Jump to content
Slabb

Wszystkie informacje na temat silnika 2.0 BiTDI

Recommended Posts

@jaros dobrze pisze, A6, podobnie jak chyba wszystkie auta klasy E, jest mniejsze w środku i większe na zewnątrz od Passata. Zarówno jeśli chodzi o bagażnik, miejsce z tyłu, a nawet miejsce z przodu. Auta tej klasy mają grube drzwi, wielki tunel centralny, grube fotele i ogólnie są mocno rozbudowane wewnątrz przez co auto jest bardzo solidne, a miejsca dla pasażerów są bardziej komfortowe ale też ciaśniejsze. Do tego dużo miejsca w karoserii zabiera komora silnika, która jest dostosowana aby pomieścić np. V8

Share this post


Link to post
Share on other sites

A6 nie jest mniejsze - ono jest po prostu bardziej zabudowane, bo miejsca wewnątrz ma dość. Bagażnik może nie jest ogromny (szczególnie, że tylna klapa w Avancie jest mocno ścięta) ale to i tak sporo miejsca na rodzinne wypady itp.

 

Czego nie można mu jednak odmówić to jakość wykonania, bo nawet wersja "bieda" jest cichsza niż każdy jeden Passat. To inna klasa aut. Jak dla mnie, Passata można porównywać z A4/A5, a nie z A6.

 

I piszę to z autopsji, bo mam na podjeździe A6 C7 (nie moje ale trochę km nią zrobiłem). Poza tym piszecie, ze to stary model ale przecież B8 nie ma nic więcej do zaoferowania poza gadżetami ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otrzymałem oficjalne pismo, że mój samochód jest ciągle produkowany i przepraszają za przedłużający się termin realizacji.. ciekawe...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Otrzymałem oficjalne pismo, że mój samochód jest ciągle produkowany i przepraszają za przedłużający się termin realizacji.. ciekawe...
Starają się utrzymać Twoje zamówienie. Wplacales zaliczkę?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Otrzymałem oficjalne pismo, że mój samochód jest ciągle produkowany i przepraszają za przedłużający się termin realizacji.. ciekawe...

 

Samochód jest produkowany kilka dni a nie ciągle.

Jest wstrzymane zamawianie i wydawanie samochodów z silnikiem 2,0 B-Turbo.

Więc Twój samochód nie jest ciągle w produkcji.

 

Czy podali termin zakończenia ciągłej (a raczej ciągnącej się) produkcji? Chyba nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurka ciekawa afera się szykuje w sensie z wada tego motoru potem będą akcje serwisowe, dobre info dla nowych użytkowników ze będzie poprawiona jednostka i chyba warto poczekać bo sam silnik super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak, a wada ujawnila sie tylko w passatach i to tylko na rynek polski, dobre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matko...nawet nie wyobrażasz sobie jaki wątek teraz sprowokowałeś [emoji33]

Share this post


Link to post
Share on other sites
A6 jest większe niż Passat B8.

A6 jest świetnym wyborem, tylko kosztuje co najmniej 100 tys. więcej za porównywalną wersję.

Jakie można uzyskać rabaty za samochód do produkcji ?

Leasing 101% na 3 lata +0% lub 10% I wpłaty ?

 

25% lub 100,8% ;)

 

Trąca myszką - mam tą świadomość, bagażnik 560l zamiast 630l. Tak jak ktoś wcześniej zauważył nawet Passat za 250k nie da tego co podstawowa A6... wyciszenie, zabudowanie komfort itp.

 

Przekonała mnie cena bo aktualnie dobrze wyposażone A6 kosztuje tyle co dobrze wyposażone B8. Poza tym miałem już wpłaconą zaliczkę u dealera który ma AUDI i VW więc w związku z zawirowaniami bez problemu zaliczka przeskoczyła.

 

Co do modelu - A6 jest mega pożądany na rynku wtórnym i myślę, że za 3 lata bez problemu się sprzeda za dobre pieniądze.

 

Nie chce zaśmiecać wątku już więc nie ma co kontynuować tego tu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
25% lub 100,8% ;)

Nie ma 25% i 100,8% ??

Gratuluję bardzo dobrego wyboru! Świetny samochód.

 

 

tak, a wada ujawnila sie tylko w passatach i to tylko na rynek polski, dobre.

 

Sprawdzałeś czy w Niemczech można zamówić?

A może dlatego w Polsce jest "wstrzymanie" jako odwet za pozew przeciw VW złożony przez polskich użytkowników VW ? :)

Wada ujawniła się w Passatach i w Arteonach i pewnie w pozostałych z tym silnikiem (Tiguan?)

Edited by d7d

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaliczki nie wpłacałem.. od miesiąca mam samochód zastępczy więc nie narzekam.. ale troszkę to śmierdzi na odległość..

 

najgorsze jak będą przeciągać i potem powiedzą, że lipa.. sprzedałem już nawet stary samochód

 

w Niemczech w konfiguratorze jeszcze parę dni temu można było zamówić taki silnik.. sądzę, że raczej wiązałbym to z małą ilością sprzedanych passatów z tym silnikiem w Polsce i premierą Arteona

Share this post


Link to post
Share on other sites
najgorsze jak będą przeciągać i potem powiedzą, że lipa..

 

tego sie najbardziej obawiam - już i tak jestem 3 miechy bez dużego samochodu radzimy sobie w piątkę G7 ;)

Nie chce scenariusza, że dostanę info za 2 miesiące (czekając w sumie 5) że samochodu nie będzie proszę zamówić inny i czekać kolejne 3-4 - bo nie mam tyle czasu i zaraz wejdą wyprzedaże grudniowe w rachubę....

Share this post


Link to post
Share on other sites

az poszedlem dzisiaj do VW, nie maja zadnych problemow z BiTDI, mozna normalnie zamawiac. Nie maja informacji dlaczego w PL nie mozna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podejrzane ;)

Nie chcą nam sprzedawać ??

Albo wszystkie poprawione zostają w Niemczech i dlatego nie wysyłają do Polski (bo jest ich za mało) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2,0 Bi-Turbo 240KM jest już dostępne w konfiguratorze VW Polska

Share this post


Link to post
Share on other sites

ponoć produkcja ma być przywrócona od 1 września i w okolicach tej daty mają być "zaległe" samochody..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja oczywiście jako użytkownik pochwalę Ci TSI 220, aczkolwiek miałem też okazję jeździć BiTDI i jakoś nie odczułem większej różnicy w hałasie. Na pewno jeśli mówimy tylko o dźwięku silnika (nie szumie wiatru przy dużych prędkościach) to TDI ma charakterystyczny niski ton, w TSI ja nie słyszę silnika praktycznie wcale przy obrotach do 2,5-3tyś, Dopiero powyżej, ew. w trybie S słychać silnik, choć mi osobiście się to podoba.

Zwróć też uwagę na inną charakterystykę pracy tych silników TDI jest niskoobrotowy więc zawsze natężenie będzie niższe.

Wg. mnie przy normalnej jeździe miejskiej bez szarży i tempomacie na autostradzie różnice w poziomie hałasu powinny być w granicach błędu statystycznego.

 

Może spróbuj się przejechać innym egzemplarzem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klekot klekotem, jechałem Arteonem 280 HP i nie zamieniłbym się ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale kupiłeś B8 240KM a nie 280KM. Dlaczego ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy