Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

kolego , nie licz na cuda , będzie skrzypiał i piszcał :( wywaliłes forsę na syf

mi kazali najpierw uszczelki silikonem smarować debile a dopiero później zabrali się za regulację drzwi , ale tylko jednych , teraz mi mówią , ze regulację darmową robią tylko do 7 000 km a trzeba wszystkie regulować a ma przejechane ponad 50.000

Banda darmozjadów a samochód , gdyby nie moc silnika , gorszy od Chinskiej padaczki :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pacjent odebrany [emoji847]

Przy 64195km padł czujnik temperatury, w efekcie zaczął się przegrzewać. Dodatkowo uwalone były bezpieczniki od wentylatorów.

Zobaczymy na jak długo będzie spokój [emoji23]

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie może koledzy jak rozebrać tunel środkowy przy drążku zmiany biegów bo przy zwalnianiu i przyspieszaniu mi ostatnio trzeszczy i nie wiem jak tam się dostać, chodzi mi dokładniej o demontaż tej wstawki ozdobnej z przyciskiem start i osłony drążka zmiany biegów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgłoś do ASO, mają juz tpi na ta dolegliwosc. U mnie rok temu robili na czuja ale też zrobili

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak wygląda zgłoszenie? najpierw jadę pokazać problem a później umawiam się na naprawę, bo powiem szczerze że nie mam czasu oddać auto na serwis bo cały czas jeżdżę samochodem i nie ma takiej możliwości żebym wstawił auto do aso, jedynie jak będę na wakacje w Polsce to wtedy będę mógł to załatwić ale chciałbym od razu samochód zaprowadzić na naprawienie tego a nie ujeżdżanie kilka razy do aso, a Ty kolego w Kielcach robiłeś ten problem?

Edytowane przez goalabek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak. Szymon robil w Warszawie u Zasady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

mój pasek po 84 tys. odmówił współpracy z kompresorem klimy. Zdaje się, że ktoś o tym pisał na forum. Miał to samo przy BITDI.

Generalnie objawy były takie, że myślałem że coś nie tak z silnikiem. Przy zwiększaniu obrotów silnika narastał dźwięk tłuczenia (mniej więcej).

:) pojechałem do serwisu 10/05 a gwarancję miałem do 15/05 :)... jak to kolega powiedział - machnęli się w fabryce i za wcześnie padł...

 

Naprawili szybko (Zasada Wawa) i wszystko gra.

 

Poza ww. uważam, że pasek jest super. Stuknęły 2 lata i nigdy mnie nie zawiódł.

 

I jeszcze jedno. U mnie z uwagi na wysokie prędkości na autostradach, temperatura oleju często przekracza 110 stopni, a czasami 120... :) generalnie jak grzeję to przestawiam wyświetlanie komputera na temperaturę oleju...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na tą temperaturę jest sens patrzeć tylko jak silnik jest zimny, a chcemy już mu depnąć ;-) Swoją drogą wie ktoś czemu domyślnie w prawie każdym aucie jest na zegarach temperatura płynu chłodzącego? Zwróciłem uwagę, że BMW 3 ma tam (chyba słusznie) temperaturę oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jak grzeję ponad 200 dłuższy czas i dochodzi do 125+ to zwalniam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mój pasek po 84 tys. odmówił współpracy z kompresorem klimy. Zdaje się, że ktoś o tym pisał na forum. Miał to samo przy BITDI.

 

To u mnie wymienili całą sprężarkę klimatyzacji, bo uszkodzeniu uległo łożysko na sprężarce, przy przebiegu zaledwie 32 tkm.

 

U mnie z uwagi na wysokie prędkości na autostradach, temperatura oleju często przekracza 110 stopni, a czasami 120...

 

Zalej go olejem Motul Specific 5w/30, temperatura powinna być niższa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak grzeję ponad 200 dłuższy czas i dochodzi do 125+ to zwalniam

 

ja też tak miałem na Castrolu, jak długi odcinek w okresie letnim na trasie i >200 na budziku temp 124 -126*C..

zmieniłem na Amsoil 5w40 i w podobnych warunkach mam 108-112*C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiana oleju Castrol 5W30 na Amsoil 5W40 zmienia temperaturę oleju o 14-16 st. C ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten olej ma w sobie cooler ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak plus minus wychodzi, wiadomo, dużo zalezy od temp na zew ale to są wartości max jakie miałem na tych 2 olejach przy zbliżonych warunkach - dlatego zostałem na Amsie. pewnie gdybym wrócił do Castrola ubywało by mi go też więcej niż AMSa a tak dolewam co 12k km 1l.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, chcę się podzielić doświadczeniami po 5000km MY2016, 2.0 TDI 150KM, DSG, auto użytkowane od 1,5miesiąca, kupione jako nowe.

 

1. trzaski z przedniego lewego nawiewu

2. trzeszczące tylne prawe drzwi - po dociśnięciu maskownicy dzwięki ustępują - mam wersje z roletami i jest wrażenie jakby pod tą maskownicą brakowało jakiegoś wzmocnienia.

3. sciąga przy prędkościach autostradowych w prawo - była podobna dyskusja, mówiliscie o podmuchach wiatru, nachyleniu jezdni itp. itd. - dzisiaj pokonałem dystans Szczeciń Łódź - S3,A2 i po puszczeniu kierownicy, za każdym razem auto skręcało na pobocze - podobne doświadczenia?

4. pojedyncze stuknięcie przy dodawaniu gazu, w trakcie toczenia się auta przy prędkości 30-40km/h, np. przy pokonywaniu garbów, coś podobnego do walniętej poduszki silnika, stuk jest pojedynczy i tylko słyszalny z chwilą dodania gazu, potem ustępuje - macie podobnie czy to przewrażliwienie?

5. pytanie do użytkowników ACC-210km/h, którzy mieli okazje korzystać z ACC -160km/h, chodzi mi o to czy system z dwiema kamerami, działa z większym wyprzedzeniem? w moim wypadku (ACC 160km/h) na 5/10przypadków rozpoznaje poprzedzające auto zbyt późno, niezależnie od ustawionego range.

6. DLA - zawsze musicie włączać lewą łopatką, czy ta opcja jest u Was domyślnie włączona?

 

 

Czekam na Wasze ewentualne komentarze.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ad.3. - geometria była robiona? może w jakąś dziurę wjechałeś i się coś rozregulowało

ad.5. Jeśli dobrze pamiętam, to z tego co udało nam się ustalić na forum, to różnica między ACC210 a ACC160 to tylko software. Nie ma innych kamer, radarów.

ad.6. Tak to działa - zgodnie z instrukcją

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3. sciąga przy prędkościach autostradowych w prawo - była podobna dyskusja, mówiliscie o podmuchach wiatru, nachyleniu jezdni itp. itd. - dzisiaj pokonałem dystans Szczeciń Łódź - S3,A2 i po puszczeniu kierownicy, za każdym razem auto skręcało na pobocze - podobne doświadczenia?

 

5. pytanie do użytkowników ACC-210km/h, którzy mieli okazje korzystać z ACC -160km/h, chodzi mi o to czy system z dwiema kamerami, działa z większym wyprzedzeniem? w moim wypadku (ACC 160km/h) na 5/10przypadków rozpoznaje poprzedzające auto zbyt późno,

 

3. absolutnie nie powinien ściągać. nie daj sobie wmówić, że to jest normalne

 

5. nie zauważyłem różnicy w działaniu ACC 160 i 210. 210 też ma jedną kamerę. Czy to poprzedzające auto stoi, czy jedzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do automatycznego coming home da sie bez problemu zakodowac. Zmieniasz w zasilaniu w ustawieniach z manual na automatic i dziala bez ruszania dzwigni od swiatel drogowych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przebieg 4900 padło turbo......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności