TheStig Zgłoś #21 Napisano 22 Października 2015 Tak, tylko on na tej pompie chce zakodować TMPS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #22 Napisano 22 Października 2015 TMPS o abs był na początku produkcji b7 nie wszystkie pompy obsługują to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #23 Napisano 24 Października 2015 Ktoś mi powie co to za błąd dopasowanie Overboost ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #24 Napisano 24 Października 2015 Ktoś mi powie co to za błąd dopasowanie Overboost ?? Poczytałeś trochę w necie nt pomp czy wymieniasz na pałe http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Tiguan_(5N)_Brake_Electronics Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #25 Napisano 24 Października 2015 (edytowane) Już to znalazłem chodzi o typ silnika i ciekawe czy tutaj nie bedzie problemu z dopasowaniem silnika Edytowane 24 Października 2015 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #26 Napisano 23 Listopada 2015 (edytowane) Witam, dzisiaj dostałem troszkę gratów do testu, coś jest nie tak z sterownikiem EPB, jest rozkodowany i odrzuca jakiekolwiek kodowania !! czyżby sterownik EPB nadaje się do kosza ? Kodowanie jakie chciałem zakodować to 0021007 ? przy włożeniu kluczyka do stacyjki sterownik EPB 3 x pyka tzn. słychać pracę przekaźników w epb, do tego mryga cały czas lampka hamulca w module przycisków -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 53: Hamulec postojowy Plik etykiet: 3AA-907-801.clb Oznaczenie elementu: 3AA 907 801 H HW: 3AA 907 801 H Komponent i/lub wersja: J540 EPB4 VW-86594 0010 Kodowanie: 0010000 Kod serwisu: WSC 00049 770 00241 VCID: 36695D49411909A8CB0 6 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01042 - Sterownik niezakodowany 000 - - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01110000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 0 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Napięcie: 11.60 V Zliczanie: 98 - Wartość Hex: 0x0140 Wartość Hex: 0x0082 Wartość Hex: 0x4040 01087 - Niewykonane nastawy podstawowe 000 - - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01110000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 0 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Napięcie: 11.60 V Zliczanie: 41 - Wartość Hex: 0x0140 Wartość Hex: 0x0082 Wartość Hex: 0x4040 01279 - Czujnik przyspieszenia wzdłużnego (G251) 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja Ramka zamrożona: Stan błędu: 01110101 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 0 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Napięcie: 11.60 V Zliczanie: 99 - Wartość Hex: 0x0140 Wartość Hex: 0x0082 Wartość Hex: 0x4040 16347 - Sterownik - EEPROM 014 - wadliwy Ramka zamrożona: Stan błędu: 01111110 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 0 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Napięcie: 11.60 V Zliczanie: 47 - Wartość Hex: 0x1250 Wartość Hex: 0x0082 Wartość Hex: 0x0404 03263 - Ograniczenie działania 008 - Niezrozumiały sygnał Ramka zamrożona: Stan błędu: 01111000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 0 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Napięcie: 11.60 V Zliczanie: 135 Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x1250 Wartość Hex: 0x0001 Wartość Hex: 0x0404 01316 - Sterownik ABS 013 - Odczytać pamięć usterek Ramka zamrożona: Stan błędu: 01111101 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 21 Przebieg: 34805 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2024.14.08 Czas: 00:22:42 Ramka zamrożona: Napięcie: 11.50 V Zliczanie: 69 Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x1253 Wartość Hex: 0x0001 Wartość Hex: 0x0404 Nadal mam problemy z ABS nie kupiłem jeszcze 2 x czujnik ABS tył, nie wiem czemu ale przy włożeniu kluczyka do stacyjki licznik piszczy i pali się kontrolka spirala, kontrolka abs, kontrolka EPB, przy podłączeniu mojej pompy jest to samo oprócz głośnego piszczenia, proszę was o pomoc bo nie wiem co robić, pompa 3AA została podłączona do celów sprawdzenia, starej pompy nie wymontowywałem i teraz pytanie czy jest szansa że to zadziała ? bo jak wyciągnę pompę 3c i wsadzę 3AA ( nowy płyn i odpowietrzanie) a okaże się że jednak to nie pójdzie to się normalnie załamie -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 3AA-614-109.clb Oznaczenie elementu: 3AA 614 109 AQ HW: 3AA 614 109 AQ Komponent i/lub wersja: J104 C2 450M VD15 0030 Kodowanie: 0001456 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 VCID: 7CFD8F613FB513F87D4 5 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 03841 - Tylny lewy czujnik liczby obrotów; nieprawidłowy sygnał 000 - - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 21 Przebieg: 34805 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2024.14.08 Czas: 00:13:38 Ramka zamrożona: Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 11.25 V Bity binarnie: 00001110 Zliczanie: 156 Wartość Hex: 0x0000 03842 - Tylny prawy czujnik liczby obrotów; nieprawidłowy sygnał 000 - - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 21 Przebieg: 34805 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2024.14.08 Czas: 00:13:38 Ramka zamrożona: Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 11.25 V Bity binarnie: 00001110 Zliczanie: 157 Wartość Hex: 0x0000 01325 - Sterownik układu kontroli ciśnienia w oponach (J502) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 21 Przebieg: 34805 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2024.14.08 Czas: 00:13:54 Ramka zamrożona: Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 11.25 V Bity binarnie: 00001110 Zliczanie: 191 Wartość Hex: 0x0000 00810 - Czujnik 1/2 ciśnienia w układzie hamulcowym 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 21 Przebieg: 34805 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2024.14.08 Czas: 00:13:54 00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 21 Przebieg: 34805 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2024.14.08 Czas: 00:13:54 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-021-BMM.clb Oznaczenie elementu: 03G 906 021 MR HW: 028 101 211 9 Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC G200SG 9389 Kodowanie: 0000072 Kod serwisu: WSC 80093 222 69422 VCID: 7BFF8C7D3ABB14C074E Znaleziono 1 błąd: 005715 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS P1653 - 000 - - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 3 Przebieg: 34805 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2024.14.08 Czas: 00:10:55 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 11.55 V Bity binarnie: 11101110 Moment obrotowy: 0.0 Nm Bity binarnie: 0 01 0 Kody gotowości: 0 0 0 0 1 Edytowane 23 Listopada 2015 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #27 Napisano 23 Listopada 2015 Witam, dzisiaj dostałem troszkę gratów do testu, coś jest nie tak z sterownikiem EPB, jest rozkodowany i odrzuca jakiekolwiek kodowania !! czyżby sterownik EPB nadaje się do kosza ? Kodowanie jakie chciałem zakodować to 0021007 ? przy włożeniu kluczyka do stacyjki sterownik EPB 3 x pyka tzn. słychać pracę przekaźników w epb, do tego mryga cały czas lampka hamulca w module przycisków Nadal mam problemy z ABS nie kupiłem jeszcze 2 x czujnik ABS tył, nie wiem czemu ale przy włożeniu kluczyka do stacyjki licznik piszczy i pali się kontrolka spirala, kontrolka abs, kontrolka EPB, przy podłączeniu mojej pompy jest to samo oprócz głośnego piszczenia, proszę was o pomoc bo nie wiem co robić, pompa 3AA została podłączona do celów sprawdzenia, starej pompy nie wymontowywałem i teraz pytanie czy jest szansa że to zadziała ? bo jak wyciągnę pompę 3c i wsadzę 3AA ( nowy płyn i odpowietrzanie) a okaże się że jednak to nie pójdzie to się normalnie załamie W abs nie wiedzę żadnych niepokojących błędów, tylko brak adaptacji/nastawów. EPB ma błąd eeprom to chyba go dyskwalifikuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #28 Napisano 23 Listopada 2015 Jaki masz przycisk hamulca? kodowanie 2107 jest pod passata b6 i abs 3c0 i stary przycisk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #29 Napisano 23 Listopada 2015 Jaki masz przycisk hamulca? kodowanie 2107 jest pod passata b6 i abs 3c0 i stary przycisk Przycisk (moduł) mam od passata b7, co do kodowania to tak sugeruje mi VCDS na sterowniku EPB 3AA w podpowiedzi kodowania, podaj jak możesz kodowanie do strownika EPB 3AA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #30 Napisano 23 Listopada 2015 Ja mam 22057 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #31 Napisano 23 Listopada 2015 Jak wyłączyć w ABS układ kontroli ciśnienia w oponach J502 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #32 Napisano 26 Listopada 2015 (edytowane) ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Adres 53: Hamulec postojowy Plik etykiet: 3AA-907-801.clb Oznaczenie elementu: 3AA 907 801 H HW: 3AA 907 801 H Komponent i/lub wersja: J540 EPB4 VW-86594 0010 Kodowanie: 0022057 Kod serwisu: WSC 00049 770 00241 VCID: 36695D49511909A8CB0 Kody błędów zostały skasowane. 5 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 03194 - Złącze niekompatybilne 000 - - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01110000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 6 Wew.licznik błędów: 21 Przebieg: 34805 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2024.14.11 Czas: 00:30:34 Ramka zamrożona: Napięcie: 11.80 V Zliczanie: 95 Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x1253 Wartość Hex: 0x0001 Wartość Hex: 0x0404 01087 - Niewykonane nastawy podstawowe 000 - - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01110000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 21 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Napięcie: 11.90 V Zliczanie: 41 - Wartość Hex: 0x0140 Wartość Hex: 0x0082 Wartość Hex: 0x4040 01279 - Czujnik przyspieszenia wzdłużnego (G251) 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja Ramka zamrożona: Stan błędu: 01110101 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 21 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Napięcie: 11.90 V Zliczanie: 99 - Wartość Hex: 0x0140 Wartość Hex: 0x0082 Wartość Hex: 0x4040 03263 - Ograniczenie działania 008 - Niezrozumiały sygnał Ramka zamrożona: Stan błędu: 01111000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 21 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Napięcie: 11.90 V Zliczanie: 135 Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x1250 Wartość Hex: 0x0001 Wartość Hex: 0x0404 01316 - Sterownik ABS 013 - Odczytać pamięć usterek Ramka zamrożona: Stan błędu: 01111101 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 8 Wew.licznik błędów: 21 Przebieg: 34805 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2024.14.11 Czas: 00:29:22 Ramka zamrożona: Napięcie: 11.80 V Zliczanie: 69 Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x1253 Wartość Hex: 0x0001 Wartość Hex: 0x0404 Pinologia sprawdzona parę razy i jest wszystko ok, sprawdzone 3 przewody z kostki od EPB do kostki ABS i jest ok a w EPB jest błąd Sterownik ABS EPB 3AA to wersja H z 2014r. pompa ABS wersja 3AA... Q, GW wersja 3c0....M, Komfort 3C0, BCM 3AA Co może być nie tak ? Mam podłączony moduł przycisków od passata b7 Pinologia: T26h/4: T30/19 T26h/3: T30/18 T26h/6: T30/11 T26h/1: T30/10 T26h/2: T30/9 T26h/5: T30/20 T26h/14: T30/4 T26h/13: połączenie B287 T26h/12: T30/7 T26h/11: Połączenie B287 T26h/10: T30/8 T26h/7: BCM połączenie B340 T26h/8: masa T26h/9: Połączenie B331 + T26h/20: połączenie B287 T26h/19: ABS T38/29 Wszystko jest połączone według schematów w elsawin Passat (362) 2012r. a jest błąd Złącze niekompatybilne ?? Przycisk (P) działa, w blokach pomiarowych jak go wduszę albo pociągnę to zmienia się wartość z niezałączony na naciągnięty(otworzyć) albo zaciągnięty(zamknąć) Tak samo w blokach pomiarowych ABS przycisk ESP też działa Edytowane 26 Listopada 2015 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #33 Napisano 28 Listopada 2015 zadzwoń banalne błędy 609775459 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #34 Napisano 29 Listopada 2015 zadzwoń banalne błędy 609775459 Wojtek dzięki za zainteresowanie, z ABS sobie poradze, czekam na czujniki abs tył, no i musze zamontować pompe ABS na stałe (teraz podłączyłem ją na krótko) wtedy pozbędę się błędów 1/2 ciśnienia itp. najbardziej martwi mnie błąd EPB o niekompatybilnym łączu ? sterownik przyjmuje kodowanie 22057 ale jak tylko odłącze aku sterownik traci kodowanie i wywala błąd eeprom, coś mi się wydaje że sterownik EPB do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #35 Napisano 30 Listopada 2015 Zapomniałem dodać to kodowanie epb jest pod AH Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #36 Napisano 4 Grudnia 2015 (edytowane) Zapomniałem dodać to kodowanie epb jest pod AH Panowie, pompa osadzona, ale coś jest nie tak, albo mi się wydaje albo przewody hamulcowe są za krótkie ? Zostawiłem dolną podporę pompy ABS bo pasowały mocowania, a wy jak wymienialiście dolne mocowanie pompy ?? Edytowane 4 Grudnia 2015 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #37 Napisano 4 Grudnia 2015 Dodałem do podstawy blachę 5mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #38 Napisano 4 Grudnia 2015 Dodałem do podstawy blachę 5mm 5mm blachę ?? Ja chyba zastosuje podkładki, nie mam skąd takiej blachy załatwić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #39 Napisano 11 Grudnia 2015 Pompa ABS 3AA zamontowana, zero błędów w komunikacji z silnikiem BMM PD na sterowniku ECU BMP Mam nadal problem z EPB Udało mi się pozbyć wszystkich błędów oprócz błędu o kompatybilności łącza, no nic olałem to, po upływie 10 mun włączyłem zapłon i sterownik rozkodowany, wszystkie nastawy od nowa do przeprowadzenia, przy okazji błąd EEPROM się pokazał, jak myślicie sterownik EPB uwalony ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #40 Napisano 11 Grudnia 2015 Juz ci pisałem sterownik zwalony widzę ze moja podpowiedź co do kodowania pompy abs pomogła ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach