Skocz do zawartości
Slabb

Wszystkie informacje na temat silnika 2.0 BiTDI

Rekomendowane odpowiedzi

Juz nie mozna zamawiac passata z bitdi. Jego

przyszlosc jest niepewna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś dzwonią, ale nie wiesz w którym kościele. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ? . Przeciez nie zamowisz teraz bitdi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak i innych niektórych silników, jak wszystkich modeli Porsche, niektórych bmw itd., to znaczy że przyszłość Porsche jest niepewna? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyszlosc bitdi jest niepewna, jego odnioslem do silnika, a nie passata ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale czemu jest niepewna? Nie można go zamówić bo czeka na nowy test spalania, VW musi stworzyć ponad 50 stanowisk pomiarowych, nie mogą się z tym wyrobić, dlatego niektórych silników czy wogole modeli nie można zamówić, bo czekają w kolejce, tyle. Na niemieckiej stronie masz tylko 1.4 z benzyn i 150 i 190 w dieslu. 2.0 w benzynie też nie można zamówić. 

Edytowane przez paolokos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, paolokos napisał:

Nie można go zamówić bo czeka na nowy test spalania,

I jezeli go nie przejdzie to moze albo byc moc zmniejszona, albo moze byc porzucony projekt bitdi 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, dirve napisał:

I jezeli go nie przejdzie to moze albo byc moc zmniejszona, albo moze byc porzucony projekt bitdi 

Nie tak prędko - za duży popyt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popyt na diesla w Porsche też jest duży, ale urząd zakazał wypuszczania na rynek aut z tym silnikiem - podobno byli rekordzistami w aferze spalinowej. Pracuję przy projektach dla Audi/VW. Wszystko ostatnio idzie do benzyn. Diesel poszedł całkiem na bok. Bosch jednak opracował jakiś nowy system zarządzania temperaturą spalin i żaden elektryk mu nie podskoczy pod względem emisji CO2 (gdzie elektryk zresztą jest na poziomie małych turbobenzyn). Jak nowa norma EURO ma zakładać chyba 95g/km, tak silniki z nowym systemem Bosch'a mają emisję na poziomie 15g/km (o ile dobrze pamiętam). Także trzeba poczekać, jak diesel wróci z impetem do łask.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udział diesla w Porsche to dokładnie 14%, mają takie same problemy jak inni z dieslami, zapowiedzieli tylko że w 2018 roku nie będą oferować diesla, chcą zobaczyć jak to wyjdzie. Klienci lubią diesla w dużych suvach, ale jak przekonają ich do hybryd, to zarzuca diesla, a jak nie to może powróci. Zobaczymy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lexus i Toyota już prawie całkowicie zrezygnowali z diesla na rzecz hybrydy i mają się całkiem dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Możecie mi polecić jakiś serwis w łodzi lub okolicach który nie będzie się uczył na moim bitdi wymiany rozrządu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież to to samo jak w każdym innym 2.0 TDI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, radekrp90 napisał:

Przecież to to samo jak w każdym innym 2.0 TDI.

Chyba części są inne i pompa wody jest inna ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Numery części są inne ale sama procedura wymiany identyczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś miał tak, przebieg 111 tyś, do tej pory komunikat o DPF się pojawiał, wystarczyło zrobić kilka- kilkanaście km z obrotami około  4 tyś i komunikat znikał na kolejne 10 tyś km - dzisiaj przejechałem około 40 km z tymi obrotami i niestety komunikat nadal wisi ;-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VAG dpf jakieś 4 Euro i bedziemy wszystko wiedzieć, daj screena.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
On 6/13/2018 at 10:54 AM, miketcho said:

Witajcie. Wracając do tematu o silniku BiTDI, to podzielę się moim doświadczeniem z tą jednostką. Mego Passata mam od prawie 2,5 roku. Przejechane jest prawie że 85 tys. km. Silnik jest, według mnie, bardzo dobry pod względem osiągów i oszczędności. Zgodzę się ze wcześniejszymi wypowiedziami na temat pobierania oleju. U mnie po długich trasach trzeba było zawsze uzupełnić od 100 do 200 ml. Cieszyłem się niezawodnością tego silnika do chwili, kiedy nagle zaczęło mi ubywać płynu chłodniczego (włączała się kontrolka na czerwono). Dość duży wyciek, którego - niestety - ASO "nie mogło zlokalizować" ("coś tam cieknie, ale sprawdziliśmy system chłodzenia pod ciśnieniem i nic nie pokazało; wymieniliśmy płyn, odpowietrzyliśmy i można na razie jeździć" - taka mniej więcej była odpowiedź). Zdziwiło mnie to bardzo. Po tym "fachowym serwisie" przejechałem ok. 700 km i - o dziwo - nic się nie działo, aż znowu zaczęło ciec. Zacząłem zaglądać sam: wyciek był gdzieś z tyłu silnika, pod turbinami czy DPF-em. Jak wiecie, bardzo trudno jest coś dojrzeć, gdyż BiTDI jest zabudowany na potęgę. W styczniu skończyła mi się gwarancja, więc postanowiłem nie bawić się więcej z ASO i samochód trafił do mechanika. Po długich godzinach dochodzenia i rozebrania sporej części z przedniego podwozia, dotarliśmy  wczoraj do winowajcy - jest to jakaś metalowa rurka, znajdująca się pod PDF-em. Puszcza na śrubie. Co to jest -  konkretnie nie wiemy. Mechanik zerwał etykietkę z rurki z nr. seryjnym i zamówiliśmy ją. Ma dotrzeć z Niemiec w przeciągu 5-ciu dni. Koszt tej części to 130 zł. z dostawą. Jakim cudem ta rurka przecieka? ASO najprawdopodobniej nie chciało się brać do roboty, gdyż naprawdę ten silnik swoją zabudową i masą wszelkich przewodów, rurek itp. odstrasza. Miałem obawy, że mogła to być uszczelka pod głowicą (poczytałem o tym trochę na forum przy "starszych" Passatach). No nic. Zobaczymy, co będzie po wymianie tej rurki.

Długo nie pisałem. Wymienili przewód metalowy układu chłodzenia 03N121065H. "Prosta" sprawa - wyrobiła się gumowa uszczelka (jakim cudem???!!!). Prawdopodobnie brak fabryczny. Tak to cudo wygląda: image.png.0a9ac37671a125537f52d0e5ec056fff.png A roboty przy dostaniu się do niego co nie miara. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 2.07.2018 o 20:39, HTN napisał:

Popyt na diesla w Porsche też jest duży, ale urząd zakazał wypuszczania na rynek aut z tym silnikiem - podobno byli rekordzistami w aferze spalinowej. Pracuję przy projektach dla Audi/VW. Wszystko ostatnio idzie do benzyn. Diesel poszedł całkiem na bok. Bosch jednak opracował jakiś nowy system zarządzania temperaturą spalin i żaden elektryk mu nie podskoczy pod względem emisji CO2 (gdzie elektryk zresztą jest na poziomie małych turbobenzyn). Jak nowa norma EURO ma zakładać chyba 95g/km, tak silniki z nowym systemem Bosch'a mają emisję na poziomie 15g/km (o ile dobrze pamiętam). Także trzeba poczekać, jak diesel wróci z impetem do łask.

 Też o tym czytałem. Ale brak szczegółowych informacji. Ale wejdzie to w życie, czy narazie tylko takie gadanie dla gadania? Jak narazie VW chwali się całą gama nowych aut elektrycznych. Jestem ciekawy jak rozwinie się przyszłość.

Dnia 28.08.2018 o 01:55, IQM1 napisał:

Czy ktoś miał tak, przebieg 111 tyś, do tej pory komunikat o DPF się pojawiał, wystarczyło zrobić kilka- kilkanaście km z obrotami około  4 tyś i komunikat znikał na kolejne 10 tyś km - dzisiaj przejechałem około 40 km z tymi obrotami i niestety komunikat nadal wisi ;-(

Tylko VCDS i sprawdzenie co nie tak, bo wygląda na jakąś usterkę. Poza tym do regeneracji filtra wcale nie są potrzebne tak wysokie obroty, szkoda silnika męczyć.

Edytowane przez perzu126

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bede dokupywał furgona.

To nie bedzie auto pod pracownikow.

Na wakacje wolimy przy 3 osobach

Jechac takim

Podstawowym kryterium jest komfort szoferki.

 Crafter wyraznie wygrywa iloscią miejsca i wyposazeniem nawet zw sprinterem.

 Chce sie was podpytac  o silnik 

2.0 bitdi 410 nm 177 ps

Twierdzą ze jest wzmocniony

Duzo nie planuje przejechac

Tak z 300 tys w 5 lat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności