falla_x Zgłoś #21 Napisano 7 Września 2015 http://www.fotosik.pl/zdjecie/4a48d8e791494f8c http://www.fotosik.pl/zdjecie/4a48d8e791494f8c http://www.fotosik.pl/zdjecie/319fb8d810876041 Tak wygląda napinacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominszy Zgłoś #22 Napisano 7 Września 2015 Z czystej ciekawości - gdzie regenerowałeś turbo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #23 Napisano 7 Września 2015 Hydrauliczny napinacz. Nawet jak będzie nieco większa szpara, to i tak będzie dobrze napięty, taki jego urok. Zostaw go w spokoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #24 Napisano 10 Września 2015 Hydrauliczny napinacz. Nawet jak będzie nieco większa szpara, to i tak będzie dobrze napięty, taki jego urok. Zostaw go w spokoju. dzięki taką samą odpowiedz dostałem od mechanika który mi to zakładał dziś odbieram auto po regulacji turbo podobno niby ma być już ok zrobię logi i wstawię jeszcze raz Z czystej ciekawości - gdzie regenerowałeś turbo? widzę że z okolic jesteś ja nie oddawałem turbo tylko mój mechanik ze Zgierza i nie mam pojęcia gdzie on to dał reklamowałem to u niego a nie u tego co regenerował turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #25 Napisano 10 Września 2015 (edytowane) zobaczcie turbo po niby korekcie przez mechanika http://vaglog.pl/log_231737.html albo jestem ślepy albo nic nie zrobił nie wiem nie ma tego walnięcia mocy przy 2 tys ale nie doładowanie z dołu i przeładowanie po wyżej 2 tys dalej widzę w logach kasy nie wziął ale chyba dalej jak było tak jest ? edit chociaż widzę że chyba coś źle zlogowałem bo data wykonania loga i wartości pokrywają się z logami z 1 września cos chyba źle zapisałem i wstawiłem teraz znowu to samo zrobię jeszcze raz wszystkie logi Edytowane 10 Września 2015 przez falla_x Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #26 Napisano 13 Września 2015 Nowe logi po wizycie u mechanika proszę o informację http://vaglog.pl/log_232195.html http://vaglog.pl/log_232196.html http://vaglog.pl/log_232197.html http://vaglog.pl/log_232198.html http://vaglog.pl/log_232199.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #27 Napisano 14 Września 2015 Czemu mechanik nie ustawił synchronizacji? Zobaczy loga u mnie świeżo po wymianie rozrządu:http://vaglog.pl/log_231446.html U Ciebie przy 4200rpm synchro jest +4,4 a jest to już wartość dość niebezpieczna. Synchro do ustawienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #28 Napisano 14 Września 2015 A jak przeładowania i niedoladowania ? Jak egr przeplywomierz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #29 Napisano 14 Września 2015 Dodam coś od siebie co do laga do 2000 obr. Miałem miesiąc czasu regenerowaną turbinę od AWX i ona miała takiego laga. Kupiłem zupełnie nową i problem z głowy ciągnie już ładnie od 1400-1500 obr. nawet po logach to widać. Według mnie szkoda kasy i nerwów na regeneracje, mechaników itd. Za max 2 lata problem znowu wróci bo te regenerowane dłużej nie wytrzymują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #30 Napisano 14 Września 2015 Piotr Gdzie kupowałeś nowe turbo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #31 Napisano 14 Września 2015 Dawid, hamowałeś auto? Soft tak napisany, że leje paliwem przez 37'. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #32 Napisano 14 Września 2015 Auto nie było hamowanie teraz tylko 4 lata temu po programie od tego czasu nie byłem hamować auta , co znaczy ze leje paliwem przez 37'? I czym może to grozić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fenio Zgłoś #33 Napisano 13 Maja 2016 Czy rozwiązałeś już ten problem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolfgdynia Zgłoś #34 Napisano 16 Sierpnia 2016 Panowie pytanie Przewód idący do turbo ( zasilający ją w olej ) został ukręcony podczas wymiany turbo. co robić ? jakiś numer OE ? gdzie go dostać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #35 Napisano 16 Sierpnia 2016 Intercars od ręki. Cena koło 120zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwtdi90 Zgłoś #36 Napisano 16 Sierpnia 2016 Intercars od ręki. Cena koło 120zł. http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3322192122130-AJUOP10082-O10056-przewod-smarowania-turbosprezarki.html do mnie 201 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #37 Napisano 17 Sierpnia 2016 Rzeczywiście cena jest nieco wyższa. Jak z nimi pogadasz, to za 190zł ci sprzedają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach