Skocz do zawartości
Pi0trek121

1.8T AWT błąd P0299

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! od pewnego czasu mam problem z błędem P0299. Po usunięciu błędu nie powraca od razu, dopiero jak trochę się pojeździ. Moje logi: http://vaglog.pl/log_230409.html (te na dole, te wyżej źle wcisnąłem w VAG-COMie) Autko jeździ normalnie (może troszeczkę ma mniej mocy, albo mi się wydaje).

Edytowane przez Pi0trek121

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo nie osiąga zadanego ciśnienia. Nie doładowanie i stąd błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz przewody od n75 i sam zaworek, wygląda jakby się nie otwierał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za wskazówki, sprawdzałem wczoraj N75 i wszystkie obejmy są założone i trzymają wężyki - ciągnąłem i żaden nie chciał wyjść, czyli wychodzi na to, że zaworek padł.

Zastanawia mnie również inna sprawa, znalazłem na necie taki temat: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/293916-logi-awt-18t/ i tam logi są bardzo podobne do moich, i ktoś pod tym komentuje, że wszystko jest ok, co o tym sądzicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie są podobne...

Sprawdź sobie DV i dolot.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tamtych logach nie jest podobnie, u ciebie pompuje tylko 0,3 bar, wyjmij n75 na poczatek i sprawdz pod akumulatorem czy się otwiera czyli po dmuchnieciu puszcza powietrze na wszystkie 3 rurki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczyłem dzisiaj przewody od N75 i są ok, jednak zauważyłem, że opaska uciskowa, która trzyma wężyk od DV jest tak ściśnięta, że uszkodziła ten wężyk i jest dziura - konkretnie chodzi o 06B103493M i wygląda to tak jak na tym zdjęciu: http://s232.photobucket.com/user/noti88/media/VCG%20and%20CTG%20Install%20Stud%20Snap/34897f8b.jpg.html (prawe kółko) podciągnąłem wężyk do góry, jak będę wyjeżdżał z miasta to zobaczę logi bo teraz muszę przejechać jakieś 50km żeby mieć gdzie rozpędzić się do końca na 3 biegu (150km/h)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale DV nie szukałeś w tym miejscu jakie przedstawia zdjęcie? ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nie ;) sprawdzal wszystkie węże i akurat trafiłem na ten, DV jest wyżej bliżej ściany grodziowej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DV jest przy dolocie od spodu, mniej więcej pod turbiną. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest separator odmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm no ok :P i jak sądzicie? nieszczelność na tym wężyku może być przyczyną słabego doładowania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, Ciekawe dlaczego separator jest przeniesiony... powinien byc po drugiej stronie tej rurki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmm, Ciekawe dlaczego separator jest przeniesiony... powinien byc po drugiej stronie tej rurki.

 

Nie nie ;) separator jest koło ściany grodziowej, wężyk idzie do metalowej rurki a następnie do separatora...

 

 

A co do turbiny niestety nie udało mi się sprawdzić, czy załatanie dziury coś pomogło, mieszkam w centrum miasta i wyjazd poza to jakieś 50km w dwie strony ;/ pomijając korki na wylotówce. A nie chce próbować w mieście rozpędzać się do 150km/h ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem zawór DV jednak okazał się sprawny, zastanawiam się nad wymianą N75, ale nie wiem, czy jest sens, i jak mogę sprawdzić go przed zakupem nowego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności