Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

Mi wczoraj oslona spryskiwacza wypadla

Polamaly sie stopki . Thomsoon moze opisz jak oceniasz passata na tle 6 .

Troche zaluje ze nie wziolem 6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie

Kupie jedną szpilkę zabezpieczającą do felg... podjeżdżam pod dom i nie ma ;/ prawdopodobnie chcieli mi zajeb... koła .. w ASO maja tylko cały zestaw 4 sztuki za 200 pln.. może ma ktoś jedną na zbyciu ?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie miał ktoś też to robione, u mnie smarują co przegląd i nadal skrzypi, głównie na dużych "policjantach" jak jest większe odbicie/dobicie....ale tych śrub mi nie wymieniali. Proszę o pomoc w tym temacie bo za 3 tys mam kolejny przegląd może to TPI by rozwiązało sprawę.

 

Witajcie mam bardzo podobny problem z którym ASO nie jest w stanie sobie poradzić. Czy mogę poprosić Was o jakieś bliższe szczegóły odnośnie wymiany tych śrub?

Do tej pory były wymienione wszystkie tuleje wahaczy przód ale cały czas pozostało stukniecie zwłaszcza przy najechaniu na progi zwalniające wyspowe z małą prędkością oraz przy zjezdzaniu z takiego progu. Ostatnio zaczęło też czasami stukać przy najezdzaniu na zwykle spowalniacze. Wszystko zostało sprawdzone i zostały już tylko amortyzatory których nie chca wymienić w ramach gwarancji bo oprócz stukania zachowuja wszystkie parametry. Wymiana na własną rękę to koszt ponad 2 tys.za sztukę (DCC).

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

...aha i co ciekawe gdy najezdzam na ten próg nawet lekko naciskając hamulec to jest absolutna cisza i tak samo mam wrażenie gdy przyspieszam. Na pewno na hamulcu jest cicho.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mi wczoraj oslona spryskiwacza wypadla

Polamaly sie stopki . Thomsoon moze opisz jak oceniasz passata na tle 6 .

Troche zaluje ze nie wziolem 6.

 

w serwisie jak do tego podejdą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...aha i co ciekawe gdy najezdzam na ten próg nawet lekko naciskając hamulec to jest absolutna cisza i tak samo mam wrażenie gdy przyspieszam. Na pewno na hamulcu jest cicho.

Albo stuka zacisk w jarzmie albo stukają klocki.

Miałem ostatnio B8 z tym samym problemem. Stukały klocki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie

Kupie jedną szpilkę zabezpieczającą do felg... podjeżdżam pod dom i nie ma ;/ prawdopodobnie chcieli mi zajeb... koła .. w ASO maja tylko cały zestaw 4 sztuki za 200 pln.. może ma ktoś jedną na zbyciu ?????

 

gratulacje za pomysl. nie pomyslales czasem dlaczego sprzedają komplet?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Albo stuka zacisk w jarzmie albo stukają klocki.

Miałem ostatnio B8 z tym samym problemem. Stukały klocki.

Na stacji diagnostycznej znaleźli spory luz na lewej prowadnicy (jeśli nic nie pomieszalem w nazwie) który ewidentnie stuka ale w ASO stwierdzili że to normalne w tym samochodzie może tego nie naprawiaja bo i tak jak wymienia na nowe to po jakimś czasie będzie to samo :) mimo tego że prawej stronie jest sztywno.

Reszta podobno sprawdzali i jarzmo i klocki i podobno jest ok.

Kiedyś na samym początku rzeczywiście coś zrobili z tym jarzmem i było lepiej ale nie wiem czy po jakimś czasie znowu to samo może się popsuć? Poza tym ciekawe jest to że na nierownosciach to auto bardzo ładnie pracuje jedynie stuki pojawiają się tylko przy wjezdzaniu na ostre progi zwalniające i zjezdzaniu oraz jeszcze czasami na kostce brukowej.

Edytowane przez Przem83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na stacji diagnostycznej znaleźli spory luz na lewej prowadnicy (jeśli nic nie pomieszalem w nazwie) który ewidentnie stuka ale w ASO stwierdzili że to normalne w tym samochodzie może tego nie naprawiaja bo i tak jak wymienia na nowe to po jakimś czasie będzie to samo :) mimo tego że prawej stronie jest sztywno.

Reszta podobno sprawdzali i jarzmo i klocki i podobno jest ok.

Kiedyś na samym początku rzeczywiście coś zrobili z tym jarzmem i było lepiej ale nie wiem czy po jakimś czasie znowu to samo może się popsuć? Poza tym ciekawe jest to że na nierownosciach to auto bardzo ładnie pracuje jedynie stuki pojawiają się tylko przy wjezdzaniu na ostre progi zwalniające i zjezdzaniu oraz jeszcze czasami na kostce brukowej.

 

To może czas pojechać do innego ASO? Ja się z tym problemem nie spotkałem

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Mi wczoraj oslona spryskiwacza wypadla

Polamaly sie stopki . Thomsoon moze opisz jak oceniasz passata na tle 6 .

Troche zaluje ze nie wziolem 6.

 

Owszem znajdziesz wady w Passacie ale myślisz, że forum Mazdy 6 nie huczy od problemów z ich samochodami?! Jest ich dość sporo...

Ja osobiście miałem problem z płynnością skrzyni biegów (była dość wolna), czasami miałem problem z wrzuceniem biegu- zwłaszcza na niższych biegach (manualna skrzynia). Co jakiś czas smarowane miałem cięgna. To co mnie najbardziej podirytowało to w samochodzie który nie miał dwóch lat jeszcze to na dachu pojawiła się ruda. Otóż w miejscu gdzie był odprysk zaczęła Ruda tańczyć jak szalona. Podobno Mazda ma sobie lepiej radzić z zabezpieczeniem lakieru jednak ja nie jestem tego taki pewien. Po ponad dwóch latach użytkowania auta na prawych tylnych drzwiach na wysokości klamki oraz na nadkolu zaczęły pojawiać się pod lakierem małe "punkty" tak jakby woda pod nim była. Pod maską wszystkie śruby korodowały. Przy wymianie łożysk okazało się że koniecznie trzeba to zrobić z czujnikiem ABS bo jest tak zintegrowany że mechanicy nie są w stanie ich nie naruszyć- koszt łożysko + czujnik ABS 1200 zł bez robocizny. Dostępność części zamiennych jest na skandalicznym poziomie- przykładem może być np wahacz który w ASO kosztował 2300 zł- jeden. Jednego dnia wchodząc do auta zobaczyłem że pracują w nim nawiewy, okazało się że spalił się jakiś moduł od ogrzewania foteli i dał zwarcie. Efekt był taki, że w samochodzie 24/7 pracowały nawiewy, rozładowało się ako, nawiewy w zimę tylko chłodziły. Nie działało ogrzewanie, oczywiście podgrzewanie foteli również. Moduł był nie do naprawy a w ASO mieli problem, żeby taki zdobyć. Więc mi go idinstalowali i nie miałem podgrzewanych foteli. Za to miałem ogrzewanie! Przy każdej wymianie oleju konieczność była kasowania inspekcji olejowej. Jeśli jakiś głąb o tym zapomniał to koszt kasowania to 150 zł. Jeśli nie chciałeś wydać tej kasy to do następnej wymiany w aucie migał DPF. To krótka lista na szybko ode mnie...

Samo auto prowadzi się równie dobrze jak B8, ma mega nagłośnienie (subwoofer fabrycznie montowany w kole zapasowym, tak żeby jeszcze zmieściło się koło). Dobre nagłośnienie umilało fakt, że w Maździe jest DUŻO GŁOŚNIEJ niż w Passacie. Nie tyle słychać silnik co wszystko z drogi. Do tego interface w M6 salon polska wersja exclusive+ tylko język EN.

To kilka słów ode mnie w kontekście Mazdy która raczej nie będzie lepszym wyborem niż Passat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W poniedziałek za tydzień jestem umówiony na pierwszą wymianę oleju po 15 000. Zgłosiłem to telefonicznie, zobaczymy co mają do powiedzenia na ten temat.

 

Witam kolegów.

Czy w tym temacie coś koś już wie.

Dopadło mnie to parę razy, auto zamiast ruszać to gaśnie.

Raz miałem tak, że jechałem szutrówką pod stromą górkę i chciałem przyśpieszyć, a tu lipa. Gaz do dechy i zero reakcji... na jedynce!

 

Po zgłoszeniu i sprawdzeniu przez serwis otrzymałem odpowiedź, że z autem wszystko dobrze, a ja się poprostu czepiam:wkurzony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie

Kupie jedną szpilkę zabezpieczającą do felg... podjeżdżam pod dom i nie ma ;/ prawdopodobnie chcieli mi zajeb... koła .. w ASO maja tylko cały zestaw 4 sztuki za 200 pln.. może ma ktoś jedną na zbyciu ?????

 

A kto każe Ci kupić zabezpieczenie akurat w ASO. Podjedź do dobrego wulkanizatora i będziesz miał wybór kilku producentów. Wymiana jednej mija się z sensem...jak już to zostało napisane wyżej. Jak ktoś jakiś sposobem wykręcił jedno zabezpieczenie, to pewnie właśnie "rzeźbi" klucz pod resztę śrub by opitolić to na szybkości następnym razem... Myślę jednak, że mogłeś zgubić tą śrubę, bo bywa tak, że ten co zakłada koła zapomni dokręcić, bo pistoletem tego nie powinien robić... a ręcznie może mu ktoś przerwał i tyle...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A kto każe Ci kupić zabezpieczenie akurat w ASO. Podjedź do dobrego wulkanizatora i będziesz miał wybór kilku producentów. Wymiana jednej mija się z sensem...jak już to zostało napisane wyżej. Jak ktoś jakiś sposobem wykręcił jedno zabezpieczenie, to pewnie właśnie "rzeźbi" klucz pod resztę śrub by opitolić to na szybkości następnym razem... Myślę jednak, że mogłeś zgubić tą śrubę, bo bywa tak, że ten co zakłada koła zapomni dokręcić, bo pistoletem tego nie powinien robić... a ręcznie może mu ktoś przerwał i tyle...

 

poza tym ze tego co mowili w ASO maja 18 rodzaji kluczy do tego - wiec to nie jest tak ze to jest super trudne to odkrecenia. po prostu Ci co kradna z pewnoscia maja ten sam zestaw "otwierajacy" co w ASO. wiec to nie jest zadne zabezpieczenie. ja juz mam zwykle sruby po tym jak jeden mlotek w serwisie na sile probowal mi odkrecic zabezpieczenia i posluzyl sie kątówką..nie wiem jak ale o*******il mi cale auto metlowymi opilkami i kaplem sie dopiero po pol roku - ze srub nie mam, a auta czesto nie myje wiec mi ukmnelo. tacy wlasnie są pasciarze w serwisach - ze nie zadzwonili do wlasisciela gdzie jest klucz tylko odjebali kątówką.... bez pytania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim B8 coś stało się z funkcją masażu w fotelu kierowcy. Masaż działa, ale coś zaczęło jakby "przeskakiwać" z lewej strony fotela w momencie, gdy podparcie lędźwiowe wysuwa się w dolnej pozycji. Dodatkowo w tym momencie słychać głośny stuk.

Czy Ktoś w Was spotkał się z podobnym problemem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest masaż i nic takiego nie zaobserwowałem. Wydaje trochę robotyczne odgłosy ale bez żadnego przeskakiwania ani stukania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie jest masaż i nic takiego nie zaobserwowałem. Wydaje trochę robotyczne odgłosy ale bez żadnego przeskakiwania ani stukania.

 

Problem jest o tyle poważny, że podczas masażu coś wbija mi się w plecy (z lewej strony). :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Albo stuka zacisk w jarzmie albo stukają klocki.

Miałem ostatnio B8 z tym samym problemem. Stukały klocki.

 

W załączniku film w jaki sposób stukają klocki w zacisku mają za duży luz góra dół.

Na filmie tarcza 340 i klocek ATE, miałem przez 10 tyś km nawiercane Zimermany waliły tak klocki, że nie dało się z tym jeździć.

Po wymianie wszystko przestało jednak jak sami widzicie na filmiku ate po 12 tyś km też ma niezły luz, a te nie stukają podczas np. przejazdów przez próg.

 

Dziękuję Rafał "wąski1" za profesjonalną obsługę oraz pomoc w dziwnych sytuacjach przy moim B8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziękuję Rafał "wąski1" za profesjonalną obsługę oraz pomoc w dziwnych sytuacjach przy moim B8

:zdrowko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:zdrowko:

 

Czy ja też w jakiś sposób mógłbym skorzystać z Twojej pomocy? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, w ramach dzielenia sie doświadczeniami.

Mój HL 1,8 TSI z dsg, juz miał wymienioną sondę lambda przy około 15k, potem wykrzywiła sie jakaś prowadnica szyby czy coś w lewych tylnich drzwiach i szyba ciężko sie zamykała, aż zabrała ze sobą uszczelkę :).

Teraz przy zmianie z 2/3 i 4/5, cos jakby świszczy lub jęczy. Niestety występuje bardzo okazjonalnie i tylko na rozgrzanym silniku. Przy jeździe w serwisie oczywiście nie, ale nagrałem video, serwis obejrzał uważnie i za dwa tygodnie jadę na wymianę sprzęgieł, przejechane 25k.

Przesiadłem się z dwóch Octavia II FL 1,4 TSI, gdzie przy 150k nie byłem w serwisie częściej niż na przegląd. Teraz w VW mam juz prawie swój kubek.

Mimo wszystko wciąż uważam, ze jednak Passat jest super w swojej klasie i świetnie mi się nim jeździ. Do tego wizualnie dla mnie mega, ale to ja i mój pogląd.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(...)Przesiadłem się z dwóch Octavia II FL 1,4 TSI, gdzie przy 150k nie byłem w serwisie częściej niż na przegląd. Teraz w VW mam juz prawie swój kubek.

Mimo wszystko wciąż uważam, ze jednak Passat jest super w swojej klasie i świetnie mi się nim jeździ. Do tego wizualnie dla mnie mega, ale to ja i mój pogląd.

Pozdrawiam.

 

...a śmieją się z Alfy Romeo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności