Bartz Zgłoś #321 Napisano 12 Sierpnia 2019 Dnia 8.08.2019 o 11:00, gstroy napisał: Przy większych predkościach rzędu 140-150 km/h spalanie gwałtownie rośnie, a zasięg maleje. Napisałeś że spalanie gwałtowanie rośnie. To znaczy jakie optymalne osiągasz spalanie wg komputera przy prędkościach typowo autostradowych 140-150? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gstroy Zgłoś #322 Napisano 12 Sierpnia 2019 Przy spokojnej jeździe 120 km/h autostradą praktycznie stale był aktywny tryb 2-cylindrowy, chyba że trafiło się jakieś wzniesienie albo musiałem kogoś wyprzedzić. Chwilowe spalanie pokazywane przez komputer oscylowało nieco powyżej 5 litrów. A przy prędkości 150 km/h rosło do ok. 8 litrów. Podkreślam, że to spalanie chwilowe. Odniosłem wrażenie, że różnica dla średniego spalania mogłaby wynieść między 1 a 2 litry na 100 km. Nie da się jechać stale 120 na godz., bo przy wyprzedzaniu trzeba przyspieszyć. Tak samo, jak nie da się stale jechać 150 na godz., bo wiele samochodów jedzie wolniej, np. 130, 140 na godz. i kiedy zajmują lewy pas, trzeba zwolnić. Natomiast najbardziej obrazowo wyglądało to przy zasięgu. Przy pełnym baku i jeździe ekonomicznej komputer pokazywał po zatankowaniu zasięg 1150 km, który malał bardzo powoli. Ale podczas kilkunastu minut jazdy z predkością 150 km zasięg dosłownie topniał w oczach. Zależało mi, żeby za granicą tankować jak najmniej, więc postawiłem na ekonomikę. Co do zaniżania spalania przez komputer, nie potrafię się odnieść. Nie porównywałem fizycznej ilości zatankowanego paliwa ze wskazaniami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #323 Napisano 12 Sierpnia 2019 29 minut temu, gstroy napisał: Co do zaniżania spalania przez komputer, nie potrafię się odnieść. Nie porównywałem fizycznej ilości zatankowanego paliwa ze wskazaniami. Szkoda zajmuje to chwilę a jak już się tak tu udzielasz było by jakieś merytoryczne odniesienie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #324 Napisano 13 Sierpnia 2019 (edytowane) Dnia 12.08.2019 o 08:52, gstroy napisał: Co do zaniżania spalania przez komputer, nie potrafię się odnieść. Nie porównywałem fizycznej ilości zatankowanego paliwa ze wskazaniami. Kolego jest to dziecinnie proste i zajmuje mniej niz 30sek. Ilosc zatankowanego paliwa mnozysz x100, dzielisz przez ilosc przejechanych kilometrów na 1 tankowaniu i masz wynik ktory porownujesz z tym z komputera. Edytowane 13 Sierpnia 2019 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #325 Napisano 13 Sierpnia 2019 (edytowane) Żeby zrobić to dokładnie, to musisz tankowac że 3 razy, zawsze do pierwszego odbicia, zawsze na tej samej stacji i tym samym dystrybutorze i gdy temperatura powietrza ma 15 stopni, bo inaczej to te wyniki sobie można wsadzić wiesz gdzie?, a ci co robią to niedbale to potem wypisują bzdury, że komputer w B8 przeklamuje. Edytowane 13 Sierpnia 2019 przez paolokos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #326 Napisano 13 Sierpnia 2019 6 godzin temu, paolokos napisał: Żeby zrobić to dokładnie, to musisz tankowac że 3 razy, zawsze do pierwszego odbicia, zawsze na tej samej stacji i tym samym dystrybutorze i gdy temperatura powietrza ma 15 stopni, bo inaczej to te wyniki sobie można wsadzić wiesz gdzie?, a ci co robią to niedbale to potem wypisują bzdury, że komputer w B8 przeklamuje. Fazy księżyca, układ planet lub temperatura na Antarktydzie też ma znaczenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #327 Napisano 13 Sierpnia 2019 (edytowane) Chciałeś być śmieszny? To ci się udało, osmieszyles się po raz kolejny, po co zabierasz głos w sprawach o których nie masz pojęcia? Edytowane 13 Sierpnia 2019 przez paolokos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #328 Napisano 13 Sierpnia 2019 A co innego można napisać Niź to ze najlepiej z kilku tankowan policzyć srednią 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #329 Napisano 14 Sierpnia 2019 Dnia 13.08.2019 o 10:53, paolokos napisał: Żeby zrobić to dokładnie, to musisz tankowac że 3 razy, zawsze do pierwszego odbicia, zawsze na tej samej stacji i tym samym dystrybutorze i gdy temperatura powietrza ma 15 stopni, bo inaczej to te wyniki sobie można wsadzić wiesz gdzie?, a ci co robią to niedbale to potem wypisują bzdury, że komputer w B8 przeklamuje. A po co te 15c? Wystarczy aby tankowal na tej samej stacji do 1szego odbicia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarod84 Zgłoś #330 Napisano 14 Sierpnia 2019 Akurat pierwsze odbicie nie jest miarodajne, jak już się czepiamy szczegółów na takim poziomie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #331 Napisano 14 Sierpnia 2019 Ludzie czy Wy jesteście walnięci? o za różnica czy spali 6 czy 6,2 czy 6,7 !?!?!?!?!??!! Kupujecie auto bo spala 0,5 litra mniej ? dajcie już spokój bo śmiech na sali .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #332 Napisano 14 Sierpnia 2019 skoczek1213 ma rację. Proszę dajcie spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #333 Napisano 14 Sierpnia 2019 Jedni walnieci przejmują się spalaniem a inni walnieci robią zdjęcia pod maską, nie wiem kto gorszy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #334 Napisano 14 Sierpnia 2019 Też mi się wydaje że czepianie się nawet o 0.5 litra nie ma sensu. 1 minutę temu, paolokos napisał: Jedni walnieci przejmują się spalaniem a inni walnieci robią zdjęcia pod maską, nie wiem kto gorszy? Ale różnica np 3 litrów benzyny więcej w stosunku do ON to jednak już jakiś powód jest nie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszekst Zgłoś #335 Napisano 14 Sierpnia 2019 Cześć Uważam to samo. Nie ma znaczenia czy pali 6 czy 8 litrów. To i tak wypadkowa wielu czynników. To czy komputer kłamie też mnie nie interesuje. Moim zdaniem w miarę fajnie się jeździ tym silnikiem i tyle Mam przejechane 27 tys. i w tym czasie nie dolałem nawet oleju. Nic nie puka, nic nie stuka po prostu prima sort! Zakładam ze każdy dobiera auto do potrzeb i możliwości finansowych. Jeden kupi nowe inny używane. Enjoy 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek38 Zgłoś #336 Napisano 9 Lutego 2021 Witam wszystkich to mój pierwszy post ,pisze aby się poradzić.Mam na oku passata 2017 rok polski Salon przebig 115 tysięcy, silnik ,niestety albo stety 1.4 150 DSG ACT.,szukałem 1.8 ale niestety nie ma nic ciekawego.Autem będzie jeździć żona 90% miasto odcinki 5km w jedną stronę 5 w drugą,raz w roku wakacje ,raz w miesiący wypad za miasto.Ale do rzeczy chodzi mi oto czy ten system odłączania dwóch cylindrów będzie odczuwalny podczas codziennej eksploatacji? tzn czy będzie czuć róznice w pracy silnika gdy ACT się załączy.Druga sprawa czy ten silnik będzie wystarczający na nasze potrzeby?Prosiłbym aby wypowiedziały się osoby użytkujące takie auto z tum silnikiem na codzień.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #337 Napisano 9 Lutego 2021 Bierz. Jak stan jet ok to Wam wystarczy. Dowiedz się czy już rozrząd był wymieniany i zwróć uwagę na poziom płynu (czasamai te pompy wody potrafią puszczać). Wcześniej jeździłem B7 z tym silnikiem a teraz B8 - mi wystarczy. Ale ja mam 68 tys przebiegu. Sprawdź DSG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek38 Zgłoś #338 Napisano 9 Lutego 2021 auto ma 115 tysięcy przebiegu, jeden właściciel ,salon polska z tego co się orientuje to pasek zaleca się wymienić na 200tysięcy.Zamówiłem raport Dna i w historii pojazdu niestety została zapisana szkoda lewy tył prawy tył i prawy bok, szacunkowa naprawa na oryginalnych częściach 7000-10000 tysięcy ,szczerze troche mnie to zmartwiło.Auto wczoraj oglądałem bo stoi w salonie Skody, i szczerze to wyglądało jak nowe poza małymi przycierkami przy lewym tylnym nadkole i odpryskami na grilu i masce nie miałem sie do czego przyczepić a tu taka niespodzianka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #339 Napisano 9 Lutego 2021 A kto naprawiał szkodę? ASO? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #340 Napisano 9 Lutego 2021 rozumiem , że koszt naprawy 7-10tys.zł a nie w milionach to jak na ASO to nic tam duzego nie było..... Sprawdź w historii Skody co było robione i po problemie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach