Jump to content
Pi0trek121

1.8T AWT błąd P0299

Recommended Posts

Witam! od pewnego czasu mam problem z błędem P0299. Po usunięciu błędu nie powraca od razu, dopiero jak trochę się pojeździ. Moje logi: http://vaglog.pl/log_230409.html (te na dole, te wyżej źle wcisnąłem w VAG-COMie) Autko jeździ normalnie (może troszeczkę ma mniej mocy, albo mi się wydaje).

Edited by Pi0trek121

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo nie osiąga zadanego ciśnienia. Nie doładowanie i stąd błąd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdz przewody od n75 i sam zaworek, wygląda jakby się nie otwierał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki wielkie za wskazówki, sprawdzałem wczoraj N75 i wszystkie obejmy są założone i trzymają wężyki - ciągnąłem i żaden nie chciał wyjść, czyli wychodzi na to, że zaworek padł.

Zastanawia mnie również inna sprawa, znalazłem na necie taki temat: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/293916-logi-awt-18t/ i tam logi są bardzo podobne do moich, i ktoś pod tym komentuje, że wszystko jest ok, co o tym sądzicie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tamtych logach nie jest podobnie, u ciebie pompuje tylko 0,3 bar, wyjmij n75 na poczatek i sprawdz pod akumulatorem czy się otwiera czyli po dmuchnieciu puszcza powietrze na wszystkie 3 rurki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zobaczyłem dzisiaj przewody od N75 i są ok, jednak zauważyłem, że opaska uciskowa, która trzyma wężyk od DV jest tak ściśnięta, że uszkodziła ten wężyk i jest dziura - konkretnie chodzi o 06B103493M i wygląda to tak jak na tym zdjęciu: http://s232.photobucket.com/user/noti88/media/VCG%20and%20CTG%20Install%20Stud%20Snap/34897f8b.jpg.html (prawe kółko) podciągnąłem wężyk do góry, jak będę wyjeżdżał z miasta to zobaczę logi bo teraz muszę przejechać jakieś 50km żeby mieć gdzie rozpędzić się do końca na 3 biegu (150km/h)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale DV nie szukałeś w tym miejscu jakie przedstawia zdjęcie? ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie nie ;) sprawdzal wszystkie węże i akurat trafiłem na ten, DV jest wyżej bliżej ściany grodziowej

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm no ok :P i jak sądzicie? nieszczelność na tym wężyku może być przyczyną słabego doładowania?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, Ciekawe dlaczego separator jest przeniesiony... powinien byc po drugiej stronie tej rurki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmm, Ciekawe dlaczego separator jest przeniesiony... powinien byc po drugiej stronie tej rurki.

 

Nie nie ;) separator jest koło ściany grodziowej, wężyk idzie do metalowej rurki a następnie do separatora...

 

 

A co do turbiny niestety nie udało mi się sprawdzić, czy załatanie dziury coś pomogło, mieszkam w centrum miasta i wyjazd poza to jakieś 50km w dwie strony ;/ pomijając korki na wylotówce. A nie chce próbować w mieście rozpędzać się do 150km/h ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymieniłem zawór DV jednak okazał się sprawny, zastanawiam się nad wymianą N75, ale nie wiem, czy jest sens, i jak mogę sprawdzić go przed zakupem nowego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy