d7d Zgłoś #281 Napisano 18 Lipca 2017 Pasata nie można zamówić a Arteona z tym samym silnikiem 2,0 Bi-Turbo 240KM można ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ameryka111 Zgłoś #282 Napisano 19 Lipca 2017 Jestem bardzo mile zaskoczony że polski importer VW tak mocno i profesjonalnie dba o klientów żeby Polacy nie kupili złej wersji Passat-a 2.0 bitdi bo się psuje lub ma inne wady, tym bardziej że w Niemczech a także w Czechach nadal ta wersja jest oferowana , jak również w Arteonie. Pozdrowienia dla wszystkich użytkowników BiTDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #283 Napisano 20 Lipca 2017 mam podobny problem... mam potwierdzony tydzień produkcji 31... ale dealer nie jest pewny czy samochód dotrze do salonu... nie wiem co robić. Zastanawiam się czy nie ma problemu z tym silnikiem. Może lepiej zamówić 190? Znowu czekanie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #284 Napisano 20 Lipca 2017 Może jest to spowodowane pozycjonowaniem Arteona? Najsilniejszy silnik diesla będzie tylko w Arteonie ?? Raczej nieprawdopodobne ale może tak kombinują? I tylko tak w Polsce bo w Niemczech nadal jest 240KM w Passacie. Ciekawe jak się sprzedaje Arteon, reklam dosyć dużo bo: - słabo sprzedaje się lub - ludzie przychodzą do salonu VW kupić Passata a tu patrzą i widzą pięknego Arteona i pytają się dlaczego VW nie chwali się takim pięknym modelem?? I dlatego są reklamy Arteona? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #285 Napisano 20 Lipca 2017 dziwne, bo w arteonie i tiguanie biturbo jest dostępny... ciekawe może rzeczywiście w passacie nie będzie dostępny bo passat jest dla arteona jak superb dla passata... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #286 Napisano 20 Lipca 2017 I dlatego są reklamy Arteona? A myślisz, że premiera arteona zbliżona do premiery insigni to przypadek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #287 Napisano 20 Lipca 2017 Aj tam gęgolenie o dupie marynie. Silnik BI-TDI ma wzmocnioną konstrukcję tłoków, korbowodów, oraz samej głowicy. Wytrzymuje spokojnie ponad 200 tys km bez remontów silnika, już były ogłoszenia nawet w PL, Passatów z tym silnikiem z przebiegiem ponad 200.000 km. Jeżdżą bezproblemowo jak się dba i regularnie wymienia olej co najlepiej 15.000 km, Silnik ten daje dobre poczucie bezpieczeństwa podczas wyprzedzania, ale zaznaczam nie jest to żadna wyścigówka, a nawet i chipwać można do 300 KM i 600 NM. Ważne aby silnik był dobrze rozgrzany kiedy się korzysta z pełnej mocy i nie pałować go cały czas bo to mija się z celem. A to, że być może już nie będzie dostępny w Passacie to po prostu marketing mający na celu uatrakcyjnienie Arteona. Podobnie jak fakt, że już teraz w Passatach nie ma silników 6 cylindrowych a w Audi są. To takie moje wyciągnięcie wniosków po wypiciu kilku głębszych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #288 Napisano 23 Lipca 2017 (edytowane) Aj tam gęgolenie o dupie marynie. Silnik BI-TDI ma wzmocnioną konstrukcję tłoków, korbowodów, oraz samej głowicy.Wytrzymuje spokojnie ponad 200 tys km bez remontów silnika, już były ogłoszenia nawet w PL, Passatów z tym silnikiem z przebiegiem ponad 200.000 km. Jeżdżą bezproblemowo jak się dba i regularnie wymienia olej co najlepiej 15.000 km, Silnik ten daje dobre poczucie bezpieczeństwa podczas wyprzedzania, ale zaznaczam nie jest to żadna wyścigówka, a nawet i chipwać można do 300 KM i 600 NM. Ważne aby silnik był dobrze rozgrzany kiedy się korzysta z pełnej mocy i nie pałować go cały czas bo to mija się z celem. A to, że być może już nie będzie dostępny w Passacie to po prostu marketing mający na celu uatrakcyjnienie Arteona. Podobnie jak fakt, że już teraz w Passatach nie ma silników 6 cylindrowych a w Audi są. To takie moje wyciągnięcie wniosków po wypiciu kilku głębszych Może tak jest ale zamawianie i wydawanie Passatów i Arteonów z silnikiem 2,0 Bi-Turbo 240KM została wstrzymana. Te wieści o możliwości chipowania do 300KM i 600Nm to są opowieści tuningowców czy wiadomości z biura projektowego VW? Edytowane 23 Lipca 2017 przez d7d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #289 Napisano 24 Lipca 2017 Raczej tuningowców, bo żadna marka się nigdy nie przyzna ile można wycisnąć z ich silnika po "chipie". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pajak666 Zgłoś #290 Napisano 24 Lipca 2017 dzisiaj wysyłam oficjalne pismo.. będę dawać znać jak potoczyła się sprawa.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #291 Napisano 25 Lipca 2017 Zamówiony biturbo nie przyjedzie.... jestem wk%^#*( mam dosyć VW!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #292 Napisano 25 Lipca 2017 A co się dzieje z tymi silnikami ? Jest oficjalne pismo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #293 Napisano 25 Lipca 2017 (edytowane) Zamówiony biturbo nie przyjedzie.... jestem wk%^#*( mam dosyć VW!!! Przyjedzie tylko trochę później. Po modyfikacjach .... Anuluj zlecenie i zamów np. Mondeo lub Insignię A może wywalczysz duże odszkodowanie ? Edytowane 25 Lipca 2017 przez d7d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pajak666 Zgłoś #294 Napisano 25 Lipca 2017 Zamówiony biturbo nie przyjedzie.... jestem wk%^#*( mam dosyć VW!!! kiedy zamawiałeś? od kogo masz tą informację i co powiedzieli/napisali? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #295 Napisano 25 Lipca 2017 Zmówiłem A6 bardzo dobra oferta. Polecam! Mają świetne finansowanie. Samochód może trochę "przestarzały" technologicznie ale sprawdzony i mam nadzieje bezproblemowy. Gabarytowo jakby trochę ciaśniej niż w B8 ale mieścimy się. Auto będzie za 2 miesiące. W sumie wyszło lepiej..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #296 Napisano 25 Lipca 2017 A6 jest większe niż Passat B8. A6 jest świetnym wyborem, tylko kosztuje co najmniej 100 tys. więcej za porównywalną wersję. Jakie można uzyskać rabaty za samochód do produkcji ? Leasing 101% na 3 lata +0% lub 10% I wpłaty ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #297 Napisano 25 Lipca 2017 Jakie można uzyskać rabaty za samochód do produkcji ? Teraz ? Coś koło 25% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros Zgłoś #298 Napisano 25 Lipca 2017 A6 jest większe na zewnątrz, środek zdecydowanie mniejszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #299 Napisano 25 Lipca 2017 ... środek zdecydowanie mniejszy ? Tak, bagażnik ma zdecydowanie mniejszy. Tylko że nie tylko wielkość bagażnika ma znaczenie. A6 jest zdecydowanie droższy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #300 Napisano 25 Lipca 2017 (edytowane) Super oferta dla osób które zniosą ten ból tzw "tracą myszka " z jednej str samochód dopracowany i sądzę bezawaryjny, wszystkie bolączki wyeliminowane, duży plus za silniki V6 ( diesle ) ale w 2018 r wchodźi następca i niestety obecny idzie w bok na którego nikt nie wzdechnie i nie popatrzy, A7 ciekawsze ale tak samo czeka zmiana modelu tylko ze design i tak ciekawsz ale i droższy druga sprawa to już premium samochody cenę tez obydwa będą lepiej trzymać, ale serwis itd tak samo 2x droższy jak coś je... Edytowane 25 Lipca 2017 przez Slabb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach