sirocco Zgłoś #681 Napisano 29 Lutego 2016 Panowie, co jeśli naprawa gwarancyjna trwa około 5dni. Dostajecie samochód zastępczy na czas przeprowadzenia naprawy nieodpłatnie czy piszecie pismo do Importera o sfinansowanie wypożyczenia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ecom Zgłoś #682 Napisano 29 Lutego 2016 Panowie, co jeśli naprawa gwarancyjna trwa około 5dni. Dostajecie samochód zastępczy na czas przeprowadzenia naprawy nieodpłatnie czy piszecie pismo do Importera o sfinansowanie wypożyczenia ? Koniecznie auto musi trafić na lawecie do serwisu aby otrzymać auto zastępcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #683 Napisano 29 Lutego 2016 Koniecznie auto musi trafić na lawecie do serwisu aby otrzymać auto zastępcze. Jest na to jakiś przepis, czy to tylko zwyczaj? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #684 Napisano 29 Lutego 2016 U mnie jak sie naprawa przeciagnela dali mi samochod zastepczy za darmo, ale nie wiem czy to gest handlowy serwisu dla stalego klienta czy obowiazek... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b1048069@trbvn Zgłoś #685 Napisano 1 Marca 2016 Akcja serwisowa KD: 23S3 dla silników 2.0 TDI (150 KM) Otrzymałem zaproszenie na powyższą akcję serwisową i chciałbym się dowiedzieć, czy wiadomo coś więcej o jej kulisach oraz wpływie na parametry auto po "naprawie". Problem dotyczy nadmiaru skroplin spływających z intercooler'a do bloku silnika (cylindra?) i w niekrzostnych warunkach temperaturowych prowadzących do unieruchomienia auta poprzez zamarznięcie. Tak przynajmniej to rozumiem ja, dla zainteresowanych oryginał komunikatu w załączeniu . Brzmi niezbyt ciekawo, a jeszcze ciężej zrozumieć jak można to naprawić software'owo. ASO nie umiało lub nie chciało zdradzić na czym polega naprawa, jaki będzie wpływ na osiągi/spalanie/emisję nowego softu i odesłało do kontaktu z autorem pisma. Oczywiście zapytanie do VW wysłałem i czekam na odpowiedź, niemniej nie wiadomo kiedy będę mógł ja otrzymać. Na razie otrzymałem zapewnienie żę będzie "tak szybko jak będzie to możliwe", stąd pytanie do forumowiczów o przekazanie większej liczby szczegółów jeśli komuś udało się je ustalić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #686 Napisano 1 Marca 2016 Mi niestety nie chcieli dać samochodu na okres 5 dni nieodpłatnie. Po interwencji w centrali, zmienili zdanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADEK Zgłoś #687 Napisano 1 Marca 2016 Akcja serwisowa KD: 23S3 dla silników 2.0 TDI (150 KM) Otrzymałem zaproszenie na powyższą akcję serwisową i chciałbym się dowiedzieć, czy wiadomo coś więcej o jej kulisach oraz wpływie na parametry auto po "naprawie". Problem dotyczy nadmiaru skroplin spływających z intercooler'a do bloku silnika (cylindra?) i w niekrzostnych warunkach temperaturowych prowadzących do unieruchomienia auta poprzez zamarznięcie. Tak przynajmniej to rozumiem ja, dla zainteresowanych oryginał komunikatu w załączeniu [ATTACH=CONFIG]142004[/ATTACH]. Brzmi niezbyt ciekawo, a jeszcze ciężej zrozumieć jak można to naprawić software'owo. ASO nie umiało lub nie chciało zdradzić na czym polega naprawa, jaki będzie wpływ na osiągi/spalanie/emisję nowego softu i odesłało do kontaktu z autorem pisma. Oczywiście zapytanie do VW wysłałem i czekam na odpowiedź, niemniej nie wiadomo kiedy będę mógł ja otrzymać. Na razie otrzymałem zapewnienie żę będzie "tak szybko jak będzie to możliwe", stąd pytanie do forumowiczów o przekazanie większej liczby szczegółów jeśli komuś udało się je ustalić. zmiana polega na zwiększeniu czasu nagrzewania - czyli przez dłuższy czas silnik będzie miał podwyższone obroty po rozruchu na zimnym tak mnie to tłumaczono Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b1048069@trbvn Zgłoś #688 Napisano 1 Marca 2016 zmiana polega na zwiększeniu czasu nagrzewania - czyli przez dłuższy czas silnik będzie miał podwyższone obroty po rozruchu na zimnymtak mnie to tłumaczono Poczytałem trochę na forum http://www.motor-talk.de, gdzie akcje serwisowa VW jest prowadzona pod tym samym numerem i faktycznie konstrukcja silnika 2.0 TDI wygląda na niefortunną, gdyż skondensowana woda spływa sobie grawitacyjnie do komory spalania. Z tego co zrozumiałem, to dzieje się to podczas postoju, gdy warunki atmosferyczne sprzyjają kondensacji. Autor wątku opisał swoją historię, gdy przy -12 stopniach silnik najzwyczajniej mu zamarzł. Pomijając już kwestie związane potencjalnymi uszkodzeniami przy próbie odpalenia silnika z zablokowanym tłokiem, to ciężko uwierzyć że taki błąd uda się rozwiązać całkowicie zmianą sterownika. Warto jeszcze zauważyć, że w ramach usunięcia tej usterki wymieniono autorowi olej silnikowy. Domyślam się, że woda pozostająca w cylindrze, w jakim stopniu przedostanie się do miski olejowej i pogarsza parametry smarowania. Jeśli problem się potwierdzi, to będzie to kolejny argument by zwiększyć częstotliwość wymiany oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziabagm Zgłoś #689 Napisano 1 Marca 2016 Akcja serwisowa KD: 23S3 dla silników 2.0 TDI (150 KM) Otrzymałem zaproszenie na powyższą akcję serwisową i chciałbym się dowiedzieć, czy wiadomo coś więcej o jej kulisach oraz wpływie na parametry auto po "naprawie". Problem dotyczy nadmiaru skroplin spływających z intercooler'a do bloku silnika (cylindra?) i w niekrzostnych warunkach temperaturowych prowadzących do unieruchomienia auta poprzez zamarznięcie. Tak przynajmniej to rozumiem ja, dla zainteresowanych oryginał komunikatu w załączeniu [ATTACH=CONFIG]142004[/ATTACH]. Brzmi niezbyt ciekawo, a jeszcze ciężej zrozumieć jak można to naprawić software'owo. ASO nie umiało lub nie chciało zdradzić na czym polega naprawa, jaki będzie wpływ na osiągi/spalanie/emisję nowego softu i odesłało do kontaktu z autorem pisma. Oczywiście zapytanie do VW wysłałem i czekam na odpowiedź, niemniej nie wiadomo kiedy będę mógł ja otrzymać. Na razie otrzymałem zapewnienie żę będzie "tak szybko jak będzie to możliwe", stąd pytanie do forumowiczów o przekazanie większej liczby szczegółów jeśli komuś udało się je ustalić. Mi się wydaje jak by lepiej zbierał się na niższych obrotach po tej zmianie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #690 Napisano 1 Marca 2016 Jutro po południu mam akcję serwisową o której wcześniej pisałem. Pytanie czy przy okazji wizyty w serwisie powinienem prosić o jakieś aktualizacje systemu DP, AID itp. Coś się zmieniło przez ostatnie 6 miesięcy? Przy okazji zgłoszę tego świerszcza którego słyszę na dziurawych drogach w okolicy deski rozdzielczej po stronie pasażera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b1048069@trbvn Zgłoś #691 Napisano 2 Marca 2016 Jutro po południu mam akcję serwisową o której wcześniej pisałem. Pytanie czy przy okazji wizyty w serwisie powinienem prosić o jakieś aktualizacje systemu DP, AID itp. Coś się zmieniło przez ostatnie 6 miesięcy?Przy okazji zgłoszę tego świerszcza którego słyszę na dziurawych drogach w okolicy deski rozdzielczej po stronie pasażera. Z tego co pojawia się na niemieckojęzycznym forum można wywnioskować, że problem skroplin dotyczy wszystkich silników z rodziny EA288 wyposażonych w chłodzony cieczą intercooler i montowanych we wszystkich autach grupy VW. Z ciekawości spytałbym czy twoja jednostka napędowa spełnia te kryteria. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Losec Zgłoś #692 Napisano 2 Marca 2016 Z tego co pojawia się na niemieckojęzycznym forum można wywnioskować, że problem skroplin dotyczy wszystkich silników z rodziny EA288 wyposażonych w chłodzony cieczą intercooler i montowanych we wszystkich autach grupy VW. Z ciekawości spytałbym czy twoja jednostka napędowa spełnia te kryteria. Czy problem dotyczy również silników 190 KM? Trzeba się spodziewać pisma z VW? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #693 Napisano 2 Marca 2016 I do mnie dotarła akcja z wiązką przewodów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iluvmyvw Zgłoś #694 Napisano 2 Marca 2016 I do mnie dotarła akcja z wiązką przewodów...[ATTACH=CONFIG]142063[/ATTACH] Cześć Szymon. Właśnie dzisiaj wróciłem z serwisu. Sprawdzili wtyczkę i wszystko gra. Widocznie były tego typu problemy i wolą dmuchać na zimne. Wszystko zajęło 20 minut. Widzę, że jednak nie uchronimy się przed chorobami wieku dziecięcego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cronosik Zgłoś #695 Napisano 2 Marca 2016 Hmm, a do mnie narazie nic nie przyszło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #696 Napisano 2 Marca 2016 dzięki za info Kuba, jak już zostawiam auto to przy okazji zaadresuję też tą pamięć foteli (która mi się zapomniała jakiś czas temu) i tego świerszcza który objawia się tylko w trybie Sport kiedy obroty spadają z ok. 3tyś do 2tyś. (wrzucałem filmik http://forum.vw-passat.pl/threads/146181-Awarie-naprawy-reklamacyjne-B8?p=2337921&viewfull=1#post2337921) Może przy okazji wezmę na testy coś fajnego, widziałem że już mają B8 Alltrack, a może nowy Tiguan się też pojawił... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iluvmyvw Zgłoś #697 Napisano 2 Marca 2016 dzięki za info Kuba, jak już zostawiam auto to przy okazji zaadresuję też tą pamięć foteli (która mi się zapomniała jakiś czas temu) i tego świerszcza który objawia się tylko w trybie Sport kiedy obroty spadają z ok. 3tyś do 2tyś. (wrzucałem filmik http://forum.vw-passat.pl/threads/146181-Awarie-naprawy-reklamacyjne-B8?p=2337921&viewfull=1#post2337921)Może przy okazji wezmę na testy coś fajnego, widziałem że już mają B8 Alltrack, a może nowy Tiguan się też pojawił... Ok, daj znać co Ci Twoi "magicy" wyczarowali. Nowy Tiguan może być fajnym autem, ale lepsze wersje wycenione są jak dla mnie zbyt wysoko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #698 Napisano 2 Marca 2016 tak, jeszcze mi wyciągną królika z rury wydechowej Tiguan też mi się podoba, jeśli jeszcze byłaby u nas wersja XL tak jak nowa Skoda Kodiak... ale ta cena to jak za Passata, który też uważam że jest za wysoko wyceniany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #699 Napisano 2 Marca 2016 Też mi się podoba, chociaż kiedyś krążyła taka wersja z przodem bardziej delikatnym. Podobnym bardziej do passata. Mnie się bardziej podobała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #700 Napisano 2 Marca 2016 Demówki Tiguana dopiero w maju Już się orientowałem i wycieniałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach