Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy, znowu coś mi trzeszczy w passacie ale tylko na dołkach, wydaje mi się że to z nawiewu pasażera lub małego głośniczka na drzwiach ale ciężko mi to dokładnie wyłapać. Miał może ktoś przypadek z trzeszczeniem w tych okolicach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok dzięki.

Dotyczytalem jeszcze w instrukcji na str 137, że m.in. Światło się zapala po wyłączeniu zaplonu. To jak to w końcu jest?

Sprawa powinna być prosta. Czujnik światła decyduje o tym czy ma włączyć się oświetlenie po wyłączeniu zapłonu i tyle.

Też denerwuje mnie to w pasku.

Poprzednio w BMW3 miałem bezkluczyk i oświetlenie ładnie się złapało po wyłączeniu zapłonu.

 

Niestety bardziej denerwuje mnie tryb auto świateł. Nawet w mocnym słońcu potrafi włączać światła... Nie ogarniam jego logiki, a to, że nie mogę sam tym sterować, to już w ogóle porażka...

Można jedynie jeździć z komunikatem permanentnym "włącz światła mijania", bez możliwości sterowania kompem :/

Edytowane przez PeWoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PeWoo, a próbowałeś zmieniać ustawienia tych świateł automatycznych? Można ustawić, żeby włączyły się "później" - może to pomoże?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

goalabek: Mi po lewej stronie tak właśnie trzeszczy nawiew, a też miałem problem go zlokalizować. Początkowo myślałem, że to jednak nie on, ale po kilku próbach wyłapania faktycznie przestawało, jak go dociskałem ręką na środku - czyli cały nawiew.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jest jakis patent na trzeszczacy tunel środkowy i na polaczeniu tunelu z konsolą ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest patent, mówili mi w ASO, że dostali z VW na to jakiś "zestaw naprawczy". Jakieś gumowe otoczki na wkręty, specjalny smar czy coś jeszcze. Generalnie zrobili mi to ostatnio i jak ręką odjął :) U Zasady w Wawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
PeWoo, a próbowałeś zmieniać ustawienia tych świateł automatycznych? Można ustawić, żeby włączyły się "później" - może to pomoże?

Kompletnie nic to u mnie nie zmienia, próbowałem przekonany, że musi gdzieś to dać się ustawiać... pytanie czy to jest faktycznie opcja do tego przypadku, bo jest to chyba pod-opcja Dynamicznych świateł kierowanych.e8dabf7796ae5a5da7ff7f754ef062f2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może masz czujnik przesłonęty? U mnie nigdy w dzień auto nie jedzie na światłach mijania, a ustawiony mam czas włączenia "średnio"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

--->PeWoo. A ja napiszę swoje spostrzeżenia. Przy zmianie ustawień włączenia świateł, na wcześnie, średnio, późno, jest różnica ale bardzo nie duża. Pragnę jeszcze nadmienić, że przy słońcu też czasami włączają się automatycznie i u mnie światła, a ja tłumaczę to tym, że jak świeci mocno słońce na przykład z tyłu to jadący z naprzeciwka (pod słońce) widzą nas gorzej, żebyśmy my sami byli lepiej widoczni z daleka, przez jadącego z naprzeciwka i właśnie pod słońce to wtedy potrafią się włączyć ledy dla bezpieczeństwa naszego i jadącego z naprzeciwka. Dla mnie to jest logiczne.

Zwracajcie częściej na to uwagę, spoglądając na swoje pokrętło i kontrolki od świateł po lewej stronie przy różnych warunkach pogodowych a dostrzeżecie to o czym teraz napisałem.

Edytowane przez jopstons

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mogę zgodzić się z Twoją próbą wytłumaczenia tematu. Nie ma znaczenia gdzie jest słońce... Przyklad:

8da4161e2cb4513ad88ceb58413dc5cb.jpg

 

Też na początku takie teorie sobie "tłumaczyłem", ale po większej ilości km niestety kompletnie nie rozumiem tego systemu. Czasem wyłączy światła, ale najczęściej są po prostu włączone...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety nie mogę zgodzić się z Twoją próbą wytłumaczenia tematu. Nie ma znaczenia gdzie jest słońce... Przyklad:

8da4161e2cb4513ad88ceb58413dc5cb.jpg

 

Też na początku takie teorie sobie "tłumaczyłem", ale po większej ilości km niestety kompletnie nie rozumiem tego systemu. Czasem wyłączy światła, ale najczęściej są po prostu włączone...

 

No niestety jest to ewidentna (kolejna) wtopa producenta. U mnie tez sie tak zdarza, ze w bialy dzien, przy swiecacym sloncu auto jak 'osioł' upiera sie do jazdy na swiatlach mijania. A jak wlaczysz na '0' to wrecz krzyczy na kierowce 'wlacz swiatla mijania!'. bylem z tym w serwisie, pomierzyli, popatrzyli i...ok TTTM. Jestem teraz na morzu i nie moge wkleic zdjec bo zostaly w domu ale mam zarejestrowane przypadki podobne do twoich. 'Najgorzej' jest w bezchmurne, sloneczne niebo. A zeby bylo w druga strone to teraz w lutym w ciemny, pochmurny dzien gdy prawie wszyscy inni jechali juz na 'krotkich' passat dalej trwal na dziennych. No i gdzie tu logika?

 

Re: Jopstons - Gdyby mialo byc tak jak piszesz to Navi zostawalaby w trybie dziennym (tak jak ma to miejsce gdy swiatla wlacza sie w dzien ze wzgledu na padajacy deszcz - gdy mamy oczywiscie zaznaczona ta opcje).

Generalnie nie uzywam nawigacji ale gdy rok temu bylem w chorwacji to wku...wialo to nieziemsko. Bialy dzien, slonce swieci, passat wlacza swiatla mijania i przelacza nawigacje w tryb nocny.

I jedziemy sobie: w bialy dzien na swiatlach....w okularach przeciwslonecznych a nawigacji wogole nie widac....bo jest w trybie nocnym a cisnienie krwi mamy pod sufitem....:)

 

Daloby sie z tym zyc gdyby nie ten przeklety, krzyczacy komunikat 'wlacz swiatla mijania!'

Edytowane przez marcin232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak! Zapomniałem o nawigacji, ale ona właśnie była u mnie też przyczyną utrzymywania świateł na 0, tak aby pracowała w trybie dziennym.

Ktokolwiek znajdzie na to radę, to bardzo proszę o wszelkie info.

Raczej jest to kolejna rzecz, którą trzeba będzie poprawiać po producencie, ale przy przeglądzie też zapytam się o to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OBDEleven

 

Adaptacja

Sterownik: 09 Centralny układ elektroniczny

Imię: Funkcje asystenta świateł

Wartości:

Fahrlicht_Hinweis_mehrfach:

Poprzednia wartość: Aktywne

Nowa wartość: Nieaktywne

 

---------------------------------------------------------------

Adaptacja

Sterownik: 09 Centralny układ elektroniczny

Imię: Funkcje asystenta świateł

Wartości:

Fahrlichtwarnung_Hinweis_Konfig:

Poprzednia wartość: Hinweis_in_LDS-Stellung_Null_und_SL

Nowa wartość: kein_Hinweis

 

Któraś z tych opcji i można sobie jeździć z ustawieniem świateł na "0" bez komunikatów. Nie pamiętam która czy może obie. Zmieniałem jakiś czas temu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież w ustawieniach nawigacji można sobie ustawić tryb dzienny i zmiana świateł nie ma na to wpływu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przecież w ustawieniach nawigacji można sobie ustawić tryb dzienny i zmiana świateł nie ma na to wpływu

 

Pewnie mozna, i wtedy co rano przestawiac na dzienny, wieczorem na nocny?

REST tez mozna obejsc bo dziala z wlaczonym zaplonem

Stuki w zawieszeniu...zrobic glosniej radio

Parujace reflektory - wysuszyc farelka

I tak dalej ze wszystkim ale chyba nie tak ma to wszystko dzialac?

Edytowane przez marcin232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajomy który pracuje w ASO VW, Audi mówi ze ten silnik 2.0tdi 240kmoni jest tragiczny 80 tys km i pękają głowice i cuda się dzieją z silnikami ponieważ są strasznie wysilone. Jednostki tego silnika sa jedno razówki i nie nadają się do naprawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostało mi więc jeszcze 8 tys ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Póki jest gwarancja, a wiekszość bierze jeszcze przedlużona to niech sie producent martwi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, jak ktoś już kupuje bi turbo to wychodziłoby, że w te 5 lat jakieś 2 razy silnik wymieni...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
OBDEleven

...

Któraś z tych opcji i można sobie jeździć z ustawieniem świateł na "0" bez komunikatów. Nie pamiętam która czy może obie. Zmieniałem jakiś czas temu.

Ktoś z Was to przerabiał? Jaki jest dokładnie efekt? Światła na 0 i brak blokady AIDa komunikatem? Czy cos jeszcze? W trybie auto wszystko działa jak wcześniej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno

Panowie mam problem, dość często po wyłączeniu silnika załącza się wentylator chłodnicy. Temperatury rzędu +5 a wiatrak pracuje.

Czy to normalne? Co będzie jak na zewnątrz będzie +30? Martwić się ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności