Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

ostatnio moje ucho usłyszało dźwięk zbliżony coś jak rzężenie w okolicy paska po lewej stronie silnika.pojawia się on w temperaturze otoczenia około +2 +5 stopni. jak było w okolicy 6 stopni w górę to nic nie słychać.dźwięk ten słychać nawet przy zamkniętej masce i zanika po około 3-4 minutach od włączenia silnika.mam się obawiać jakiejś awarii ?

 

nadruk na pasku klinowym przesuwajacy sie po rolkach???

 

mialem to w poprzednim aucie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystkie drzwi otwarte kluczyk w kieszeni lub dłoni. Nie jest to pierwszy raz bardzo często mi sie to zdarza. Ostatnio schodziłem do garażu co pół godziny aby to sprawdzić i sytuacja sie powtarzała ze nie mogłem otworzyć bagażnika.

i nie wiem czy zauważyliście elektor zamek puszcza ale siłowniki dalej nie chcą klapy podnieść, pierwsze naciśnięcie puszcza zamek ale klapa sie nie podnosi.

 

Sprawdź, czy tak samo się dzieje, jak używasz drugiego kluczyka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdź, czy tak samo się dzieje, jak używasz drugiego kluczyka.

 

A mogę wiedzieć co ma kluczyk do tego? Skoro samochód się otwiera, elektro zamek w bagażniku puszcza ale siłowniki nie chcą podnieść klapy? Wydaje mi się że wina nie jest po stronie kluczyka...

Po drugie jak samochód był otwarty np w garażu i coś potrzebowałem z bagażnika to podchodziłem do niego bez kluczyka i otwierałem bagażnik poprzez nacisnięcie, a teraz są problemy jak na filmiku :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie tak samo ja Ty.

Tylko tyle że mam sedana, ale objawy identyczne. Na serwisie oczywiście stwierdzili że jest wszystko w porządku :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam dokładnie tak samo ja Ty.

Tylko tyle że mam sedana, ale objawy identyczne. Na serwisie oczywiście stwierdzili że jest wszystko w porządku :(

 

Ewidentnie jest coś skopane, bo skoro samochód jest otwarty to nie mam obowiązku nosić klucza przy du**e, (zresztą jeśli i klucz mam przy sobie to bagażnik raz się otworzy a raz nie loteria...)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak masz ustawione zamykanie/otwieranie auta. Wszystkie drzwi, czy tylko kierowcy.

Bo ja miałem do niedawna wszystkie i jak auto było otwarte to wszytko otwarte, ale teraz jak mam ustawione pojedyncze otwieranie drzwi to bez kluczyka w kieszeni bagażnika nie otworzę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodzi o maly update oprogramowania, ja tez tam mialem sporadycznie z klapa, przy okazji w serwisie wgrali mi jakis nowy soft i problemu nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam informację, która może się przydać. Po ostatniej wizycie w VW, pisałem wcześniej, gdzie skrzypiały drzwi LP oraz fotel kierowcy, fotel naprawili, drzwi jednak hałasowały dalej (szczególnie przy nierównościach). Będąc ostatnio u kolegi który trudni się handlem autami, podczas rozmowy powiedziałem co sądzę o "fachowości" serwisów VW. Kolega wziął klucz thorx, przesunął do wewnątrz zaczep od drzwi (ten przy nadwoziu) i...... koniec skrzypienia i hałasu, absolutna cisza, nawet na studzienkach źle obsadzonych, max. 2 min. roboty, a serwis nie potrafił, żenada....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może zamiast oklejać słupki, wystarczy dobrze wyregulować drzwi...

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Sorki za "thorx" :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie ewidentnie trzeszczaly te blyszczace nakladki na slupki B, dwa to przy ruszeniu reka na postoju, byly tegulowane, jeden nawet na probe wymieniony-bez efektu. Objawy byly tylko jak slupki nagrzaly sie od slonca, jak byly chlodne byla cisza. Po oklejeniu przez serwis nakladki staly sie sztywne, nie ruszaja sie reka, jest cicho. Zobaczymy jak bedzie cieplej, wtedy bedzie widac pelny efekt albo jego brak tej naprawy. Dla ciekawosci taka tasma do oklejania w serwisie kosztuje 50zl a wyglada jak zwykla tasma parciana do wiazek za 3zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam.wczoraj w wątku Praktyczne uwagi użytkowników napisałem:

 

ruszam do przodu lub do tyłu powolutku ale na skręconych na max. kołach w prawo lub lewo i dość głośno słychać chrobotanie z okolic kół przednich ( coś jak sypiące się przeguby )

ta sytuacja pojawia się jak auto dobrze się rozgrzeje - rozrusza ( przejechane około 50 km.) na krótkich odcinkach 10-15 km jakie średnio codziennie robię, czegoś takiego nie ma miejsca.

 

u mnie na odwrót jak ruszam z parkingu przez garb to skrzypi jak wóz drabiniasty, jak się rozrusza to cisza...w serwisie czymś mieli przesmarować zero efektu, nie wiem czy to nie skrzypi górne mocowanie amortyzatorów tak kiedyś miałem w astrze...:rozpacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie na odwrót jak ruszam z parkingu przez garb to skrzypi jak wóz drabiniasty, jak się rozrusza to cisza...w serwisie czymś mieli przesmarować zero efektu, nie wiem czy to nie skrzypi górne mocowanie amortyzatorów tak kiedyś miałem w astrze...

Też mam taki sam objaw i też tylko po dłuższym postoju auta.

Oczywiście jak chciałem to zaprezentować gościowi z ASO to mi się nie udało tego powtórzyć... Przejrzeli tylko całe zawieszenie i powiedzieli, że wszystko jest w porządku :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też mam taki sam objaw i też tylko po dłuższym postoju auta.

Oczywiście jak chciałem to zaprezentować gościowi z ASO to mi się nie udało tego powtórzyć... Przejrzeli tylko całe zawieszenie i powiedzieli, że wszystko jest w porządku :/

 

Te same objawy mialy passaty b6 i b7. Widac VW nie poprawil zawieszenia i nadal to wystepuje. Piszcza najprawdopodobnie gumowe tuleje wahacza dolnego albo gumy na stabilizatorze. Pomaga popryskanie olejem silikonowym ale nie na dlugo. Wymienicie na nowe i po jakims czasie bedzie to samo. Kupcie Forda tam zawieszenie jest naprawde o wiele lepsze, ale za to sa problemy z innymi rzeczami. Co marka to inne problemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Te same objawy mialy passaty b6 i b7. Widac VW nie poprawil zawieszenia i nadal to wystepuje. Piszcza najprawdopodobnie gumowe tuleje wahacza dolnego albo gumy na stabilizatorze. Pomaga popryskanie olejem silikonowym ale nie na dlugo. Wymienicie na nowe i po jakims czasie bedzie to samo. Kupcie Forda tam zawieszenie jest naprawde o wiele lepsze, ale za to sa problemy z innymi rzeczami. Co marka to inne problemy.

 

a ma ktoś inf. jak to rozwiązać...dziś pytałem w serwisie że to trzeszczą tylne tuleje przednich wahaczy, wymiana pomoże na 6msc lub smarowanie smarem:)...żenuła...jak dla marki "premium"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nazbierałem już kilka kolejnych awarii:

1.Wycieki z lewego spryskiwacza reflektorów (prawy wcześniej też przeciekał-wymieniony na nowy)

2.Po wymianie skrzyni biegów, do wnętrza dostaje się dźwięk starego diesla, tak jakby ktoś nagle zabrał jakąś matę wygłuszającą.

3.Trzeszczące uszczelki w drzwiach, głównie kierowcy i szum wiatru dobiegający z tych drzwi, tak jakby cały czas było niedomknięte okno (od strony pasażera nie ma takiego problemu)

4.Zawieszenie wali już tak mocno przenosząc drgania do wnętrza, że plastiki na drzwiach i desce rozdzielczej zaczynają się mocno odzywać

 

W przyszłym tygodniu serwis zmierzy się z tymi wyzwaniami...

 

Ogólnie, to powinienem otrzymać wynagrodzenie od VW jako kierowcy testowego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ad.3 Zrób to co napisałem wyżej, bo drzwi Ci niedobrze dociskają do nadwozia, serwis nie umiał u mnie.... pomógł kolega

Ad. 4 Mam to samo, pisałem wiele razy, podobno "ten typ tak ma"

Ad.1 u mnie sączy się z lewego, bo jak popryskam, to później jest plamka w garażu...ale mam to gdzieś

 

Powodzenia z serwisem :-)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Ad2 pod wałem napędowym to tylnej osi i osłoną termiczną są 2 maty wygłuszające, pewnie zapomnieli Ci założyć (takie czarne coś) :-)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Ad.4 Jeżeli masz DCC i amortyzatory MONROE to stukanie zawieszenia będzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chce ktos sie przejechać moim nowym B8, 4x4, DCC w krakowie i uslyszec te halasy, urywanie osi i wibracje plastików, - bo ja juz stary jestem i nic nie słysze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2.Po wymianie skrzyni biegów, do wnętrza dostaje się dźwięk starego diesla, tak jakby ktoś nagle zabrał jakąś matę wygłuszającą.

 

Co nie jest wykluczone że jakaś zabrali bo przeszkadzała. W innym samochodzie wymontowali i zapomnieli mi zamontować osłony rozrusznika od kolektora, nie widać że czegoś brakuje aż się nie porówna z innym. Rozrusznik padał co kilka miesięcy.

 

A w temacie napraw, mój po akcji naprawczej ocierających klamek ociera dalej. VW dwa razy zapraszało na zdjęcia i cisza kompletna.

 

Po zamontowaniu fabrycznego webasto w ASO straciłem sterowanie trzeciej strefy klimy z radia, jak się okazało wina panelu. Od lutego nie potrafią nic wymyśleć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ad.3 Zrób to co napisałem wyżej, bo drzwi Ci niedobrze dociskają do nadwozia, serwis nie umiał u mnie.... pomógł kolega

Ad. 4 Mam to samo, pisałem wiele razy, podobno "ten typ tak ma"

Ad.1 u mnie sączy się z lewego, bo jak popryskam, to później jest plamka w garażu...ale mam to gdzieś

 

Powodzenia z serwisem :-)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Ad2 pod wałem napędowym to tylnej osi i osłoną termiczną są 2 maty wygłuszające, pewnie zapomnieli Ci założyć (takie czarne coś) :-)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Ad.4 Jeżeli masz DCC i amortyzatory MONROE to stukanie zawieszenia będzie

 

1. U mnie cały zbiornik zleciał w ciagu tygodnia wiec wymiana była konieczna. Lewy sączy ale nie mam zamiaru tego tolerować.

2. Powstał taki drugi dźwięk biegnący bardziej z dołu, z pod silnika. Klekot takiego leciwego diesla. Słychać przy ruszaniu i wolno jadąc niezależnie od ciepłoty silnika.

3. Czy ustawienie spowodowało ze z zewnątrz drzwi są jakby głębiej osadzone i nie zlewają się z tylnymi? U mnie z zewnątrz wyglada to idealnie. Czy zmniejszyło to szum powietrza? (Chyba ze u Ciebie nie było dźwięku "niedomknietego okna"?)

4. Standardowo mam DCC i zapewne amorki takie jak wszyscy. Najgorzej jest na poprzecznych nierównościach typu łączenie fragmentów asfaltu z których jeden jest wyżej od drugiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności