Magoo Report post #1 Posted August 23, 2015 Cześć, mam prośbę o analizę logów mojego autka. Pacjent to 1.9 TDI AFN z wyciętym katem, EGR wywalony z kolektora, N18 podpięty tylko elektrycznie. Logi statyczne: http://vaglog.pl/log_229809.html grupa 000 http://vaglog.pl/log_229810.html grupa 001 http://vaglog.pl/log_229813.html grupa 003 http://vaglog.pl/log_229814.html grupa 004 http://vaglog.pl/log_229824.html grupa 007 http://vaglog.pl/log_229811.html grupa 010 http://vaglog.pl/log_229817.html grupa 011 http://vaglog.pl/log_229818.html grupa 013 http://vaglog.pl/log_229819.html grupa 019 Logi Basic Setings: http://vaglog.pl/log_229826.html grupa 000 http://vaglog.pl/log_229829.html grupa 003 http://vaglog.pl/log_229828.html grupa 004 http://vaglog.pl/log_229827.html grupa 011 Logi dynamiczne: http://vaglog.pl/log_229831.html grupa 000 http://vaglog.pl/log_229832.html grupa 001 http://vaglog.pl/log_229834.html grupa 003 http://vaglog.pl/log_229836.html grupa 004 http://vaglog.pl/log_229837.html grupa 008 http://vaglog.pl/log_229833.html grupa 010 http://vaglog.pl/log_229835.html grupa 011 http://vaglog.pl/log_229838.html grupy 003 + 008 + 011 http://vaglog.pl/log_229839.html grupy 003 + 010 http://vaglog.pl/log_229840.html grupy 003 + 011 Quote Share this post Link to post Share on other sites
DawidShelby Report post #2 Posted August 23, 2015 Przepływomierz to jakiś śmietnik... Masz albo dziurę między turbo a filtrem (za przepływką) albo po prostu przepływka już na złom. Ta druga opcja bardziej prawdopodobna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Magoo Report post #3 Posted August 23, 2015 Czyli przepływka byłaby winna temu, że do 2000 obrotów jest muł a potem ma siłę rwać do przodu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
carter19 Report post #4 Posted August 24, 2015 ale w ogole to co sie z autem dzieje? przeplywka zaniza, ale nie sa to jakies straszne wartosci. Kiedy byl filtr powietrza wymieniany? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Magoo Report post #5 Posted August 24, 2015 Z autem się nic nie dzieje oprócz tego, że do 2k obrotów nie czuć mocy - zbiera się ale tak porządnie dopiero jak przekroczy 2000 obrotów. Trybów awaryjnych nie łapie, błędów brak. Bez przesady już z tym filtrem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PersoN Report post #6 Posted August 24, 2015 (edited) u mnie w AFN tak samo lipa z tą przepływaka a ma 2 lata dopiero. Ale całkiem niedawno ( nie wiem jakim cudem) jak pokazaywala wartości około 1040 to auto rwało jak szalone. Edited August 24, 2015 by PersoN Quote Share this post Link to post Share on other sites
DawidShelby Report post #7 Posted August 24, 2015 Bez przesady już z tym filtrem... Ty sobie kpisz z Nas czy co ? Filtr będzie brudny to przepływka zaniża, mniejszy przepływ powietrza ! Tym bardziej przy Twoim doładowaniu powinno być około 950 mg/str. Hehhehe nie są to jakieś straszne wartości ? Ustaw sobie rozrząd na +6 synchro i zobaczymy czy też napiszesz ,,nie są to aż takie straszne wartości". A wracając do tematu. Filtr, dziura lub przepływka. Ewentualnie widzę że coś ta turbina jakby była przestawiona na gruszce, nie ma przeładowania ale tez jest niedoładowanie. Było coś robione ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Magoo Report post #8 Posted August 24, 2015 Ty sobie kpisz z Nas czy co ? Nie, poprostu nie jestem laikiem w kwestii mechaniki, który by szukał przyczyny nie wiadomo gdzie, nie zaczynając od najprostszych przyczyn. Z turbiną nie było nic robione oprócz czyszczenie geo, do której gruszki się nie rozkręca. Swoją drogą to jesteś pierwszą osobą, która zwraca uwagę na małe niedoładowanie turbo - pozostali mieli uwagę do przepływki. - - - - - aktualizacja - - - - - u mnie w AFN tak samo lipa z tą przepływaka a ma 2 lata dopiero. Ale całkiem niedawno ( nie wiem jakim cudem) jak pokazaywala wartości około 1040 to auto rwało jak szalone. Zmieniałeś przepływkę na nową? Używka czy zamiennik? Jak zamiennik to jakiej firmy? Quote Share this post Link to post Share on other sites
PersoN Report post #9 Posted August 25, 2015 zmieniłem na nową Boscha Quote Share this post Link to post Share on other sites
Magoo Report post #10 Posted August 25, 2015 zmieniłem na nową Boscha I tylko 2 lata wytrzymała? No to faktycznie mało... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PersoN Report post #11 Posted August 25, 2015 Bosch jest słaba firma lepiej kupić pierburga sam wkład Quote Share this post Link to post Share on other sites
bodino Report post #12 Posted August 25, 2015 Bosch jest słaba firma lepiej kupić pierburga sam wkład Najlepiej częściej wymieniać filtr powietrza to zdecydowanie tańsza opcja :fajny A tak na poważnie u mnie Bosch wytrzymał 300 000km (nadal nie ciął dawki ale teraz jest wyłączony ), więc myślę że wynik bardzo dobry... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Magoo Report post #13 Posted September 13, 2015 Test z diodą zrobiłem - zupełnie inne auto. To teraz szukam przepływki. Lepiej Boscha czy Pierburga? Oczywiście mowa o nowej Quote Share this post Link to post Share on other sites
Suchy_PL_ Report post #14 Posted September 14, 2015 Ja mam podobnie i wymieniłem przepływkę na pierburga i jej logi są bdb względem starej ale nie poprawiło to wstawania turbiny- geo wyczyszczone, nowa gruszka bo stara puszczała ,n75 zamieniany z n18 i czyszczony (rozebrany i sklejony) dalej to samo, wężyki wymienione na sylikony i skrócony obieg (zaślepiony egr) została jeszcze do sprawdzenia wiązka jeśli nowy n75 nic nie pomoże (małe podciśnienie za n75 przed ok -0.93 więc wina n75 lub jego wysterowania- skrócenie sztangi nic nie poprawia a w wyższych obrotach małe przeładowanie po skróceniu). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Magoo Report post #15 Posted September 14, 2015 Ja mam podobnie i wymieniłem przepływkę na pierburga i jej logi są bdb Rozumiem, że kupiłeś samego "lizaka" z Pierburga? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Suchy_PL_ Report post #16 Posted September 14, 2015 (edited) Zgadza się, stara zaniżała przy wyższych obrotach a ta nie. Jutro podmienię na nówkę sztukę n75 Pierburg-a i zobaczę czy poprawi się podciśnienie za zaworem. EDIT Jeśli chodzi o turbo wymieniłem n75 na nowy i podciśnienie wzrosło do 48 cmHg Vac co o ile dobrze przeliczyłem daje ok -0.63 bar i szybciej wciąga sztangę ale nie wiem czy czasem jeszcze więcej podciśnienia nie powinno być..... Edited September 15, 2015 by Suchy_PL_ Quote Share this post Link to post Share on other sites