damian24 Zgłoś #21 Napisano 7 Lipca 2015 Zaraz. To znaczy ze miałeś dziurę w popychaczu? Dziwna sprawa. Daj fote. Ile masz nalatane? Teraz pomału marka nie ma znaczenia niestety. Wszyscy robia kaszane ktora ma sie sypnąć tak zeby nie opłacało sie naprawiać. Tak jest na Niemczech. Autko na leasingu po 3 latach jak przychodzi czas na tuv do wymiany na nowy. Bo przecież oni tam cos wynajdą i trzeba płacić duzo pieniędzy. Lepiej płacić za nowy A jak przebieg ma 2 z przodu to auto jest szrot. A serwis/warsztat tutaj ma zaporowe ceny. Za wymianę setu wielowachaczy w audi 200e po znajomości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlik Zgłoś #22 Napisano 7 Lipca 2015 Nie mam foto.nalatane jest 192 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarsyb Zgłoś #23 Napisano 7 Lipca 2015 Tyle kilometrów i dziura w szklance???? Coś mi się nie chce wierzyć w ten przebieg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlik Zgłoś #24 Napisano 7 Lipca 2015 Teraz nie ma co gdybać ile ma przejechane. Jest motor do roboty i tyle. Spróbuje załatwić foto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnypepelos Zgłoś #25 Napisano 8 Lipca 2015 (edytowane) I jest diagnoza.do wymiany: -wałek rozrządu -pasek rozrządu -uszczelniacze -popychacze -olej, filtr -panewki. Na szklankach była dziura, opiłki w oleju co to za diagnoza? popychacze, szklanki... ok. Ale jak to możliwe, że do wymiany wałek rozrządu,panewki?? brak smarowania, zatarłeś silnik? pałowałeś go na full obrotach na zimnym? Edytowane 8 Lipca 2015 przez johnypepelos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarsyb Zgłoś #26 Napisano 8 Lipca 2015 co to za diagnoza? popychacze, szklanki... ok. Ale jak to możliwe, że do wymiany wałek rozrządu,panewki?? brak smarowania, zatarłeś silnik? pałowałeś go na full obrotach na zimnym? popychacze i szklanki to to samo:) skoro dziura w szklance to i wałek dostał po d..., panewki od wałka (nie korbowodu) wymienia komplet i tak to się powinno robić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlik Zgłoś #27 Napisano 9 Lipca 2015 tak jak piszesz. Była dziura w szklance , na wałku już krzywki nie było ale teraz..... auto ma moc, więcej mocy niż miało, ale dalej jedzie teraz no 150 i dalej nie pójdzie. Ktoś mi obstawiał rozrząd, lub pompowtyski, jeszcze ktoś inny rzucił pomysł ze to dwumasa ale nie wiem czy ma to coś wspólnego. Podobno logi wporzo ale nie mam ich wiec nie mogę wam przedstawiać. zadzwoniłem do gościa i kazał mi przyjechać w poniedziałek to coś może poradzi. A co wy o tym sądzicie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gringo105 Zgłoś #28 Napisano 10 Lipca 2015 Co tu myśleć wielu to przerabiało ja zmieniłem wałek przy 220tys. Ciekawe dlaczego teraz przy każdym wałku do tego modelu widnieje przypis "wzmocniony". Tylko najczęściej wałek przy zatarciu zaczyna się tłuc niemilosiernie. Na wszelki wypadek po zmianie kontroluj czy ci nie przybywa oleju!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlik Zgłoś #29 Napisano 10 Lipca 2015 (edytowane) Dobra-wymiana wałka to już można powiedzieć że historia-ale czemu nie jedzie więcej niż 150 km/h. A z jakiego powodu ma niby przybywać oleju. Po 1000 km kazano mi go wymienić. Zalany jest MOTUL 5W/40. Edytowane 10 Lipca 2015 przez karlik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlik Zgłoś #30 Napisano 10 Lipca 2015 tak wyglądały popychacze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarsyb Zgłoś #31 Napisano 10 Lipca 2015 5w40 do bls? toz to miało chyba dpf... (nawet jak teraz nie ma) powinno byc 5w30 504/507. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlik Zgłoś #32 Napisano 11 Lipca 2015 Zapomniałem dodać że obroty na postoju to max. 3000. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #33 Napisano 11 Lipca 2015 Nie wciskaj sprzęgła przy gazowaniu i bedzie ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlik Zgłoś #34 Napisano 12 Lipca 2015 A czy zużyta lub zaczynająca się zużywać dwu-masa może mieć wpływa na prędkość. Znajomy dzisiaj mi takie info zasugerował. A drugi znajomy ma paska z 2010 r, i twierdzi ze na postoju ma max. 3000 obrotów ale autko jedzie normalnie czyli np 210 km/h. Czy to normalne czy gada bzdury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #35 Napisano 12 Lipca 2015 wszystkie nowsze marki samochodow są zabezpieczone w taki sposób aby nie gazowac na postoju a zwłaszcza na zimnym silniku i niemal wszystkie są kręcone max do 3tyś/obr. mercedes to chyba nawet do 2,5 tyś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlik Zgłoś #36 Napisano 12 Lipca 2015 No to ok. Ale dalej kręcę ok Vmax 150 km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek510 Zgłoś #37 Napisano 12 Lipca 2015 Z tego co pamiętam to wyłącz ESP i na postoju kręcisz jak chcesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlik Zgłoś #38 Napisano 12 Lipca 2015 na postoju mnie nie interesuje chcę mieć pełnowartościowe auto i myknąć niekeidy choćby hmmmm więcej...... niż 150 km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek510 Zgłoś #39 Napisano 12 Lipca 2015 Moim zdaniem koło dwu-masowe nie ma związku z max prędkością. Problemów doszukiwałbym się w sterowaniu turbiny i sprawdzić koniecznie ustawienie rozrządu (jak już jeden z kolegów wspominał). Bez pełnej diagnostyki nic więcej pomóc się nie da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlik Zgłoś #40 Napisano 12 Lipca 2015 Jadę jutro na reklamacje tej wymiany wałka i turbo. nie wyjadę z warsztatu jak nie postawią diagnostyki. Facet zwala na pompowtryski,gada że nie wyrabiają , leją itp, ( przed wymianą śmigał po 200 km/h) , ale też coś mówił że ma jakiś pomysł i mam podjechać i sprawdzi autko na miejscu jak silnik będzie zimny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach