BartekV Zgłoś #421 Napisano 16 Listopada 2019 Uffff dobrze ze uratowałeś sytuacje , niemieckie dokumenty nie mogą kłamać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #422 Napisano 16 Listopada 2019 Wprowadzasz w błąd, po co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekV Zgłoś #423 Napisano 16 Listopada 2019 Zawsze zostaje bagnet na którym można sprawdzić poziom ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #424 Napisano 16 Listopada 2019 Ale jak wlejesz 4.9 litra to będzie za dużo, będziesz spuszczal olej, bez sensu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekV Zgłoś #425 Napisano 16 Listopada 2019 mozna wlać trochę mniej i uzupełniać powoli do odpowiedniego stanu , nie widzę problemu 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek60001 Zgłoś #426 Napisano 9 Grudnia 2019 (edytowane) Przebieg 186k , w międzyczasie wymiana pompy adblue oraz zaplanowana na czwartek wymiana koła dwumasowego (zaczyna je być słychać) Ogólnie jazda bezproblemowa wymiany eksploatacyjne zgodne z zaleceniami. Na minus głośne zawieszenie - ale dcc tak podobnież już ma. Edytowane 9 Grudnia 2019 przez Bartek60001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #427 Napisano 9 Grudnia 2019 12 minut temu, Bartek60001 napisał: Na minus głośne zawieszenie - ale dcc tak podobnież już ma. Rzekł bym że Passat b8 tak ma ,a nie dcc, bo głośne to jest chyba w każdej wersji zawieszenia w B8. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek60001 Zgłoś #428 Napisano 9 Grudnia 2019 13 minut temu, ktry napisał: Rzekł bym że Passat b8 tak ma ,a nie dcc, bo głośne to jest chyba w każdej wersji zawieszenia w B8. Jak jak przełączę na sport to jest cisza nawet na progach zwalniających - problem pojawia się przy normalu a najgorzej jest na comforcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol12 Zgłoś #429 Napisano 16 Kwietnia 2020 Czy miał ktoś problemy z głowicą od BiTDI? Albo z turbinami? Parę lat już te silniki są na rynku i już przebiegi w okolicach 200k km nie są rzadkością Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Otii Zgłoś #430 Napisano 11 Czerwca 2020 Czy ten temat jeszcze żyje ? B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4 jeszcze jeżdżą i żyją ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #431 Napisano 13 Czerwca 2020 Jeżdżą, jak się komuś zepsuje to pewnie zaczną tutaj coś pisać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Geralt Zgłoś #432 Napisano 1 Lipca 2020 może dodam swoje 3 grosze... Alltrack 2.0Bitdi - zakupiłem z przebiegiem 235 000km, praktycznie od razu Chip u Mastersa - nie trzymał mocy miał 225Km i bodajże 480nm - po chipie 280KM i 560nm + mod DSG obecnie lekko ponad 250 000km, olej wymiana co 15k - Mobil 0W30 - mniej więcej po 10 000 od wymiany komputer sygnalizował niski poziom więc dolałem litr aby z powrotem było max i tyle Poważnych usterek brak - turbiny dają prawidłowe ciśnienie i absolutny brak wycieków z czegokolwiek, auto na bieżąco serwisowane, VCDS nie pokazuje błędów z wyjątkiem sterownika otwieranego dachu (niby nie kompatybilny ale działa ok) - zużycie paliwa średnio ok 8-9L / 100, minimalne na drogach lokalnych 6,1, maksymalne ok 12 gdy na dłuższym przelocie autostradowym trzymałem 190-200 - tankuję przeważnie jak mam ok 1/4 zbiornika więc z jazdy mięszanej wychodzi mi 8-9L liczone z dystrybutora i km. Wkurza mnie dynamika - poprzedni B7 2.0tdi 170->205km zbierał się lepiej przy wciśniętym gazie na 20~40% - tu żeby szedł trzeba dać z 50~70% gazu to wtedy redukuje i idzie jak powinien (na szczęście alltrack ma manetki więc można zredukować ręcznie szczególnie jak wchodzimy w zakręt gdzie dsg potrafi trzymać 1000rpm i ni huhu myśleć o redukcji). Za to bardzo podobała mi się jazda w górach - nawet w seryjnym D czy E trzymał niższe biegi i pięknie zapierd..ł pod górkę. Oczywiście auto zmienia się nie do poznania w trybie S gdzie bardzo przypomina gokart ? z tym że zużycie paliwa wyraźnie rośnie. Byłbym zapomniał - hałasowało mi zawieszenie z przodu - okazało się że prawy przedni amor ma 20% sprawności - nowy to coś ok 1600-2600zł/szt, regeneracja: ""Regeneracja amortyzatorów od Pańskiego auta jest możliwa, koszt to 750,- brutto za sztukę, czas naprawy to 5-7 dni roboczych, gwarancja 12 m-cy bez limitu km" (z www.nagengast.pl) cena znośna ale nie mogłem sobie pozwolić na 9 dni bez auta więc kupiłem używkę na allegro za 700zł i okazało się że ma: 60% sprawności w trybie sport, 56% w normal i 53% w trybie komfort (sprawdziłem z diagnostą różnice w trybach) - dla porównania nówka z fabryki będzie miała 70~76% To co najbardziej - oprócz DSG - mnie wkurza w tym aucie to konieczność dolewania Add Blue (zapominam o tym ale jak dolewam to po 12~15L), głośne zawieszenie z tyłu i chyba głośny tłumik bo przy 160km/h z gazem jest znacznie głośniej niż gdy popuszczę gazu - dziur w tłumikach nie ma wiec hujowo wyciszony tył i tyle. Przy 125000km miał wymienioną dwumasę i rozrząd oraz 2x przednią szybę (jest bezwypadkowy) z czego akurat się cieszę bo mam nówkę bez 1 ryski. Z minusów przydałby się dodatkowy akumulator do webasto bo pomimo wyłączonego start stop przy jeździe po mieście webasto mogę użyć max przez tydzień a później się wyłącza bo za niski poziom baterii i trzeba podpiąć na noc pod prostownik żeby doładowało (oczywiście problemów z odpalaniem nie ma żadnych poza typowym dla bitdi opóźnieniem spowodowanym nieszczelnym zaworem i koniecznością dobicia ciśnienia paliwa - co objawia się 2~3s kręcenia po dłuższym postoju) - przywykłem. jakby ktoś się zastanawiał jak wtryski to wciąż w bdb stanie - VCDS nie pokazuje jakiś nieprawidłowości a opóźnienia/korekty są praktycznie identyczne dla całej 4ki 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loki7777 Zgłoś #433 Napisano 1 Lipca 2020 Szyba to chyba z masla jest;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Geralt Zgłoś #434 Napisano 1 Lipca 2020 (edytowane) nie wiem z czego ale boczne ma podwójne i jestem z tego mega zadowolony - zauważalnie ciszej w stosunku do B7 taki przebieg w 3 lata to musiały być praktycznie same autostrady a jak przy 200 walnie ci kamyk czy nawet większy chrząszcz to może być różnie... Edytowane 1 Lipca 2020 przez Geralt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bieniu Zgłoś #435 Napisano 22 Lipca 2020 Witam, podepnę się. Planuję zakup Passata 2.0 BiTdi DSG 200 tys km serwisowany ASO. Z tego co wyczytałem to raczej silnik bez większych problemów. Czy ktoś się orientuje co przy tym przebiegu powinno być wymienione już, a co mnie czeka w najbliższej przyszłości (chodzi mi o zalecenia serwisu typu rozrząd, dwumasa bo jak rozumiem w DSG też występuje?) Będę wdzięczny za opinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Geralt Zgłoś #436 Napisano 22 Lipca 2020 2 godziny temu, Bieniu napisał: Witam, podepnę się. Planuję zakup Passata 2.0 BiTdi DSG 200 tys km serwisowany ASO. Z tego co wyczytałem to raczej silnik bez większych problemów. Czy ktoś się orientuje co przy tym przebiegu powinno być wymienione już, a co mnie czeka w najbliższej przyszłości (chodzi mi o zalecenia serwisu typu rozrząd, dwumasa bo jak rozumiem w DSG też występuje?) Będę wdzięczny za opinie jak masz możliwość to weź właściciela z dowodem rejestracyjnym do ASO i sprawdź historię - kiedy był wymieniany rozrząd i kiedy powinna być następna wymiana, czy były wymieniane sprzęgła i dwumasa - jeśli tak to przy jakim przebiegu, podobnie olej w DSG i tylnym moście (w DSG wymieniaj co 30000km a nie co 60 jak podaje ASO przy czym wymiana w niezależnym zakładzie to ~50% ceny ASO) - przy jeździe testowej sprawdź czy płynnie zmienia biegi również jak zmieniasz manetkami czy są szarpnięcia - jeśli szarpie czy słabo czy mocno (to powinno dać jaki taki obraz o stanie sprzęgieł) i podjechałbym na stację diagnostyczną i sprawdził sprawność amortyzatorów bo z dcc (jeśli takowy ma) wymiana jest dość droga więc można mieć argument do zbicia z ceny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bieniu Zgłoś #437 Napisano 24 Lipca 2020 W aucie będzie trzeba zrobić duży przegląd, napewno rozrząd, oleje, oraz olej w skrzyni. Mam pytanie czy w tym silniku rozrząd jest jakiś dużo droższy niż w zwykłym 2.0TDI? Ktoś orientuje się jaki może być zbliżony koszt wymiany rozrządu i oleju w DSG w ASO, a jaki w zwykłym serwisie. Tak się zastanawiam czy nie lepiej dołożyć nieco i zrobić w ASO niech będzie w historii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suffeks Zgłoś #438 Napisano 10 Września 2020 robi ktos downpipe do bitdi z dpf delete? RM motors nie maja chyba za nowy silnik... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suffeks Zgłoś #439 Napisano 15 Października 2020 jak zapalacie zimny silnik to wam tez klekocze mocno? dziwne dzwieki wydaje, tez jakby sruby luzem lezaly na wierzchu i skacza taki dzwiek. jak sie rozgrzeje to cichutko wtedy wszystko, moze tak ma byc...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Geralt Zgłoś #440 Napisano 16 Października 2020 9 godzin temu, suffeks napisał: jak zapalacie zimny silnik to wam tez klekocze mocno? dziwne dzwieki wydaje, tez jakby sruby luzem lezaly na wierzchu i skacza taki dzwiek. jak sie rozgrzeje to cichutko wtedy wszystko, moze tak ma byc...? nie... jest trochę głośniejszy i często zimny kręci 2~3s zanim zapali (zawór paliwa przepuszcza i schodzi ciśnienie z common rail które musi dobić - problem rozwiązany na youtube) ale takich odgłosów nie mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach