Skocz do zawartości
falla_x

Potrzebuje pomocy turbo po regeneracji b5fl avf

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

moje turbo wystrzeliło przy prędkości 140km/h miałem wtedy koło 4tys obrotów, oberwał się wirnik zassało 1l oleju z silnika , następstwem było czyszczenie układu dolotowego wydechowego i niestety regeneracja turbo - na starej turbinie było wszystko ok auto jest po programie jest więc mocy turbo ma co robić auto pracuje u mnie w pełnym zakresie obrotów

 

Jak wsadzili zregenerowaną turbinkę około 2 tys km jeździłem delikatnie jak zalecali i nie wyczułem problemu teraz mam około 4 tys km przejechane i cały czas ten sam problem - dymienie na biało już praktycznie nie występuje więc olej z wydechu wypalił się

 

Najgorsze to to że mam wyraźnie słabszy dolny zakres obrotów tak do 2 tys wciskam gaz a uto bardzo wolno się rozpędza nie ma tej płynności jak kiedyś jak dojedzie to 2 tys to dostaje ogromny kop mocy że potrafi zamielić kołami i nie wiem co jest grane

 

Powiedzcie mi jakie wam potrzebne grupy zlogowane żeby postawić jakąś diagnozę ?

 

może to czysty przypadek i wcale nie wina turbo , ci od turbiny mówią że powinienem jechać na korektę softu , kolega z forum który robił mi soft mówi że na 99% jest źle ustawiony jakiś ogranicznik w turbo powiedzcie co logować i biorę sie za testy mam vcds pl od razu zrobię i wklejam do analizy

 

http://vaglog.pl/log_230753.html

http://vaglog.pl/log_230754.html

http://vaglog.pl/log_230755.html

http://vaglog.pl/log_230751.html

http://vaglog.pl/log_230752.html

Edytowane przez falla_x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proszę o informację które grupy są potrzebne do zlogowania na powyższy problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim grupa 11 ona pokazuje pracę turbo. Log dynamiczny(3 bieg,1500rmp do 4,500rpm gaz w podłodze). Zrób też loga grupy 11 w Bassic Sittings na postoju ( kierownice będą się cyklicznie otwierały i zamykały) podczas tego testu na postoju możesz wtedy otworzyć maskę i zobaczyć jak pracuje sztanga.

To tak na szybko. Może sztanga jest źle wyregulowana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na logach będę widać źle wyregulowaną sztangę ? Ta gruszkę przy turbo nie wiem czemu dali nowa nie moja poprzednią

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego na logach będziesz widział ciśnienie z jakim pracuje turbo. Na podstawie tego koledzy pomogą Ci ocenić jak wygląda kwestia ciśnienia. Samą pracę sztangi zobaczysz podczas testu gr.11 w Bassic Sittings pod maską. Zobaczysz w jakim zakresie pracuje sztanga. oraz na lapku zobaczysz wzrost i spadek ciśnień.

Dolot, węże przy turbo sprawdzałeś? Może też coś źle jest poskładane. Do kompleksowej oceny przydał by się komplet logów statycznych i dynamicznych. W dynamicznych szczególnie grupy turbo(11) przepływka(3) i grupa 8. Wstaw też loga 04(synchronizacji).

Komplet logów wstaw na forum i może coś wspólnie pomożemy;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niżej przedstawiam logi mam nadzieje że ok bo robię pierwszy raz - Proszę o pomoc w wyżej wymienionym problemem

 

 

http://vaglog.pl/log_230753.html

http://vaglog.pl/log_230754.html

http://vaglog.pl/log_230755.html

http://vaglog.pl/log_230751.html

http://vaglog.pl/log_230752.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd do roboty, a soft hmmm równie dobrze można wgrać 180KM.exe

Takiego kanału 4-tego dawno nie widziałem :hmm .

Pozdrawiam

 

Ps. wgraj ORI póki czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd czemu ? był robiony w tym roku właśnie

 

a program robił człowiek który się na tym zna g-lab Sebastian Uysy z forum poprzedzając hamownią i testami to było 3 lata temu

 

a co z kanałem 4 ?

 

no to teraz mi stracha narobiłeś :/

Edytowane przez falla_x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez robił G-Lab i byłem długo nie świadomy. Po wysłaniu softu do Darona dowiedziałem sie paru rzeczy ale nie będę sie tu rozpisywał....

Edytowane przez 126tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem zamiaru Cie wystraszyć a tylko troszkę pomoc.

 

Rozrząd czemu ? był robiony w tym roku właśnie

 

Bo jest do roboty.

Kanał 4-ty ostatnia kolumna powinno być 0,0 lub lekko na minus, ale stabilnie. U Ciebie napinacz żyje własnym życiem.

I dwie poprzednie kolumny w tym samym kanale w cały świat.

 

a program robił człowiek który się na tym zna g-lab Sebastian Uysy z forum

 

robił logi po programie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie robił logów tylko dostałem wykres

 

Czyli mam walnie napinacz ? Czy rozrząd źle ustawiony ? Nie znam się aż tak dobrze dlatego z góry przepraszam za lamerskie pytania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co jest nie tak nie wiem, trzeba obejrzeć, czy napinacz , czy rozrząd był faktycznie wymieniony, czy słabej jakości.

W każdym razie musisz znaleźć powód rozrzedzającej się synchronizacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym rozrządem, to na razie się wstrzymaj. Takie rozbieżności są efektem 37' przy obrotach powyżej 4000obr. Na seryjnym sofcie będą lepsze wskazania.

Turbo wygląda, że ma albo ogranicznik do regulacji, albo za dużą szczelinę pomiędzy łopatami, a ich bieżnią, dlatego tak wolno wstaje - uroki regenerowanych turbin.

Ogólnie jest mega dużo koksu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale bezpiecznie z tym koksem ? czy należało by poprawić ?

 

ogranicznik ale chodzi o długość sztangi gruszki ?

 

dlatego bałem sie regenerować a miało być dobrze :( masakra wkurza mnie bo do 2 tys jest słabo a potem mam takiego mega kopa że wnętrzności się cofają - boje sie że to uderzenie źle się odbije na dwumasie sprzęgle - wcześniej było to od dołu ładnie rozłożone

 

da się to jakoś poprawić ?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

dodam że gruszkę wstawili minową nie wiem czemu może to jej wina ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg.mnie program do poprawki bo jest duzy pik NM od 2tys.(widać ile pompuje turbo i od ilu rpm)-powinno być bardziej płasko i wyżej bo taki pik NM prędzej czy pózniej cos zniszczy. Wydaje mi sie ze soft poprostu jest poniesiony hurtowo o wszystkie wartości w gore i tyle. Najpierw ustaw sobie synchronizację najbliżej 0 i zrób ponownie logi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a przepływomierz jest ok ?

n75?

 

Patrzę na wykres i tak jak tu kolega mi podpowiada czemu turbina po regeneracji przeładowuje ?

Edytowane przez falla_x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i jak tam kolego? Coś się ruszyło w temacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sodę odstawiam auto do mechanika który mi zakładał turbo , on ma posprawdzać i ewentualnie oddać do reklamacji tam gdzie to turbo oddawał

 

Efekt jest taki, że jak zobaczył logi powiedział że faktycznie jest lipton - na pytanie czemu nie zlogował auta po włożeniu turbo tylko oddał mi bez sprawdzania odpowiedzi już nie uzyskałem

 

nie wiem co z tego wyjdzie bo jak tego nie ogarną to nie wiem kto tu poniesie konsekwencje finansowe bo jak turbo za mocno wypiaskowali w środku powstały luzy czego się już nie da zniwelować to ciekaw jestem co to z tego będzie , wkurzył mnie mój mechanik bo olał temat i albo sprawdził po montażu i wiedząc że jest źle wcisnął mi bo już nie miał wyjścia to badziewie po regeneracji - albo co gorsza nie sprawdził jej wogulę tylko włożył na pałę i oddał nich się dzieje co chce

 

na rozrząd powiedział że jak najbardziej jest ok bo przy niskich obrotach ma tak jak powinien 0 a potem to już efekt auta po programie czyli tu wciska dalej kit ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś mieć mechaniczny napinacz, więc popatrz na wskazania na napinaczu podczas pracy na wolnych obrotach czy masz prawidłowo napięty napinacz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności