenia chyba tapicerki. Co z takim fantem? ASO to jakos koryguje? bo jest to uporczywe - a tak nawet nie mialem w 9 letnim B6 - no chyba ze nawrzucalem smieci puszek w kieszeni i wtedy to trzaskało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thomsoon Zgłoś #2627 Napisano 19 Września 2017 Przed serwisem na 30k zauważyłem że mam mało płynu chłodniczego. Zgłosiłem to przed serwisem i gość powiedział że uzupełnią. Z jego opinii wynikało że to normalne ponieważ obieg jest otwarty i płyn może uciekać. Co jakiś czas trzeba to kontrolować, mam 1,5k od przeglądu a płyn poniżej min stanu. Czy faktycznie tak jest ?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #2628 Napisano 19 Września 2017 też wydaje mi się że ubywa ;/ przebieg 15k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thomsoon Zgłoś #2629 Napisano 19 Września 2017 Zadzwonię jutro do innego ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dobry23 Zgłoś #2630 Napisano 20 Września 2017 (edytowane) Mi juz po 5k przebiegu wyskoczyl wielki czerwony wykrzynik z informacja ze jest malo plynu chlodzacego. Wydaje mi sie, ze podczas zerowego przegladu gdy zalewaja auto plynami po prostu leja na minimum.... Nie powiem troche sie wkurzylem, nowe auto a tu od razu takie cos.... Dodam ze we wczesniejszym B7 2.0 TDI 140 nigdy nie mialem czegos podobnego a dostawal ostro w tylek (czesto jazda z maksymalna predkoscia) A drugie skrzypienie pojawia sie na drzwiach kierowcy - wtedy kiedy odpale muze - sytuacja jest o tyle specificzna ze to skrzypienie przypomina mi podobnie jakbym wrzucil luzem opakowania po puszkach np. Redbullach w kieszeni drzwi w B6, a tu nowe auto i wszystko puste, bez śmieci. Pojawia sie to przy srednich tonach - melodyjnych ciagnietych dlugo i wcale nie glosnych - wtedy cos tam w tych drzwiach wpada w wibracje. Basy itp nie wywoluja tego. Audio - standard. nie oczekuje cudów - ale to kwestia skręcenia chyba tapicerki. Co z takim fantem? ASO to jakos koryguje? bo jest to uporczywe - a tak nawet nie mialem w 9 letnim B6 - no chyba ze nawrzucalem smieci puszek w kieszeni i wtedy to trzaskało No to Cię pociesze. Kupujesz dynaudio za prawie 4k i masz dokładnie to samo. Jak jest utwór, który ma troche więcej basu to od razu słychać rezonansy w drzwiach.... Edytowane 20 Września 2017 przez dobry23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #2631 Napisano 20 Września 2017 potwierdzam, ubywa... przebieg 17 tyś i jest minimum. Jak odbierałem to był pod max... dziwne trochę bo ani w b6 ani w octavii nie uzupełniałem płynu nigdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #2632 Napisano 20 Września 2017 Gdzies ktos pisal, ze nowe weze gumowe po 'wygrzaniu' troche sie rozszerzaja i plyn 'znika' ze zbiorniczka. Cos w tym moze byc bo u mnie na poczatku po kilkuset km zeszlo do minimum. Dolalem do max i przez ostatnie 2 lata i 29k km nie ma tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #2633 Napisano 21 Września 2017 Zdecydowanie płynu ubywa, mi nie wystarcza od serwisu do serwisu. Olej co 10000 1,5 litra do dolania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michasze Zgłoś #2634 Napisano 22 Września 2017 Jakiś czas temu pisałem o pekniętej tylnej szybie - reklamacja została uznana. Nikt nie wie dlaczego pękła, nie było na niej śladów uderzeń itp. Nowa się cały czas trzyma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
integrale Zgłoś #2635 Napisano 22 Września 2017 2 minuty temu, Michasze napisał: Jakiś czas temu pisałem o pekniętej tylnej szybie - reklamacja została uznana. Nikt nie wie dlaczego pękła, nie było na niej śladów uderzeń itp. Nowa się cały czas trzyma Skoro nie było śladów uszkodzeń, a szyba pękła to znaczy, że pracuje nadwozie. Pytanie dlaczego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michasze Zgłoś #2636 Napisano 23 Września 2017 17 godzin temu, integrale napisał: Skoro nie było śladów uszkodzeń, a szyba pękła to znaczy, że pracuje nadwozie. Pytanie dlaczego? Szyba nie dotyka w żadnym miejscu nadwozia, ja podejrzewam wadę samej szyby po prostu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #2637 Napisano 23 Września 2017 takie szyby teraz robią, ja będę reklamował tylną boczną przyciemnianą, bo ma wady jakby była pofalowana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michasze Zgłoś #2638 Napisano 24 Września 2017 16 godzin temu, kubek197878 napisał: takie szyby teraz robią, ja będę reklamował tylną boczną przyciemnianą, bo ma wady jakby była pofalowana. Ta moja nowa tylna załamuje z kolei widok przy włączonym jej ogrzewaniu,pierwszy raz coś takiego widzę, za pierwszym razem autentycznie czyściłem okulary bo myślałem, że to coś z nimi nie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #2639 Napisano 24 Września 2017 Dnia 20.09.2017 o 19:27, marcin232 napisał: Gdzies ktos pisal, ze nowe weze gumowe po 'wygrzaniu' troche sie rozszerzaja i plyn 'znika' ze zbiorniczka. Cos w tym moze byc bo u mnie na poczatku po kilkuset km zeszlo do minimum. Dolalem do max i przez ostatnie 2 lata i 29k km nie ma tematu. Mnie też dolali przy wymianie oleju po 2 tys. km i od tego czasu 2 lata i 70 tys. km nie dolewałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #2640 Napisano 24 Września 2017 2 hours ago, Michasze said: Ta moja nowa tylna załamuje z kolei widok przy włączonym jej ogrzewaniu,pierwszy raz coś takiego widzę, za pierwszym razem autentycznie czyściłem okulary bo myślałem, że to coś z nimi nie tak chyba delikatnie nie zrozumiales zjawiska ktore jest normalne. i widac je np latwiej w okularach przyciemnianych z filrem polaryzacyjnym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach