daro86 Zgłoś #21 Napisano 23 Lipca 2015 Z ciekawością czekam Major na odpowiedź, jaki był koszt zmiany z PD na CR...Zielas wymieniałeś cały silnik, sam słupek czy remont? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #22 Napisano 24 Lipca 2015 Z ciekawością czekam Major na odpowiedź, jaki był koszt zmiany z PD na CR...Zielas wymieniałeś cały silnik, sam słupek czy remont? Mi się udało, nie musiałem robić remontu. Po awarii turbiny silnik nie chciał nawet zakręcić, okazało się że cylindry były pełne oleju. Ale jakbym miał wymieniać słupek, to wolałbym wstawić cały motor z CR. Dostać słupek od PD z małym przelotem jest raczej mało realny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koniu15 Zgłoś #23 Napisano 24 Lipca 2015 A co się stało że silnik chcesz robić? .a propo turbo u mnie silnik nie ucierpiał całe szczęście.ale jak pompa oleju siadła to już wysza szkoła jazdy mały remont pompy turbo panewki o chyba wszystko co pamiętam . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #24 Napisano 24 Lipca 2015 (edytowane) u mnie wygladało to tak: Wymieniłem BKD na CFGC Silnik - 8000zł (5km przebiegu) ECU - 800zł Skrzynie DSG (PQK pod 130KW i 2WD) 5000zł - nowa fabrycznie Dwumasa 1200 nowa Rozrusznik - rozrusznik 250zł - inny jest niz do starej DSG Wydech dorobiowny 1000zł (bez DPF , CFGC ma z drugiej strony wydech niz BKD Półoski 1000zł (pod CFGC sa mocniejsze) IC 500zł - przyłącza na rury z opaskami ( w KOŃCU!!!!!) a nie te zatrzaskowe jakies tam rury jescze doszły do IC bo brakło i trochę do chłodzenia pod webasto , bo fabrycznie motor nie miał instalacji pod webasto całosc wyszła ponad 15tys bez roboty Wymiane robiłem sam , zajeło mi to troche bo nie miałem czasu i tylko weekendami Sama wymiana silnika to dzień , 6 śrub, wyjeżdżasz na palecie, wjeżdżasz nowym , wszystko pasuje najwięcej roboty było z kablami , by wykorzystać starą wiązkę i pociągnąć tylko te niezbędne kable Został mi tylko jakiś błąd pompki obiegu wody 2 , ale uporałem się i z tym dość szybko. Teraz żadnego błędu, auto zrobione BEZ DPF 5 mies juz jezdze . zrobiłem 11 tys km, zadnego problemu Spalanie co do BKD - spadło mi min 1-2l ... wcześniej na połowie zbiornika (tankując pod korek) robiłem jakis 400km teraz dochodzę do 600km na BKD do rezerwy nie zrobiłem więcej jak 600...no 650, teraz wyszło mi 900 i ponad A jeżdżę tak samo w zasadzie, te same trasy dom , praca , jakis tam urlop. Spalanie na postoju - BKD 0.9-1.0 bez AC... CFGC - 0,6-0,7 bez AC Spalanie w trasie 100-140km./h w BKD dochodziło to 14-15l, na CFCG wychodzi mi ok 10-11l ... opony te same itp Wrażenia z jazdy - bajka , kultura pracy .. .... po zamianie silnika to tak jak bym się na bęzynę przesiadł tu kilka foto tego co było zrobione / robione jeszcze stare BKD Juz bez motoru kompletny Nowa skrzynia PQK Po montażu Edytowane 24 Lipca 2015 przez Major Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #25 Napisano 15 Grudnia 2021 Czy bmn silnik na Pompowtryskach można zmienić na silnik cr? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszan Zgłoś #26 Napisano 30 Sierpnia 2023 witam, proszę o potwierdzenmie czy bez komplikacji mogę zamienić BMR na BMN, sterownik jest ten sam to już sprawdziłem różnicą jest tylko brak wałków wyrównoważających? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach