Piotrek221 Zgłoś #1 Napisano 10 Lipca 2015 Witam Może ktoś rzuci okiem na te logi. Jeśli będzie jeszcze jakiś potrzebny proszę o informacje. Ogólnie samochód jest strasznie mułowaty w dolnym zakresie obrotów do 2100tys gdzieś nie ma mocy. Dopiero zaczynam swoją przygodę z vagiem więc z góry przepraszam za błędy. Dynamiczne 011 http://vaglog.pl/log_224452.html 010 http://vaglog.pl/log_224461.html 008 http://vaglog.pl/log_224462.html 004 http://vaglog.pl/log_224463.html 003 http://vaglog.pl/log_224464.html Basic settings 000 http://vaglog.pl/log_224453.html 003 http://vaglog.pl/log_224457.html 011 http://vaglog.pl/log_224455.html statyczne 000 http://vaglog.pl/log_224454.html 018 http://vaglog.pl/log_224456.html 013 http://vaglog.pl/log_224458.html 023 http://vaglog.pl/log_224459.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #2 Napisano 10 Lipca 2015 EGR wyłączony ? Jeśli tak to radzę sprawdzić gruszkę i podciśnienie, coś stawia opór na początku załączenia turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #3 Napisano 12 Lipca 2015 Auto po chipie i raczej nie za wysokich lotów. Synchro na sporym plusie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek221 Zgłoś #4 Napisano 13 Lipca 2015 (edytowane) Auto po chipie i raczej nie za wysokich lotów. Synchro na sporym plusie. Synchro ustawiłem na 0.0, wymieniłem wężyki podciśnienia, zawór n75(miałem na zbyciu), ale dużo w kwestii mocy się nie zmieniło. Autko mam raptem kilka dni egr jet zaślepiony. Skąd wiesz że po chipie?Przynajmniej ja nic nie robiłem. Edytowane 13 Lipca 2015 przez Piotrek221 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #5 Napisano 13 Lipca 2015 Po logach widzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #6 Napisano 14 Lipca 2015 tym bardziej że ma A4 B6 Avant quattro AVF 1.9 na serii... chyba będziesz musiał podjechać wgrać serię dodatkowo, chyba wcześniej turbina już komuś nie pasowała i przez to podnosił, bo coś ona wolno wstaje.... a co z gruszką? może masz przypieczone łopatki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek221 Zgłoś #7 Napisano 14 Lipca 2015 tym bardziej że ma A4 B6 Avant quattro AVF 1.9 na serii... chyba będziesz musiał podjechać wgrać serię dodatkowo, chyba wcześniej turbina już komuś nie pasowała i przez to podnosił, bo coś ona wolno wstaje.... a co z gruszką? może masz przypieczone łopatki ? Co do turbiny wymieniana była 3 miesiące temu jest na nią gwarancją więc wątpię żeby były jakieś problemy z gruszką czy łopatkami. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale była też robiona wcześniej przekładka z automatu na manual 5-biegowy, ale kodowanie silnika jest ustawione dobrze 00002, przez to nie działa teraz np. tempomat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #8 Napisano 14 Lipca 2015 Ja zawsze zamieniam profilaktycznie bo a nóż widelec będzie to miało winę, jeśli oczywiście sprawdzę podciśnienia itp. Jeśli już wszystko posprawdzam to turbo na stół bo to najbardziej kosztowna operacja i czasochłonna i praktycznie na 99% mamy przyczynę. No ale każdy robi jak uważa... A już były tu takie tematy gdzie mieli profesjonalnie wyczyszczone turbiny, tak że lustra a po miesiącu znowu to samo.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek221 Zgłoś #9 Napisano 25 Lipca 2015 Autko nadal nie ma mocy do 2000tys obr. potem w miarę jedzie. Czy problem może być spowodowany np. zapchanym wydechem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #10 Napisano 26 Lipca 2015 co zrobiłeś w ogóle w tym kierunku żeby auto działało ? bo jak narazie my wymyślamy co może być, co można sprawdzić żeby usterkę zlikwidować, a jak narazie na pomysłach się kończy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biszczan Zgłoś #11 Napisano 28 Lipca 2015 Autko nadal nie ma mocy do 2000tys obr. potem w miarę jedzie. Czy problem może być spowodowany np. zapchanym wydechem? Spotkałem się na tym forum z przypadkiem gdzie osoba miała przytkany wydech i w całym zakresie obrotów turbo pompowało niewielkie wartości. U Ciebie tylko ten dół wygląda słabo. Na Twoim miejscu wgrałbym serię Piotrek i powtórzył logi - najlepiej wszystkie bo statycznych trochę brakuje; mój też nie miał mocy do 2000 obr./min. , ale miałem też więcej innych niepokojących objawów i okazało się, że problemem były pompowtryskiwacze, a nie jak mi wciskali kit pseudo-magicy z warsztatów - turbosprężarka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek221 Zgłoś #12 Napisano 29 Lipca 2015 (edytowane) Dzięki za zainteresowanie. Zamieszczam nowe logi po ustawieniu synchro, wymianie wężyków podciśnienia, zaworu N75. Wydech, katalizator sprawdzone. Gruszka też sprawdzona sztanga chodzi jak powinna. Auto dalej zbiera się jakbym osła w dupę kopał. Wiem teraz tyle że auto podobno zaczęło być mułowate po tym jak turbina się rozwaliła i poszła do regeneracji. Statyczne: 000 http://vaglog.pl/log_226730.html 001 http://vaglog.pl/log_226732.html 003 http://vaglog.pl/log_226731.html 004 http://vaglog.pl/log_226724.html 005 http://vaglog.pl/log_226725.html 007 http://vaglog.pl/log_226727.html 013 http://vaglog.pl/log_226726.html 018 http://vaglog.pl/log_226728.html 023 http://vaglog.pl/log_226729.html BS: 000 http://vaglog.pl/log_226733.html 003 egr jest zaślepiony 011 http://vaglog.pl/log_226734.html dynamiczne: 000 http://vaglog.pl/log_226742.html 011 http://vaglog.pl/log_226741.html tak samo jak w moim pierwszym poście 008 http://vaglog.pl/log_226740.html 004 http://vaglog.pl/log_226739.html 001 http://vaglog.pl/log_226738.html 010 http://vaglog.pl/log_226737.html Edytowane 30 Lipca 2015 przez Piotrek221 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach