Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o turbinę, to w czasie wymiany opon na zimówki w serwisie, mechanik sprawdzał mi ten element ( tj. tylko wizualnie i dotykowo ) bez żadnych narzędzi co prawda w Alltracu 2.0 Tsi, więc chyba mieli jakąś wpadkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem na allegro nową kamerę za 200zł :) więc chyba ją zakupię i skończy się na 1/3 tej sumy.

Oczywiście to w gwarancję się nie wlicza.

 

Hej Szylton,

odnośnie wymiany kamerki - w aucie mojej mamy (które udoskonalam jakby było moje :mlask) jak zmieniałem lusterka boczne na składane spotkałem się z następującym problemem: zakupiłem dokładnie takie same lusterka jak były fabrycznie czyli z side assist + kamera Area View, ale wzbogacone w funkcję el. składania. Lusterko kierowcy przełożyłem i po podłączeniu kompa wyskoczył błąd kalibracji kamery:-(

Podczas wymiany lusterka pasażera przełożyłem kamerkę ze 'starego' lusterka i dodatkowego błędu na szczęście nie ma. Z tego wynika, że sterownik Area View wyłąpał zmianę kamery - rozpoznał, że jest inna...

Tak czy siak, mam cały czas błąd kalibracji kamery w lusterku kierowcy. Na nic to nie wpływa, Area View działa bez zarzutu. Piszę o tym, ponieważ możesz się spotkać z podobnym przypadkiem, jak zmienisz kamerę w zderzaku.

Podobnie jak u Ciebie, też zauważyłem odpryski na przedniej kamerce. Pomimo, że soczewka wygląda teraz nieciekawie, to o dziwo nie ma to wpływu na jakość obrazu.

Edytowane przez Fedwo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za komentarz, już w serwisie mi powiedzieli, że nawet jak zakupię na allegro kamerkę to będą musieli ja kalibrować, nie wiem czy adaptacja będzie potrzebna, ale powiedzieli że jak tylko nr katalogowy się zgadza to mogę brać, różnica w koszcie samej kamery nawet po rabatach w ASO to ponad 1000zł, więc chyba warto :)

Szukam jeszcze jakichś folii ochronnych na obiektywy, które nie zniekształcałyby obrazu. Jak znajdę, to się podzielę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w którym miejscu są te kamery ?

pod rejestracją; kamery boczne pod lusterkami i wsteczna są dobrze zabezpieczone, ale przednia łapie kamyki niestety.

P4030076.jpg

Edytowane przez szylton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że nie zastosowali jakiegoś sprytnego ukrywania tej kamery (np pod przednim emblematem :) ), tak jak w tej z tyłu. W końcu przy normalnej jeździe się z kamery nie korzysta. Nie dość, ze nie obrywała by od kamyków, to też nie brudziła by się - a w zimie brudzi się bardzo. Ja praktycznie codziennie, lub co drugi dzień muszę ją palcem przetrzeć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakby przykleić szkiełko hartowane jak na smartfonach się robi. kupić i przyciąć na laserze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo szkiełko, albo generator pola siłowego.

 

A tak na serio, no to można się bawić w szkiełko, ale jak oberwie kamieniem, to jestem przekonany, że będzie rysa i zniekształcenie obrazu. Wtedy trzeba znowu szkiełko kombinować, docinać, kleić... a kamerka nowa wg. szyltona 200zł.

 

No i przy takiej szybce nadal pozostaje problem brudzenia się. Czekam, jak VW napisze do mnie z zapytaniem ile chcę za ten patent z ukrywaniem kamerki z przodu za emblematem. Czuć piniondz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no szukam takich, ale to musiałoby być odpowiednio wyprofilowane, a nie płaskie, bo soczewka jest wypukła.

Moja kamerka jest faktycznie mocno sponiewierana... i to nie jest bynajmniej kurz :)

20170216_151112.jpg

Edytowane przez szylton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też problem z otwieraniem klapy 'kopniakiem'. Od jakiegoś miesiąca nie działa, nawet zaraz po myjni. Chyba nie obędzie się bez serwisu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja. Iakem to samo ze start stop. Serwis to olał...

 

Witam,

Z powyższym tematem umówiłem się na poniedziałek, zobaczymy co powiedzą 20170215_122022.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Z powyższym tematem umówiłem się na poniedziałek, zobaczymy co powiedzą [ATTACH=CONFIG]151253[/ATTACH]

 

Tylko mi zniknęło. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzięki za komentarz, już w serwisie mi powiedzieli, że nawet jak zakupię na allegro kamerkę to będą musieli ja kalibrować, nie wiem czy adaptacja będzie potrzebna, ale powiedzieli że jak tylko nr katalogowy się zgadza to mogę brać, różnica w koszcie samej kamery nawet po rabatach w ASO to ponad 1000zł, więc chyba warto :)

Szukam jeszcze jakichś folii ochronnych na obiektywy, które nie zniekształcałyby obrazu. Jak znajdę, to się podzielę ;)

 

Tu jest film z kalibrowania kamer

Trochę zabawy jak widać jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie ten filmik im przesłałem żeby się upewnić, że na pewno w ten sposób kalibrują, a nie ustawiają się wzdłuż krawężników ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u mnie zaświeciła się kontrolka DPF, mam dopiero 1000km zrobione od nowości. Czy to możliwe żeby się już zapchał ? Jazda głównie po mieście, nie dopalałem do końca DPF'a bo na początku nie wiedziałem, że to jest to i trzeba czekać, a poza tym nie miałem czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

on pokazuje ze masz go dopalic, czyli pojedz gdzies dluzsza trase, w instrukcji chyba powinno byc napisane co masz zrobic, przeczytaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wyżej, musisz wymusić dopalanie. Jazda na 4 powyżej 80 km/h (może 70 km/h). Tak jest w instrukcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli pojedz gdzies dluzsza trase, w instrukcji chyba powinno byc napisane co masz zrobic

 

musisz wymusić dopalanie. Jazda na 4 powyżej 80 km/h

 

Fajnie mieć samochód, którym można jeździć gdzie się chce, kiedy się chce i z prędkością jaką się chce.

 

PS Miałem diesela dwa razy w życiu: pierwszy i ostatni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście każdy ma wybór.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DPF chciał wypalać mi już po 500 km od wyjechania z salonu bo miał podniesione obroty ale nie czekałem do końca tej procedury bo nie wiedziałem, że tak to się realizuje. Jeździłem na niskich obrotach~2 kRPM ze względu na dotarcie silnika no i głównie po mieście ale były też trasy do 100 km. Jest zszokowany że już po takim przebiegu wypala tego DPF'a, Czy wszystkie teraz tdi mają obowiązkowo DPF czy można zamówić bez ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności