Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Inferno
Spoko, moja wypowiedź nie była wyrazem obrażania się :-)

 

Super:kciuczki

Ja jeszcze nie odnotowałem żadnych problemów może tylko tylna roleta jak jest otwarta to sobie drży na wolnych przy zamkniętej brak usterek :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy wiesz przypadkiem czy jest to opisane jakimś konkretnym "TPI" w ASO?

 

zapytam w ASO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zapytam w ASO

 

Świetnie, dzięki. Gdyby podali Ci numer tego TPI to byłoby mi dużo prościej wyegzekwować tę naprawę w moim ASO.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś coś ugrał w sprawie ACC do 160, a miał mieć do 210 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja :) priv napisz :-)

 

Wymienią ACC +160 na ACC +210 ? :D

Każde inne rozwiązanie jest do .... chyba że na ACC +210 nie zależy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem przed końcem gwarancji (8 kwiecień) przebieg 95tys. Od tygodnia jeżdżę do serwisu co drugi dzień by postawić auto na noc i "komisyjnie" odpalać nazajutrz . Powód to dziwne dźwięki stukania zaraz po odpaleniu zimnego silnika przez 1-2 sekundy i trudności z odpaleniem. Zdarza się to coraz częściej więc uparłem się, że przed końcem gwarancji mają mi to zrobić. Oczywiście serwis wciska mi kit, że te dźwięki są normalne(!) Nagrali już dwa filmy z procedury odpalania i wysłali podobno do centrali a ja czasu już mam coraz mniej. Po przeglądnięciu wątku stwierdzam, że mam to samo co koledzy Jaca1973 i Antasso. Nawet już panow z serwisu naprowadziłem, że może być to problem z "fazatorem" zanim będą wymieniać co popadnie. Szef serwisu powiedzial, że forum nie czyta i będą szukać na własną rekę...Swoją drogą ciekawe czy w ogóle coś czyta. Pewnie dziś znowu usłyszę, że maja plik dźwiękowy z centrali i to jest normalny objaw i się tego nie wymienia. Problem z rozruchem, zdiagnozowali przeplywomierz- wymiana. Wiele opisywanych tu usterek już miałem, nie będę ich wymieniał bo szkoda czasu. Z większością sobie poradzili ale oprócz tego dźwięku po uruchomieniu zauwazylem ostatnio, że tapicerka się przeciera na lewym boku kierowcy... Już są pęknięcia (ekoskóra z alcantarą). Ma ktoś coś podobnego? Normalnie tego nie widać ale jak się temu specjalnie przyjrzeć to jest jak byk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jestem przed końcem gwarancji (8 kwiecień) przebieg 95tys. Od tygodnia jeżdżę do serwisu co drugi dzień by postawić auto na noc i "komisyjnie" odpalać nazajutrz . Powód to dziwne dźwięki stukania zaraz po odpaleniu zimnego silnika przez 1-2 sekundy i trudności z odpaleniem. Zdarza się to coraz częściej więc uparłem się, że przed końcem gwarancji mają mi to zrobić.

 

Ja takie głośne stukanie przy odpalaniu miałem 3 krotnie. Wspomniałem o tym w serwisie ale zanim tego nie usłyszą komisyjnie - to nic nie mogą zrobić.... Dla mnie te dźwięki przypominały takie jak w starym aucie, gdy zbyt długo trzymało się przekręcony kluczyk przy odpalaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednym słowem paździerz :) .Kupując to auto myślałem że pojeżdżę w spokoju z 250 tyś i sprzedam więc w moim przypadku z 6-7 lat.

A tutaj chyba po skończeniu gwarancji/lizingu trzeba uciekać puki jeszcze będzie coś warte. Może po lifcie będą bardziej dopracowane i mniej wad.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i w co uciekniesz - co nie wymyślisz będą usterki takie czy inne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i w co uciekniesz - co nie wymyślisz będą usterki takie czy inne.

 

w bmw :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie czy ACC 160 albo 210 jest w kodach wyposażenia na anklejce ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem co jest z tym aso w Polsce. Przecież nie płaci za naprawy gwarancyjne dealer tylko producent. W Irlandii mój brat w skodzie miał ostatnio taki przypadek że gościu kupił nową octavie w kolorze na zamówienie i odebrał samochód i za kilka godzin przyjechał że ma wgniecenie na dachu a nie było opcji żeby było przed sprzedażą bo polerują samochody przed wydaniem klientowi i faktycznie była malutka wgniotka jakby ktoś oparł się lekko o dach ale powiedział że chce wymienić samochód a przy okazji zmienić kolor. Szef bardzo przeprosił i powiedział że wymienią samochód bez problemu, a wyglądało na to że gościowi nie spasował kolor to zrobił wgniotkę żeby mu wymienili samochód. W irlandii dealerzy robią wszystkie mankamenty jakie wyjdą na gwarancji bez marudzenia bo i tak producent płaci. Ja jak kupowałem passata to miałem odprysk po kamieniu na przedniej szybie i pytałem się czy mi wymienią szybę to powiedzieli mi że fabryczna szyba to fabryczna ale jakbym się upierał to mam dzwonić do nich i do 24h wymieniają szybę w ramach gwarancji u mnie pod domem o godzinie jaka mi będzię pasować, nawet w środku nocy. To samo się tyczy jakby mi samochód się rozkraczył na środku drogi byle gdzie w europie to tak samo dzwonię i mnie holują i dostaje auto zastępcze.

 

Sami widzicie jakie podejście jest w IE a jakie w naszym "cudownym" kraju. W Irlandii wchodzisz do salonu to czujesz że jesteś nad pracownikami a w Polsce wchodzisz do salonu za przeproszeniem jak śmieć.

 

A ty Niagara to bym się z nimi nie szczypał tylko jak coś kombinują to straszyć sądem bo ja bym polskim chamom za nic nie odpuścił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najnowszy ranking serwisów ASO wg redakcji Motoru

Na końcu VW i Audi... Bez komentarza :(

 

IMG_20170406_210713.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jako, ze jestem po wymianie przedniej szyby, nie zauwazylem, zeby byla nie "fabryczna", jedyna roznica to rok produkcji czyli 6 zamiast 4, innych roznic brak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodziło im o to że jest możliwość odpadnięcia lusterka wstecznego bo wiadomo w fabryce jest składane wszystko nowe a poza tym kupując używany samochód patrzysz na szyby i widząc inną przednią szybę nasuwa się na myśl co było robione, pewnie bity był albo nie wiadomo co było robione

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie była wymiana szyby na gwarancji i dali z tego samego rocznika ale muszę powiedzieć, że wymienili ją fachowo. Oglądałem wszystko niemal pod lupką i nie ma nic uszkodzonego ani pobrudzonego, a spotkałem się z takim czymś . Spasowanie szyby, uszczelek i plastików jak z fabryki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to fajnie Ci wymienili, ale tak jak powiedziałeś różnie bywa z wymianą i mogą zrypać robotę dlatego uważam tak jak mi doradzili w serwisie, jak nie przeszkadza odprysk to lepiej nie ruszać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

muszę jeszcze dopisać standardowy chyba problem z pękaniem tworzywa w uchwytach drzwi przednich. U mnie odpadły małe kawałki w tych samych miejscach L i P zaraz przy aluminiowej ozdobie. Myślałem, że w 2016 już tego problemu nie ma. Aha jeszcze trzymanie tzw zimnego łokcia na tapicerce może skończyć się nieodwracalnym jej odkształceniem :) W żadnym aucie z miękką tapicerką nie miałem takiego problemu nawet w b6. Tutaj zaraz jest wgniecenie ale jak na razie chyba wraca do pierwotnego położenia.

Edytowane przez kubek197878

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Musiał być bity :-). Ja po części rozumiem kolegę 'sceptyka', bo sam się przesiadłem na B8 z B5 (z 2005 roku, ostatnie sztuki) i długo nie zmieniałem bo autko było bez zarzutu. Nie był bity, nic nie rdzewiało. W sumie przy sprzedaży wybierałem kupca, bo tylu było chętnych.

Niemniej podsumowując to mam wrażenie, że kolega sobie na siłę buduje argumenty by nie sprzedawać B5 tylko po co zaraz bić właścicieli B8. Niestety trzeba się pogodzić, że co nowsza generacja to gorzej, ale niestety nie tylko w VAG. Dlatego też jak ktoś na forum tu mówi, że miał fiata sprzed 10 lat czy avensis sprzed 20 lat i było lepsze to i VW był trwalszy, bardziej pancerny. Nie porównujmy między epokami. Niemniej technologicznie to jest przepaść jedno do drugiego i tyle. Jak w jednym jest 100 części a w drugim 1000 i jest 1% usterkowości to w jednym będzie 1 awaria a w drugim 10 - proste.

 

Dziekuje za zrozumienie :) Chyba kolega jako jedyny tu w tym dziale. Faktycznie za bardzo cisne na obecna generacje passata tylko pewne wzgledy w tym aucie nie podobaja mi sie, bo wizualnie auto jest bardzo atrakcyjne nie zaprzeczam. Nie mniej jednak przyznasz, ze przesiadajac sie z B5 do B8 nie ma tego efektu wow, prawda? Jest swiezo, nowoczesnie ale to nie taki skok jak z B3 na B5 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności