Skocz do zawartości
roziok

vw 1.6 tdi 2010 rok brak blokow pomiarowych logi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałbym zrobić logi przepływki turba i czego sie tam da ,mam vcds 11.11 po polsku i nie ma tam blokow pomiarowych .Wiem jak i, ze logi robi sie w pomiarach rozszerzonych tylko co pozaznaczac dla np logow przeplywomierza ??? masa powietrza potrzebna ,masa powietrza rzeczywista i co jeszcze ????? i co dla wtryskow ??? turbiny ???? czy ktos podpowie bo auto coś żle chodzi. I powraca blad przeplywki ale tylko podczas jazdy gdy rozpedzony puszcze gaz i wtedy jest hamowanie silnikiem to pojawia sie kontrolka sprezynka i blad przeplywomierza .Po zgaszeniu silnika znika i historia sie powtarza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adv. Meas. Values w 01- Engine - jest taka opcja.

Szukasz każdej grupy po kolei maksymalnie możesz dać bodajże 7 albo 8.

Mass Air to chyba przepływka albo turbo - byłoby łatwiej gdybym miał screeny - u mnie niestety angielski to lipa straszna. W EDC17 nie ma już grup, są tylko pomiary rozszerzone.

 

Mass Air=przepływka

Boost pressure= turbo

Duty Cycle coś tam= N75

 

Zapewne masz niedoładowanie albo przeładowanie (obstawiam to drugie). No ale logi trza.

Edytowane przez DawidShelby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegę ,wstawię jak to u mnie wygląda

 

285px4.png

 

wchodząc w pomiary rozszerzone mam coś takiego

 

35a5hf6.png

 

zaznaczając co chce obserwować diagnozować mam tak

 

dq0gg3.png

 

chcąc zrobić i zapisać logi mam tak

 

2e325j7.png

 

A TEGO WŁAŚNIE NIE WIEM CO POZAZNACZAĆ JAKIE LOGI ZROBIĆ Z LISTY

KTÓRE ZROBIĆ STATYCZNE A KTÓRE DYNAMICZNE

 

2q1e3o5.png

2vdp940.png

9sxhl5.png

dyqbgo.png

2dabw5v.png

1ylf6q.png

opo3li.png

29cswo8.png

2u9l6q1.png

29wjnme.png

2m3fhmp.png

2ln7cs3.png

28tb1hz.png

1.PNG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wstawiam logi ktore udało mi sie zrobić ( miałem problem z załadowaniem pliku na stronę vwlog.pl wiec zrobiłem w exelu)

 

LOGI STATYCZNE

PRZEPŁYWOMIERZ

 

tahl5d.png

 

TURBO

 

24bp56h.png

 

15cg5zm.png

 

WTRYSKI

 

ei4fw0.png

wlzr0i.png

 

2eziohd.png

 

ofy3rn.png

 

vsdljr.png

 

x3sjdz.png

 

EGR

 

mjwj07.png

 

2ufwnqv.png

 

 

DYNAMICZNE

PRZEPŁYWOMIERZ

 

13zanif.png

 

TURBO

 

xndwdt.png

 

2e4z2tg.png

 

 

EGR

 

331f8g0.jpg

Edytowane przez roziok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj jeszcze 112, 193 i 194 statycznie bo podejrzewam że tam w BS nie idzie .

Pomylili z tymi grupami.... ehh szkoda.

 

Przepływka wydaje się że mierzy ok i turbo też ładnie ładuje. Chociaż nie wiem czy przy przepływce dynamicznym nie powinno być nawet 900-1000mg/str dlatego profilaktycznie sprawdziłbym filtr powietrza... bo może ciąć dawkę. Wtrysk 1 ma już dość dużą korekcję 1.1 na plusie, ale nie sądzę by to on motał.

 

Wykasuj błąd i spowoduj pojawienie się go i wrzuć go tutaj razem z historią ( tam będzie prędkość, priorytet itp itd)

Edytowane przez DawidShelby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem te logi

 

23vkugo.png

 

i błędy jakie są

 

 

Czwartek,09,Lipiec,2015,20:09:59:24180

Wersja VCDS: AKP 11.11.5

Wersja danych: 20130202

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03L-906-023-CAY.clb

Oznaczenie elementu: 03L 906 023 DQ HW: 03L 906 023 A

Komponent i/lub wersja: 1,6l R4 CR td H23 6302

Kodowanie: 00114034032401080000

Kod serwisu: WSC 22926 124 95081

Zbiór danych ASAM: EV_ECM16TDI02103L906023DQ 003007 (VW36)

VCID: 78F59371C38D3FD819C

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

 

7329 - Miernik masy powietrza (G70)

P0101 00 [101] - niewiarygodny sygnał

Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00000001

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 1

Przebieg: 45814 km

Data: 2059.14.27

Czas: 18:50:47

 

6116 - Ograniczenie działania z powodu odebranej nieprawidłowej wartości

U1113 00 [047] - -

Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00000001

Priorytet błędu: 6

Częstość błędu: 2

Przebieg: 45803 km

Data: 2059.14.27

Czas: 10:34:10

 

TEN BŁĄD 6116 PO ODPALENIU SAMOCHODU NIE MOŻNA GO W OGÓLE WYKASOWAĆ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy zaślepiałeś już EGR ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie! nie zaślepiałem podczas wymiany silnika widziałem że jest zawalony nagarem i smołą wiec założyłem inny po b. małym przebiegu gdzie wszystko lekko chodziło i był z min.zabrudzeniem.Gdzieś na forum wstawiałem zdjęcie jak z niego bolec wypadł :)

Edytowane przez roziok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaślep ten nieszczęsny EGR i zobacz efekt, bo wydaje mi się że on nie działa, o ile to jest współczynnik wypełnienia impulsu od sterowania...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie zaślepić ten egr w którym miejscu ? bo spaliny idą do niego z kolektora wylotowego przechodzą przez egr i wchodzą do dolotu przez przepustnice.

Wiec w którym miejscu najlepiej włożyć zaślepkę?

(domyślam się iz między kolektorem wylotowym a egr ?

Czy ma być pełna czy z małym otworem ?

 

 

A dodam jeszcze ,że kilka razy tak dla próby jadąc samochodem staram sie nie zostawiać ,nie hamować silnikiem i nic na desce się nie pojawia (migająca kontrolka spirala) czyli błąd przepływki wtedy nie wskakuje.

 

Błąąd silnika 6116 ograniczenie działania z powodu nieprawidłowej wartości na odpalonym silniku jest nie do skasowania , można go skasować gdy mam tylko zapłon

Edytowane przez roziok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie trochę mnie nie było urlop mnie pochłonął :)

Co do EGR-a to trochę byłem zdziwiony ,że nie działa bo ten który montowałem wyglądał jak nowy wiec chcąc go zaślepić zauważyłem ,że ta gruszka jest ułamana i nie zamyka ani nie otwiera tej klapki w środku bo niby jak

 

11ak96w.jpg

 

Ale miałem dobra gruchę ze starego EGR A

 

23icu53.jpg

 

A CO DO ZAPALAJĄCEJ SIE KONTROLKI CHYBA UDAM SIE DO POLECANEGO WARSZTATU

http://www.carserwis.szczecin.pl/

 

BO TROCHE ZACZYNA MNIE IRYTOWAĆ TA MOJA PADAKA :)

 

A W GOLFIE WYMIENIŁEM SSILNIK BO TAKIEGO KUPIŁEM OD NIEMCA Z POPSUTYM SILNIKIEM , AUTO JEZDZIŁO PALIŁO I WSZYSTKO NIBY OKI ALE NO WŁAŚNIE TO ALE

 

 

10z8y7n.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Tak jak kolega mam problem ze zrobieniem logów dynamicznych chcę zrobić logi turbo egr przepływomierza,zrobiłem logi turbo i przepływomierza ale nie wiem czy to wystarczy co zaznaczyłem z listy chciałbym sprawdzić też N75 i nie wiem co zaznaczyć na liście,po niżej wstawiam listę i logi dynamiczne przepływomierza i turbo do analizy,jeżeli wstawić coś więcej z logów to piszcie,zrobię i wstawię.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musiałem podzielić na posty.

11.jpg

12.jpg

12a.jpg

12b.jpg

Logi dynamiczne

Turbo

1a.jpg

Przepływomierz

2a.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

objawy autka ? bo tutaj wydaje mi się że turbo przeładowuje... powinny być logi wykonane o tak: air mass value speciefied i air mass value actual - żeby wiedzieć jaka wartość jest wymagana a jaka jest z tym że w przepływce to nie koniecznie musi być ale w turbo praktycznie wymagane bo tak naprawdę nie wydaje mi się żeby w 1.6 tdi turbo ładowało do 2.4bara

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. zrobiłem przepływomierz.

3.jpg

proszę o analizę,czy to przeładowanie może być przez N75 albo przez gruszkę,proszę doradżcie mi co mam zrobić za logi żeby wiedzieć co jest nie tak,a powodem tych testów jest to że jest słaby przy ruszaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

logi statyczne turbo.

Na początku niska wartość ponieważ silnik odpalałem.

rr1.jpg

tt1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, odgrzeje troche kotleta :)

Chciałbym sprawdzić dawkowanie wtrysków CR, któren blok mam zaznaczyć ? VCDS 11.11 ANG. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności