Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

Siema. Jestem trzy dni po zakupie paska. I juz kilka rzeczy.

Jeden ked inaczej swieci niż drugi ...w sensie lewy bardziej żółto ma odcięcie żółte a prawy białe.czy to podlega gwarancji?

Czy podlega gwarancja wyjazd z serwisu gdzie po 2 dniach wycieraczka złe zmazuje i zostawia pasek 5 cm wody rozmazanej akurat na wysokości szyb?

Znaczek Vw sie nie chowa po otwarciu kamery - czytałem ze to standardowy problem. Aaa i po 200 km padło podświetlenie kierownicy ale na szcżescie po włączeniu jeszcze raz problem zniknął.

 

Co do wycieraczek, miałem to samo, właściwie od samego początku lewa wycieraczka rozmazywała a prawa zaczęła zostawiać pasek po jakichś 5000 km. Nawet nie próbuje tego reklamować bo będzie standardowy tekst, że to część eksploatacyjna a samochód użytkuję już 3 miesiące i mam ponad 12 tyś przebiegu, więc u mnie to nie przejdzie.

W Twoim przypadku, kiedy auto jest całkowicie świeże, myślę że należy to zgłosić.

 

Reflektory Top Led u mnie mają ten sam odcień

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znaczek z kamera ci się wogóle nie chowa? Cały czas masz otwartą kamere? - standardoo chowa sie po przekroczeniu jakiejs predkosci typu 20 km/h czy cos koło tego

 

jakie podswietlenie kierownicy?

 

Znacżek sie nie chowa i wystaje kamera cały czas. Raz jest dobrze raz złe. Był błąd auto strat stop i podswietlenia Kierownicy - żaden przycisk nie działał.na szczescie po ponownym uruchomieniu auta sie wszystko naprawiło. A co do led - jest inne te odcięcie górne tak z 3 -4 cm jeden jest piękny niebieski drugi lekko żółtawy. Jakby był ksenon wypalony to wyglada. Czy to podlega gwarancji :)?

Edytowane przez skoczek1213

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, jestem świeżo po małej stłuczce i naprawie. prawy lewy bok. Pasek sypnął tak błędami, że od razu odstawiłem do Zasady w W-wie, choć spokojnie mógł jeszcze jeździć.

 

Prośba, bo mam obawy, że aso błędnie wyregulowały lampy. Mógłby ktoś z Was, z Ledami, podjechać do pierwszej lepszej ściany na ok 2-4m i zrobić fotkę ułożenia światła lamp na ścianie, porównam z tym co ja wiedze za kierownicą.

 

Do tej pory, a już ponad 60tyś zrobiłem:

- dwukrotnie poprawiane zaślepki spryskiwaczy reflektorów,

- poprawiane tyle listwy odrywające strugi potwietrza/wody od klapy. odklejały się.

- trzykrotnie robiona geometria. do tej pory mam przekos drobny kierownicy przy jeździe na wprost. Nie potrafią sobie z tym poradzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Forumowiczów :) opisuje dopiero teraz ale w kwestii napraw... samochód odebrany w listopadzie przebieg 260km i wizyta w serwisie sprzęgło wciśnięte cisza puszczone stuka. Kierownik serwisu cyt: " Ma Pan objawy jak golf VII po przebiegu 260 tyś. km" Diagnoza uszkodzone koło dwumasowe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dwukrotnie poprawiane zaślepki spryskiwaczy reflektorów,

Uśmiechnąłem się :) U mnie też dwukrotnie poprawiali. Na szczęście drugi raz wystarczył :) Ostatnio miałem sytuację w górach gdzie musiałem gwałtownie wycofać na oblodzonej drodze. Po tym manewrze - choinka - wszystkie lampki ostrzegawcze się zapaliły i dezaktywowały wszystkie systemy. Na szczęście po wyłączeniu silnika i odczekaniu kilku chwil wszystko wróciło do normy..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Diagnoza uszkodzone koło dwumasowe...

 

Proponuje po nr VIN w ASO sprawdzić czy auto ma koło dwumasowe. Ja mam 1.8TSI manual i po VIN wychodzi ze nie ma koła dwumasowego. Sprawdź czy ktoś nie chce Ci kitu wcisnąć.. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klawo, cieszyńskie blachy, miło że ktoś z rodzinnego miasta tutaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za radę. Dzisiaj sprawdzałem w ASO po numerze VIN. Koło dwumasowe jest i ciekawostka :) byłem przekonany, że mam pasek rozrządu a tu niespodzianka... łańcuch. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O kurcze. Da się to jakoś sprawdzić samemu?

W 1.8 TSI z 2016r. jest łańcuch? Koło dwumasowe?

O_o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O kurcze. Da się to jakoś sprawdzić samemu?

W 1.8 TSI z 2016r. jest łańcuch? Koło dwumasowe?

O_o

 

Da się, trzeba zadzwonić lub podjechać do ASO, podać nr VIN na serwisie i sprawdzą. U mnie nie ma dwumasy, u kolegi jak pisze jest. Czyli nie każdy 1.8TSI ma dwumasę, tak samo było przy B6 2.0FSI, ja nie miałem dwumasy. Trochę to dziwnie wyglada, w jednym są w drugim nie ma! ciekawa sprawa, ten sam motor i różne rozwiązania..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie chciałbym to sprawdzić bez ASO. Np po jakichś numerach, itp. Jak będę miał trochę czasu, to przeszperam internety...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mógłby ktoś z Was, z Ledami, podjechać do pierwszej lepszej ściany na ok 2-4m i zrobić fotkę ułożenia światła lamp na ścianie, porównam z tym co ja wiedze za kierownicą.

Zerknij do galerii w mojej stopce. Zrobiłem foty dla 5 i 10m zarówno w trybie Sport jak i ECO, (są podpisy).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zerknij do galerii w mojej stopce. Zrobiłem foty dla 5 i 10m zarówno w trybie Sport jak i ECO, (są podpisy).

 

dzieki serdeczne Szylton, właśnie o to mi chodziło. No to teraz mogę stwierdzić, niestety ASO Zasada ponownie nawalił. Lewy leflektor zdecydowanie za wysoko skierowali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki Szylton, też miałem wątpliwości, co do moich reflektorów ale mam tak samo, więc chyba jest OK

denerwuje mnie tylko "drganie" granicy światło/cień przy skręcaniu jak za kimś jadę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale wiesz, że to jest normalne? bo światła się ciągle dostosowują do warunków na drodze. Najlepiej to widać jak dojeżdżasz do kogoś kto stoi na czerwonym. Jak zatrzymujesz auto to widać że te światła się zmieniają - wchodzą wtedy w tryb stacjonarny (taki jak w ECO) jak ruszysz (jeśli masz w innym trybie to soczewka sie przesuwa. W czasie normalnej jazdy powyżej 60kmh nie zauważam tego zjawiska (tylko jak dojeżdżam do jakiejś przeszkody)

Może spróbuj też trochę pojeździć na trybie świateł ECO, zobaczysz czy czujesz różnicę. Ja mam LED tylko w Sport ustawione, bardzo lubię jak tańczą na drodze :)

Do tego za radą jednego z naszych forumowiczów podniosłem nieco (imbusem) światła i jeździ się na prawdę fajnie. Oczywiście wszystko zgodnie z normami, sprawdzone na stacji diag.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

światła też podniosłem ale w dopuszczalnym zakresie

te drgania, to tak jakby soczewka była blokowana na moment przy obracaniu i jest to widoczne na poprzedzającym aucie, na drodze na dużej odległości nie jest to zauważalne

w poprzednim aucie miałem skrętne xenony i granica światło/cień nie była taka wyraźna i "drgań" nie było

muszę to sprawdzić dokładniej, wydaje mi się, że widzę to tylko w prawym reflektorze, lewy jest OK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poczytałeś już na forum w dziale TOP LED jak działają dokładnie te lampy. Że jedne soczewki świecą tylko przed auto w linii prostej a te drugie nakładają się na nie formując żądany strumień światła... Ja to zauważam z prawej strony (patrząc z pozycji kierowcy) ale myślę, że odpowiada za to lewy reflektor który dopisuje się do tego jęzora oświetlającego prawe pobocze. No nic, przyjrzyj się, ale chyba taka uroda tych lamp. Pewnie w Matrycowych LED tak nie ma :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdaję sobie sprawę z konstrukcji tych reflektorów.

Bardziej denerwuje mnie niedziałający REST.

Podobno to, że pompa obiegu wyłącza się po 30 sek. jest zamierzone w celu ochrony silnika przed wychłodzeniem. Czy też tak macie? Dmuchawa "łeb urywa" a pompa się wyłącza. Po co pisać o ogrzewaniu i instalować taki klawisz za kilka euro jak i tak nie działa. Idąc tokiem rozumowania serwisu jest szkodliwe pozostawienie auta zimą na mrozie - dojdzie do wychłodzenia silnika.

Edytowane przez Akronaut

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Uśmiechnąłem się :) ....Ostatnio miałem sytuację w górach gdzie musiałem gwałtownie wycofać na oblodzonej drodze. Po tym manewrze - choinka - wszystkie lampki ostrzegawcze się zapaliły i dezaktywowały wszystkie systemy. Na szczęście po wyłączeniu silnika i odczekaniu kilku chwil wszystko wróciło do normy..

 

miałem kilka jakieś 2 tygodnie temu. intensywna jazda 2 h, potem stop na stacji paliw i po starcie - choinka i dezaktywacja wszystkich systemów. Restart po kilku chwilach pomógł. na razie sie nie powtórzyło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy podlega reklamacji jak zamiast tej poświaty jednej na jednym reflektorze mam niebieska poświatę jak szylton ale druga lampa swieci na żółto - tzn zamiast paska niebieskiego jest żółta . Aso twierdzi ze to normalką. Na tym zdjęciu lekko widać.

IMG_0113.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności