AndrewL Zgłoś #201 Napisano 30 Listopada 2017 Pytanie do Wszystkich posiadaczy B8. Przez 4 lata jezdzilem Alltrackiem B7 177 KM 4 motion. Auto cudowne. reagowal jak brzytwa na kazdy ruch i wprowadzic go w poslizg przy normalnej jezdzie nie bylo latwo Teraz przesiadlem sie na Allatrck B8 240 Bi turbo i mam wrazenie ze naped dziala znacznie gorzej. Przy mocniejszym wcisnieciu gazu przy ruszaniu kola boksuja- fakt ze krotko ale jednak. zwlaszca przy szybkim ruszaniu przy skreconych kolach W B7 to sie nie zdazalo- ruszal jak z procy. czy ktos ma podobne wrazenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #202 Napisano 30 Listopada 2017 Myślę, że w tym przypadku zmiana Nm ma duże znaczenie. W B7 miałeś pewnie coś z 350Nm a teraz 500! To mega duża różnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros Zgłoś #203 Napisano 30 Listopada 2017 (edytowane) Nie jeździłem B7, ale w B8 mam podobne odczucia, buksowanie na skręconych kołach i odczuwalna zwłoka w załączaniu tyłu. Kumpel ma xc60 i tam szczerze mówiąc haldex działa dużo szybciej. Edytowane 30 Listopada 2017 przez jaros Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elkrecik Zgłoś #204 Napisano 30 Listopada 2017 W którymś z tygodników motoryzacyjnych niecały rok temu był test napędów 4x4, był tam min B8 i testujący zwrócili uwagę na dużą zwłokę napedu w Passacie i działanie zdecydowanie gorsze w stosunku do B7... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #205 Napisano 30 Listopada 2017 Nie jest wskazane szybkie ruszanie na skręconych kołach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrewL Zgłoś #206 Napisano 1 Grudnia 2017 Moze rzeczywiscie rozniaca w Nm ma wplyw tutaj, ale jednak czuje sie troche zawiedzony. Kwestia czy powinno sie ruszac na skreconych kolach czy nie nie ma znaczenia. Ja sie nawet zgadzam ze pewnie nie powinno ale B7 robil to bez problemu. Wczoraj pojezdzilem sobie troche po bloto/sniegu, w Warszawie i musze powiedziec ze ogolnie auto zachowuje sie bardzo dobrze, zakrety trzyma bardzo ladnie, pelna kontrola. Rusza spod swiatej jak rakieta, choc jeszcze nie wciskam gazu do konca bo mam dopiero 400 Km przejechane i nie chce go pilowac ( tak przy okazji co sadzicie o koniecznosci docierania silnika?) No tylko to ruszanie.... Przez to boksowanie mam wrazenie ze samochod bedzie mniej stabilny przy sytuacji awaryjnej, z drugiej strony ten ma XDS a B7 nie mial... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multisync Zgłoś #207 Napisano 1 Grudnia 2017 18 minut temu, AndrewL napisał: ...tak przy okazji co sadzicie o koniecznosci docierania silnika? Silniki są już dotarte a zalecany 1000 km spokojnej jazdy od nowości dotyczy układania się wszystkich ruchomych elementów auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrewL Zgłoś #208 Napisano 1 Grudnia 2017 10 minutes ago, multisync said: Silniki są już dotarte a zalecany 1000 km spokojnej jazdy od nowości dotyczy układania się wszystkich ruchomych elementów auta. i twoim zdaniem warto ten 1000 odczekac? korci mnie zeby go pocisnac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multisync Zgłoś #209 Napisano 1 Grudnia 2017 Moim zdaniem jest to przydatne. Nie ukrywam, że mnie też korciło ale w moim przypadku 1000 km szybko się nakręcił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shoo Zgłoś #210 Napisano 16 Grudnia 2017 (edytowane) To ja też się pochwale, bo faktycznie może minąć chwila zanim ten samochód będzie ponownie taki czysty: Jestem niecierpliwy więc brałem tak jak stał w salonie - bardzo mi się podoba że RM2018 i ma światła ze zmienną grafiką jak w wersji highline. Nie wiem dlaczego dopiero od niedawna można to zamawiać, a co więcej nie wiem dlaczego prawie żaden dostępny od ręki tego nie ma:/ Felgi 19" Albertville na których stał na razie zamieniłem na 18" od Audi Q5 z zimówkami. Na lato się zobaczy - albo zostawię, ale sprzedam i kupie tylko letnie opony. Póki co 2 dni i 1000km przejechane, jest super Edytowane 16 Grudnia 2017 przez shoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proarnes Zgłoś #211 Napisano 17 Lutego 2018 Poprosze o informacje jak wyglada spalanie w silniku 2.0tsi w alltracku? Szczegolnie przy jezdzie autostradowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros Zgłoś #212 Napisano 18 Lutego 2018 (edytowane) 1 Średnio 50/50 10,5-11 l/100 w mieście przy korkach potrafi łyknąć 15l. Edytowane 18 Lutego 2018 przez jaros Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spineless Zgłoś #213 Napisano 18 Listopada 2020 Witam wszystkich Przymierzam się do 2-3 letniego Alltracka i zastanawiam nad silnikiem. Jak duża jest różnica między 190 KM a 240 KM w raczej dynamicznej jeździe ? Teraz jeżdżę Octavią 2.0 tdi zchipowaną ze 150 na 184 KM i mielenie przy mocnym przyspieszaniu jest bardzo irytujące + zawsze by się chciało mieć tych kucy nieco więcej podczas wyprzedzania Warto czekać na pojawienie się jakiejś zadbanej sztuki w BiTdi czy jednak zwykłe turbo w zupełności wystarcza ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
geenel Zgłoś #214 Napisano 25 Listopada 2020 (edytowane) 190KM zrobisz chipem w okolice 230-240. Z opinii użytkowników wersja 190 silnika pracuje dużo bardziej kulturalnie i jest generalnie mniej problematyczna w porównaniu do 240. Edytowane 25 Listopada 2020 przez geenel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spineless Zgłoś #215 Napisano 28 Listopada 2020 Dzięki. Ilość dostępnych 190 km w Alltracku jest też nieporównywalnie większa, więc z czegoś można już wybierać, 240 km natomiast jak na lekarstwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hb1742 Zgłoś #216 Napisano 22 Marca 2023 Koledzy pozwolą, że odgrzebię ten stary temat 🙂 Zmieniłem ostatnio swojego starego B7 na Alltracka B8 (TSI 220KM) i szlag mnie trafia jak to się beznadzienie prowadzi. Zawieszenie w porównaniu z B7 jest tragiczne. Ok, mój B7 miał niby usportowione zawieszenie, cokolwiek to znaczy, ale w porównaniu z Alltrackiem po zakrętach jeździł jak gokart. Alltrack buja się jak nie przymierzając 2 tonowe XC70 poprzedniej generacji które też testowałem przed zakupem. O dynamicznej jeździe typu dohamowanie > apex > gaz na wyjściu nie ma mowy, wyczucie tego gdzie jestem w zakręcie jest zerowe. Alltrack ma niby DCC, jednak jego ustawienia nie wydają się nic zmieniać w odczuwalny sposób. Ma też 17 calowe felgi z wysokimi oponami, co z pewnością nie pomaga. I teraz pytanie, szczególnie do posiądających alltracki: czy to jest normalne? Wasze też tak mają? Czy jest jakiś znany sposób na poprawę właściwości jezdnych? Poza zmianą na większe felgi, zamówiłem już 18", większych z różnych powodów nie chcę. Inne sprężyny? Kurcze samochodu nie chcę zmieniać, bo poza prowadzeniem wszystko mi pasuje 🙂 Uprzedając komentarze - ja tych dodatkowych 2cm prześwitu potrzebuję tylko żeby nie obijać miski olejowej przy dojeździe na działkę, nie oczekuję od niego właściwości terenowych. Zwykły variant 4motion był zwyczajnie trochę za niski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hb1742 Zgłoś #217 Napisano 15 Kwietnia 2023 Sam sobie odpowiem Po zmianie kół na z 17" na 18" i założeniu nowych opon (conti premium contact) jest zdecydowanie lepiej. Nie idealnie, zbieżnie z tym czego oczekiwałem po podniesionym kombi - przynajmniej jestem w stanie stwierdzić co się dzieje z samochodem w zakręcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #218 Napisano 14 Października 2023 Witam! Jestem w grupie od 12.10.2023 r. Posiadam Passata Alltrack B8 z 2016 r. Poj. 2.0 l. Diesel 190 KM. DSG 6 biegów. Przebieg 138000 km. Od kilkunastu dni, po wyhamowaniu do zera, zarówno przez ACC, z funkcją Hold jak i bez włączonych tych systemów, z tyłu daje się słyszeć wyraźny odgłos którego ani dokładnego miejsca, ani powodu nie mogę ustalić. Ktoś może miał takie zdarzenia? Dziękuję za wszystkie merytoryczne uwagi. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach