Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Inferno
auto mam od 2008 roku, a wcześniej ojciec kupił je nowe w salonie. Nie każdy posiadacz B5 ma swoje auto kupione od Niemca z 500 przebiegiem.

 

 

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Widzę ze jak Don Kichot odpierasz te wszystkie "wiatraki" ale teraz rozumiem. Pozdrowienia dla Taty :)

Edytowane przez Inferno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś to jeszcze moderuje? [emoji19]

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno

Mam pytanie czy jak przełączam na panelu na tryb sport to skrzynia powinna się ustawić w trybie S czy jest to u mnie błąd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie tryb jazdy Sport przestawia też skrzynie w S

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno
U mnie tryb jazdy Sport przestawia też skrzynie w S

To muszę popatrzeć czy to się gdzieś ustawia czy potrzeba kodować w serwisie. Dzięki za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Widzę ze jak Don Kichot odpierasz te wszystkie "wiatraki" ale teraz rozumiem. Pozdrowienia dla Taty :)

 

Nie mam juz zamiaru sie tu udzielac Reszta wie lepiej, ze mam starego pazdzieza za 10 tys wypierdzianego przez grubego turka. Nie ma sensu. Zycze spokojnej eksploatacji swoich autek :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, mam pewien problem otoz przy troche głosniejszym sluchaniu muzyki, ale dalej rozsądna głośność nie na "fulla" i przy bassach ustawionych na 70% przy niektórych utworach dość mocno słychać jak coś rezonuje i wydaje dźwięk w drzwiach kierowcy a dokładnie gdzieś w okolicach górnej listwy zaraz gdzie kończą się drzwi. (ten koniec dalej od klamki, gdzie kiedyś "cypelki" do ryglowania drzwi występowały).

 

Czy w ASO podczas przeglądu jak się im to zgłosi robi coś z tym w ogole? Czy trzeba działać na własną rękę?

 

No kto cos podobnego mial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie mam juz zamiaru sie tu udzielac Reszta wie lepiej, ze mam starego pazdzieza za 10 tys wypierdzianego przez grubego turka. Nie ma sensu. Zycze spokojnej eksploatacji swoich autek

Nie martw się ja tez mam starą octavke 1.9 na czarną godzine i czasem nią śmigam. takie auta mają swoje plusy, nikt tego nie ukradnie, nie ma DPF i pali 5,5l po mieście w każdych warunkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No kto cos podobnego mial

 

Temat wałkowany na forum wiele razy. Było trochę osób, które to miało. Śmiem twierdzić, że to wada modelu tylko nie wszyscy to słyszą. Najbardziej odczuwalne przy Dynaudio. Ja oddałem auto do profesjonalnego wygłuszenia tych rezonansów i jest bajka. W mojej galerii są foty z wygłuszania.

Daruj sobie ASO, najwyżej porysują Ci boczki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem. Posiadam system odczytywania znaków, który w zasadzie od nowego nie działa. Czasami na parkingach, stacjach benzynowych uda się incydentalnie odczytać znak. W ASO mówią, mi żebym wyjął nawigację (też mi pomoc) i wówczas będzie odczytywał znaki, bo czekają cały czas na aktualizację oprogramowania. Dodam, że mam DM. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam taki problem. Posiadam system odczytywania znaków, który w zasadzie od nowego nie działa. Czasami na parkingach, stacjach benzynowych uda się incydentalnie odczytać znak. W ASO mówią, mi żebym wyjął nawigację (też mi pomoc) i wówczas będzie odczytywał znaki, bo czekają cały czas na aktualizację oprogramowania. Dodam, że mam DM. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?

 

Tak importer wystosował pismo o działaniu tego systemu, czekamy na łatkę do oprogramowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Dejw z czystej ciekawości pozwoliłem sobie zadzwonić pod te ogłoszenie i zaczerpnąć więcej info odnośnie Bi-Tdi z przebiegiem 235.000 km, i porozmawiać z właścicielem danego egzemplarza. Byłem bardzo ciekaw usłyszeć więcej co się działo w okresie użytkowania i co było ewentualnie wymieniane na gwarancji. Chciałem wiedzieć co mnie czeka w przyszłości mając aktualnie zaledwie 37.000 km.

W tym egzemplarzu z przebiegiem ponad 235.000 km silnik jest cały czas ten sam i nie był wymieniany i nie ma takiej potrzeby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W tym egzemplarzu z przebiegiem ponad 235.000 km silnik jest cały czas ten sam i nie był wymieniany i nie ma takiej potrzeby.

 

z drugiej strony jak gość sprzedaje auto, to co ma powiedzieć... ;) a jak z innymi podzespołami ; turbiny, skrzynia biegów, itp? wszystko to samo od nowości?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rafał specjalnie wrzuciłem to ogłoszenie w odpowiedzi na wpis, że niby te silniki rzadko przejeżdżają 80 tyś km. Jak widać przejeżdżają wiele wiele więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

class, daimoon może za brzęczenie w okolicy prawego nawiewu, prawego boczku odpowiadają przewody chłodnicze o których pisał merci_94

 

''usunięcie brzęczenia przewodów chłodniczych (podobno jest na to jakieś zalecenie producenta, przy 2k rpm zaczyna brzęczeć deska rozdzielcza z prawej strony i cały prawy boczek wpada w bardzo uciążliwy rezonans)''

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rafał specjalnie wrzuciłem to ogłoszenie w odpowiedzi na wpis, że niby te silniki rzadko przejeżdżają 80 tyś km. Jak widać przejeżdżają wiele wiele więcej.

 

Ten model jest na rynku dopiero trzy lata więc przebiegi powyżej 150kkm nie są częste. Za kolejne trzy będzie coś można powiedzieć więcej o tym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Taka mała pierdoła, ale chciałem zapytać, poprosić o sprawdzenie.

 

Chodzi o szybkie (x3) w desce rozdzielczej od liczników prędkości, komputerka środkowego, prędkościomierza..... dzisiaj czyściłem w słońcu środek i kiedy mokrymi chusteczkami przetarłem te szybki, wyrałem chustkami do sucha... to pod pewnym kątem (nie na wprost) pod słońce widać że szybki te są mega porysowane. Oczywiście wcześniej tego nie widziałem, patrzyłem na wprost i nie pod śłońcem. Wątpię żeby taki efekt to moje prace (mokre chustki do plastików + do sucha chustkami)..... ale tak z ciekawości zapytam... czy u Was może ktoś również coś takiego zauwazył, ma jakieś doświadczenie skąd to cholerstwo się tak rysuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno
Hej,

 

Taka mała pierdoła, ale chciałem zapytać, poprosić o sprawdzenie.

 

Chodzi o szybkie (x3) w desce rozdzielczej od liczników prędkości, komputerka środkowego, prędkościomierza..... dzisiaj czyściłem w słońcu środek i kiedy mokrymi chusteczkami przetarłem te szybki, wyrałem chustkami do sucha... to pod pewnym kątem (nie na wprost) pod słońce widać że szybki te są mega porysowane. Oczywiście wcześniej tego nie widziałem, patrzyłem na wprost i nie pod śłońcem. Wątpię żeby taki efekt to moje prace (mokre chustki do plastików + do sucha chustkami)..... ale tak z ciekawości zapytam... czy u Was może ktoś również coś takiego zauwazył, ma jakieś doświadczenie skąd to cholerstwo się tak rysuje.

 

One są robione właśnie z takiego plastiku. Wystarczy jedno przetarcie i już. Niestety tak jest :(

W kilku samochodach i motocyklach identycznie to samo. Powierzchnia jest bardzo gładka i to przez to.

Ale szczęśliwie nie przeszkadza w dalszym użytkowaniu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
One są robione właśnie z takiego plastiku. Wystarczy jedno przetarcie i już. Niestety tak jest :(

W kilku samochodach i motocyklach identycznie to samo. Powierzchnia jest bardzo gładka i to przez to.

Ale szczęśliwie nie przeszkadza w dalszym użytkowaniu :)

 

Ok, nie przeszkadza absolutnie podczas patrzenia na wprost w ogóle tego nie widać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wczoraj rano komunikat o niskim poziomie płynu chłodniczego ... patrze pod maskę a tam pusto w zbiorniczku, oleju nie przybyło :) i są ślady koleżanek kun :[ a co zabawniejsze żadnych śladów wycieków pod samochodem. Płynu powolutku ubywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności