galux20 Zgłoś #201 Napisano 14 Czerwca 2018 T si 150 ps jest tańsze od tdi 6 tyś Poszukaj aktualny cennik Jes A Ty co bierzesz? Ja bym się nie bał małych pojemnosci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #202 Napisano 14 Czerwca 2018 Ja podałem ceny z konfiguratora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lucifer Zgłoś #203 Napisano 15 Czerwca 2018 dziki_pl cóż tak się czepiłeś tego diesla? Pisząc o swoim "wozidle" nie miałem na myśli ani diesla,ani VW. Przestań już mi " udowadniać" co jest złe,a co jest dobre. Już wcześniej pisałem,każdy ma swoje zdanie i niech tak zostanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #204 Napisano 15 Czerwca 2018 Takie ceny są na stronie vw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #205 Napisano 15 Czerwca 2018 Ale Panowie - jeśli o mnie chodzi to nie jestem typem "rajdowca" i nie mam parcia na moce niczym auto klasy GT3. Auto ma dawać jako-taką przyjemność z jazdy w codziennym użytkowaniu (na tą prawdziwą to raczej bym wolał jakieś starsze V8 z celownikiem). Wolałbym mieć w Passacie 2.0TSI, a najlepiej 3.6 (i nie chodzi mi tu o jego osiagi, a dźwięk który podobnie jak w V8 mi się zwyczajnie podoba) ale na tą kosiarkę nie mogę narzekać. Królem lewego pasa nie jestem, a inna prawda jest taka, że Polacy nie potrafią jeździć autostradami. U nas można jechać albo 80-90 prawym pasem albo 160-180 lewym inaczej będziesz "zamrugany". Ja ustawiam zawsze przepisowe 140 (wg GPS) i tak jadę prawym pasem ile się da, jeśli coś wyprzedzam i widzę, że coś szybko się zbliża chowam się - po co sobie wzajemnie utrudniać życie. Sam natomiast strzału dlugimi użyłem może 3 razy. Ale to nie temat o tym Dość powiedzieć, że przy moim stylu jazdy B4 1.9TDI palił mi raptem pół litra mniej niż ten. Jeździłem trochę nowym A6 TDI 177KM i spalanie wyszło mi podobne jak w TSI - oczywiście osiągi lepsze ale nie na tyle na ile wynikało by to z parametrów (wiem, że waga inna). Obecnie diesle niby są w odwrocie ale to jeszcze trochę potrwa, szczególnie w Niemczech. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #206 Napisano 15 Czerwca 2018 1 godzinę temu, radekrp90 napisał: U nas można jechać albo 80-90 prawym pasem albo 160-180 lewym inaczej będziesz "zamrugany". I to jest właśnie sowiecka mentalność tutejszych kierowców. Całą europę przejadę na tempomacie jadać 130-140 spokojnie, a u nas dzicz. Szczególnie A2 odcinek Łódź-Warszawa. Czekam na odcinkowe pomiary prędkości, może to trochę wprowadzi normalność. W cywilizowanym kraju na autostradzie wystarczy nawet 100KM, osiągasz prędkość przelotową i jedziesz. Na drogi "krajowe" to już wystarczy 50KM, tam przy większym ruchu wyprzedzanie nic realnie nie daje a najbezpieczniej znaleźć sobie miejsce w pierwszym rzędzie za tirem, zapiąć ACC i mieć resztę w poważaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radzio_s Zgłoś #207 Napisano 15 Czerwca 2018 (edytowane) 21 godzin temu, dziki_pl napisał: Ale wiesz że ten 1.4 przyspiesza porównywalne do twojego wozidła a nawet trochę szybciej? Na pewno 197 KM i 430 NM przyspiesza jak 122 KM i 200NM K Edytowane 15 Czerwca 2018 przez radzio_s 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #208 Napisano 15 Czerwca 2018 7 godzin temu, radzio_s napisał: Na pewno 197 KM i 430 NM przyspiesza jak 122 KM i 200NM K Serią byś nie podskoczył, w 1.4 TSI program też można zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #209 Napisano 16 Czerwca 2018 I dalej po programie nie pojedzie szybciej nie sądzisz? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszekst Zgłoś #210 Napisano 16 Czerwca 2018 Cześć mam ten silnik. Powiem tak jest to pewne optimum biorąc pod uwagę normalna jazdę po mieście i czasem trasę. Ja przykladowo jadę raz w miesiącu 200 km autostrada z Katowic do Tarnowa i w mojej ocenie wystarcza i mocy i elastyczności przy jeździe do 140 moze 150 km/h. Ponadto na tym odcinku i tak nie pogonisz ? Spalanie około 7 litrów w cyklu mieszanym. Czy to kosiarka? Nie wiem, ale 2 litry z 280 KM to chyba jeszcze bardziej wyżyłowaną jednostka ? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #211 Napisano 16 Czerwca 2018 Ja miałem okazję pojeździć Arteonem 2.0 280KM (kilka godzin) gdy passat był na przeglądzie. I mnie ten silnik rozczarował. Na papierze moc/moment/przyspieszenie robią wrażenie ale...ten silnik ma dużą turbinę i przez to tak potężną turbo dziure, że jazda nim nie sprawiała mi przyjemności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #212 Napisano 16 Czerwca 2018 Jedna wizyta u ogarniętego tunera i masz + do mocy i przebieg momentu tak ogarnięty, że gwarantuje Ci że odczucia będą zgoła inne... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #213 Napisano 18 Czerwca 2018 Nie do końca będą. Ty mówisz o jednym a kolega marcin232 o czymś innym. Ty mówisz o mocy/momencie a on o drażniącej turbo dziurze czyli o lagu w reakcji na pedał gazu widocznym zwłaszcza przy niższych obrotach. Tego się nie da zniwelować żadnym programem. Bezwładności dużej turbiny nie oszukasz. Jak to się już rozkręci - to jest fajnie ale przy spokojnej jeździe lub jeździe po mieście - bywa uciążliwie. Uwierz mi, gdyby duża turbina nie była problemem to by fabryka nie dawała mniejszej (220KM) i większej wersji (280KM) tylko klepałaby jeden standard. Obecnie VW ma takie parcie na eliminację laga, że w nowym 1.5TSI daje turbiny ze zmienną geometrią jak w dieslu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #214 Napisano 18 Czerwca 2018 Nie wiem z jakimi tunerami masz doczynienia ale u mnie w 2.0 była mega różnica przed i po programie właśnie w budzeniu się turbo do życia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #215 Napisano 18 Czerwca 2018 39 minut temu, Dreyfus napisał: Nie wiem z jakimi tunerami masz doczynienia ale u mnie w 2.0 była mega różnica przed i po programie właśnie w budzeniu się turbo do życia... a masz wykres przed i po? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #216 Napisano 18 Czerwca 2018 42 minutes ago, Dreyfus said: Nie wiem z jakimi tunerami masz doczynienia ale u mnie w 2.0 była mega różnica przed i po programie właśnie w budzeniu się turbo do życia... I napisał to właściciel silnika z małą turbiną, który w zasadzie w ogóle nie powinien wiedzieć co to lag Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #217 Napisano 18 Czerwca 2018 Pewnie mam taką z kosiarki a tam jest big turbo ? mam gdzieś wykresy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #218 Napisano 19 Czerwca 2018 16 godzin temu, dziki_pl napisał: a masz wykres przed i po? U mnie wygląda tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #219 Napisano 19 Czerwca 2018 7 godzin temu, Macmaciek napisał: U mnie wygląda tak. Jeśli to jest na 100 oktan tak jak w opisie to jest to najgorszy wykres 280-tki jaki widziałem. Nawet mapy na 98 wyglądały lepiej i dla takich wyników 10% ugrane na oktanach to zawracanie d**py. Sam wykres w zakresie budowania doładowania wygląda, hmmm, ciekawie. Nie wiem dlaczego zaczynali go tak wysoko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #220 Napisano 20 Czerwca 2018 Programu nie robiliśmy po to, żeby wszystkim pospadały berety z wrażenia ? Tak, spokojnie da się wyciągnąć 340-350 km. Oczywiście kosztem zwiększania ryzyka, że coś się rozsypie. Moim celem było poprawienie elastyczności w zakresie 80~160 kmh i to się udało wybornie. Skutek uboczny jest taki, że auto płynniej przyspiesza także przy niższych prędkościach. Jak się jedzie w trybie sport, to "potężna turbodziura", o której była mowa kilka postów wcześniej, jest praktycznie niezauważalna. Naprawdę rzadko kiedy jest w ogóle potrzeba wciskania gazu w podłogę. (zupełnie inna sprawa to wykresy z różnych hamowni. Jakoś tak się przypadkiem dzieje, że 90% tego, co oglądam, jest podejrzanie wysokie. Najpierw okazuje się, że mamy "bonus" od fabryki a potem wychodzą niebotyczne wielkości na wykresach "po". Nikt nie zastanawia się, czy aby hamownia jest dobrze skalibrowana...) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach