Pi0trek121 Report post #1 Posted August 29, 2015 (edited) Witam! od pewnego czasu mam problem z błędem P0299. Po usunięciu błędu nie powraca od razu, dopiero jak trochę się pojeździ. Moje logi: http://vaglog.pl/log_230409.html (te na dole, te wyżej źle wcisnąłem w VAG-COMie) Autko jeździ normalnie (może troszeczkę ma mniej mocy, albo mi się wydaje). Edited August 30, 2015 by Pi0trek121 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grucha... Report post #2 Posted August 30, 2015 Turbo nie osiąga zadanego ciśnienia. Nie doładowanie i stąd błąd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bodzik Report post #3 Posted August 30, 2015 Sprawdz przewody od n75 i sam zaworek, wygląda jakby się nie otwierał. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pi0trek121 Report post #4 Posted August 30, 2015 Dzięki wielkie za wskazówki, sprawdzałem wczoraj N75 i wszystkie obejmy są założone i trzymają wężyki - ciągnąłem i żaden nie chciał wyjść, czyli wychodzi na to, że zaworek padł. Zastanawia mnie również inna sprawa, znalazłem na necie taki temat: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/293916-logi-awt-18t/ i tam logi są bardzo podobne do moich, i ktoś pod tym komentuje, że wszystko jest ok, co o tym sądzicie? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grucha... Report post #5 Posted August 30, 2015 Nie są podobne... Sprawdź sobie DV i dolot. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bodzik Report post #6 Posted August 30, 2015 W tamtych logach nie jest podobnie, u ciebie pompuje tylko 0,3 bar, wyjmij n75 na poczatek i sprawdz pod akumulatorem czy się otwiera czyli po dmuchnieciu puszcza powietrze na wszystkie 3 rurki. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pi0trek121 Report post #7 Posted August 30, 2015 Zobaczyłem dzisiaj przewody od N75 i są ok, jednak zauważyłem, że opaska uciskowa, która trzyma wężyk od DV jest tak ściśnięta, że uszkodziła ten wężyk i jest dziura - konkretnie chodzi o 06B103493M i wygląda to tak jak na tym zdjęciu: http://s232.photobucket.com/user/noti88/media/VCG%20and%20CTG%20Install%20Stud%20Snap/34897f8b.jpg.html (prawe kółko) podciągnąłem wężyk do góry, jak będę wyjeżdżał z miasta to zobaczę logi bo teraz muszę przejechać jakieś 50km żeby mieć gdzie rozpędzić się do końca na 3 biegu (150km/h) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grucha... Report post #8 Posted August 30, 2015 Ale DV nie szukałeś w tym miejscu jakie przedstawia zdjęcie? ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pi0trek121 Report post #9 Posted August 30, 2015 Nie nie sprawdzal wszystkie węże i akurat trafiłem na ten, DV jest wyżej bliżej ściany grodziowej Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grucha... Report post #10 Posted August 31, 2015 DV jest przy dolocie od spodu, mniej więcej pod turbiną. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pi0trek121 Report post #11 Posted August 31, 2015 hmmm w takim razie co to jest za część? ;> 06A129101D http://maddy.users.photofile.ru/photo/maddy/200685719/xlarge/211921456.jpg Quote Share this post Link to post Share on other sites
bodzik Report post #12 Posted August 31, 2015 To jest separator odmy. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pi0trek121 Report post #13 Posted August 31, 2015 hmmm no ok i jak sądzicie? nieszczelność na tym wężyku może być przyczyną słabego doładowania? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeus1982 Report post #14 Posted September 3, 2015 Hmm, Ciekawe dlaczego separator jest przeniesiony... powinien byc po drugiej stronie tej rurki. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pi0trek121 Report post #15 Posted September 3, 2015 Hmm, Ciekawe dlaczego separator jest przeniesiony... powinien byc po drugiej stronie tej rurki. Nie nie separator jest koło ściany grodziowej, wężyk idzie do metalowej rurki a następnie do separatora... A co do turbiny niestety nie udało mi się sprawdzić, czy załatanie dziury coś pomogło, mieszkam w centrum miasta i wyjazd poza to jakieś 50km w dwie strony ;/ pomijając korki na wylotówce. A nie chce próbować w mieście rozpędzać się do 150km/h Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pi0trek121 Report post #16 Posted March 20, 2016 Wymieniłem zawór DV jednak okazał się sprawny, zastanawiam się nad wymianą N75, ale nie wiem, czy jest sens, i jak mogę sprawdzić go przed zakupem nowego Quote Share this post Link to post Share on other sites