Skocz do zawartości
Piotrek221

Prośba o analizę logów passat b5 130km AVF

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Może ktoś rzuci okiem na te logi. Jeśli będzie jeszcze jakiś potrzebny proszę o informacje. Ogólnie samochód jest strasznie mułowaty w dolnym zakresie obrotów do 2100tys gdzieś nie ma mocy. Dopiero zaczynam swoją przygodę z vagiem więc z góry przepraszam za błędy.

 

Dynamiczne

011 http://vaglog.pl/log_224452.html

010 http://vaglog.pl/log_224461.html

008 http://vaglog.pl/log_224462.html

004 http://vaglog.pl/log_224463.html

003 http://vaglog.pl/log_224464.html

 

Basic settings

000 http://vaglog.pl/log_224453.html

003 http://vaglog.pl/log_224457.html

011 http://vaglog.pl/log_224455.html

 

statyczne

 

000 http://vaglog.pl/log_224454.html

018 http://vaglog.pl/log_224456.html

013 http://vaglog.pl/log_224458.html

023 http://vaglog.pl/log_224459.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EGR wyłączony ? Jeśli tak to radzę sprawdzić gruszkę i podciśnienie, coś stawia opór na początku załączenia turbiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto po chipie i raczej nie za wysokich lotów. Synchro na sporym plusie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Auto po chipie i raczej nie za wysokich lotów. Synchro na sporym plusie.

 

Synchro ustawiłem na 0.0, wymieniłem wężyki podciśnienia, zawór n75(miałem na zbyciu), ale dużo w kwestii mocy się nie zmieniło. Autko mam raptem kilka dni egr jet zaślepiony. Skąd wiesz że po chipie?Przynajmniej ja nic nie robiłem.

Edytowane przez Piotrek221

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po logach widzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tym bardziej że ma A4 B6 Avant quattro AVF 1.9 na serii...

chyba będziesz musiał podjechać wgrać serię dodatkowo, chyba wcześniej turbina już komuś nie pasowała i przez to podnosił, bo coś ona wolno wstaje.... a co z gruszką? może masz przypieczone łopatki ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tym bardziej że ma A4 B6 Avant quattro AVF 1.9 na serii...

chyba będziesz musiał podjechać wgrać serię dodatkowo, chyba wcześniej turbina już komuś nie pasowała i przez to podnosił, bo coś ona wolno wstaje.... a co z gruszką? może masz przypieczone łopatki ?

 

Co do turbiny wymieniana była 3 miesiące temu jest na nią gwarancją więc wątpię żeby były jakieś problemy z gruszką czy łopatkami.

Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale była też robiona wcześniej przekładka z automatu na manual 5-biegowy, ale kodowanie silnika jest ustawione dobrze 00002, przez to nie działa teraz np. tempomat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze zamieniam profilaktycznie bo a nóż widelec będzie to miało winę, jeśli oczywiście sprawdzę podciśnienia itp. Jeśli już wszystko posprawdzam to turbo na stół bo to najbardziej kosztowna operacja i czasochłonna i praktycznie na 99% mamy przyczynę. No ale każdy robi jak uważa... A już były tu takie tematy gdzie mieli profesjonalnie wyczyszczone turbiny, tak że lustra a po miesiącu znowu to samo....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autko nadal nie ma mocy do 2000tys obr. potem w miarę jedzie. Czy problem może być spowodowany np. zapchanym wydechem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co zrobiłeś w ogóle w tym kierunku żeby auto działało ? bo jak narazie my wymyślamy co może być, co można sprawdzić żeby usterkę zlikwidować, a jak narazie na pomysłach się kończy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Autko nadal nie ma mocy do 2000tys obr. potem w miarę jedzie. Czy problem może być spowodowany np. zapchanym wydechem?

 

Spotkałem się na tym forum z przypadkiem gdzie osoba miała przytkany wydech i w całym zakresie obrotów turbo pompowało niewielkie wartości. U Ciebie tylko ten dół wygląda słabo.

 

Na Twoim miejscu wgrałbym serię Piotrek i powtórzył logi - najlepiej wszystkie bo statycznych trochę brakuje; mój też nie miał mocy do 2000 obr./min. , ale miałem też więcej innych niepokojących objawów i okazało się, że problemem były pompowtryskiwacze, a nie jak mi wciskali kit pseudo-magicy z warsztatów - turbosprężarka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zainteresowanie.

Zamieszczam nowe logi po ustawieniu synchro, wymianie wężyków podciśnienia, zaworu N75.

Wydech, katalizator sprawdzone. Gruszka też sprawdzona sztanga chodzi jak powinna. Auto dalej zbiera się jakbym osła w dupę kopał.

Wiem teraz tyle że auto podobno zaczęło być mułowate po tym jak turbina się rozwaliła i poszła do regeneracji.

 

Statyczne:

000 http://vaglog.pl/log_226730.html

001 http://vaglog.pl/log_226732.html

003 http://vaglog.pl/log_226731.html

004 http://vaglog.pl/log_226724.html

005 http://vaglog.pl/log_226725.html

007 http://vaglog.pl/log_226727.html

013 http://vaglog.pl/log_226726.html

018 http://vaglog.pl/log_226728.html

023 http://vaglog.pl/log_226729.html

 

BS:

000 http://vaglog.pl/log_226733.html

003 egr jest zaślepiony

011 http://vaglog.pl/log_226734.html

 

dynamiczne:

 

000 http://vaglog.pl/log_226742.html

011 http://vaglog.pl/log_226741.html tak samo jak w moim pierwszym poście

008 http://vaglog.pl/log_226740.html

004 http://vaglog.pl/log_226739.html

001 http://vaglog.pl/log_226738.html

010 http://vaglog.pl/log_226737.html

Edytowane przez Piotrek221

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności