Skocz do zawartości
Tomek77

B8 Sedan - tylny zderzak z 2.0 TSI i TDI 240 km

Rekomendowane odpowiedzi

Dla zainteresowanych wykaz czesci do przeróbki tłumików w 2.0 TSI 220 HP na przelotowe z wersji 280 HP

3G0 253 681 F left - przelot w zderzak lewy - cena w serwisie ok 480zł

3G0 253 682 F right - przelot w zderzak prawy - cena w serwisie ok 480zł

komplet na allgro ( 2szt) od 400zł

3G0 807 055 left - element mocujący (ramka w zderzak pod przelot)- 60zł

3G0 807 056 right - element mocujący (ramka w zderzak pod przelot)- 60zł

6R0839829D NIT 4 SZT - 1,60ZŁ/SZT

N90346302 NIT 10 SZT - 1,70ZŁ/SZT

N90168604 NAKRETKA 6 SZT - 3,40/SZT

N90631003 SRUBA 12 SZT - 0,88 ZŁ/SZT

do tego montaż tego wszystkiego plus obciecie zagietych do dołu wydechów na wprost ( ja zapłaciłem ok 200 zł w serwisie)

dospawanie lub przykrecenie dwóch krótkich koncówek ( ok 12 cm) łaczących rurę tłumika z przelotem -ok 50 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest jedna interesująca rzecz...... samochody z prostymi końcówkami tłumika (1.8 TSI i TDI 190 PS) przy zakupie pakietu R-line nie mają dwóch atrap wydechów z tyłu tylko podwójną chromowaną końcówkę z lewej strony (tak mówi konfigurator!!!!!!).

I zastanawia mnie jak te końcówki wyglądają.

 

Znalazłem zdjęcie 1.8 TSI z pakietem R-line - i jednak tam jest zderzak z dwoma chromowanymi otworami...

tutaj link

http://www.mobile.de/pl/Samochod/Volkswagen-Passat-Highline-1.8-TSI-7-Gang/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms1:25200_25_r,frn:2015,ful:petrol/pg:vipcar/218386828.html

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

2.0 TDI 190 KM tak samo:

 

http://www.mobile.de/pl/Samochod/Volkswagen-Passat-TDI-DSG-4Mot-R-LINE-EXTER/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms1:25200_25_r,frn:2015,ful:diesel,pwn:110,pwx:147,vcg:limousine/pg:vipcar/219756785.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei widziałem taką chromowaną końcówkę do TDI 190 KM w gablocie wystawowej w salonie VW za 300 zł. To była zwykła nakładka chromowana na rury. Nie twierdzę jednak, że nie ma zderzaków r-line z dwoma dyfuzorami, chociaż jest dla mnie dziwne, że nie wystają te rury. One są jednak dość długie, a przy pakiecie R-line może są krótsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy pakiecie R line do 2.0 TDI 190km i 1.8 TSI jest jeden tlumik po jednej stronie, rury sa po prostu zagiete na dol tak jak w 2.0 TDI 240 km i do tego dwie zaslepki w zderzaku po obu stronach. W 2.0 TSI 220 km tlumiki po obu stronach z jedna rura zagieta na dol plus zaslepki po obu stronach , 2.0 TSI 280 km dwa tlumiki kazdy z podwojnymi rurami na wprost i przelotowa koncowka w zderzak, 2.0 TDI 240 km jeden tlumik z zagietymi rurami i dwie zaslepki. W obu 2.0 TSI i 2.0 TDI 240 km zaslepki czy przeloty sa seryjnie niezaleznie od pakietu Rline.

Najgorzej zrobili to w 2.0 TDI 240 km, jak jest zimno to dym leci tylko z jednej strony, a zaslepki imitujace wydechy sa po obu stronach, troche to zle wyglada...

Edytowane przez kriss555

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dla zainteresowanych wykaz czesci do przeróbki tłumików w 2.0 TSI 220 HP na przelotowe z wersji 280 HP

3G0 253 681 F left - przelot w zderzak lewy - cena w serwisie ok 480zł

3G0 253 682 F right - przelot w zderzak prawy - cena w serwisie ok 480zł

komplet na allgro ( 2szt) od 400zł

3G0 807 055 left - element mocujący (ramka w zderzak pod przelot)- 60zł

3G0 807 056 right - element mocujący (ramka w zderzak pod przelot)- 60zł

6R0839829D NIT 4 SZT - 1,60ZŁ/SZT

N90346302 NIT 10 SZT - 1,70ZŁ/SZT

N90168604 NAKRETKA 6 SZT - 3,40/SZT

N90631003 SRUBA 12 SZT - 0,88 ZŁ/SZT

do tego montaż tego wszystkiego plus obciecie zagietych do dołu wydechów na wprost ( ja zapłaciłem ok 200 zł w serwisie)

dospawanie lub przykrecenie dwóch krótkich koncówek ( ok 12 cm) łaczących rurę tłumika z przelotem -ok 50 zł

 

 

 

 

 

 

 

<!--

google_ad_client = "ca-pub-0127774964359162";

/* Forum passata pierwszy post(2) */

google_ad_slot = "9225229701";

google_ad_width = 200;

google_ad_height = 200;

//--&gt;

 

Czy do Alltracka 220ps ten zestaw będzie analogoczny? Wkurzają mnie te atrapy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym odkopać temat. 

Zastanawiam się nad wymianą tylnego zderzaka, by zamiast dwóch końcówek po lewej mieć chromowane po obu stronach. Przeczytałem wcześniejsze posty, jednak nie wiem za bardzo czy przekładka całego zderzaka będzie możliwa czy też nie.

Na swoim mam małą skazę i chciałem go dać do lakierowania. Jeśli już to zamierzam robić, to może warto dać do lakierowania ten fajniejszy.

Teraz mam tak:
 

IMG_0157.thumb.jpg.69dc2ce34b8709933ecdbb5c4774b52f.jpg

 

A interesuje mnie zderzak tego typu:

vw-passat-rear-parked-at-beachjpg.jpg.3d466233ef8bad227958de2343783c67.jpg

 

Dla przykładu taka aukcja: https://allegro.pl/zderzak-tylny-6pdc-vw-passat-b8-r-line-lc9x-sedan-i6437283478.html

 

Będę wdzięczny za pomoc! :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pasowac bedzie, ale bedziesz musial uciac orginalne koncowki tlumika i zalozyc nakladki skierowane na dol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są dwa rodzaje

4587C1E1-811F-4A0A-B231-47DA346DE298.jpeg

3CB714AF-8906-4F61-912E-DC7BE9C37C34.jpeg

Dla prostych i zakrzywionych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, PatrikS napisał:

Są dwa rodzaje

 Zakrzywione są wszędzie i zawsze jak masz fabrycznie R-line. Wyjątkiem jest 2.0 TSI 280 HP , który nie ma zaślepek / atrap tylko ma normalne dziury i w nich wydechy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakladanie przelotowych koncowek z 2.0 tsi 280 km  jak jest tlumik po jednej stronie to bezsens, jak to bedzie wygladac, dziura po prawej a te rury z lewej tez do ciecia bo za dlugie i dwie nie wejda...

Jezeli to tylko zderzak z atrapami taki jak w rline albo 2.0 tsi 220km/ 2.0 bitdi. 

Wyglada lepiej a rury sie podcina i nakladka w dol. 5 min roboty dla dobrego tlumikarza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam 

Trochę odgrzewam ale może ktoś się orientuje - muszę wymienić zderzak b8 kombi highline. W internetach jest całkiem sporo w moim kolorze ale jakby "górnych połówek" Czyli w moim przypadku część powyżej chromów bez maskownic wydechów itd. Tak się zastanawiam czy te zderzaki z niższych wersji są zawsze kompatybilne i rozkładają się na tyle części? A przez to mam szanse poskładac całość? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności