Pi0trek121 Zgłoś #1 Napisano 29 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam! od pewnego czasu mam problem z błędem P0299. Po usunięciu błędu nie powraca od razu, dopiero jak trochę się pojeździ. Moje logi: http://vaglog.pl/log_230409.html (te na dole, te wyżej źle wcisnąłem w VAG-COMie) Autko jeździ normalnie (może troszeczkę ma mniej mocy, albo mi się wydaje). Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez Pi0trek121 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #2 Napisano 30 Sierpnia 2015 Turbo nie osiąga zadanego ciśnienia. Nie doładowanie i stąd błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #3 Napisano 30 Sierpnia 2015 Sprawdz przewody od n75 i sam zaworek, wygląda jakby się nie otwierał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pi0trek121 Zgłoś #4 Napisano 30 Sierpnia 2015 Dzięki wielkie za wskazówki, sprawdzałem wczoraj N75 i wszystkie obejmy są założone i trzymają wężyki - ciągnąłem i żaden nie chciał wyjść, czyli wychodzi na to, że zaworek padł. Zastanawia mnie również inna sprawa, znalazłem na necie taki temat: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/293916-logi-awt-18t/ i tam logi są bardzo podobne do moich, i ktoś pod tym komentuje, że wszystko jest ok, co o tym sądzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #5 Napisano 30 Sierpnia 2015 Nie są podobne... Sprawdź sobie DV i dolot. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #6 Napisano 30 Sierpnia 2015 W tamtych logach nie jest podobnie, u ciebie pompuje tylko 0,3 bar, wyjmij n75 na poczatek i sprawdz pod akumulatorem czy się otwiera czyli po dmuchnieciu puszcza powietrze na wszystkie 3 rurki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pi0trek121 Zgłoś #7 Napisano 30 Sierpnia 2015 Zobaczyłem dzisiaj przewody od N75 i są ok, jednak zauważyłem, że opaska uciskowa, która trzyma wężyk od DV jest tak ściśnięta, że uszkodziła ten wężyk i jest dziura - konkretnie chodzi o 06B103493M i wygląda to tak jak na tym zdjęciu: http://s232.photobucket.com/user/noti88/media/VCG%20and%20CTG%20Install%20Stud%20Snap/34897f8b.jpg.html (prawe kółko) podciągnąłem wężyk do góry, jak będę wyjeżdżał z miasta to zobaczę logi bo teraz muszę przejechać jakieś 50km żeby mieć gdzie rozpędzić się do końca na 3 biegu (150km/h) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #8 Napisano 30 Sierpnia 2015 Ale DV nie szukałeś w tym miejscu jakie przedstawia zdjęcie? ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pi0trek121 Zgłoś #9 Napisano 30 Sierpnia 2015 Nie nie sprawdzal wszystkie węże i akurat trafiłem na ten, DV jest wyżej bliżej ściany grodziowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #10 Napisano 31 Sierpnia 2015 DV jest przy dolocie od spodu, mniej więcej pod turbiną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pi0trek121 Zgłoś #11 Napisano 31 Sierpnia 2015 hmmm w takim razie co to jest za część? ;> 06A129101D http://maddy.users.photofile.ru/photo/maddy/200685719/xlarge/211921456.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #12 Napisano 31 Sierpnia 2015 To jest separator odmy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pi0trek121 Zgłoś #13 Napisano 31 Sierpnia 2015 hmmm no ok i jak sądzicie? nieszczelność na tym wężyku może być przyczyną słabego doładowania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeus1982 Zgłoś #14 Napisano 3 Września 2015 Hmm, Ciekawe dlaczego separator jest przeniesiony... powinien byc po drugiej stronie tej rurki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pi0trek121 Zgłoś #15 Napisano 3 Września 2015 Hmm, Ciekawe dlaczego separator jest przeniesiony... powinien byc po drugiej stronie tej rurki. Nie nie separator jest koło ściany grodziowej, wężyk idzie do metalowej rurki a następnie do separatora... A co do turbiny niestety nie udało mi się sprawdzić, czy załatanie dziury coś pomogło, mieszkam w centrum miasta i wyjazd poza to jakieś 50km w dwie strony ;/ pomijając korki na wylotówce. A nie chce próbować w mieście rozpędzać się do 150km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pi0trek121 Zgłoś #16 Napisano 20 Marca 2016 Wymieniłem zawór DV jednak okazał się sprawny, zastanawiam się nad wymianą N75, ale nie wiem, czy jest sens, i jak mogę sprawdzić go przed zakupem nowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach