Karol12 Report post #481 Posted April 7 (edited) Okazało się, że to typowy objaw zużycia przegubów napędowych, szczególnie szybko może się pojawić w autach dużej mocy z dużym momentem. Prócz przegubów dodatkowo trzeba było wymienić łożyska wałeczkowe. Z jednej strony przegub i oba łożyska były w b. złym stanie. Ciekawe, że objawy występowały na rozgrzanym silniku i nie były aż tak dramatycznie złe jak stan tych części. Edited April 8 by mkpol nie cytuj swojego własnego posta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Geralt Report post #482 Posted April 7 (edited) czyli dobrze obstawiałem/wykrakałem - z ciekawości: ile to kosztuje do bitdi? Edited April 8 by mkpol ostatni raz proszę, nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Karol12 Report post #483 Posted April 7 (edited) 1.900,- wszystko razem, nie w ASO. Tam jeden przegub 1.160,- Edited April 8 by mkpol ostatni raz proszę, nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Geralt Report post #484 Posted April 8 ok dzięki za info podpowiesz producenta i part numbery części? (puki co nie potrzebuję ale może komuś się przyda) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Karol12 Report post #485 Posted April 10 On 4/8/2021 at 6:46 PM, Geralt said: ok dzięki za info podpowiesz producenta i part numbery części? (puki co nie potrzebuję ale może komuś się przyda) Części do wymiany: VKJA 8726 - SKF - Przegub napędowy wew. prawy VKJA 8729 - SKF - Przegub napędowy wew. lewy 012409139A - VAG - Łożysko wałeczkowe x 2szt Quote Share this post Link to post Share on other sites