Jump to content
Slabb

Wszystkie informacje na temat silnika 2.0 BiTDI

Recommended Posts

Nie jest z tym tak łatwo. Bezwładność naszego rynku jest tak duża, że auta pokroju "Passat" czy inne "VW" długo jeszcze będą synonimem, jak by to nie zabrzmiało, dobrej inwestycji.

Niestety nawet współczesny VW Polo jest nafaszerowany taką dawką drogich rozwiązań, że jego ewentualna naprawa to nieomal szkoda całkowita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam bitdi 137 tys km juz od 20 tys program na 290 hp i 590 nm

- wymienina dwumasa ( ASO reklamacja, byly wadliwe)

- kolo pasowe walu (groszowa sprawa )

 

To tyle. Co do samego silnika podobno vag zastosowal inne tloki, glowice etc ( tzw.wzmocnione) aby to dluzej zylo, ile w tym prawdy zobaczymy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.  Zbliżam się do 120 tys. km przebiegu. Robiłem przeglądy regularnie co 15 tys. km w ASO. Od roku, po ukończeniu gwarancji, zacząłem robić przeglądy w jednym dobrym warsztacie pod Warszawą. Proszę o informację, co powinno być wymienione przy przeglądzie w 120 tys. km (silnik 2.0 BiTDI 240 KM)? Szczególnie interesuje mnie informacja, co było robione w ASO przy tym przebiegu. Z góry dziękuję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

ja przy tym przebiegu przede wszystkim miałem wymieniany rozrząd (pasek zębaty plus rolka napinająca) i do tego wymiana płynu hamulcowego oraz wymiana oleju w sprzęgle układu napędowego na cztery koła. Do tego standardowa eksploatacja ... nie pamiętam już szczegółów, musiałbym poszukać zlecenia.

Ale na pewno auto z tym silnikiem i przebiegiem kwalifikuje się do wymiany rozrządu.

Pozdrawiam, M.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, BiTDI said:

Witam,

ja przy tym przebiegu przede wszystkim miałem wymieniany rozrząd (pasek zębaty plus rolka napinająca) i do tego wymiana płynu hamulcowego oraz wymiana oleju w sprzęgle układu napędowego na cztery koła. Do tego standardowa eksploatacja ... nie pamiętam już szczegółów, musiałbym poszukać zlecenia.

Ale na pewno auto z tym silnikiem i przebiegiem kwalifikuje się do wymiany rozrządu.

Pozdrawiam, M.

Dzięki za info.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam ponownie, czy moze ktos jeszcze dodac swoja opinie o 2.0 bitdi 240km? Czy wystapily jakies usterki problemy? I ewentualne wskazowki co do eksploatacji. Nie mam przekonania do systemu auto start/stop przy silniku z turbina, czy nie skraca okresu jej zywotnosci.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja z automatu wyłączam start stop i zawsze jeżdżę w trybie sport, ostatnio padła mi 1 świeca żarowa , innych problemów z silnikiem, skrzynia biegów brak. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 16.09.2019 o 08:16, paolokos napisał:

Ja z automatu wyłączam start stop i zawsze jeżdżę w trybie sport, ostatnio padła mi 1 świeca żarowa , innych problemów z silnikiem, skrzynia biegów brak. 

Przy jakim przebiegu padła Ci ta świeca? Jakie miałeś objawy, czy powiedzieli Ci na serwisie że jest do wymiany? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 16.09.2019 o 08:16, paolokos napisał:

Ja z automatu wyłączam start stop i zawsze jeżdżę w trybie sport, ostatnio padła mi 1 świeca żarowa , innych problemów z silnikiem, skrzynia biegów brak. 

A nie wyciera się przycisk Auto-stop od ciągłego naciskania?

Sorry za trywialne pytanie, ale zastanawiam się czy nie nalepić jakieś foli przezroczystej :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze ja już mam w nawyku wyłączanie tego ustrojstwa i w poprzedniej b7 i teraz w b8 i nic się z tym przyciskiem nie dzieje 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też nic, wogole na niczym nie widać żadnych śladów zużycia. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć,

Niedługo zbliża mi się wymiana oleju i zamiast Castrola z ASO chcę kupić coś lepszego.

I pytanie ile oleju wchodzi na wymianę BITDI ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W DE leja 4.6 litra, może w Polsce leja na bogato ?

Edited by paolokos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bitd crafter  180 ps 13 tys km

Silnik   wszedl w tryb awaryjny 

 Koletor dolotowy caly w mazi

Mial klopoty z wypalaniem dpf

 Aso  nie wie co  jest grane

Sprawę  oddają  producentowi

Przy okazji  asistance w vw  to parodia

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, paolokos napisał:

W DE leja 4.6 litra, może w Polsce leja na bogato ?

Nie wiem ile leja w DE , kolega zapytał wiec odpowiedziałem co podają katalogi. W każdym razie jak kupi piątkę to napewno mu wystarczy ?

Edited by BartekV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy