goalabek Zgłoś #2021 Napisano 23 Marca 2017 Koledzy, znowu coś mi trzeszczy w passacie ale tylko na dołkach, wydaje mi się że to z nawiewu pasażera lub małego głośniczka na drzwiach ale ciężko mi to dokładnie wyłapać. Miał może ktoś przypadek z trzeszczeniem w tych okolicach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PeWoo Zgłoś #2022 Napisano 23 Marca 2017 (edytowane) Ok dzięki.Dotyczytalem jeszcze w instrukcji na str 137, że m.in. Światło się zapala po wyłączeniu zaplonu. To jak to w końcu jest? Sprawa powinna być prosta. Czujnik światła decyduje o tym czy ma włączyć się oświetlenie po wyłączeniu zapłonu i tyle. Też denerwuje mnie to w pasku. Poprzednio w BMW3 miałem bezkluczyk i oświetlenie ładnie się złapało po wyłączeniu zapłonu. Niestety bardziej denerwuje mnie tryb auto świateł. Nawet w mocnym słońcu potrafi włączać światła... Nie ogarniam jego logiki, a to, że nie mogę sam tym sterować, to już w ogóle porażka... Można jedynie jeździć z komunikatem permanentnym "włącz światła mijania", bez możliwości sterowania kompem Edytowane 23 Marca 2017 przez PeWoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #2023 Napisano 24 Marca 2017 PeWoo, a próbowałeś zmieniać ustawienia tych świateł automatycznych? Można ustawić, żeby włączyły się "później" - może to pomoże? - - - - - aktualizacja - - - - - goalabek: Mi po lewej stronie tak właśnie trzeszczy nawiew, a też miałem problem go zlokalizować. Początkowo myślałem, że to jednak nie on, ale po kilku próbach wyłapania faktycznie przestawało, jak go dociskałem ręką na środku - czyli cały nawiew. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziura75 Zgłoś #2024 Napisano 24 Marca 2017 A jest jakis patent na trzeszczacy tunel środkowy i na polaczeniu tunelu z konsolą ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #2025 Napisano 24 Marca 2017 jest patent, mówili mi w ASO, że dostali z VW na to jakiś "zestaw naprawczy". Jakieś gumowe otoczki na wkręty, specjalny smar czy coś jeszcze. Generalnie zrobili mi to ostatnio i jak ręką odjął U Zasady w Wawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PeWoo Zgłoś #2026 Napisano 24 Marca 2017 PeWoo, a próbowałeś zmieniać ustawienia tych świateł automatycznych? Można ustawić, żeby włączyły się "później" - może to pomoże? Kompletnie nic to u mnie nie zmienia, próbowałem przekonany, że musi gdzieś to dać się ustawiać... pytanie czy to jest faktycznie opcja do tego przypadku, bo jest to chyba pod-opcja Dynamicznych świateł kierowanych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarod84 Zgłoś #2027 Napisano 24 Marca 2017 Może masz czujnik przesłonęty? U mnie nigdy w dzień auto nie jedzie na światłach mijania, a ustawiony mam czas włączenia "średnio" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #2028 Napisano 24 Marca 2017 (edytowane) --PeWoo. A ja napiszę swoje spostrzeżenia. Przy zmianie ustawień włączenia świateł, na wcześnie, średnio, późno, jest różnica ale bardzo nie duża. Pragnę jeszcze nadmienić, że przy słońcu też czasami włączają się automatycznie i u mnie światła, a ja tłumaczę to tym, że jak świeci mocno słońce na przykład z tyłu to jadący z naprzeciwka (pod słońce) widzą nas gorzej, żebyśmy my sami byli lepiej widoczni z daleka, przez jadącego z naprzeciwka i właśnie pod słońce to wtedy potrafią się włączyć ledy dla bezpieczeństwa naszego i jadącego z naprzeciwka. Dla mnie to jest logiczne. Zwracajcie częściej na to uwagę, spoglądając na swoje pokrętło i kontrolki od świateł po lewej stronie przy różnych warunkach pogodowych a dostrzeżecie to o czym teraz napisałem. Edytowane 24 Marca 2017 przez jopstons Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PeWoo Zgłoś #2029 Napisano 24 Marca 2017 Niestety nie mogę zgodzić się z Twoją próbą wytłumaczenia tematu. Nie ma znaczenia gdzie jest słońce... Przyklad: Też na początku takie teorie sobie "tłumaczyłem", ale po większej ilości km niestety kompletnie nie rozumiem tego systemu. Czasem wyłączy światła, ale najczęściej są po prostu włączone... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #2030 Napisano 25 Marca 2017 (edytowane) Niestety nie mogę zgodzić się z Twoją próbą wytłumaczenia tematu. Nie ma znaczenia gdzie jest słońce... Przyklad: Też na początku takie teorie sobie "tłumaczyłem", ale po większej ilości km niestety kompletnie nie rozumiem tego systemu. Czasem wyłączy światła, ale najczęściej są po prostu włączone... No niestety jest to ewidentna (kolejna) wtopa producenta. U mnie tez sie tak zdarza, ze w bialy dzien, przy swiecacym sloncu auto jak 'osioł' upiera sie do jazdy na swiatlach mijania. A jak wlaczysz na '0' to wrecz krzyczy na kierowce 'wlacz swiatla mijania!'. bylem z tym w serwisie, pomierzyli, popatrzyli i...ok TTTM. Jestem teraz na morzu i nie moge wkleic zdjec bo zostaly w domu ale mam zarejestrowane przypadki podobne do twoich. 'Najgorzej' jest w bezchmurne, sloneczne niebo. A zeby bylo w druga strone to teraz w lutym w ciemny, pochmurny dzien gdy prawie wszyscy inni jechali juz na 'krotkich' passat dalej trwal na dziennych. No i gdzie tu logika? Re: Jopstons - Gdyby mialo byc tak jak piszesz to Navi zostawalaby w trybie dziennym (tak jak ma to miejsce gdy swiatla wlacza sie w dzien ze wzgledu na padajacy deszcz - gdy mamy oczywiscie zaznaczona ta opcje). Generalnie nie uzywam nawigacji ale gdy rok temu bylem w chorwacji to wku...wialo to nieziemsko. Bialy dzien, slonce swieci, passat wlacza swiatla mijania i przelacza nawigacje w tryb nocny. I jedziemy sobie: w bialy dzien na swiatlach....w okularach przeciwslonecznych a nawigacji wogole nie widac....bo jest w trybie nocnym a cisnienie krwi mamy pod sufitem.... Daloby sie z tym zyc gdyby nie ten przeklety, krzyczacy komunikat 'wlacz swiatla mijania!' Edytowane 25 Marca 2017 przez marcin232 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PeWoo Zgłoś #2031 Napisano 25 Marca 2017 Dokładnie tak! Zapomniałem o nawigacji, ale ona właśnie była u mnie też przyczyną utrzymywania świateł na 0, tak aby pracowała w trybie dziennym. Ktokolwiek znajdzie na to radę, to bardzo proszę o wszelkie info. Raczej jest to kolejna rzecz, którą trzeba będzie poprawiać po producencie, ale przy przeglądzie też zapytam się o to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasterz Zgłoś #2032 Napisano 25 Marca 2017 OBDEleven Adaptacja Sterownik: 09 Centralny układ elektroniczny Imię: Funkcje asystenta świateł Wartości: Fahrlicht_Hinweis_mehrfach: Poprzednia wartość: Aktywne Nowa wartość: Nieaktywne --------------------------------------------------------------- Adaptacja Sterownik: 09 Centralny układ elektroniczny Imię: Funkcje asystenta świateł Wartości: Fahrlichtwarnung_Hinweis_Konfig: Poprzednia wartość: Hinweis_in_LDS-Stellung_Null_und_SL Nowa wartość: kein_Hinweis Któraś z tych opcji i można sobie jeździć z ustawieniem świateł na "0" bez komunikatów. Nie pamiętam która czy może obie. Zmieniałem jakiś czas temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromchester Zgłoś #2033 Napisano 25 Marca 2017 Przecież w ustawieniach nawigacji można sobie ustawić tryb dzienny i zmiana świateł nie ma na to wpływu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #2034 Napisano 25 Marca 2017 (edytowane) Przecież w ustawieniach nawigacji można sobie ustawić tryb dzienny i zmiana świateł nie ma na to wpływu Pewnie mozna, i wtedy co rano przestawiac na dzienny, wieczorem na nocny? REST tez mozna obejsc bo dziala z wlaczonym zaplonem Stuki w zawieszeniu...zrobic glosniej radio Parujace reflektory - wysuszyc farelka I tak dalej ze wszystkim ale chyba nie tak ma to wszystko dzialac? Edytowane 25 Marca 2017 przez marcin232 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matmur94 Zgłoś #2035 Napisano 26 Marca 2017 Znajomy który pracuje w ASO VW, Audi mówi ze ten silnik 2.0tdi 240kmoni jest tragiczny 80 tys km i pękają głowice i cuda się dzieją z silnikami ponieważ są strasznie wysilone. Jednostki tego silnika sa jedno razówki i nie nadają się do naprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #2036 Napisano 26 Marca 2017 Zostało mi więc jeszcze 8 tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #2037 Napisano 26 Marca 2017 Póki jest gwarancja, a wiekszość bierze jeszcze przedlużona to niech sie producent martwi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #2038 Napisano 26 Marca 2017 No, jak ktoś już kupuje bi turbo to wychodziłoby, że w te 5 lat jakieś 2 razy silnik wymieni... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PeWoo Zgłoś #2039 Napisano 26 Marca 2017 OBDEleven... Któraś z tych opcji i można sobie jeździć z ustawieniem świateł na "0" bez komunikatów. Nie pamiętam która czy może obie. Zmieniałem jakiś czas temu. Ktoś z Was to przerabiał? Jaki jest dokładnie efekt? Światła na 0 i brak blokady AIDa komunikatem? Czy cos jeszcze? W trybie auto wszystko działa jak wcześniej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno Zgłoś #2040 Napisano 26 Marca 2017 Panowie mam problem, dość często po wyłączeniu silnika załącza się wentylator chłodnicy. Temperatury rzędu +5 a wiatrak pracuje. Czy to normalne? Co będzie jak na zewnątrz będzie +30? Martwić się ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach