Skocz do zawartości
Slabb

Wszystkie informacje na temat silnika 2.0 BiTDI

Rekomendowane odpowiedzi

Nie jest z tym tak łatwo. Bezwładność naszego rynku jest tak duża, że auta pokroju "Passat" czy inne "VW" długo jeszcze będą synonimem, jak by to nie zabrzmiało, dobrej inwestycji.

Niestety nawet współczesny VW Polo jest nafaszerowany taką dawką drogich rozwiązań, że jego ewentualna naprawa to nieomal szkoda całkowita.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam bitdi 137 tys km juz od 20 tys program na 290 hp i 590 nm

- wymienina dwumasa ( ASO reklamacja, byly wadliwe)

- kolo pasowe walu (groszowa sprawa )

 

To tyle. Co do samego silnika podobno vag zastosowal inne tloki, glowice etc ( tzw.wzmocnione) aby to dluzej zylo, ile w tym prawdy zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.  Zbliżam się do 120 tys. km przebiegu. Robiłem przeglądy regularnie co 15 tys. km w ASO. Od roku, po ukończeniu gwarancji, zacząłem robić przeglądy w jednym dobrym warsztacie pod Warszawą. Proszę o informację, co powinno być wymienione przy przeglądzie w 120 tys. km (silnik 2.0 BiTDI 240 KM)? Szczególnie interesuje mnie informacja, co było robione w ASO przy tym przebiegu. Z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ja przy tym przebiegu przede wszystkim miałem wymieniany rozrząd (pasek zębaty plus rolka napinająca) i do tego wymiana płynu hamulcowego oraz wymiana oleju w sprzęgle układu napędowego na cztery koła. Do tego standardowa eksploatacja ... nie pamiętam już szczegółów, musiałbym poszukać zlecenia.

Ale na pewno auto z tym silnikiem i przebiegiem kwalifikuje się do wymiany rozrządu.

Pozdrawiam, M.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 hours ago, BiTDI said:

Witam,

ja przy tym przebiegu przede wszystkim miałem wymieniany rozrząd (pasek zębaty plus rolka napinająca) i do tego wymiana płynu hamulcowego oraz wymiana oleju w sprzęgle układu napędowego na cztery koła. Do tego standardowa eksploatacja ... nie pamiętam już szczegółów, musiałbym poszukać zlecenia.

Ale na pewno auto z tym silnikiem i przebiegiem kwalifikuje się do wymiany rozrządu.

Pozdrawiam, M.

Dzięki za info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, czy moze ktos jeszcze dodac swoja opinie o 2.0 bitdi 240km? Czy wystapily jakies usterki problemy? I ewentualne wskazowki co do eksploatacji. Nie mam przekonania do systemu auto start/stop przy silniku z turbina, czy nie skraca okresu jej zywotnosci.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z automatu wyłączam start stop i zawsze jeżdżę w trybie sport, ostatnio padła mi 1 świeca żarowa , innych problemów z silnikiem, skrzynia biegów brak. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.09.2019 o 08:16, paolokos napisał:

Ja z automatu wyłączam start stop i zawsze jeżdżę w trybie sport, ostatnio padła mi 1 świeca żarowa , innych problemów z silnikiem, skrzynia biegów brak. 

Przy jakim przebiegu padła Ci ta świeca? Jakie miałeś objawy, czy powiedzieli Ci na serwisie że jest do wymiany? 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

70 tys, zapalił sie check engine. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.09.2019 o 08:16, paolokos napisał:

Ja z automatu wyłączam start stop i zawsze jeżdżę w trybie sport, ostatnio padła mi 1 świeca żarowa , innych problemów z silnikiem, skrzynia biegów brak. 

A nie wyciera się przycisk Auto-stop od ciągłego naciskania?

Sorry za trywialne pytanie, ale zastanawiam się czy nie nalepić jakieś foli przezroczystej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze ja już mam w nawyku wyłączanie tego ustrojstwa i w poprzedniej b7 i teraz w b8 i nic się z tym przyciskiem nie dzieje 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też nic, wogole na niczym nie widać żadnych śladów zużycia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uff...

jakość coraz lepsza!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Niedługo zbliża mi się wymiana oleju i zamiast Castrola z ASO chcę kupić coś lepszego.

I pytanie ile oleju wchodzi na wymianę BITDI ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W DE leja 4.6 litra, może w Polsce leja na bogato ?

Edytowane przez paolokos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bitd crafter  180 ps 13 tys km

Silnik   wszedl w tryb awaryjny 

 Koletor dolotowy caly w mazi

Mial klopoty z wypalaniem dpf

 Aso  nie wie co  jest grane

Sprawę  oddają  producentowi

Przy okazji  asistance w vw  to parodia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, paolokos napisał:

W DE leja 4.6 litra, może w Polsce leja na bogato ?

Nie wiem ile leja w DE , kolega zapytał wiec odpowiedziałem co podają katalogi. W każdym razie jak kupi piątkę to napewno mu wystarczy ?

Edytowane przez BartekV

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności