zbyszek400 Zgłoś #1 Napisano 27 Lipca 2015 Od pewnego czasu zauważyłem , że lusterko po stronie kierowcy, podczas szybszej jazdy zaczyna drgać. Myślałem, że to przez większy podmuch wiatru, ale lusterko prawe trzyma sie dzielnie i ani drgnie. jest to troche denerwujące , czy ma ktoś podobny problem ? Jak temu zaradzić ewentualnie . Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista Zgłoś #2 Napisano 27 Lipca 2015 Zaczyna Ci się odklejać. zgubisz jak nie zabezpieczysz np. taśmą bezbarwną (przyłapać do obudowy) ale to prowizorka... Oderwij delikatnie i przyklej na silicon. zwróć uwagę na ustawienie. z siliconem to oszczędnie bo rozgrzewa się nieco dłużej z powodu warstwy. Nowy wkład chyba ok. 200 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #3 Napisano 27 Lipca 2015 Ja kleiłem na taśmę dwustronną - niby na szybko, prowizorycznie, ale jeżdżę tak już rok i grzanie też działa bez zarzutu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #4 Napisano 28 Lipca 2015 Tak jak koledzy napisali, najlepiej to przykleić jakimś odpowiednim (elastycznym na temperatury) klejem. Jak podgrzewa i nie odchodzi srebro, to szkoda kupować nowy wkład. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #5 Napisano 28 Lipca 2015 u mnie zaczęło się od drgań po stronie kierowcy, po lekkim podważeniu samo odpadło, drugie zaczęło drgać 2 miesiące później... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbyszek400 Zgłoś #6 Napisano 28 Lipca 2015 Oderwij delikatnie jak można delikatnie oderwać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #7 Napisano 28 Lipca 2015 Delikatnie tzn. nie szarp gwałtownie i na siłę. Jeżeli wkład drży, to zapewne trzyma się już "na włosku" i wielkiej siły do oderwania nie potrzeba... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #8 Napisano 28 Lipca 2015 Miałem to samo. Lewe zostało w dłoniach po lekkim pociągnieciu, prawe podgrzałem suszarką do wlosów- w sama porę, bo trzymalo się w 1 punkcie. Cienko posmarowalem silikonem,po odtłuszczeniu i trzyma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbyszek400 Zgłoś #9 Napisano 28 Lipca 2015 Delikatnie tzn. nie szarp gwałtownie i na siłę. Jeżeli wkład drży, to zapewne trzyma się już "na włosku" i wielkiej siły do oderwania nie potrzeba...Podważyć jakimś drucikiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aciol Zgłoś #10 Napisano 28 Lipca 2015 (edytowane) Podważyć jakimś drucikiem? Witam, spokojnie nic się nie bój, łatwizna - dzisiaj robiłem od strony kierowcy (wcześniej robiłem od pasażera). Ustaw lusterko joystickiem tak, żeby lewa strona lusterka maksymalnie wychyliła się na zewnątrz obudowy. Potem delikatnie podważ palcami aż odczepisz z zaczepów (dość łatwo schodzi). Jak będziesz miał wyjęte to odklej resztę trzymającego się lusterka od plastiku z zaczepami. Odtłuść obydwie powierzchnie. Podklej lusterko taśmą dwustronną (kupisz w Castoramie, Praktikerze itp.). Przyklej z powrotem lusterko na swoje pierwotne miejsce i włóż na zaczepy do obudowy. Powodzenia. p.s. uważaj na przewody od ogrzewania lustra. Lepiej zrobić, bo tak jak koledzy pisali możesz zgubić po drodze, a szkoda by było. Jak masz obawy a jesteś niedaleko od Katowic to zapraszam - zrobimy (taśmę dwustronną mam). Pozdrawiam. Edytowane 28 Lipca 2015 przez Aciol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #11 Napisano 28 Lipca 2015 jak odpada to po podważeniu ręką zostanie w ręku zanim odczepisz z zaczepów............. taśma dwustronna trochę gruba, zmniejszy efekt maty grzejnej, ja jedno wkleiłem na klej do luster (bo robiłem w domu), a drugie na kropelkę ze stacji benzynowej, bo zaczęło odpadać na trasie..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bystra Zgłoś #12 Napisano 28 Lipca 2015 Kleiłem już obie strony - polecam klej dwuskładnikowy. Kleju trzeba nałożyć cienką warstwę - wtedy wkład grzeje jak oryginalnie. Inna sprawa to jakość VW - żeby lusterka odpadały po 8 latach... - mówcie co chcecie ale to żenada... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #13 Napisano 28 Lipca 2015 Inna sprawa to jakość VW - żeby lusterka odpadały po 8 latach... - mówcie co chcecie ale to żenada... 8 lat to mało? nie przesadzaj..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #14 Napisano 28 Lipca 2015 Jasne,że tak.Akumulator możesz wywalić, klocki hamulcowe i inne drobiazgi. Przecież VW to "solidne niemieckie wykonanie";-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bystra Zgłoś #15 Napisano 28 Lipca 2015 Koledzy - elementy podlegające amortyzacji pomijam, choć absurdalna jest co najmniej konstrukcja słynnych silniczków climatronica, gdzie wystarczyłoby odtajnić sam petencjometr (udostępnić zakup i wymianę), zamiast kasować klientów na ponad 600 PLN za cały silniczek. Ale żeby wkład od lusterka samemu się odklejał? To już naprawdę śmiechu warte. Nawet konstrukcja typu "Mały Fiat" miała trwalsze lusterka. I to chyba nie jest kosmiczna technologia, tylko jawne nabijanie kasy klientom. Może za często włączałem podgrzewanie? Cóż za pech, mieszkam w takim klimacie i auto parkuję "pod chmurką"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #16 Napisano 28 Lipca 2015 Dodam, że w dwóch oplach i toyocie wkłady odkleiły mi się identycznie, ale jakoś dzielnie to znoszę i cieszę się że nie mam prawdziwych problemów z autami... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbyszek400 Zgłoś #17 Napisano 28 Lipca 2015 Dziękuję za wszystkie wskazówki. Jutro przystępuję do dzieła. Opiszę jak poszło. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bystra Zgłoś #18 Napisano 28 Lipca 2015 dodam, że w dwóch oplach i toyocie wkłady odkleiły mi się identycznie, ale jakoś dzielnie to znoszę i cieszę się że nie mam prawdziwych problemów z autami... Można i tak - ciągle się zastanawiam na ile liczba postów na forach vw/audi/skoda/seat odpowiada faktycznie jakości tej marki, a ile jest to efekt wynikający z liczby użytkowników (również używanych samochodów)? Czy GM lub Toyota faktycznie produkują bardziej trwałe auta, czy też mniej osób użytkuje samochody używane, przez co mniej jest postów dotyczących tych aut? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robsonik20 Zgłoś #19 Napisano 29 Lipca 2015 Nowy wkład z podgrzewaniem: http://allegro.pl/wklad-lusterka-passat-b5-b6-03-golf-v-plus-ogrzew-i5275561022.html Wymiana: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goretex001 Zgłoś #20 Napisano 5 Sierpnia 2015 (edytowane) Panowie, przepraszam ale ja czegoś nie rozumiem. Mam ten sam problem, lusterko drga w czasie jazdy. Czyli to nie wina całej obudowy i osadzenia, tylko odklejającego się lustra od wkładu ???? Spróbuje dziś to przykleić zobaczymy co będzie... ma ktoś jakieś rysunki i instrukcje do całej obudowy lusterka i jego osadzenie w drzwiach? Edytowane 5 Sierpnia 2015 przez goretex001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach