11rafal Zgłoś #1 Napisano 13 Lipca 2015 Witam jak w tylule , udostepniam wsad do Passata b6 2.0 TDI BMR 170 na moc oraz dpf off , wykonana przez firme car connect . A głownie chodzi mi o ocene tego wsadu bo strasznie mi kopci , pozdrawiam i dziekuje za pomoc. Wsad w linku. http://przeklej.org/file/T6aw4l/03G906018EM.Bin.Bin.dpf.off Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #2 Napisano 14 Lipca 2015 (edytowane) A jak ma nie kopcić skoro jest ruszone 3/4 z każdej mapy kalibracji długości wtrysku ? Dodatkowo: - wysterowanie N75 seryjne (będą przeładowania i falowania doładowania) - boost podniesiony do 1.72b ale co z tego jak limiter został na seryjnym poziomie 1.5bara i właśnie tyle turbo będzie dmuchało... oczywiście mapa zaznaczona i %% w górę co spowoduje zwiększenie spalania - mapy konwersji IQ na NM, to samo ruszona niemal cała procentowo w górę Krótko mówiąc auto nie będzie dobrze jeździło ale dobrze dymiło. /dodano/ - początki wtrysku również seryjne.. Edytowane 14 Lipca 2015 przez Daron - Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #3 Napisano 16 Lipca 2015 Podłączę się pod temat: wczoraj w renomowanym warsztacie (niemal specjalnie przejechałem do niego 300km) usunąłem DPF (fizycznie i programowo). Po tej operacji shamowano mi motor i okazało się, że na seryjnym sofcie auto ma 175KM i 365Nm (czyli niespotykanie zdrowa seria) ale podczas hamowania... wyraźnie dymiło. Po podkręceniu mocy do 193KM auto zaczęło dymić jeszcze mocniej w związku z czym postanowiłem wrócić do seryjnych ustawień. Renomowany tuner twierdzi, że cały osprzęt silnika jest jak najbardziej sprawny i nie widzi przyczyny dymienia. Pytanie: czy możliwe jest, że dymienie silnika BMR po usunięciu filtra należy przyjąć jako coś "normalnego"? Na forum co najmniej kilku użytkowników skarży się na tą przypadłość... PS: dziś poprosiłem kierowcę TIR aby obserwował mój tył i dał znać czy widzi dym - odpowiedział, że za autem nic nie widzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #4 Napisano 16 Lipca 2015 Adam, po wywaleniu DPF najzwyczajniej mogła się wydostawać sadza z początku wydechu i przez kilka przejazdów był efekt kopcenia, a po dobrym wygrzaniu to zniknęło dlatego też teraz nie widać - chyba że kierowca TIRa źle mówi i jest dym (wtedy sprawdź EGR czy nie zaciął się w pozycji pół otwartej). BMR jak i BRD po zrobieniu na 190-195 nie powinien dymić w żadnym zakresie, dobijając do 200 będzie już dym nie da się tego oszukać tam są za małe wtryski na krzesanie mocy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #5 Napisano 17 Lipca 2015 (edytowane) Tuner nie miał pomyslu co może powodować kopcenie, bo w jego opinii wszystkie elementy silnika działają poprawnie - z reszta moc na seryjnym sofcie zdaje sie to potwierdzać... Ale w stojącym aucie dym widać (delikatnie, ale jednak)... Aha: czy nieprawidłowo działający EGR pokazuje błędy podczas diagnostyki komputerowej, czy do tego trzeba go obejrzeć? I czy uszkodzona przepływka również pokaże błędy podczas diagnostyki komputerowej? Edytowane 17 Lipca 2015 przez agamek12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki_M Zgłoś #6 Napisano 17 Listopada 2015 (edytowane) witam! Daron prosiłbym Cię o potwierdzenie poprawności zgranego wsadu (orginał w mapach ) podobno wyłączony jest dpf .Czy pomógłbyś mi podnieść moc. Zamieszczam wsad i logi. soft: http://www.opzz.org.pl/documents/427617/cd82f8f5-dfb8-454c-a5d8-61f9545d71a5 logi http://www.opzz.org.pl/documents/427617/633586a8-64be-47d6-8e4f-801122e57049 http://www.opzz.org.pl/documents/427617/3118e5bf-6001-4202-b8fa-056eafc783a6 Edytowane 17 Listopada 2015 przez darecki_M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #7 Napisano 18 Listopada 2015 U mnie po wywaleniu DPFa i wizycie w kwietniu u Darona (wyłączony DPF i EGR + podniesiona moc do 199KM i 411Nm) jeździ auto jak marzenie Przy normalnej eksploatacji zero dymu. Jak przybutuje, to oczywiście trochę zakopci, ale na tyle delikatnie, że nie uważam tego za wadę. Polecam usługi Darka. Ma gość wiedzę, sprzęt i cierpliwość. Ja żałuję, że go wcześniej nie odwiedziłem :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki_M Zgłoś #8 Napisano 18 Listopada 2015 jak z Darkiem się skontaktować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #9 Napisano 18 Listopada 2015 jak z Darkiem się skontaktować. Napisz mu wiadomość - http://forum.vw-passat.pl/members/40529-Daron Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lgserwis Zgłoś #10 Napisano 25 Grudnia 2015 Koledzy, zdrowy silnik z poprawnie działającym osprzetem bez zadnych nieszczelnosci w dolocie nie powinien kopcić . Jedynie delikatna czarna mgiełka jest dopuszczalna Tutaj masz wykres również dla silnika 2.0 TDI 207 km i 421 Nm i nie ma mowy o dymieniu. tutaj lekko kopcący przy wyższych obrotach przypadek 2.0 TDI 170 PD BMR z większym przebiegiem , dlatego też nie dostał więcej mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitekt Zgłoś #11 Napisano 30 Grudnia 2015 witam koledzy ja miałem w seri niby 160km auto szarpało przy przyspieszaniu teraz mam dpf off została puszka rano lekko dzwoni w tłumniku na zimnym teraz mam 196km i 480NM wg wykresu jedzie jak szalone leko zakopci na niebiesko czasem ale strasznie kopci na biało ale teraz na dworze jest mroz to normalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #12 Napisano 30 Grudnia 2015 witam koledzy ja miałem w seri niby 160km auto szarpało przy przyspieszaniu teraz mam dpf off została puszka rano lekko dzwoni w tłumniku na zimnym teraz mam 196km i 480NM wg wykresu jedzie jak szalone leko zakopci na niebiesko czasem ale strasznie kopci na biało ale teraz na dworze jest mroz to normalne? [ATTACH=CONFIG]139854[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]139855[/ATTACH] No to Ci ładnie niutonków wyciągnęli U mnie ze 176KM i 367Nm wyszło 199KM i 411Nm, więc Twoje 480Nm to kosmos Co do dzwonienia wydechu po wywaleniu DPF'a i białego dymu rano, to mam to samo, a motor zdrowy więc chyba wszystko OK. Skrapla się woda i paruje, a jak się silnik i wydech zagrzeje, to zero dymu. Bezproblemowego użytkowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitekt Zgłoś #13 Napisano 31 Grudnia 2015 no przyspieszenie jest nieziemskie teraz ale aż mi dziwne ze tyle wyszło skoro kazdy BMR ma srednio 420NM po za tym czekam tylko kiedy koło dwumasowe podziekuje za wspołprace z takim momentem:przestraszony ale narazie zrobiłem około 500km i jest ok SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #14 Napisano 18 Stycznia 2016 Fajne wyniki. Niedlugo bede chcial swojego dlubnac. Wyniki tez tu wrzuce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
salala32 Zgłoś #15 Napisano 4 Czerwca 2016 Witam, mam problem z passateb b6 2. tdi 170km (bmr) Auto nie ma mocy!! Byłem na hamowni w poznaniu,okazało się że auto wykrzesało aż całe 107 kucków i 220 N wiec jest to jakaś porażka. Podjechałem do mechanika sprawdził kompem niby wszystko ok wtryski leją turbo dmucha. Mieliście może taką przypadłość ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #16 Napisano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) Ostatecznie zostal program zielony - prawie 500Nm to jednak troche za mocno na standardowy osprzet. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez tmstp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #17 Napisano 2 Września 2016 Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach