Skocz do zawartości
mariusz1985

Passat 2.0TDI 170KM DSG szarpanie przy przyspieszaniu

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mialem to samo gdzies przy przebiegy 140k. Wymiana pompy w zbiorniku nie pomogla, ASO stwierdzilo ze to sprezarka, wymianiłem, i problem ustąpił bezpowrotnie. Teraz mam ponad 270k na budziku i wszystko jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mialem to samo gdzies przy przebiegy 140k. Wymiana pompy w zbiorniku nie pomogla, ASO stwierdzilo ze to sprezarka, wymianiłem, i problem ustąpił bezpowrotnie. Teraz mam ponad 270k na budziku i wszystko jest ok.

 

Co dokładnie wymienili - turbosprężarkę??

 

właśnie wróciłem od mechanika i prawdopodobnie padnięta jest gruszka przy turbinie zacina się i pracuje nierówno, przez to może występować też szarpanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nagrałem film z działania cięgna / sztangi gruszki od turbiny, czy ktoś może się wypowiedzieć czy tak powinna działać, nie wiem czy skok jest dokładnie widoczny ale wydaje mi się trochę mały, i czy od zacinania się zmiennej geometrii może szarpać autem przy przyspieszaniu, od kilku dni coraz gorzej.

 

film: https://youtu.be/zHPGq-yIPG4

 

 

I niestety na 99% okazała sie geometria turbiny, ww wtorek daje turbinke do czyszczenia i zobaczymy czy udała się diagnoza,

Edytowane przez mariusz1985

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy mam ten sam problem co wy paszczak b6 tez bmr 170 objawy szarpanie przy obr 2600 w gore tak do 3400 i ok turbina byla wyciągana piaskowane kierownicę. Wszystko było ok jakiś miesiac teraz znowu to samo jezdzilem autem przewaznie na dlugie trasy. Szarpanie raz jest raz nie ma. Bledow na komp zero. Pompa w baku chodzi normalnie co dalej??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki zróbcie logi dynamiczne dla turbinki bloki pom 003, 011, oprócz dynamicznych polecam Basic Settings. Jeśli coś z turbo będzie widać.

Jak robić logi dynamiczne, odsyłam do szukajki wiele razy opisywane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem identyczny problem, u mnie była geometria turbiny sprawdź u siebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może u mnie przyczyna była peknieta głowica na każdym cylindrze:rozpacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam mały problem z swoim DSG 6b silnik BMR

 

Skrzynia pracuje bardzo dobrze bez problemu przełącza biegi nie ślizga się nie szarpie nie stuka ale...

Podczas ruszania zrywa. Zachowuje się tak że po puszczeniu hamulca delikatnie rusza bardzo płynnie i w momencie dodania gazu jest takby jak zryw albo jedno szarpnięcie. Tylko raz i tylko podczas ruszania i tylko podczas dodawania gazu. Od zera do toczenia się jest bardzo płynnie bez szarpania stukania itp. Podczas dodania gazu jest szarpnięcie. Efekt jest taki jak by były zerwane poduszki, wymieniłem już prawie wszystkie tylko pozostała ta okrągła w wózku ale nie wydaje mi się żeby była zerwana. Już mnie to powoli denerwuje że nie można autem płynnie ruszyć. Brak błędów w skrzyni. Olej wymieniony, i co dalej?

A może to dwumasa? Ale nie szarpie przy gaszeniu zapalaniu ani przełączania biegów.

Czy ktoś może polecić jakąś firmę w okolicy poznania która ogarneła by ten temat?

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony zgodnie z punktem 2.1.a regulaminu forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam serdecznie, nie znalazłem swojego problemu więc się podłączę, posiadam passata b6 DSG 2.0 tdi 140 KM 2006r problem mam tylko rano jak silnik jest zimny , nie mogę ruszyć autem na żadnym biegu ani do przodu ani do tyłu, muszę poczekać 10-15 sek aż się troszkę olej rozprowadzi lub nie wiem może to sprawa ciśnienia i wtedy już idzie normalnie, nic innego się nie dzieje podczas jazdy sprzęgło chodzi normalnie nic nie stuka, nie szarpie , nie ślizga biegi zmienia płynnie chodzi jak nówka. cały problem jest tylko przez pierwsze 10-15 sek po pierwszym uruchomieniu, przez resztę dnia chodzi już normalnie. Olej i filtry zmieniałem jakieś 15 tyś temu. Co prawda na warsztacie ale takim zaufanym więc chyba raczej wymienili. co myślicie o tym problemie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności