Gość Inferno Zgłoś #2181 Napisano 28 Kwietnia 2017 ja też mam rude piasty, ale wiem dokłanie kiedy się pokryły tą rdzą. Po tym kiedy zostawiłem auto w ASO i mi je tam umyli, pewnie spryskali felgi swoją chemią i jest. Ale przecież nie udowodnię. Sam używam jednego dobrego kosmetyku do tego i nigdy nic takiego nie zrobił Myśle ze to jest dokładnie problem. W Volvo miałem taka akcje ze po jednym myciu zardzewiały takie chromowane blaszki które były na przednich zaciskach hamulcowych. I auto za ponad 230 tysi jeździło z rudymi piastami, zaciskami i czym tam mogło. Wyglądało podobnie do zdjęcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #2182 Napisano 28 Kwietnia 2017 Dzisiejsze auta nawet za 200-300 tyś to nie wyznacznik super jakości. Z resztą pieniądz tak upadł że nie ma co porównywać aut za 100-200 tyś sprzed 15-20 lat bo to była inna liga. Była jakość i wszystko przemyślane, testowane latami dopiero model wchodził do produkcji. Teraz odbywa się to na komputerach co nie zawsze dobrze wychodzi w rzeczywistości. Jeździłem Audi A6 które w salonie kosztowało 300 tyś .Auto miało 50 tyś i jakoś nie zrobiło na mnie wrażenia. Nie ma przepaści w stosunku do Passata B8 i na pewno nie jest 2 x tyle wart. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno Zgłoś #2183 Napisano 28 Kwietnia 2017 Dzisiejsze auta nawet za 200-300 tyś to nie wyznacznik super jakości. Z resztą pieniądz tak upadł że nie ma co porównywać aut za 100-200 tyś sprzed 15-20 lat bo to była inna liga. Była jakość i wszystko przemyślane, testowane latami dopiero model wchodził do produkcji. Teraz odbywa się to na komputerach co nie zawsze dobrze wychodzi w rzeczywistości. Jeździłem Audi A6 które w salonie kosztowało 300 tyś .Auto miało 50 tyś i jakoś nie zrobiło na mnie wrażenia. Nie ma przepaści w stosunku do Passata B8 i na pewno nie jest 2 x tyle wart. Zupełnie nie musisz mi tego mówić. Pracowałem w fabryce gdzie obok części do Rolsa robiło się części do Dacia Logan. Mam nadzieje ze właściciele Rolsów nie mieli tej świadomości. A już jechałem Audi R8 z krzywymi tarczami hamulcowymi. Niestety do wersji z V8 kładli stalowe. Czyli był sobie super samochód i byli sobie księgowi. Nie wiem ile to R8 kosztuje bo mnie to nawet nie bardzo interesowało i tak nie bardzo mnie stać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thr Zgłoś #2184 Napisano 29 Kwietnia 2017 Tak importer wystosował pismo o działaniu tego systemu, czekamy na łatkę do oprogramowania. Odebrałem w ubiegłym tygodniu samochód i wszystko cacy poza systemem rozpoznawania znaków. Wiadomo kiedy taka łatka może się pojawić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kabe Zgłoś #2185 Napisano 29 Kwietnia 2017 Odebrałem w ubiegłym tygodniu samochód i wszystko cacy poza systemem rozpoznawania znaków. Wiadomo kiedy taka łatka może się pojawić? W Tiguanie już od tygodnia-dwóch jest aktualizacja oprogramowania dla DM i problem rozpoznawania znakow drogowych został rozwiązany. W Passacie jest ciut inne DM bo z mniejszym ekranem, ale myślę że również powinni rozwiązać problem lada dzień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuzyn Zgłoś #2186 Napisano 29 Kwietnia 2017 Jakich awarii można się spodziewać przy 1.8 TFSI 180KM z grudnia 2015? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akronaut Zgłoś #2187 Napisano 30 Kwietnia 2017 sprawdź czy działa układ REST, jeśli jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #2188 Napisano 30 Kwietnia 2017 To akurat wiadomo, że nie działa w żadnym modelu wyprodukowanym do tej pory... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akronaut Zgłoś #2189 Napisano 30 Kwietnia 2017 oficjalnie jest OK, ostatnio sugerowali mi wymianę akumulatora tak się wymieniamy korespondencją z dealerem i importerem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WawaSanto Zgłoś #2190 Napisano 30 Kwietnia 2017 To akurat wiadomo, że nie działa w żadnym modelu wyprodukowanym do tej pory... REST w B8 działa Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #2191 Napisano 30 Kwietnia 2017 dziala, ale nie tak jak powinien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akronaut Zgłoś #2192 Napisano 30 Kwietnia 2017 działa tak, jak zaprojektował VAG, a to nie zadowala użytkowników (kto by się przejmował użytkownikami) wczoraj zauważyłem, że po wciśnięciu REST od razu kontrolka gaśnie przed wczoraj odebrałem auto z serwisu właśnie z powodu REST, będą musieli pochylić się nad tym problemem ponownie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #2193 Napisano 30 Kwietnia 2017 Jeśli ktoś to tak zaprojektował to jest debilem, a w to jednak wątpię. W moim przypadku serwis tłumaczył się tak samo jak innym ale zrozumiał o co mi chodzi po 2 pytaniach: - ten system ma wykorzystywać ciepło silnika? Tak. - to dlaczego wieje zimnym skoro silnik nadal jest gorący? No chyba rzeczywiście coś jest nie tak. Nie interesuje ich czas, zagłębianie się w szczegóły związane z pracą pompy wody itp. Ważne, że z perspektywy użytkownika nie tylko coś nie działa jak powinno ale jest też mierzalne. Nikt niestety nie definiował czasu przez jaki ma to działać ale ma wykorzystywać ciepło silnika więc to musi robić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akronaut Zgłoś #2194 Napisano 30 Kwietnia 2017 wiedzą, że jest problem ale palą głupa musimy się z tym pogodzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuzyn Zgłoś #2195 Napisano 30 Kwietnia 2017 A czym ten REST w ogóle jest? Z tego co zdążyłem wyczytać to ma niby grzać ciepłem ze zgaszonego silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akronaut Zgłoś #2196 Napisano 1 Maja 2017 Teraz ogranicza się do klawisza z napisem REST, z żółtą kontrolką, która świeci do 30 minut i w tym samym czasie pracuje dmuchawa - czyli taki gadżet, który po kilku minutach wychładza samochód i jego "zawartość". W prawidłowo działającym układzie do tego powinna jeszcze pracować pompa obiegu wody, która będzie odbierała ciepło z nagrzanego silnika, dostarczała do wymiennika, w którym powietrze nagrzewałoby się i było wdmuchiwane do kabiny. Wszyscy w fabryce dołożyli wszelkich starań, aby to działało (nie dodają, że prawidłowo) a niewdzięczni użytkownicy nie potrafią tego docenić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Niagara Zgłoś #2197 Napisano 1 Maja 2017 Jestem przed końcem gwarancji (8 kwiecień) przebieg 95tys. Od tygodnia jeżdżę do serwisu co drugi dzień by postawić auto na noc i "komisyjnie" odpalać nazajutrz . Powód to dziwne dźwięki stukania zaraz po odpaleniu zimnego silnika przez 1-2 sekundy i trudności z odpaleniem. Zdarza się to coraz częściej więc uparłem się, że przed końcem gwarancji mają mi to zrobić. Oczywiście serwis wciska mi kit, że te dźwięki są normalne(!) Nagrali już dwa filmy z procedury odpalania i wysłali podobno do centrali a ja czasu już mam coraz mniej. Po przeglądnięciu wątku stwierdzam, że mam to samo co koledzy Jaca1973 i Antasso. Nawet już panow z serwisu naprowadziłem, że może być to problem z "fazatorem" zanim będą wymieniać co popadnie. Szef serwisu powiedzial, że forum nie czyta i będą szukać na własną rekę...Swoją drogą ciekawe czy w ogóle coś czyta. Pewnie dziś znowu usłyszę, że maja plik dźwiękowy z centrali i to jest normalny objaw i się tego nie wymienia. Problem z rozruchem, zdiagnozowali przeplywomierz- wymiana. Wiele opisywanych tu usterek już miałem, nie będę ich wymieniał bo szkoda czasu. Z większością sobie poradzili ale oprócz tego dźwięku po uruchomieniu zauwazylem ostatnio, że tapicerka się przeciera na lewym boku kierowcy... Już są pęknięcia (ekoskóra z alcantarą). Ma ktoś coś podobnego? Normalnie tego nie widać ale jak się temu specjalnie przyjrzeć to jest jak byk. No i wymienili mi nastawnik faz rozrządu. Już po gwarancji ale dlatego, że czekali na części i gwarancje uznano. Sam im musiałem wskazać w jakiej części jest ten problem bo nie wiem jak długo jeszcze i co by wymieniali bez sensu. W końcu przyznali się, że w skodzie ta usterka jest już zdiagnozowana. Podobno chodzi o wszystkie diesle. Nie wiem czy będą te nastawniki wymieniane w jakiejś akcji fabrycznej ale pewnie nie i tylko jeśli komuś coś się stanie na gwarancji to wymienią, dlatego warto się tym tematem interesować jeśli macie te silniki. Powiem tylko, że wymiana z częściami to 3600zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #2198 Napisano 1 Maja 2017 No i wymienili mi nastawnik faz rozrządu. Już po gwarancji ale dlatego, że czekali na części i gwarancje uznano. Sam im musiałem wskazać w jakiej części jest ten problem bo nie wiem jak długo jeszcze i co by wymieniali bez sensu. W końcu przyznali się, że w skodzie ta usterka jest już zdiagnozowana. Podobno chodzi o wszystkie diesle. Nie wiem czy będą te nastawniki wymieniane w jakiejś akcji fabrycznej ale pewnie nie i tylko jeśli komuś coś się stanie na gwarancji to wymienią, dlatego warto się tym tematem interesować jeśli macie te silniki. Powiem tylko, że wymiana z częściami to 3600zł. Gratuluję wytrwałości. Czy udało Ci się jednak w końcu komisyjnie powtórzyć ten dźwięk w ASO czy wymienili bez tego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Niagara Zgłoś #2199 Napisano 2 Maja 2017 Gratuluję wytrwałości.Czy udało Ci się jednak w końcu komisyjnie powtórzyć ten dźwięk w ASO czy wymienili bez tego? Za każdym razem zostawiłem im samochód na dwa dni, tak żeby po całej nocy odpalili go przy mnie pod salonem. Wcześniej robiłem dość forsowną trasę po autostradzie bo zauważyłem, że dopiero po szybkiej jeździe poprzedniego dnia objawia się ta usterka. Muszę powiedzieć, że za ostatnim razem na moje wyraźne żądanie zajęli się tym nastawnikiem. Na szczęście za każdym razem gdy go zostawiałem objawy występowały. Najpierw kręcił rozrusznikiem przez dłuższy czas a potem słychać było dziwne dźwięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #2200 Napisano 3 Maja 2017 Ciekaw jestem czy ten "nastawnik faz rozrządu" występuje też w Bi-Tdi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach