misznix Zgłoś #2221 Napisano 16 Maja 2017 kolego , nie licz na cuda , będzie skrzypiał i piszcał wywaliłes forsę na syf mi kazali najpierw uszczelki silikonem smarować debile a dopiero później zabrali się za regulację drzwi , ale tylko jednych , teraz mi mówią , ze regulację darmową robią tylko do 7 000 km a trzeba wszystkie regulować a ma przejechane ponad 50.000 Banda darmozjadów a samochód , gdyby nie moc silnika , gorszy od Chinskiej padaczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #2222 Napisano 16 Maja 2017 Pacjent odebrany [emoji847] Przy 64195km padł czujnik temperatury, w efekcie zaczął się przegrzewać. Dodatkowo uwalone były bezpieczniki od wentylatorów. Zobaczymy na jak długo będzie spokój [emoji23] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goalabek Zgłoś #2223 Napisano 17 Maja 2017 Wiecie może koledzy jak rozebrać tunel środkowy przy drążku zmiany biegów bo przy zwalnianiu i przyspieszaniu mi ostatnio trzeszczy i nie wiem jak tam się dostać, chodzi mi dokładniej o demontaż tej wstawki ozdobnej z przyciskiem start i osłony drążka zmiany biegów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #2224 Napisano 17 Maja 2017 Zgłoś do ASO, mają juz tpi na ta dolegliwosc. U mnie rok temu robili na czuja ale też zrobili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goalabek Zgłoś #2225 Napisano 17 Maja 2017 (edytowane) a jak wygląda zgłoszenie? najpierw jadę pokazać problem a później umawiam się na naprawę, bo powiem szczerze że nie mam czasu oddać auto na serwis bo cały czas jeżdżę samochodem i nie ma takiej możliwości żebym wstawił auto do aso, jedynie jak będę na wakacje w Polsce to wtedy będę mógł to załatwić ale chciałbym od razu samochód zaprowadzić na naprawienie tego a nie ujeżdżanie kilka razy do aso, a Ty kolego w Kielcach robiłeś ten problem? Edytowane 17 Maja 2017 przez goalabek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #2226 Napisano 18 Maja 2017 Tak. Szymon robil w Warszawie u Zasady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Massat Zgłoś #2227 Napisano 18 Maja 2017 Cześć, mój pasek po 84 tys. odmówił współpracy z kompresorem klimy. Zdaje się, że ktoś o tym pisał na forum. Miał to samo przy BITDI. Generalnie objawy były takie, że myślałem że coś nie tak z silnikiem. Przy zwiększaniu obrotów silnika narastał dźwięk tłuczenia (mniej więcej). pojechałem do serwisu 10/05 a gwarancję miałem do 15/05 ... jak to kolega powiedział - machnęli się w fabryce i za wcześnie padł... Naprawili szybko (Zasada Wawa) i wszystko gra. Poza ww. uważam, że pasek jest super. Stuknęły 2 lata i nigdy mnie nie zawiódł. I jeszcze jedno. U mnie z uwagi na wysokie prędkości na autostradach, temperatura oleju często przekracza 110 stopni, a czasami 120... generalnie jak grzeję to przestawiam wyświetlanie komputera na temperaturę oleju... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #2228 Napisano 18 Maja 2017 Na tą temperaturę jest sens patrzeć tylko jak silnik jest zimny, a chcemy już mu depnąć Swoją drogą wie ktoś czemu domyślnie w prawie każdym aucie jest na zegarach temperatura płynu chłodzącego? Zwróciłem uwagę, że BMW 3 ma tam (chyba słusznie) temperaturę oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Massat Zgłoś #2229 Napisano 18 Maja 2017 Ale jak grzeję ponad 200 dłuższy czas i dochodzi do 125+ to zwalniam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #2230 Napisano 18 Maja 2017 Ale jak grzeję ponad 200 dłuższy czas i dochodzi do 125+ to zwalniam Przeczytaj post 218 http://forum.vw-passat.pl/threads/145846-Wszystkie-informacje-na-temat-silnika-2-0-BiTDI/page11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #2231 Napisano 19 Maja 2017 mój pasek po 84 tys. odmówił współpracy z kompresorem klimy. Zdaje się, że ktoś o tym pisał na forum. Miał to samo przy BITDI. To u mnie wymienili całą sprężarkę klimatyzacji, bo uszkodzeniu uległo łożysko na sprężarce, przy przebiegu zaledwie 32 tkm. U mnie z uwagi na wysokie prędkości na autostradach, temperatura oleju często przekracza 110 stopni, a czasami 120... Zalej go olejem Motul Specific 5w/30, temperatura powinna być niższa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek-83 Zgłoś #2232 Napisano 20 Maja 2017 jak grzeję ponad 200 dłuższy czas i dochodzi do 125+ to zwalniam ja też tak miałem na Castrolu, jak długi odcinek w okresie letnim na trasie i >200 na budziku temp 124 -126*C.. zmieniłem na Amsoil 5w40 i w podobnych warunkach mam 108-112*C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #2233 Napisano 20 Maja 2017 Zmiana oleju Castrol 5W30 na Amsoil 5W40 zmienia temperaturę oleju o 14-16 st. C ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #2234 Napisano 20 Maja 2017 Ten olej ma w sobie cooler Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek-83 Zgłoś #2235 Napisano 21 Maja 2017 tak plus minus wychodzi, wiadomo, dużo zalezy od temp na zew ale to są wartości max jakie miałem na tych 2 olejach przy zbliżonych warunkach - dlatego zostałem na Amsie. pewnie gdybym wrócił do Castrola ubywało by mi go też więcej niż AMSa a tak dolewam co 12k km 1l. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olooS Zgłoś #2236 Napisano 21 Maja 2017 Hej, chcę się podzielić doświadczeniami po 5000km MY2016, 2.0 TDI 150KM, DSG, auto użytkowane od 1,5miesiąca, kupione jako nowe. 1. trzaski z przedniego lewego nawiewu 2. trzeszczące tylne prawe drzwi - po dociśnięciu maskownicy dzwięki ustępują - mam wersje z roletami i jest wrażenie jakby pod tą maskownicą brakowało jakiegoś wzmocnienia. 3. sciąga przy prędkościach autostradowych w prawo - była podobna dyskusja, mówiliscie o podmuchach wiatru, nachyleniu jezdni itp. itd. - dzisiaj pokonałem dystans Szczeciń Łódź - S3,A2 i po puszczeniu kierownicy, za każdym razem auto skręcało na pobocze - podobne doświadczenia? 4. pojedyncze stuknięcie przy dodawaniu gazu, w trakcie toczenia się auta przy prędkości 30-40km/h, np. przy pokonywaniu garbów, coś podobnego do walniętej poduszki silnika, stuk jest pojedynczy i tylko słyszalny z chwilą dodania gazu, potem ustępuje - macie podobnie czy to przewrażliwienie? 5. pytanie do użytkowników ACC-210km/h, którzy mieli okazje korzystać z ACC -160km/h, chodzi mi o to czy system z dwiema kamerami, działa z większym wyprzedzeniem? w moim wypadku (ACC 160km/h) na 5/10przypadków rozpoznaje poprzedzające auto zbyt późno, niezależnie od ustawionego range. 6. DLA - zawsze musicie włączać lewą łopatką, czy ta opcja jest u Was domyślnie włączona? Czekam na Wasze ewentualne komentarze. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #2237 Napisano 22 Maja 2017 ad.3. - geometria była robiona? może w jakąś dziurę wjechałeś i się coś rozregulowało ad.5. Jeśli dobrze pamiętam, to z tego co udało nam się ustalić na forum, to różnica między ACC210 a ACC160 to tylko software. Nie ma innych kamer, radarów. ad.6. Tak to działa - zgodnie z instrukcją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #2238 Napisano 22 Maja 2017 3. sciąga przy prędkościach autostradowych w prawo - była podobna dyskusja, mówiliscie o podmuchach wiatru, nachyleniu jezdni itp. itd. - dzisiaj pokonałem dystans Szczeciń Łódź - S3,A2 i po puszczeniu kierownicy, za każdym razem auto skręcało na pobocze - podobne doświadczenia? 5. pytanie do użytkowników ACC-210km/h, którzy mieli okazje korzystać z ACC -160km/h, chodzi mi o to czy system z dwiema kamerami, działa z większym wyprzedzeniem? w moim wypadku (ACC 160km/h) na 5/10przypadków rozpoznaje poprzedzające auto zbyt późno, 3. absolutnie nie powinien ściągać. nie daj sobie wmówić, że to jest normalne 5. nie zauważyłem różnicy w działaniu ACC 160 i 210. 210 też ma jedną kamerę. Czy to poprzedzające auto stoi, czy jedzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #2239 Napisano 22 Maja 2017 Co do automatycznego coming home da sie bez problemu zakodowac. Zmieniasz w zasilaniu w ustawieniach z manual na automatic i dziala bez ruszania dzwigni od swiatel drogowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HANSOLOOO Zgłoś #2240 Napisano 23 Maja 2017 Przebieg 4900 padło turbo...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach