Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, czy delikatne sciaganie w prawo w aucie odebranym w styczniu to normalna sprawa? Nie przypominam sobie zadnego uderzenia, opony sa OK (wywazne i przekladane z lewej na prawa, stan powietrza poprawny). Sciaganie odczuwalne jest przy wyzszych predkosciach (>80kmh)

Czy cos takiego podlega gwarancji, czy zostane poproszony o zaplate za ustawianie zbieznosci (650 brutto w serwisie VW)?

 

Dzieki

Jarek

 

Ze zbieżnością to ogólnie można osiwieć. Ja miałem w nowym A4 lekkie ściąganie w prawo. W serwisie Audi w Austrii skasowali mnie chyba 200 EUR za ustawienie i miało być niby super (wydruk cały zielony), ale dalej ściągało. Następnie w serwisie w Polsce sprawdzili i stwierdzili, że nadal nie jest w normie. Ustawili ponownie (odpłatnie) i nadal ściągało. Wydruki były OK, ale mimo wszystko samochód lekko ciągnął do pobocza. W końcu zostawiłem na cały dzień i po iluś korektach, jazdach próbnych jest w miarę dobrze.

 

Jednym słowem, pewnie musisz odpłatnie zbieżność ustawić, ale może nie być to łatwa i przyjemna procedura. Natomiast teraz wszędzie mają promocję, że sprawdzają zbieżność za darmo (czy za jakieś*grosze).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno
Ze zbieżnością to ogólnie można osiwieć. Ja miałem w nowym A4 lekkie ściąganie w prawo. W serwisie Audi w Austrii skasowali mnie chyba 200 EUR za ustawienie i miało być niby super (wydruk cały zielony), ale dalej ściągało. Następnie w serwisie w Polsce sprawdzili i stwierdzili, że nadal nie jest w normie. Ustawili ponownie (odpłatnie) i nadal ściągało. Wydruki były OK, ale mimo wszystko samochód lekko ciągnął do pobocza. W końcu zostawiłem na cały dzień i po iluś korektach, jazdach próbnych jest w miarę dobrze.

 

Jednym słowem, pewnie musisz odpłatnie zbieżność ustawić, ale może nie być to łatwa i przyjemna procedura. Natomiast teraz wszędzie mają promocję, że sprawdzają zbieżność za darmo (czy za jakieś*grosze).

 

W żaden sposób nie chce się mądrzyć ale wiekszosc dróg jest pochylona delikatnie na prawo w celu odprowadzania wody. Jest to praktycznie niewidoczne ale przy większej prędkości może mieć jakiś efekt. Kurczę jak to jest delikatne ściąganie to może coś w tym guście.

Tak tylko do przemyślenia tematu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, czy delikatne sciaganie w prawo w aucie odebranym w styczniu to normalna sprawa? Nie przypominam sobie zadnego uderzenia, opony sa OK (wywazne i przekladane z lewej na prawa, stan powietrza poprawny). Sciaganie odczuwalne jest przy wyzszych predkosciach (>80kmh)

Czy cos takiego podlega gwarancji, czy zostane poproszony o zaplate za ustawianie zbieznosci (650 brutto w serwisie VW)?

 

Dzieki

Jarek

 

Jeżeli nie masz przejechane więcej niż 10 tyś to zrobią Ci za free , ceny mają z kosmosu ja zrobiłem u porządnego fachowca za 60pln i jest super , miałem tylko 2 mm rozjechane lewe koło z przodu i potrafiło minimalnie ściągać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ze zbieżnością to ogólnie można osiwieć. Ja miałem w nowym A4 lekkie ściąganie w prawo. W serwisie Audi w Austrii skasowali mnie chyba 200 EUR za ustawienie i miało być niby super (wydruk cały zielony), ale dalej ściągało. Następnie w serwisie w Polsce sprawdzili i stwierdzili, że nadal nie jest w normie. Ustawili ponownie (odpłatnie) i nadal ściągało. Wydruki były OK, ale mimo wszystko samochód lekko ciągnął do pobocza. W końcu zostawiłem na cały dzień i po iluś korektach, jazdach próbnych jest w miarę dobrze.

 

Jednym słowem, pewnie musisz odpłatnie zbieżność ustawić, ale może nie być to łatwa i przyjemna procedura. Natomiast teraz wszędzie mają promocję, że sprawdzają zbieżność za darmo (czy za jakieś*grosze).

 

650 to nie są takie grosze, 2 stówy zapłacę ale więcej nie mając pewności że to jest to, trochę szkoda tym bardziej że poza VW jest sporo taniej. Na ulotce VW dostałem informację że geometria kół od 160zl a jednak do mojego B8 proponują 650zl

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

W żaden sposób nie chce się mądrzyć ale wiekszosc dróg jest pochylona delikatnie na prawo w celu odprowadzania wody. Jest to praktycznie niewidoczne ale przy większej prędkości może mieć jakiś efekt. Kurczę jak to jest delikatne ściąganie to może coś w tym guście.

Tak tylko do przemyślenia tematu...

 

Słusznie, brałem to pod uwagę, na autostradzie na delikatnym zakręcie przechylonym w lewo nadal ściąga w prawo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli auto ściąga, to pewnie ścina też oponę lub opony...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mi też hałasują sprzęgła , ale VW twierdzi że to normalne i ne ma się czym martwić. Napisz mi proszę, jakich argumentów użyłeś że postanowili je wymienić .

To nie jest żaden argument w nowym samochodzie. Jeśli hałasują to oznacza, że mają wadę fabryczną. W pewnym momencie ten hałas zaczął być uciążliwy - u mnie od przebiegu 9500 km do 10700 wzrost hałasu był na tyle duży, że sprawa była bezdyskusyjna.

Moim zdaniem w VW dobrze wiedzą, że jest to wada fabryczna. Oczywiście za wszelką cenę będą próbować zwodzić i twierdzić że taki urok ma ta skrzynia. U mnie po wymienie nic nie hałasuje i taki stan rzeczy uznaję za normalny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To nie jest żaden argument w nowym samochodzie. Jeśli hałasują to oznacza, że mają wadę fabryczną. W pewnym momencie ten hałas zaczął być uciążliwy - u mnie od przebiegu 9500 km do 10700 wzrost hałasu był na tyle duży, że sprawa była bezdyskusyjna.

Moim zdaniem w VW dobrze wiedzą, że jest to wada fabryczna. Oczywiście za wszelką cenę będą próbować zwodzić i twierdzić że taki urok ma ta skrzynia. U mnie po wymienie nic nie hałasuje i taki stan rzeczy uznaję za normalny.

 

VW wie i zapewne się uczy dlatego Arteon nie ma w ofercie tej skrzyni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sucha w arteonie tylko i wyłącznie 7 biegów i mokra skrzynia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
650 to nie są takie grosze, 2 stówy zapłacę ale więcej nie mając pewności że to jest to, trochę szkoda tym bardziej że poza VW jest sporo taniej. Na ulotce VW dostałem informację że geometria kół od 160zl a jednak do mojego B8 proponują 650zl

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

 

 

Słusznie, brałem to pod uwagę, na autostradzie na delikatnym zakręcie przechylonym w lewo nadal ściąga w prawo.

 

Miałem to od nowości w B8, zamienili koła stronami i było dobrze. Geometrii nic nie wyszło.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanie do właścicieli Pasków z 4motion - tez słyszycie wyraźny dzwięk/hałas gdy napęd się włącza lub odłącza?. Czasem ledwo słyszalny, czasem (po gwałtownym przyspieszeniu i odpuszczeniu pedału gazu) - bardzo głośny.

 

Zgłosić w VW, miałem to przy start/stop i przy zmianie biegów. Wymieniają wirnik skrzyni biegów. Jak potrzebujesz mogę dopytać w serwisie o numer części, jadę tam z zawiasem i dziwną wibracją na aucie od 60 km/h.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś rozbierał konsolę środkowa w B8 i może podpowiedzieć jak to zrobić ?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałeś może okazję dowiedzieć się coś w tym temacie?

 

pisałem do gościa z ASO, ale chyba mnie olał, przypomnę się...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy Wam również rudzieją piasty kół??? Mi w serwisie powiedzieli, że piasty są zrobione z tego samego materiału co tarcze, więc mają prawo korodować, serio??? Brzmi to jak dowcip, ale z tego co zrozumiałem tak ma być!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, czy Wam również rudzieją piasty kół??? Mi w serwisie powiedzieli, że piasty są zrobione z tego samego materiału co tarcze, więc mają prawo korodować, serio??? Brzmi to jak dowcip, ale z tego co zrozumiałem tak ma być!

U mnie bardzo rudzieją, szczególnie tylne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam Golfa z 2009 i nie widzę takiego zjawiska, więc chyba wciskają mi kit?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pisałem do gościa z ASO, ale chyba mnie olał, przypomnę się...

Bardzo zależałoby mi na tym, miałbym solidny argument za tym, żeby to trzeszczenie usunęli....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja też mam rude piasty, ale wiem dokłanie kiedy się pokryły tą rdzą. Po tym kiedy zostawiłem auto w ASO i mi je tam umyli, pewnie spryskali felgi swoją chemią i jest. Ale przecież nie udowodnię. Sam używam jednego dobrego kosmetyku do tego i nigdy nic takiego nie zrobił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo i tylko tylne piasty, z przednimi takich problemów nie ma na tą chwilę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie "rudzieją"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To nie jest żaden argument w nowym samochodzie. Jeśli hałasują to oznacza, że mają wadę fabryczną. W pewnym momencie ten hałas zaczął być uciążliwy - u mnie od przebiegu 9500 km do 10700 wzrost hałasu był na tyle duży, że sprawa była bezdyskusyjna.

Moim zdaniem w VW dobrze wiedzą, że jest to wada fabryczna. Oczywiście za wszelką cenę będą próbować zwodzić i twierdzić że taki urok ma ta skrzynia. U mnie po wymienie nic nie hałasuje i taki stan rzeczy uznaję za normalny.

 

 

 

Słuchajcie, a mniej więcej w jakiej formie objawia się rzekomy hałas? Może ktoś zrobi filmik i umieści na youtube?

Warto byc przygotowanym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności